Korut

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
MaryDoe
Psykonautti

Korut

Post by MaryDoe »

Harrastaako kukaan muu korujen tekoa? Itse teen niitä paljonkin, kyllähän nekin ovat taidetta. :)

Minua kiinnostaisi nähdä muiden tuotoksia. Itse olen aktiivisesti tehnyt koruja noin. vuoden ajan.

Meinasin eka laittaa nämä kuvat tuonne submit yer art-ketjuun mutta kun se näyttää olevan keskittynyt kuvataiteeseen. Nakatkaa tämä postaus siihen jos tämä topic ei saakkaan vastauksia. Tahtoisin palautetta, hyvää ja huonoa sillä haluan kehittyä!

Image
By marydoe at 2012-03-01

Pääkallokoru: Laavakiveä, jotain normikiviä, muovia ja metallia (tod. näk. sinkkiä) Paska laatu, jos tarkasti kattoo nii huomaa että tuossa on hienoja silmän kuvia noissa metallihelmissä. :D

Image

Tollasia sienijuttuja tulee väännettyä cernitmassasta aika paljon. Nuo avaimenperät on mun suosituin tuote. (Tosin ei niitäkään paljoo mee kun kaikki kaverit on nii köyhiä)

Image

Näitäkin tein joskus aika monta. Enää en voi tehä tismalleen samanlaisia koska osa helmistä on yhdestä hajonneesta rannekorusta ja ne loppuivat kesken.

Edit: Kaikki koruni eivät siis ole huumeaiheisia, pistin nyt tähän sellasia kun arvelin että ne ehkä kiinnostaa eniten. :D

Toinen edit: Pahoittelut myyntijutuista, tarkoitus ei ollut tehdä myyntiin tarkoitettua topiccia, mainitsin vaan. Pitänee lukea säännöt uudelleen kun siitä on niin kauan, en muistanut. :)
Last edited by MaryDoe on Tue 06 Mar 2012, 01:14, edited 1 time in total.
tRip
Moderator

Re: Korut

Post by tRip »

Nättejä koruja..

Jotenkin töksähti silmiin noi tatit..
Ehkä jopa liian tavanomaisia.
Sekin makuasia..

tatitkin on taidetta;-

Ois kyl tavallaan jees perustaa vaulttiin jonkinlainen osto-/myynti-osasto..
Mut vaatis vaan ehk turhan paljon ylläpitoa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
junky
Psykonautti

Post by junky »

Kivalta näyttää, postimyyntilafka pystyyn vaan! ;)
Jotain uutta ideaa toivois kehiin, noi mary jane ja shroomikorut on aika tavanomasii.

"Narcotic jewelry desing,
the ultimate drug people revolution!"
i know a girl who cries when she practices violin
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Tein korun kerran luusta. Tein valaanpään jonka laitoin naruun.
Paskimo vain on hukassa hukkunut jossain paikassa nimeltä jemma.
Harmittaa koska tunteja tätä tein.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
MaryDoe
Psykonautti

Post by MaryDoe »

Tässä pari uudempaa juttua, ei enää ainakaan omasta mielestä nii perus torikojukamaa ku alussa. Jospa se oma tyyli tästä pikkuhiljaa muokkautuu. :)

Image

Image
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Voisin sanoo et noi on hienoja.
Sanon. Noi on hienoja!
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
MaryDoe
Psykonautti

Post by MaryDoe »

Kiitoksia!

Itsekin olen miettinyt että vois kokeilla tehä luusta jotain. Tiiän yhen metsän jossa on paljon luita...

Testeri millä työstit sitä luuta? Yritähän löytää joskus se koru, ois kiva nähdä se!
testeri420
OD

Post by testeri420 »

MaryDoe wrote:Kiitoksia!

Itsekin olen miettinyt että vois kokeilla tehä luusta jotain. Tiiän yhen metsän jossa on paljon luita...

Testeri millä työstit sitä luuta? Yritähän löytää joskus se koru, ois kiva nähdä se!
Kaiversin sellasella minilinkkarilla. Kuumensin muistakseni nuppineulaa? ja sillä sitä poltin nii se sulatti siihen sen reiän niin mistä se naru tuli läpitte.
Tässä kun tarkemmin mietin ja muistelen niin se tais olla vähän niinku muka jonku muotonen ja aloin vaa veistään sitä. Sit poltin sillä neulalla sitä.
Ja siitä tuli sit koru.
Music is a saint.