Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Toveri
Karvakuono

Re: Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Post by Toveri »

Penttike wrote:
Toveri wrote:Viimein pääsee tätäkin testailemaan, jospa ois tiistaina viimestään hyppysissä!

Stoorit ainakin vaikuttaa todella lupaavilta.
Ilmottele kokemuksistasi sitten. Itteni on jotenkin vaikea tätä päihdettä kuvailla. Se vaan on jotenkin niin pirun sekava. Ajan rakenne muuttuu, tuntuu kuin kattelisi juttuja jostain katon rajasta (dissosiaatio?) ja pituus/syvyys ynnä muut mittasuhteet sekoaa pirusti.

Lisäksi välillä kaikki on valkoista, ihan kun ois uskoon tullu. Näin mä ainakin kuvitellen että ne näkee maailman kun tulee se suuri henkinen herääminen - kaikki vaan on vitun pyhää ja valkeutta. Mindfuckista ei ees voi puhua koska sitä ei yksinkertasesti pysty kuvailemaan. Kiva muuten miten pistää myös opiaattityyliset euforianotkut välillä, jo pienemmilläkin annoksilla.

Tuli otettua pienehkö testiannos, nyt tässä tsekkaillaan. Opiaatti puoli ainaki korostuu tässä alkupuolella ihan kivasti!

Ei oo vaakaa nii pitää vetasta 500mgn pussista mutulla, varmaan joku 10-25mg tuli otettua näin aluksi. Katotaaan.
Feya
OD

Post by Feya »

Toveri wrote:Tuli otettua pienehkö testiannos, nyt tässä tsekkaillaan. Opiaatti puoli ainaki korostuu tässä alkupuolella ihan kivasti!

Ei oo vaakaa nii pitää vetasta 500mgn pussista mutulla, varmaan joku 10-25mg tuli otettua näin aluksi. Katotaaan.
Mexe on yksi niistä harvoista aineista, joita yleensä mittaan silmämääräisesti (vaikka omistakin fiktin), koska annoksia nostaessa ei tule vastaan mitään yllättävää kurvia, vaan sen vahvuus nousee tasaisesti eikä sillä yleensä ole väliä otanko 50mg vai 60mg lainin. Toisaalta oon käyttänyt sitä tässä yli vuoden aikana monia kymmeniä grammoja ja fiktannut sitä useasti, joten osaan arvioida annoksen määrän suht hyvin. Suosittelen kuitenkin hankkimaan sen vaa'an, ne eivät paljoa maksa ja etenkin uuden aineen kanssa on aina hyvä olla tarkka.

Mutta suosittelisin jakamaan tuon määrän kymmeneen osaan, jolloin saat noin 50mg laineja. Voit niitä sitten vielä vaikka puolittaa. Omasta mielestäni 50mg on kyllä aika hyvä kerta-annos, mutta kannattaa aina aloittaa varovasti.

Ja varoituksen sana; puoli grammaa menee nopeammin kuin uskotkaan. :D Mexe on sen verran houkuttelevaa, että sitä tulee helposti kiskottua kun ei ole muuta tekemistä ja yhtäkkiä huomaat, että päivän aikana on mennyt 300mg.
zerk

Post by zerk »

Feya wrote: Ja varoituksen sana; puoli grammaa menee nopeammin kuin uskotkaan. :D Mexe on sen verran houkuttelevaa, että sitä tulee helposti kiskottua kun ei ole muuta tekemistä ja yhtäkkiä huomaat, että päivän aikana on mennyt 300mg.
Juuuuuri näin :D

Menee helposti viikossa 2g pussi ja enemmänkin. Mietin just parhaillaan tilaanko tätä vähän lisää pitkästä aikaa - tähän ehti kyl jollain tavalla kyllästymään sen kuukausien mittaisen päivittäisen kiskomisen jälkeen mut nyt pitkähkön tauon jälkeen tekis mieli taas.
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

zerk wrote:Muistan et mxe+tramal kombosta on varoiteltu, en nyt muista miksi. Tramalii ei todellakaan voi lokeroida muiden opioidien kans samaan ryhmään. Sen vaikutusmekanismihan on aika uniikki. Jos bupree voi kombotella mexen kanssa, se ei tarkoita, että myös tramal olisi mexen kanssa turvallinen yhdistelmä.

Raportoi toki doset + lopputulos.
Tais olla ajatuksen takana Tramalin NMDA-antagonisuus.
Life = The Trip
Toveri
Karvakuono

Post by Toveri »

No nyt on vedetty ja koettu!

Ei tarkkaa tietoa paljon tuli otettua, mutta lopulta varmaan siinä jossain 100 - 150mg:n välillä mentiin, tuli sen verran buustailtua tasaiseen tahtiin.

Ihan jees tavaraa, euforia oli hiukan hämmentävä jollain oudolla tavalla, disso-osasto jykevää huippukohdassa, mutta ei dexmimäisen raskasta. Nämä jälkiolot on mielestäni todella mukavat, hiukan "neuroleptiset", kuten joku täällä oli maininnutkin.

Tätä voisi kyllä pikkuannoksi ottaa ihan mielialankohottajana, mutta ei itselleni ehkä se paras päihde.

Edit: Nyt on taas ilta menny mexen merkeissä, aikamoista RC-herskaa tämä loppupeleissä on. Pistää ajattelemaan kyllä todella, hyvässä ja pahassa. Taas tuntuu että uuden elämän aloitus olisi hieno juttu, ja mahdollinen, mutta silti takaraivossa vaanii epäonnistuminen. No se on omaa luonteen heikkoutta. Saapa nähdä miten tässä elämässään etenee.
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

Torstaina sain ekaa kertaa käsiini mxe:ä ja sitä on ny tullu siitä asti otettua. Pienillä annoksilla nokkaan(5-10mg) tulee mukavaa rento olo, vähän skarpimpi fiilis ja antaa mukavan säväyksen pilveen. Sitten ku otan vähän enemmän(15-25mg) niin jumittelen omissa ajatuksissaan, kävelee vähän miten sattuu, kun yrittää puhua niin kuullostaa ihan vammaselta ja päässä tuntuu tyhmältä lähes aivokuolleelta apinalta.
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Touchet wrote:
Kasvualusta wrote:On väitetty, että sub lingual tai pommi toimisi yhtä hyvin nenään. Aiemmin 50mg sub lingual, jotain mietoa. Tänään testasin nenään ja jo 20mg meni kaikki varsin hassuksi. Väittäsin, että hukkaan menee syömällä.
Itselläni 30 mg niellyssä kapselissa toimii miltei yhtä hyvin ellei ihan yhtä hyvin kuin 30 mg nenään kiskaistuna. Nousut ovat niinsanotusti jykevämmän tuntuiset eivätkä niinkään iske hetkessä kuohahtaen kuten intranasaalisesti annosteltuna.

Muutos lähtöasetelmasta (baseline) täyteen vaikutteisuuteen on hankalammin havaittavissa, ei muuta.

Olen huvikseni koittanut pari kertaa myös suun limakalvoilta imeytettynä, mutta tuolloin olen nielaissut suuhun muodostuneen imelänkitkerän syljen jo aika ripeästi.
Ite oon lähinnä pommitellu. Oon ite huomannu, että nokitettuna ei ole niin potenttia, mutta nieltynä kapselissa on paljon potentimpaa ja kokemus mukavampi. Muistan myös Erowidista saaneeni käsityksen, että monet/jotkut ihmiset väittäisivät, että on toimivampaa nieltynä. Kait tässä on henkilökohtaisia eroja ja placeboa/uskoa oman tavan vaikutukseen... Pitäisi tehdä enemmän empiirisiä kokeita asian tiimoilta. Esimerkkinä kuitenkin joku 70-100mg tai muu vastaava määrä (nieltynä) jota en muista pärisi vielä kauan seuraavana päivänäkin (otin joskus illalla/yöllä satsin) ja olin ihan toisissa maailmoissa. :D En muista miksi olin noin tyhmä ja otin noinkin paljon, taisin boostailla tai jotain muuta tyhmää... Oli aika intensiivinen kokemus ja lähinnä vitutti kaikki vastaan tuleva, tyyliin: "jee fraktaaleita, voi vittu... loppuisi jo :D".

Tuon kokemuksen lisäksi olen kokeillut mm. 10-30mg annoksia sekä nokitettuna että nieltynä.

Erowidin dose"suosituksien" mukaan Sublingual / Buccal toimii paremmin kuin nokitettu:
http://www.erowid.org/chemicals/methoxe ... dose.shtml
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
Pen
OD

Post by Pen »

Voihan perkele, jostain syystä oon aina vetänyt tätä nenään, koska ketamiinikin on tullut aina nokitettua. Pitäis varmaan perehtyy asioihin enemmän.

Seuraavan kerran kun otan MXE niin pitää kyl testata tota syömistapaa. Outoo että futais paremmin syötynä. Mitenköhän mahtaa sitte mennä keston osalta? Onko syötynäkin sen ~4h?

50-100mg nokkia yleensä vetelen joten jos vaikka 50mg pommin koittas kuhan töistä pääsee.
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Oman kokemukseni mukaan toimii myös huomattavasti paremmin oraalisesti kuin nenään. Kielen alla liottamista kannattaa kokeilla myös, suunnilleen samanveroinen teho kuin oraalisesti ellei parempikin.
Feya
OD

Post by Feya »

Vahvuudessa ei ehkä ole paljoakaan eroa, mutta omasta mielestäni oraalisesti otettuna mexen vaikutus tuntuu selkeästi tasaisemmalta ja sumuisemmalta (ehkä hiukan kuin 4-MeO-PCP). Siksi olen itse aina mielummin nokittanut sen; pidän niistä jyrkistä nousuista ja lyhyestä kestosta.
CHIMONOKIKAARI
Psykonautti

Post by CHIMONOKIKAARI »

Erowidissa on tietääkseni puhuttu sublinguaalisesta käytöstä, jonka pitäisi olla siis potentimpaa kuin nokittelun tämän aineen kanssa. Itse en ole kyllä lähtenyt sitä testaamaan. Niinkuin Feya, arvostan nopeasti kolahtavia nousuja ja käytänkin mexet mahdollisuuksien mukaan iv/nokkaamalla.
Pen
OD

Post by Pen »

60mg otin syömällä ja enpä kyllä erityisesti eroa huomaa siihen että ois nokittanu saman satsin. Hyvin kyllä toimii tälleenkin. Vähän pidempään kesti että alko nousee mutta kai tää sitte kauemmi futaaki. Pitää hommata lisää MXE:tä ja oikeen kunnolla alkaa testailemaan että kumpi on se oma juttu; nenä vai suu.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Oon samoilla linjoilla Feyan kanssa. Nokittaessa nousut on paljo jyrkemmät, tärähtää ihan eri tavalla päälle kuin kielenalta. Olo myös vaikuttaa selkeämmältä, kun taas kielenalta nautittuna paljon sumuisemmalta. Voi tosin johtua ihan muistakin asioista kuin nauttimistavasta.

Suosin sublinguaalista nauttimista, tykkään rauhallisesta ja tasaisemmasta toimimisesta. Kuitenkin boostiannoksia on kiva nokitella menemään, niin huomaa niiden vaikutukset nopeammin, eikä yhtä helposti tee sitä vahinkoa että boostaa jo toisen kerran kun ekan boostin vaikutukset ei vielä toimi. :)

Oon käsityksessä, et oraalinen ja sublinguaalinen on aika pitkälti sama keissi?

Kannattaa muuten tosissaan pitää toletaukoa pari viikkoa joskus, keväällä tuli aika paljon kiskottua, ja kun parin viikon tauon jälkeen otti taas, niin 25 mg toimi aivan kuten ensimmäisillä kerroilla. Kun ennen taukoa ees 50mg ei meinannut antaa samanlaista fiilistä, yhtä voimakasta tai muutenkaan yhtä hekumoista.
miymau
Lepakko

Post by miymau »

Mitä mitä on nämä määrät mitä ootte vedelly? Onkohan teillä ollut sitten jotain tosi mietoa kamaa vai mitä, mutta itsellä (ja parilla kaverilla) sellaset about 30mg nokat veti kaikki täysin pois tästä maailmasta ja ajasta ja olot oli täysin normaali vasta lähes vuorokauden kuluttua... Ja jos halusin pienet olot töitten jälkeen, semmonen avaimen kärjellä nokkaan otettu määrä veti todellisuutta vähän hassuksi jo.

Mut joku jännä nyt on, yhtäkkiä parin viime kuukauden aikana ei oo enää melkee mikää tutkari tullu läpi...
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
Feya
OD

Post by Feya »

miymau wrote:Mitä mitä on nämä määrät mitä ootte vedelly? Onkohan teillä ollut sitten jotain tosi mietoa kamaa vai mitä, mutta itsellä (ja parilla kaverilla) sellaset about 30mg nokat veti kaikki täysin pois tästä maailmasta ja ajasta ja olot oli täysin normaali vasta lähes vuorokauden kuluttua... Ja jos halusin pienet olot töitten jälkeen, semmonen avaimen kärjellä nokkaan otettu määrä veti todellisuutta vähän hassuksi jo.

Mut joku jännä nyt on, yhtäkkiä parin viime kuukauden aikana ei oo enää melkee mikää tutkari tullu läpi...
Tottumus ja toleranssi.

Oon käyttänyt monia kymmeniä eri batchejä, joten uskoisin huomaavani, jos se olisi todella heikkoa. Vahvuus voi ehkä vähän vaihdella, mutta en kyllä usko, että kukaan tätä oikeasti jatkaisi kun on muutenkin niin halpaa ja helposti saatavaa tavaraa.

Kyllä mullekin alussa 30mg oli jo hyvä annos, mutta eipä sillä nykyään saa oikein muuta kuin vähän pöhnäisen olon, vaikka toleranssi olisikin nollassa (ja se yleensä on, kun en mexeä nykyään enää vedä pitkissä putkissa vaan vain muutaman gramman kerrallaan). 50mg on aika sopiva perusannos nokkaan, mutta en koskaan sellaista nauti yksin, vaan nokitan uusia laineja puolen tunnin tai tunnin välein. Boostaamisella mexestä saa ehdottomasti parhaimmat olot ja sekavuusaste nousee huomattavasti.

100mg laineja tulee aina silloin tällöin nautittua, kun haluan oikeasti ulapalle. 150mg kerta-annos taitaa olla isoin, jonka olen nokkaani vetänyt, mutta se oli ihan turhaa, koska siitä lähti vain muisti.

Hauskinta mexe on kyllä edelleen muiden kemikaalien kanssa otettuina. Deeleissä pienikin annos tätä pistää jo pään ihan sekaisin ja tuo usia ulottuvuuksia tripille. Savut ja MXE sopivat yhteen kuin paita ja peppu, ja opiaattien kanssa vaikutus muuttuuu ihanan pumpulimaiseksi.
Pen
OD

Post by Pen »

Itelle 50mg on sellanen sopiva. 100mg sit jos haluu syvälle. Mut tossa on monta syytä noihin määriin, esim. se että käytän tätä päihdettä vähintään sen kaks iltaa viikossa. Lisäksi oma paino jne.

Mutta joo, oon huomannu laaduissa kyllä pientä eroa. Joskus tarvii kiskoa hieman enemmän kun ton 50mg, mutta sen voi kyl pistää tolenkin piikkiin. Briteissähän tää on suosittua ja sieltä noi omat yleensä tulee joten uskon että laatu on ihan ok tasoa. Toki on varmasti joskus aikoinaan kun päihde tuli markkinoille niin ollut isojakin eroja noissa batcheissa.

Onkohan muuten vielä mitään tutkimuksia MXE:n pitkäaikaiskäytöstä? Mietityttää et mitähän oon jo tuhonnu täl parin kuukauden 1-4 kertaa viikossa käytöllä.
zerk

Post by zerk »

Penttike wrote: Mietityttää et mitähän oon jo tuhonnu täl parin kuukauden 1-4 kertaa viikossa käytöllä.
Ite en ainakaan ole huomannut mitään terveydellisiä vaikutuksia edelleenkään, useita kuukausia käytön lopettamisen jälkeen. Mulla meni mexeä parin-kolmen kuukauden ajan käytönnössä päivittäin aika suuria määriä.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

miymau wrote:Mitä mitä on nämä määrät mitä ootte vedelly? Onkohan teillä ollut sitten jotain tosi mietoa kamaa vai mitä, mutta itsellä (ja parilla kaverilla) sellaset about 30mg nokat veti kaikki täysin pois tästä maailmasta ja ajasta ja olot oli täysin normaali vasta lähes vuorokauden kuluttua... Ja jos halusin pienet olot töitten jälkeen, semmonen avaimen kärjellä nokkaan otettu määrä veti todellisuutta vähän hassuksi jo.
Sain tästä vähän sellaisen kuvan, että vedät tätä silmämääräisesti. .. about 30mg nokat .. Vai? Jos et fiktaa niin on ihan mahdollista, että oot ottanut suurempia määriä kuin 30mg.

Tämä Touchetin viesti on musta aika hyvä liittyen silmämääräiseen annosteluun.

Omat annokset on 20-70mg luokkaa. 30 milligrammaa on jo ihan hyvin tuntuva annos toleranssittomana, mut ei se vastaa lähellekkään kuvailemaasi. Oma painoni on n. 75kg, mut en tiedä miten paljon se merkkaa tässä. En osaa myöskään sanoa aineeni puhtaudesta mitään, mutta olettaisin aika puhtaaksi.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Penttike wrote:Mutta joo, oon huomannu laaduissa kyllä pientä eroa. Joskus tarvii kiskoa hieman enemmän kun ton 50mg, mutta sen voi kyl pistää tolenkin piikkiin. Briteissähän tää on suosittua ja sieltä noi omat yleensä tulee joten uskon että laatu on ihan ok tasoa. Toki on varmasti joskus aikoinaan kun päihde tuli markkinoille niin ollut isojakin eroja noissa batcheissa.
Ei saa briteisä enää, eli banaani iskenyt tällekin siellä. Alussa oli tosiaan huomattavia eroja vahvuudessa. Joskus alussa tuli vastaan erää, josta jo pienempikin määrä lennätti aika kauas. Luultavasti ovat ainakin briteissä alkoivat laimentamaan tätä. Siellähän oli joskua esim. legal high jauhoissa pussissa n. 40-50% peveä ja jengi veti heti tyyliin 100-200mg laineja ja sitten skitsoilivat.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
zero
Kameleontti

Post by zero »

tuli tässä mieleen että voikohan mxe:tä käyttää sos. tilanteiden pelkoon tai muuten vaan ahdistukseen esim. 50-100mg nasaalisesti?
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

itselläni pieni doussi antaa pientä egobuustia ja itsevarmuutta joten miksipä ei, mutta 50-100mg kuullostaa aika isolta annokselta ellei halua sekoilla ihan huolella.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
Pen
OD

Post by Pen »

Itse olen ottanut välillä 10-20mg laineja ennen töihin lähtöä. Mukavasti tulee itsevarmempi ja keskittyneempi olo. Pitää vaan varoo ettei ota liian isoa, tulee aika zombi olo helposti jos menee liikaa
zerk

Post by zerk »

Penttike wrote:Itse olen ottanut välillä 10-20mg laineja ennen töihin lähtöä. Mukavasti tulee itsevarmempi ja keskittyneempi olo. Pitää vaan varoo ettei ota liian isoa, tulee aika zombi olo helposti jos menee liikaa
Harrastin itsekin usein sitä, että ylipäätään ihmisten ilmoille lähtiessä otin suunnilleen tuollaisen lainin, illanviettojen sosiaalisia tilanteita varten ehkä vähän isomman. Mexe tekee mut 10-30mg annoksella selkeesti sosiaalisemmaksi ja ne sosiaaliset tilanteet tuntuu paljon luonnollisemmilta. Isommat doset kyllä seurassa mielenkiintoisia, kun puhekyky menee välillä oikeastaan kokonaan ja välillä myös liikkumiskyky. :D
haltia
Psykonautti

Post by haltia »

Olen nyt kaksi kertaa ottanut noin 50 mg annokset nokkaan, ensimmäisen kerran kahdessa osassa ja toisen kerran kaiken kerralla. Tää on kyllä jännä aine, kuitenkin koen sen vaikutukset tosi psykedeelisinä vaikka dissosiatiivi onkin. Hauska juttu mexeissä olemisessa on se, että jos musiikki soi niin sitä vaan automaattisesti alkaa tanssimaan ja se tuntuu yhdeltä performanssilta :P Pidän tätä sellaisena hassutteluhuumeena, jonka vaikutuksen alaisena on todella mahtavaa tanssia ja hullutella kavereiden kanssa. Olo on tosi itsevarma ja myös tuntemattomampien ihmisten kanssa on todella helppo olla, tuntuu kuin olisi jonkinlainen "yhteys" muihin ihmisiin. Ehdoton plussa on se ettei minkäänlaisia negatiivisiä sivuvaikutuksia ole esiintynyt!

Aion kokeilla isommilla annoksilla, mutta olen kokenut nuo annokset erittäin sopivina. Ja noissakin oloissa on ollut jo niin pihalla, että selväpäinen pitää puheita ihan päättöminä. Kyllä sen itsekin huomaa, kun puhuu ihan höpöhöpöjä. Mutta erittäin mukava huume, tykkään todella todella paljon!
Feya
OD

Post by Feya »

Penttike wrote: Onkohan muuten vielä mitään tutkimuksia MXE:n pitkäaikaiskäytöstä? Mietityttää et mitähän oon jo tuhonnu täl parin kuukauden 1-4 kertaa viikossa käytöllä.
Itseänikin on mietityttänyt nuo pitkäaikaiskäytön haitat, mutta kuten muidenkin aineiden kohdalla, veikkaisin että sitä pitäisi käyttää paljon kauemmin (vuosikausia), ennen kuin mitään todellista tuhoa saa aikaiseksi. Ihmisen keho ja mieli pystyvät korjaamaan itseään enemmän kuin uskoisikaan.

Itse käytin mexeä säännöllisemmin reilun puolen vuoden verran. Pisin putkeni kesti varmaan pari kuukautta, jolloin käytin tätä päivittäin keskimäärin 100-200mg. Olo tuntui tuona aikaina usein hyvin surrealistiselta ja muisti tuntui vähän pätkivän, mutta koska sekakäytin monia muita huumeita samalla, en mene suoraan syyttämään siitä mexeä.

Ehkä ainut oire, jonka todella epäilisin johtuneen mexen käytöstä (mitään todiseita asiasta ei mulla luonnollisesti ole) on raajojen puutuminen. Johtuneeko tuo sitten verenkierron heikkenimisestä vai mistä, mutta huomasin, että mexeä käyttäessäni (ei siis sitä nautittuani, vaan noina aikoina) raajani puutuivat todella helposti ja kivuliaasti, etenkin jalkani. Ne puutuivat usein istuessa, jonka vuoksi en voinut pitää toista jalkaa toisen päällä, ja joskus jopa ihan vain seisoessa. Tätä jatkui vielä muutama kuukausi säännöllisen käytön loputtua, mutta nyt on laantunut, kun en ole viimeisen 3kk aikana nauttinut mexeä kuin ehkä pari grammaa. Dexma reportoi aivan samanlaisia oireita, joka vain vahvistaa epäilyjäni. Tiedä sitten.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Menee kyl varmaan ihan ohi, mut nopeesti ajateltuna tulee mieleen et NMDA- ja glutamaattijärjestelmähän säätelee nimenomaan hermostoa ja signaalien kulkemista hermostossa käsittääkseni aika vahvasti. Tän käyttöhän tsörggii sitä. Osuis yhteen raajojen puutumisen kanssa joka ilmeisesti johtuu nimenomaan siitä et hermoissa sattuu välillä vähän katkeilemaan viestit.
zerk

Post by zerk »

Oon ite aina liittänyt sen raajojen puutumisen lähinnä ääreisverenkierron heikkenemiseen. Mulla lähinnä varpaat tuppas isommilla doseilla puutumaan ja kylmettymään, vaikutuksen lakattua myös nää ongelmat hävis. En sen kummemmista puutumisista onneksi kärsinyt.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Ei olekaan tullut tätä kokeiltua syötynä, koska muistin jsotain lukeneeni, ettei toimi hyvin niin. Ilmeisesti pötypuhetta, kun niin moni tuota syömistä tässä ketjussa on hehkuttanut.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Pen
OD

Post by Pen »

Itselläni tuntu ettei toimi niin hyvin syömällä. Toisaalta saatto olla tavaraa mahassa. Myös jonkinlaista mahakipua tuo pisti. Taitanen siis pysyä nokittamisessa.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Ite oon testannu tätä kerran nasaalisesti ( ei potkinu tarpeeks oisko dosena ollu jou 0,2 samplepussi kahteen pekkaan, Iv:nä mä tästä tykkään! Se on vaan niin loistavan intensiivistä menoa ku ottaa kunno vedot tätä ja sit alkaa se poranääni kuuluu ja syvenee jonnekki ja katoaa (melkein) kokonaan :)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma