Tämmöne kombo (viimeinen kerta)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Gabriella
Psykonautti

Tämmöne kombo (viimeinen kerta)

Post by Gabriella »

Subutex + Lyrica + Alkoholi

ImageImage

http://fi.wikipedia.org/wiki/Buprenorfiini
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pregabaliini

Substanssi, määrä, nauttimistapa:
  • 30 % viina, 0,25l, juotu
  • Koff III, 1,33l, juotu
  • Subutex, pieni palanen (n. 1/6 tabletista, liuotettu kielen alla
  • Lyrica, 75mg, syöty
  • Tupakka, 20kpl, poltettu
Taustatiedot

Taustatiedot; ikä, sukupuoli, toleranssi ko. substansseihin
Mies, 18v.
Olen tupakoinut ja juonut aikaisemmin, mutta Subutexia ja Lyricaa en ole ennen ottanut.
Minulla on koivuallergia ja paniikki/ahdistuneisuushäiriö, sekä identiteettihäiriö.

I Ensimmäinen kappale

Otin aluksi Subutexin palasen ja siitä noin ½ tuntia eteenäin join puolet puolen litran viina pullosta ja otin Lyrican.

Aluksi olin erittäin sekava. Ystäväni olivat huolissaan minusta. Olo oli känninen, mutta jotenkin erilainen. Lähdimme ystäväni kanssa bussilla helsinkiin äin ja bussissa olin erittäin puhelias ja iloinen. Olo oli erittäin sekava.

Kun nousin bussista tasapainoni alkoi heittää ja pysyin hädn tuskin pystyssä. Menimme metsään jossa join pikkuhiljaa 4 olutta ja poltin tupakkaa. Tässä vaiheessa meinasin kokoajan sammua ja kun suljin simäni niin näin hallusinaatioita.

II Toinen kappale

Lähdimme metsästä liikkeelle ja oksentelin koko matkan ajan vaikka en ollut kyseisenä päivänä mitään syönyt. Huimasi aivan tajuttomasti ja tuntui, että kuolisin. Koitin nipistää itseäni, mutta se tuntui mutta ei sattunut. Vieläkin on haavat kädessä. Rupesin tässä vaiheessa selittämään tosi hiljaa ja sekavasti ystävilleni kaikkea ja onnistuin hukkaamaan kännykkäni.

Loppuen lopuksi 9 tunnin kuluttua aloituksesta olo oli vähän selvempi, mutta puhelias. Jouduin soittamaan ystäväni hakemaan, minut kotiin koska jos olisin mennyt bussiin niin olisin sammunut.

Tiedän, että stoori on tosi sekava, koska muistini eilisestä on erittäin huono.
-Gabriella
Life is a long trip. Be happy ;-)

Facebook
Allekirjoituksia
Dexma
Moderator

Re: Tämmöne kombo (viimeinen kerta)

Post by Dexma »

Tää on aika asia menolla kirjoitettu trippistoori.
vaik.

Toisaalta kyseessä on perus kuosailua, mut kivaa kun joku jaksaa tehä tollaset tiukat speksit tähän kuvat ja kaikki! Asia meno, kun aletaan tarkasteleen omia kuoseja niin tarkasti, että lasketaan monta tupakkaa menee + viinamäärätkin. Koivuallergian mainitseminen on kumminkin kans hypersuper tärkeää informaatioo meidän kuosaavalle öö tiedeyhteisölle..

no joo.

Ei mut siis.

Hitsi.
Mäkin haluun tollasen toleranssin, että oksennan tollasen setin jälkeen. Mietin eniten, että mikä tossa kombossa eniten niinkuin futas toisaalta? En mä tiiä paljon pienellä tolella tarttee bupree napsia oraalisesti, että se sanoo jotain? Mut mikä sun viinapää toles on täl hetkellä?
Gabriella
Psykonautti

Post by Gabriella »

Dexma wrote:Mut mikä sun viinapää toles on täl hetkellä?
Kyllä se aika matala on ku oon vahvasti alipainonen 55kg. Dokaan n. kerran kuussa kunnolla (6-12 bissee) mut tosi matala tole on :D
-Gabriella
Life is a long trip. Be happy ;-)

Facebook
Allekirjoituksia
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Ei vittu.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauseri wrote:Ei vittu.
:D :D :D :D :D :D :D

Eikä kyllä kyrpäkään...

Hitto.
Mä oon varmaan vetänyt subua ihan väärään paikkaan viimeaikoina. Vois siirtyä oraaliseen, viinan kanssa varmaan ihan hillittömiä hallusinaatioita vois tulla...
zerk

Post by zerk »

Eiks bupre oo kans sublinguaalisesti aika mitäänsanomatonta? Ainaki siinä uskossa oon aina nokittanu subuni jos on välttämättä pitäny vetää.

Helvetin typerä kombo kyl ensikertalaiselle :D
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

zerk wrote:Eiks bupre oo kans sublinguaalisesti aika mitäänsanomatonta? Ainaki siinä uskossa oon aina nokittanu subuni jos on välttämättä pitäny vetää.

Varmaan bupre toimii suurinpiirtein puolella teholla kielenalta mitä nokkaan. Nokkaan varmaan jotain puolella teholla verrattuna IV sit... Oisko suurinpiirtein niin yksinkertasta et nieltynä puolella teholla verrattuna sublinguaaliseen :D
Aesma
OD

Post by Aesma »

SahkoinenVelho wrote:
zerk wrote:Eiks bupre oo kans sublinguaalisesti aika mitäänsanomatonta? Ainaki siinä uskossa oon aina nokittanu subuni jos on välttämättä pitäny vetää.

Varmaan bupre toimii suurinpiirtein puolella teholla kielenalta mitä nokkaan. Nokkaan varmaan jotain puolella teholla verrattuna IV sit... Oisko suurinpiirtein niin yksinkertasta et nieltynä puolella teholla verrattuna sublinguaaliseen :D
Wikipedian mukaan pubrenorfiini imeytyy ihmiselimistöön kielenalta ~35-40%, nokkaan ~70-89% ja hihaan tyrkättynä luonnollisesti 100% jos on puhdasta pubrea.
Eli kyllä, ois suurinpiirtein niin yksinkertasta.
zerk

Post by zerk »

Muistaakseni bupre ei nieltynä toimi käytännössä ollenkaan, Buprenorphine is not administered orally due to very high first-pass metabolism. - noin sanoo myös wikipedia. Enempää en jaksa just nyt googlettaa.
Aesma
OD

Post by Aesma »

zerk wrote:Muistaakseni bupre ei nieltynä toimi käytännössä ollenkaan, Buprenorphine is not administered orally due to very high first-pass metabolism. - noin sanoo myös wikipedia. Enempää en jaksa just nyt googlettaa.
Itte lukenu, että hyötysuhde on vaan 10% siitä mitä I.V:nä, eli pitäs ainaki pari 8mg texiä syödä, että alkas tuntumaan.. Kalliiks tulis :D
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Tekisi mieli kommentoida vaikka mitä, mutta tyydynpä toteamaan:

:mrgreen: :roll: :down:
Looking for planet Gong...
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Bupre sublinguaalisesti ei ainakaan opioidiriippuvaiselle toimi yhtään mutta vie reflat. Annoksina ollut kaikkea 4 - 16 mg välillä.

Sairaalas nielasin suboxonen ku antovat muitten lääkkeitten seas sen, yleensä tuli kaks kuppia, joudun monta tuntia väittelee lääkärin kanssa että ei se kyllä toimi ollenkaan näin päin. Lääkäri väitti että kyllä imeytyy vatsasta. Lopulta tarkisti asian jostain ja lähetti nöyränä hoitajan tuomaan uuden xonen. :doh:

Tuli vaan mieleen topicciin liittyen.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

mentalhell wrote:Bupre sublinguaalisesti ei ainakaan opioidiriippuvaiselle toimi yhtään mutta vie reflat. Annoksina ollut kaikkea 4 - 16 mg välillä.

Sairaalas nielasin suboxonen ku antovat muitten lääkkeitten seas sen, yleensä tuli kaks kuppia, joudun monta tuntia väittelee lääkärin kanssa että ei se kyllä toimi ollenkaan näin päin. Lääkäri väitti että kyllä imeytyy vatsasta. Lopulta tarkisti asian jostain ja lähetti nöyränä hoitajan tuomaan uuden xonen. :doh:

Tuli vaan mieleen topicciin liittyen.
"Lääkäri väitti että kyllä imeytyy vatsasta. "

Lopsahti suu auki kirjaimellisesti.
Siis eiks lekurin tarvis tietää tuommonenki?
No ei sitä tiiä kyllä itekkää kaikkee, välillä osaa edes mattoja pestä.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.