MAM-2201 (4-metyyli-AM-2201)
-
damazca
- Lepakko
Re: MAM-2201 (4-metyyli-AM-2201)
näh. Pientä vielä mulle. AM-2201 tuli vedettyä tyylillä "pussista hehkulamppuun ja trangian poltinta alle"
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
-
Hippisaukko
- Apteekki
Mun pitäs ihan oikeesti kattoo iha fiktillä paljo mulla palaa kerralla että oon sellasesssa "kivassa pikkupilvessä" ja kuinka paljo pitää hiisaa että on tossa "diskopallokuosissa". veikkaan ettei mulla aivan hirvee paljo vähemmä mene ku Akazaalla. Vaikka selkeesti tolet laskenu siitä ku kisko AM-2201 muutaman gramman putkeen.
Ite henk. koht. tykkää AM-2201 enemmän kuin tästä. Tällä ei pääse niin helposti ja niin selkeään valveunitilaan.
Ite henk. koht. tykkää AM-2201 enemmän kuin tästä. Tällä ei pääse niin helposti ja niin selkeään valveunitilaan.
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
-
Pendulous
- Tuppisuu
2 grammaa tuli nyt tätä ja ajattelin ensin sekoittaa asetooniin ja ruiskia seoksen sitten johonkin kasvimatskuun ja antaa kuivua.
Paljoko pitäis olla kasvimatskua suhteessa tuohon kahteen grammaan? Paljonko asetonia?
Paljoko pitäis olla kasvimatskua suhteessa tuohon kahteen grammaan? Paljonko asetonia?
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Siitä vaan laskemaan. Asetonia sen verran että aine liukenee siihen, mut niin että saat sen imeytettyä tasaisesti koko kasvimateriaaliin... Ei niin hirveästi väliä, mut liikaa ei kannata laittaa tai muuten haihdutuksessa kestää kauan ja on hankalempaa. Ja kahta grammaa kohden saa laittaa aika vitusti kasvimateriaalia, itse tekisin ehkä mixin suhteella 1mg mamia per 0,1g kasvimateriaalia, eli 200g kuivaa kasvimateriaalia ja poltosta tulee tuollakin suhteella varmaan todella stydin kukan vahvuista...Pendulous wrote:2 grammaa tuli nyt tätä ja ajattelin ensin sekoittaa asetooniin ja ruiskia seoksen sitten johonkin kasvimatskuun ja antaa kuivua.
-
damazca
- Lepakko
100g kasvimatskua 2g kohti on aika sopiva, 20mg/g siis. Eli 0.1g sisältää 2mg ainetta.
Puolet kun tuosta polttaa niin on sopiva tolettomalle, siis 0.05g.
Puolet kun tuosta polttaa niin on sopiva tolettomalle, siis 0.05g.
-
tRip
- Moderator
.Touchet wrote:Keskittymiskyky on huomattavan korkealla ja mielialaa kuvailisin innostuneeksi, joten veikkaan antidopaminergisen CB2-reseptorivälitteisen vaikutuksen olevan melko vähäinen. Fiilis tasaantui hyvin miellyttäväksi kannabinoidipäihtymykseksi noin puolen tunnin kuluttua ja nyt 50 minuutin mentyä voin jo sanoa vaikutuksen hiljalleen vähenevän
Tää on yks syy miks mä tästä aineesta pidän..
mut tavallaan ehkä vähän turhan hippikräkkii.
Just se, ettei vaikuta väärinpäin dopamiiniin..
toisinkuin normihatsi tosi usein, joka samal jeesaa&pahentaa adhd-fjongii.
Mistä muuten johtuu moinen, et ihan normi-hatsikin tuntuu olevan epileptistä..?Touchet wrote:Täysagonismi osoittautuu ongelmalliseksi, kun ainetta nautitaan yli 3 milligramman annoksia, jolloin ilmenee paniikkikohtauksia ja epileptisiä oireita.
Melkein jopa sanoisin et pahimmat epileptiset ihmetilat on mulla tullut koettua just hatsin tai mamin vaikutusten alaisena.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Ainakin kannabiksen ja näiden synteettisten GABAa aivoissa vähentävä vaikutus on tohon osallisena... Liittyy luonnollisesti siihen hatsin ahdistusta lisääväänkin vaikutukseen. Varmaan ei oo ihan noin yksinkertaista, kannabinoidit kun tuntuis tekevän yhtä sun toista kehossa ja aivoissa ihan muista aineista poikkeavalla tavalla...
-
Hippisaukko
- Apteekki
Vittu ku tästä ei ainakaa mulle tuu minkäälaisia mässyjä. 
-
SadPanda
- LD50
Tänään pääsee testimään tätä.
ka eri sendi postissa.. Huhhhuh aika paljo tota on, mietin vaan et mitenhän tosta eyeballais niin pirun vähän ku 0,5mg...
jos laittais ekaks yhen pikkumurusen joiberiin ja testais. Laitan infoa ku oon ottanu, atm, subuxonea 1.5mg alla, ja 2mg etizolam. vois tiskata ja sit käyä saunassa and then smoke sam MAM-2201 
<3 odotan niin innoissani että huhuhu
tää vissiin tosiaan on ihan vitu stydii potenttii kamaa 
<3 odotan niin innoissani että huhuhu
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Panda sinuna olisin epileptikkona oikeesti vidun varovainen tän kanssa... Ilman tollasia sairauksiakin frendit tosiaan menneet ihan hengenvaarallisiin kouristelutiloihin tästä. Maltillisilla annoksilla on melkein täysin sama kuin todella kirkas sativapilvi ilman mitään kannabiksen jälkijumeja, keskittymiskyky ei lähde toisin kuin kannabiksella vaikka ois kuinka pilvessä(saattaa huomata olevansa kunnon trippipilvessä mut tyyliin pakko tiskata ja siivota samalla, ja se jopa onnistuu), mut tää on kyllä tosi vahvaa ja isoilla annoksilla menee kunnon tripeille ja kouristelut saattaa yllättää...
Kaveri vasta puhui kuinka on oppinut annostelemaan tätä raakana, vetäsi sätkän esiin ja totesi että tässä on varmaan ihan hyvät kahdelle. Molemmat jo valmiiks klonatsepaamia reilusti nappailleina käytiin polttamaan sitä varovaisia nopeita puffeja ottaen, no puolessa välissä sätkää totesin että jos stumppais ja polttais vaikka kohta loppuun... Kerennyt kissaa sanoa niin kaverilla rivapurkki taas kädessä ja itse jo niin pilvessä että puita katsomalla tuli hapon vaikutus hyvin erehdyttävästi mieleen. Ilman niitä rivoja oltais varmaan koko joposta sätkitty tajuttomina siinä puiston penkillä.
Kaveri vasta puhui kuinka on oppinut annostelemaan tätä raakana, vetäsi sätkän esiin ja totesi että tässä on varmaan ihan hyvät kahdelle. Molemmat jo valmiiks klonatsepaamia reilusti nappailleina käytiin polttamaan sitä varovaisia nopeita puffeja ottaen, no puolessa välissä sätkää totesin että jos stumppais ja polttais vaikka kohta loppuun... Kerennyt kissaa sanoa niin kaverilla rivapurkki taas kädessä ja itse jo niin pilvessä että puita katsomalla tuli hapon vaikutus hyvin erehdyttävästi mieleen. Ilman niitä rivoja oltais varmaan koko joposta sätkitty tajuttomina siinä puiston penkillä.
-
Hippisaukko
- Apteekki
Panda, jointissa ei ehkä kannata hiisata tätä, jos on iha jauhemuodossa. Ennemmi vaik bongista. ja hyvä alotusmäärä on sellane että käytät puukonkärjen jauheessa ja ravistelet siihe puukkoon ja iha sen kärjelle tarttuneen määrän pesään. Siis ihan hipisti. Ei tarvii ees kunnol näkyy sitä jauhetta. Maltilla, maltilla. 
Mun mielestä tää mami laittaa sydämen hakkaa vähä vähemmä ku amma.
Mun mielestä tää mami laittaa sydämen hakkaa vähä vähemmä ku amma.
-
SadPanda
- LD50
Oookkei
jospa tuo vähä auttais sydämen jyskytykseen toi 2mg etizolam ja 1.5mg buprenorfiinia
Nyt tiskit on tiskattu ja iha just saunaan
sitten saunanraikkaana vois alkaa imeskelee mamii
Juu tuolla konstilla oon annostellu am.2201 ja tuntuu et sitäki tulee aina ihan liikaa
Elikkäs laitan 10x vähemmän about mam-2201 ku am-2201
Mitä lukenu niin tää on potenttia kamaa,,, Ja uskomatonta et vielä edullisempaa ku am.2201. Voi pojat.
Jwh.018 pisti keuhkot tosi huonoon jamaan parin illan polttelun jälkeen ;( niin luulen et tämäki tekee sitä. Vitsiku ei jaksa viritellä bongia eikä vapoa. Kyllä mä uskon et tämä pärisee jointistaki.. kaikki kannabioidit on toiminu, Hazea smoking blendiä tuli poltettua aikoinaan älystä niin hyi hitto mitkä paranoijat s e pisti pääle. Elikkäs en prkl ainakaa älytä, jointti on aina hyvä
ja ventin vois laittaa ko en ainakaan am.2201:kköstä ku polttanu ventillä tai tipillä niin ole huomannu mitään eroja 
Tuhkat vois laittaa jemmaan kans
Juu tuolla konstilla oon annostellu am.2201 ja tuntuu et sitäki tulee aina ihan liikaa
Jwh.018 pisti keuhkot tosi huonoon jamaan parin illan polttelun jälkeen ;( niin luulen et tämäki tekee sitä. Vitsiku ei jaksa viritellä bongia eikä vapoa. Kyllä mä uskon et tämä pärisee jointistaki.. kaikki kannabioidit on toiminu, Hazea smoking blendiä tuli poltettua aikoinaan älystä niin hyi hitto mitkä paranoijat s e pisti pääle. Elikkäs en prkl ainakaa älytä, jointti on aina hyvä
Tuhkat vois laittaa jemmaan kans
-
Touchet
- Moderator
Järkevintä ois kastaa nuppineulan kärki, ravistella ylimääräiset pisarat pois, sitten dipata pussiin ja pyyhkäistä röökillä (tai muulla kasvimassalla) neulaan tarttuneet hituset. Niin vähän se vaatii.
Mutta, mutta:
Mutta, mutta:
- DO NOT FUCKING
EYEBALL YOUR
DOSAGES, YOU
NUMBSKULL
DUMB FUCKS.
Jokohan se viesti menis perille?
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
-
SadPanda
- LD50
Eyeballasin kyllä äsken about reilusti vajaan 1mg, ja poltin niin oli just bueno
letkeä sativainen pilivi

-
damazca
- Lepakko
Tehkää hyvät ihmiset niitä mixejä johonkin yrttiin elkääkä raakana eyeballatko.
Sen mixin tekoon menee se ehkä tunti kun on vaan kuivatut yrtit käsillä, ja nokkosta saa lähipusikosta... (kuivaukseen + käsittelyyn varataan sitten se 2h ehkä lisää).
Pitääkö mun nyt vääntää vaikka kuvalliset ohjeet kun seuraavan kerran teen...
Edittiä:
Ja tuohon kouristuksiin yms, niin itse en ole huomannut mitään fyysisiä sivuoireita tästä, paitsi väsymyksen tunteen jaloissa. Ja annostuksessa on menty ihan fiktillä mitattuna sinne 35mg asti (ihan uudesta hehkulamppuvaposta, trangian poltin alla lämmittämässä). Ja tuolla pääsi tuohon aiemmin kuvailtuun "diskopallokuosiin". Ei mitään fyysisiä oireita... Tosin "kramppeja" tuli joskus AM:n kanssa, mutta silloin ei ollutkaan vielä tolea, Am-topicista löytynee lisää. Mutta tosiaan, ei AM:lla eikä MAM:lla kummallakaan mitään fyysisiä oireita, vaikka annokset välillä luokkaa "järjetön". Toleakin tosin on, ja reilusti, oma tekemästä nokkos-mam-mixistä oli toleton kaveri ihan kuutamolla kaksista imuista, kun itsellä kesti polttaa useampi jointti ennen kuin oli edes kunnolla pilvessä. Muistaakseni luokkaa 22mg/g oli tuossa.
Sen mixin tekoon menee se ehkä tunti kun on vaan kuivatut yrtit käsillä, ja nokkosta saa lähipusikosta... (kuivaukseen + käsittelyyn varataan sitten se 2h ehkä lisää).
Pitääkö mun nyt vääntää vaikka kuvalliset ohjeet kun seuraavan kerran teen...
Edittiä:
Ja tuohon kouristuksiin yms, niin itse en ole huomannut mitään fyysisiä sivuoireita tästä, paitsi väsymyksen tunteen jaloissa. Ja annostuksessa on menty ihan fiktillä mitattuna sinne 35mg asti (ihan uudesta hehkulamppuvaposta, trangian poltin alla lämmittämässä). Ja tuolla pääsi tuohon aiemmin kuvailtuun "diskopallokuosiin". Ei mitään fyysisiä oireita... Tosin "kramppeja" tuli joskus AM:n kanssa, mutta silloin ei ollutkaan vielä tolea, Am-topicista löytynee lisää. Mutta tosiaan, ei AM:lla eikä MAM:lla kummallakaan mitään fyysisiä oireita, vaikka annokset välillä luokkaa "järjetön". Toleakin tosin on, ja reilusti, oma tekemästä nokkos-mam-mixistä oli toleton kaveri ihan kuutamolla kaksista imuista, kun itsellä kesti polttaa useampi jointti ennen kuin oli edes kunnolla pilvessä. Muistaakseni luokkaa 22mg/g oli tuossa.
-
Hippisaukko
- Apteekki
Muistakaahan sitten aina ottaa karstat talteen. MAM-karstat ovat kultaakin kalliimpaa. 
-
tRip
- Moderator
Mitä sä oikeen messuat hyvä mies?Touchet wrote:
- DO NOT FUCKING
EYEBALL YOUR
DOSAGES, YOU
NUMBSKULL
DUMB FUCKS.
Jokohan se viesti menis perille?
Mikä vittu on se oikein..?Touchet wrote:Oikeesti, mikä vitun idea koittaa jahdata hyviä vaikutuksia kamasta, jos ei oo valmis edes annostelemaan sitä oikein?
KUKIN FUKIN TYYLILLÄÄN MÄÄN.
Keep it unreal.
-
Hippisaukko
- Apteekki
tRip, onks sulla happoa vaginassa tms ku oot ollu viimeaikoina noin kiree?
Mami toimii paljo kivemmi sen jälkee ku se on blendattu johonki. ei tuu övereitä 90% kerroista ja annostelu onnistuu pikkupilveen.
Mami toimii paljo kivemmi sen jälkee ku se on blendattu johonki. ei tuu övereitä 90% kerroista ja annostelu onnistuu pikkupilveen.
-
bUkkA
Mä olen polttanut noi 4 grammaa tätä MAM-2201. Ensimmäisellä kerralla 1g säkki kesti jotain 2 viikkoa, seuraavalla kerralla 2g säkki kesti 2viikkoa. ja sitten 1g säkki jonku max viikon. Poltin siis kokoajan. Toleranssit nousi niin korkeaksi, että sai polttaa 100mg jos halusi samat olot kun ekoilla kerroilla jollain 2mg doseilla.
Fiktasin ensimmäisen dosen. 5mg. jaoin sen kahtia ja poltin. Hyvin nopeasti poltin myös lopuit. Siitä asti olen loput 3,95grammaa eyeballannut. Öyskännyt aineella en ole kertaakaan.
MUTJOO: oishan se ihan vastuullista. Mut tykkään jännityksestä. LAYGH AT THE FACE OF DANGER!
Fiktasin ensimmäisen dosen. 5mg. jaoin sen kahtia ja poltin. Hyvin nopeasti poltin myös lopuit. Siitä asti olen loput 3,95grammaa eyeballannut. Öyskännyt aineella en ole kertaakaan.
MUTJOO: oishan se ihan vastuullista. Mut tykkään jännityksestä. LAYGH AT THE FACE OF DANGER!
-
Touchet
- Moderator
The fuck? Fuck.bUkkA wrote:Toleranssit nousi niin korkeaksi, että sai polttaa 100mg jos halusi samat olot kun ekoilla kerroilla jollain 2mg doseilla.
Kai sä tajuat, että sun kehon kannabinoidijärjestelmä on ihan päin vittua nyt sitten. Toi on sama kuin polttaisit 5-10 g kannabispaukkuja yhdeltä istumalta.
Mut joo, kyllä mäkin annostelin silmämääräisesti MAM:ia. Mittasin jotain 20-40 mg aina kerralla ja sitten poimin mittakupista sopivannäköisiä annoksia.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
-
Hippisaukko
- Apteekki
Hei ööö, onko kannabiksella ja näillä synteettisillä kokonaan yhtenäinen tole?
-
Touchet
- Moderator
Tietysti. Toleranssi johtuu kannabinoidireseptorien vaimennussäätelystä.Kisukettu wrote:Hei ööö, onko kannabiksella ja näillä synteettisillä kokonaan yhtenäinen tole?
-
damazca
- Lepakko
Tuota Tuota... nämä synteettiset kyllä nostavat toleransseja myös normaalikannabikseen, mutta ei ne nyt ihan 1:1 mene. Vaikka AM-annokset olivat nousseet 4-5x nollatoleranssiin nähden, niin toleranssi kukkaan oli korkeintaan tuplaantunut, ei varmaan sitäkään. Ja tuntuivat etteivät tolet kukkaan tuosta enää nousseetkaan AM:ää polttamalla. Ei ole nyt vähän aikaan tullut oikeasti hyvää kukkaa vastaan että kehtaisi poistaa, joten en osaa ihan sanoa miten tää mam niihin vaikuttaa, mutta veikkaisin että aika pitkälti samalla tavalla, eroavathan aineet jopa metyyliryhmän verran.
Ja haluan nähdä sen joka polttaa fiktattuna 100mg kerralla, siis siten että edes suurinosa tavarasta tulee edes keuhkoihin eikä jää karstana piippuun tms. Ja jo yli 20mg annoksilla on uloshengitys vielä piiiitkän pidättämisen jälkeen valkoinen kemikaalihöyrystä. Itse olen ainakin huomannut hukan suhteellisen määrän (ja sitä myötä karstan määrän) olevan suoraan verrannollinen poltteluvälineeseen kerralla lastattavaan annokseen nähden. Pätee myös hehkulamppuvapoon, 100mg kestää paaaljon pidempään jos sen laittaa vaikka 5-10mg kerrallaan aina lamppuun (lampusta sitten annokset höyryn määrää eyeballaanalla) eikä kaada koko määrää kerralla. Ja ainakin itse inhoan näiden aineiden polttamista sellaisenaan jostain bongista tms. Suurin osa tavarasta imeytyy tuhkaan tai jää karstana bongiin, eikä mene keuhkoihin, samasta määrästä tavaraa tuntuu saavan 2-3x määrän hittejä lampusta. Ja tuo tuhkaan imeytynyt/karstana bongiin jäänyt mam tuo myös sitten omat ongelmansa heittäen annokset aina välillä kivasti vituralleen kun päättääkin sieltä lähteä höyrystymään. Tämä kaikki siis ihan omiin kokemuksiin perustuen. joten YMMV.
Ja haluan nähdä sen joka polttaa fiktattuna 100mg kerralla, siis siten että edes suurinosa tavarasta tulee edes keuhkoihin eikä jää karstana piippuun tms. Ja jo yli 20mg annoksilla on uloshengitys vielä piiiitkän pidättämisen jälkeen valkoinen kemikaalihöyrystä. Itse olen ainakin huomannut hukan suhteellisen määrän (ja sitä myötä karstan määrän) olevan suoraan verrannollinen poltteluvälineeseen kerralla lastattavaan annokseen nähden. Pätee myös hehkulamppuvapoon, 100mg kestää paaaljon pidempään jos sen laittaa vaikka 5-10mg kerrallaan aina lamppuun (lampusta sitten annokset höyryn määrää eyeballaanalla) eikä kaada koko määrää kerralla. Ja ainakin itse inhoan näiden aineiden polttamista sellaisenaan jostain bongista tms. Suurin osa tavarasta imeytyy tuhkaan tai jää karstana bongiin, eikä mene keuhkoihin, samasta määrästä tavaraa tuntuu saavan 2-3x määrän hittejä lampusta. Ja tuo tuhkaan imeytynyt/karstana bongiin jäänyt mam tuo myös sitten omat ongelmansa heittäen annokset aina välillä kivasti vituralleen kun päättääkin sieltä lähteä höyrystymään. Tämä kaikki siis ihan omiin kokemuksiin perustuen. joten YMMV.
-
dopE
- Lepakko
Onko kenelläkään jäänyt tulliin tätä?
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Miksei olisi? Nykyään jos tullissa satutaan avaamaan paketti josta löytyy minigrip-pussi jossa on tomusokeria niin varmasti se lähtee laboratorioon tunnistukseen. Millään listoillahan tää ei vissiin ole mut ei se tarkoita sitä että tullissa tähän ei puututtaisi. Rangaistusta ei välttämättä saa vaikka myöntäisi tilanneensa, mut eiköhän aine "kulu" tutkimuksissa kokonaan loppuun joten tyhjin käsin joutuu varmaan olemaan jos tulli paketin sattuu avaamaan...dopE wrote:Onko kenelläkään jäänyt tulliin tätä?
-
Hippisaukko
- Apteekki
Tätä jää tulliin niin kuin kaikkia muitakin kemikaleja. Se että pyytää vendoria kirjoittamaan osotteen käsin vähentää tulliinjäämisriskiä.
Ei oo vielä millään listoilla tämä, mutta et tule kemikalejasi saamaan tullista ulos.
Ei oo vielä millään listoilla tämä, mutta et tule kemikalejasi saamaan tullista ulos.
-
dopE
- Lepakko
Eli siis jos jää tulliin niin eivät voi kitistä mitään että joo tuuppas tänne selvitteleen asiaa tjsp. Joten sakkojakaan ei tule kun tuo ei ole lääkeainelistalla?
-
Hippisaukko
- Apteekki
voihan ne toki kitistä...
Mä en tiedä mitä laki just nyt sanoo, mutta joku kokeneempi voi kertoa miten asiat on.
Mä en tiedä mitä laki just nyt sanoo, mutta joku kokeneempi voi kertoa miten asiat on.
-
damazca
- Lepakko
Kyllä ne voi yrittää siitä lääkeainerikoksen lätkäistä, koska "kyseessä on lääkeaineeseen rinnastettavissa oleva aine" tms. voin kattoa myöhemmin tuon tarkan sananmuodon, mulla jäi reilu vuosi sitten gramma rcs-4:sta tulliin ja ei ollut, vielä listoilla. Tutkivat lääkeainerikoksena, ei tosin mennyt eteenpäin teon vähäisyyden vuoksi, veikkaan että oikea syy oli että eivät pystyneet yhdistämään minua tilaukseen muuten kuin kuoressa olleen osoitteen avulla.
-
dopE
- Lepakko
Mitenhän on, että jos paypalilla maksaa (aivan sama mitä laitonta tavaraa) niin pystyykö siat näkemään esim. meikäläisen paypal- tilille?