Ayahuasca, ymmärtäväinen sohva ja kissa.

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Kulu
Karvakuono

Ayahuasca, ymmärtäväinen sohva ja kissa.

Post by Kulu »

Ensimmäinen kerta Ayahuascaa...

Päätin lähteä junalla veljeni luo kylään. Ilmoitin tästä, ja veljeni sanoi että saan hieman pilveä kun
saavun paikalle. Odotin tätä tietysti innolla. Vähänpä tiesin.

Junamatka meni nopeasti, sillä nukuin puolet matkasta. Ravintolavaunusta sai hyviä keksejä :3

Veljen luo saavuttua, ja kamat heitettyä jonnekin ehdotin pössyttelyä nyt näin saapumiseni kunniaksi.
Minulle tuotiin nenän eteen höyryävä kupponen teetä. Ihmettelin tätä hieman, eikä hajukaan ollut ollenkaan
kannabismainen. Päätin silti juoda, eihän veljeni minua myrkyttäisi (toivottavasti). Heti kupposen juotuani
veljeni repesi nauruun. Hän sanoi että kyseessä olisi joku DMT pitoinen kasviseos, luultavasti jotain
ayahuascajuttua. Varsin paskamaisesti tehty, sillä minulla ei ole kokemuksia ollut aiemmin psykedeeleistä.
Meillä oli kyllä trippivahti mukana. Siinä sitten odottelin vaikutuksia, turhilla negatiivisilla ajatuksilla
trippi vain huononisi.

Jonkun puolen tunnin päästä alkaa toimimaan. Sain semmoisia ihme euforia-aaltoja. Kävelin vain ympäri
asuntoa nauraen hysteerisesti ja onnellisesti. Pari onnen kyyneltä taisin tirauttaa. Löysin tieni olohuoneeseen.
Katsoin kissaa joka loikoili sohvatyynyn päällä. Istahdin siihen viereen, kissa näytti jotenkin kuin se olisi
ymmärtänyt. Olin täyteläisesti yhtä kissan kanssa. Euforia iski taas. Itkin kissan vieressä kuin nörttipoika
menettäessään neitsyytensä.

Katsoin veljeäni. Hän istui lattialla ihmetellen käsiään. Välillä hihittäen. Olin onnellinen tästä tilanteesta.
En halunnut ikinä plateaulle, halusin halia kissaa koko tripin ajan. Katsoin kissaa jälleen. Tuntui että
kissa oli kolme kertaa isompi kuin yleensä. Kissa käänsi päänsä, olin aivan varma että sillä oli jotain
asiaa mulle, mutta se oli eri kieltä. En voinut ymmärtää sitä.

Aloin valua sohvan sisälle. Jokin korkeampi voima veti minua puoleensa. Sohva oli kuin nestemäinen, mutta
samalla paksua. Pelkäsin kissan puolesta ja heitin sen lattialle, lattialla hän olisi turvassa vahvalta
sohvalta. Aloin tuntea empatiaa sohvaa kohtaa. Puhuin sohvalle, että ihmisiä saisi kavereikseen jos vain
pyytäisi kiltisti. Ei aina tarvii imeä. Se vaikutti jotenkin loogiselta sillon. Olin yhtä ympäristöni kanssa.

Mahassa tuntui hirveältä. Tiesin mitä piti tehdä. Nousin sohvalta ylös ja pahoittelin poistuvani paikalta.
Sohva ymmärsi kyllä, sohvakin oli käynyt erowidissä.

Juoksin vessaan, mutta pysähdyin keskelle käytävää. Lattialla oli tyynyjä. Ihmettelin mistä ne oli tullu.
Ajattelin, että jos laitan jalan tyynyn päälle, olisin yhtä sohvan kanssa josta ne tyynyt oli tullut.
Astuin tyynyjen päälle, ja hiihdin niillä vessaan.

Istahdin laattalattialle. Avasin pöntön kannen, ja annoin päivän lounaan ja ylimääräisen teen tulla ulos.
Katsoin peiliin. Kasvoni nousivat ylöspäin. Tässä olisin minä vanhana, mutta minähän olen siinä nyt.
Yhtäkkiä kasvoilleni muuttui mustia pisteitä, ne kasvoi, muuttaen kasvojani laihemmiksi. Pelästyin tätä,
ja päätin poistua wc-tiloista. Ennen kuin kerkesin poistua vessasta, astuin oksennukseen. Miten oksennusta
voi olla lattialla jos olin oksentanut pönttöön?. Tarkistin tilanteen. Kansi oli kiinni ja oksennusta ympäri
lattiaa. En jaksanut siivota.

Menin olohuoneeseen, ja veljeni makasi lattialla. Katsoin hänen kasvojaan. Kasvot yrittivät syödä minut.
Kasvot vetivät minua ihossa olevilla imureillaan puoleensa. Taistelin vastaan ja onnistuin karkaamaan.
Lattia aaltoili, ajattelin että nyt mennään ja lujaa. Heittäydyin aaltoilun mukana, ja näytin varmaan
modernilta performanssitaiteilijalta. Heiluin vain lattialla. Olin meressä, oli mukava kesäpäivä.
Sitten heräsin, olin olohuoneen lattialta. Kuulin päässäni vain jotain robottiääniä. Kuuntelin niitä
mielelläni. Tässä vaiheessa silmissäni pimeni. Menetin tajunnan avaruudesta ja ajasta. Lentelin vain
spiraalejen keskellä, ja tutkin omaa sisintäni. Itse olin kadonnut, olin jossain avaruudessa tsiljoonien
ihmisten keskellä. En löytänyt itseäni. Waldon löydettyäni poistuin paikalta.

Heräsin makuuhuoneen sängyn alta. Ihmettelin mitä tein. Näin jalkapareja ympärilläni. Ne monistui, mutta
erilaisina, pahoina. Mustat jalkaparit levisivät ympäri asuntoa. Ne aikoivat vahingoittaa kaikkia.
En kertonut tätä veljelle tai trippivahdille, sillä halusin että he kuolevat tietämättöminä.
Dmt halusi riistää heidän elämänsä. Sängyn ympäristö oli vain mustaa. Näin itseni sängyn päällä katsomassa
mustuutta. Pilkkasin itseäni, haukuin nistiksi ja nauroin. Miten voin tehdä tämän itselleni?
Kaikki pimeni. Heräsin keittiön pöydän äärestä. Veljeni sanoi että tripin pitäisi olla jo ohi. Olin höpissyt
keittiön pöydällä jotain sohvista ja auringoista. Näin ainakin trippivahtini sanoi. Kaikinpuolin varmaan
mukavampaa viihdettä kuin leffa.

Menin sohvalle makaamaan. Ja vinkkasin ihan vitsillä sille että "älä kerro sit kellekään".
Aivoissani on oltermannia.
King Ink
LD50

Re: Ayahuasca, ymmärtäväinen sohva ja kissa.

Post by King Ink »

Oli kyllä aika vittumainen ja tyhmä teko juottaa huascaa ilman toisen tietämystä. :oo:

Hyvin kirjoitettu. :)
horna
Kameleontti

Post by horna »

Heti kupposen juotuani veljeni repesi nauruun. Hän sanoi että kyseessä olisi joku DMT pitoinen kasviseos, luultavasti jotain ayahuascajuttua.
Melkoinen "läppä", jos ei ollut edes tuon parempaa tietoa mitä teessä oli. Toi menee jo sarjaan "se jointti oli sit muuten liotettu PCPssä. Hihhii". No onneksi ei käynyt mitään pahempia ja olet edelleen sohvankin kanssa hyvissä väleissä :)
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Uke
LD50

Post by Uke »

Haha, todella hieno stoori :D Onneks osasit ajatella noin positiivisesti siinä hörpättyäs nuo.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Kulu
Karvakuono

Post by Kulu »

Uke wrote:Haha, todella hieno stoori :D Onneks osasit ajatella noin positiivisesti siinä hörpättyäs nuo.
No siis tarkotushan oli deelejä ottaa tuon illan aikana. Tuli vaa vähä yllättäen :D
Aivoissani on oltermannia.
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Repeilin ihan vitusti tätä. :) Kiitos jakamisesta, oli hauska stoori... "sohvakin oli käynyt erowisissa". :D
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.