Tämän aineen psykedeelisyys.. miltei flpauttava psykedeelisyys, nousi esille kun hiisailin kokopäivän enemmän ja vähemmän, lopulta vähän enemmän.
En helposta säikähdä kuumottavia olotiloja, mitä tulee psyykkisiin vaikutuksiin.. deeleihinkin jo niin tottunut, ettei ne yksinään riitä enää flipauttamaan.
Mutta.. Muistan hokeneeni itselleni, et "tää ei tosiaankaan oo enää kivaa.. kyl mä tän handlaan.. nyt menee kyl jo huhhuh, niin ihmettiloihin... mut kyl tää täst.."
Hieman peloissanikin olin, ja paniikinomaiset flushit hyökivät kokoajan kätköistään.
Meni siis totaalisen överiksi, jota voisi myös käsittää klassiseksi 'hatsiflippaamiseksi.'
Todella kuumottavia ajatuskuvioita.. ihmeellisiä ajatusrykelmiä.. megalomaanisia idiksiä, mut niin lyyhistyneenä övereihin et oli pakko vaan mennä makuulle ja psyykata itseään, ettei tää tila onneks kauaa kestä.
Onneksi fyysiset överit eivät tällä ole ollenkaan niin nihkeitä kuin esim jwh:n kohdalla, tai edes överibajarien massiivisen bodyloadin luokkaa..
lopulta vain nukahdin akuuttien vaikutusten laannuttua.
Pikemminkin se psykedeelisiin tajunnanvirtoihin vievä psyykkinen overload. Se oli jotain aivan överidiippii flipperii
Onneksi perinteiset psyykkaukset, kuten, aamulla oon taas oma itseni, jeesasivat vaikeimman yli. Ja onneksi enää muista niitä ihmekeloja toiselta planeetalta, että aloin jo tuntea itseni vieraaksi omassa kehossani.
Joku tietty vois sanoa tähän, "mitäs silmäpalloilit"
Nokun mun tarkotuksena olikin ottaa tuhdit.. ja toisekseen.. se on loppupeleissä niin piirunpienestä kiinni.
Kolmannekseen, en tullut ehkä ajatelleeksikaan, että piippuun oli mitä luultavimmin jäänyt melko runsaastikin 'karstana' tätä ainetta kokopäivän hiisailtuani, jotka sitten imaisin kaikki illan viimeisellä keuhkollisella sisään.
eipä tee mieli kyl hetkeen kys. ainetta.. Vois hiisaa aamu-set
psychiCTalent wrote:
Huhhuh, pakko viel kommentoida, ettei porukka luule liikoja tän myrkyn suhteen..
Oikeest ihan vitun hämärää, ollu tavallaa ittensä sivustakatsoja täs nyt nää pari päivää, kun tätä on kiskottu, lihakset kipeenä, normaalit arkiaskareet vain unohtuu höyrynä ilmaan, puhuminen on tönkköä ja tää reflanen ei todellakaan oo mitää mukavaa. Kaikki jotka tätä ostivat halusivat siitä eroon, mutta ei vaan pysty
muuta kuin ensin polttamalla savut ja vessanpöntöstä alas.
Haha, joo, kyl, todellakin..
Mä niin vannoin et nyt lähtee viemäriin loput shitit.. ehkäpä se tolla taktiikalla jopa onnistuis
edit..
Siis jos tätä johonkin pitäs lähteä vertaamaan, niin hatsiin.. taikun on olemassa hatsia, ja sit on marihuanaa.. Sit on myös QQnubbuu ja sit on hazaa..
nomutjoo..
Täs kyseises,
mamis häiritsee ihan jo sekin ajatus et sitä pitäs osaa dosetella,
titraa ja tintraa.. tinttaaa..
Kun taas hatsii osaa hiisaa..
vaik joskus sekin saattaa päästää yllättämään.
Mut sit oppiiki lajikkeen.
Täst.. chemist... semiSdrugz-?
Osaa sanoo..
Ku et se o ärC.
Hatsis on sitä jotain pyhää..
ganjaa..
meigälle.
Loppupeleis tää
mam2012wattafak!Q?
on helvetin psykedeelistä kannabiOidii,
jonka kanssa kandee dosetella melko varovaan..
mielummin tiuhaan, kuin liikaa kerrallaan.
Kestää joku 3h akuuteimmat vaikutukset.. Jos menee överiks, sen jälkeen tietää
et sen jälkeen voiki taas vihdoin ja onnein relaa ja chillaa..
siitä miltei PsychedeliC-Öwäriaceaceae-nightmaresta..
.. jonka kyl handlaa, jos osaa ottaa sen sillai hullun' tykityksenä, psykedeelisenä mielettömäärittömyytenä :p
<Mystist kelaa, ja flippereit fjongii.. mut kyl siit selvii %- )>
Vitun ärCeet