Minua kiinnostaisi nähdä muiden tuotoksia. Itse olen aktiivisesti tehnyt koruja noin. vuoden ajan.
Meinasin eka laittaa nämä kuvat tuonne submit yer art-ketjuun mutta kun se näyttää olevan keskittynyt kuvataiteeseen. Nakatkaa tämä postaus siihen jos tämä topic ei saakkaan vastauksia. Tahtoisin palautetta, hyvää ja huonoa sillä haluan kehittyä!

By marydoe at 2012-03-01
Pääkallokoru: Laavakiveä, jotain normikiviä, muovia ja metallia (tod. näk. sinkkiä) Paska laatu, jos tarkasti kattoo nii huomaa että tuossa on hienoja silmän kuvia noissa metallihelmissä.

Tollasia sienijuttuja tulee väännettyä cernitmassasta aika paljon. Nuo avaimenperät on mun suosituin tuote. (Tosin ei niitäkään paljoo mee kun kaikki kaverit on nii köyhiä)

Näitäkin tein joskus aika monta. Enää en voi tehä tismalleen samanlaisia koska osa helmistä on yhdestä hajonneesta rannekorusta ja ne loppuivat kesken.
Edit: Kaikki koruni eivät siis ole huumeaiheisia, pistin nyt tähän sellasia kun arvelin että ne ehkä kiinnostaa eniten.
Toinen edit: Pahoittelut myyntijutuista, tarkoitus ei ollut tehdä myyntiin tarkoitettua topiccia, mainitsin vaan. Pitänee lukea säännöt uudelleen kun siitä on niin kauan, en muistanut.