Kantapään kautta olen itsekin todennut, että kun kannabis "vahvistaa" kaikenlaisia tunnetiloja (musiikin kuuntelu ja soittaminen, seksi, tanssiminen, syöminen, yms), niin sama efekti pätee myös negatiivisiin viboihin, jos niitä on. Omassa tapauksessani joskus krapulassa, huonosti nukkuneena tai muuten väsyneenä ja ahdistuneena polttaminen saa aikaan ajatuslooppeja, itsesyytöksiä ja paniikkia. Joskus tuota ahdistusta ei edes miellä pajarista johtuvaksi ja pyrkii korjaamaan sitä polttamalla lisää, mikä pahentaa vain tilannetta. Suosin itse nykyään indicaisempaa polttoa juurikin tuon liiallisen päähänkäymisen vuoksi.Ongelma wrote:Tämähän on totta, ja ns. 'vaarattomuus' tuottaa juurikin näitä flippauksia, pitäs tätäki kasvia vähä kunnioittaa. Kaveri kävi 4kk lataamoreissun kannabis+masennus yhdistelmästä.SahkoinenVelho wrote:Vahva budi voi olla paljon hajottavampaa kuin mitkään deelit
Kaverien flippaus budista
-
Hz0
- Apteekki
Re: Kaverien flippaus budista
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
porter
huomannu että propralin kun ottaa aina ennen savuja niin ei pääse flippaileen, tulee ainakin tosta liiallisesta sydämen tykytyksestä noi flipit.. Mene vaan liian paniikin omaisen oloon.
-
Soppaluu
- Lepakko
Itse poltin tyhmänä teininä 1g kukkaa. Taisi olla kolmas kerta koskaan kun pajautin. Lopputuloksena vainoja + halluja sekä kuolemanpelko.
-
seppo600
- Lepakko
Mite ihmeessä ku vähä päälle vuosi sitte poltin budia paljon ja tuli tosi rento fiilis eikä ahistanu mikään. Siinä ei ees kovin kauan kerenny poltella niin poltin semmoset överipaukut näemmä tosi vahvaa kukkaa, en tajunnu yhtään että missä ollaan, kuka oon ja niin pois päin. Sen jälkee en oo voinu polttaa muutako jos on joku levy pameja naamassa... ja puski vielä harhoja sen jälkeen aika kauankin.. (lieviä, ei siis että näen jotain ihmisiä vaan että varjot sillee jännästi liikku).
Enää ei mitään harhoja tule mutta paniikkihäiriö kyllä on jääny. Itekki todellisuutta pakenin sillon mutta ei ne ongelmat kyllä humehilla ratkea, varsinkaan tuolla, vahvat bentsot kyllä oireet poistaa mutta ei sitä syytä, miks on paska olla selvinpäin. Budia ei ainakaan kannata masennukseen tai ahistukseen polttaa. Vaikka lääkitys sitte jos siihen on pakko niinku itellä nykyään onkin iha sopiva. Mut ton _tripin_ jälkeen oon kyllä muuttunu ja paljon.
Enää ei mitään harhoja tule mutta paniikkihäiriö kyllä on jääny. Itekki todellisuutta pakenin sillon mutta ei ne ongelmat kyllä humehilla ratkea, varsinkaan tuolla, vahvat bentsot kyllä oireet poistaa mutta ei sitä syytä, miks on paska olla selvinpäin. Budia ei ainakaan kannata masennukseen tai ahistukseen polttaa. Vaikka lääkitys sitte jos siihen on pakko niinku itellä nykyään onkin iha sopiva. Mut ton _tripin_ jälkeen oon kyllä muuttunu ja paljon.
-
Soppaluu
- Lepakko
Tuli poltettua pitkään aikaan taas. Silmämääräisesti laitoin 0,3g. Ajattelin et tää voisi olla hyvä.
No ei. Flippasin. En tykkää.. Halluja? Ahdistusta? Ganjasta? Mitä vittua! Ei taida sopia mulle. Ei varmaan deelitkään sovi. Huoh
No ei. Flippasin. En tykkää.. Halluja? Ahdistusta? Ganjasta? Mitä vittua! Ei taida sopia mulle. Ei varmaan deelitkään sovi. Huoh
-
Infitialis
- Apteekki
Annostelit liikaa toleransseihisi nähden.Soppaluu wrote:Tuli poltettua pitkään aikaan taas. Silmämääräisesti laitoin 0,3g. Ajattelin et tää voisi olla hyvä.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
Feya
- OD
Etkös esittelyviestissä kertonutkin, että olit kokenut aikaisemminkin jotain vastaavanlaista ganjasta?Soppaluu wrote:Tuli poltettua pitkään aikaan taas. Silmämääräisesti laitoin 0,3g. Ajattelin et tää voisi olla hyvä.
Kannattaa todella pysyä ihan suosiolla erossa. Tiedän, että varmasti tekisi mieli, mutta omat rajat on hyvä tuntea ja niitä kunnioittaa.
-
Infitialis
- Apteekki
0,3g on tolettomalle ei niin hirveästi kyseistä päihdettä koittaneelle aivan helposti yksinkertasesti liikaa.Feya wrote:Etkös esittelyviestissä kertonutkin, että olit kokenut aikaisemminkin jotain vastaavanlaista ganjasta?Soppaluu wrote:Tuli poltettua pitkään aikaan taas. Silmämääräisesti laitoin 0,3g. Ajattelin et tää voisi olla hyvä.
Kannattaa todella pysyä ihan suosiolla erossa. Tiedän, että varmasti tekisi mieli, mutta omat rajat on hyvä tuntea ja niitä kunnioittaa.
-
peijjoona
- Psykonautti
Todellakin överit. Eihän sitä hyvää budroskii tarvii laittaa ko kevyet hippuset grinderin kautta väsärille. Siinäkin on se tunnettu etu, että annosta voi sitten aina nostaa jossei fudaa, mut budi kyl toimii aika pienelläkin määrällä ja tosi lepposasti:)
-
Soppaluu
- Lepakko
Ei taida olla mun juttu tää ganja. Tai sitten poltin liikaa. Jospa nyt kuitenkin pysyttelen erossa taas.. Jonkun aikaa.Infitialis wrote:0,3g on tolettomalle ei niin hirveästi kyseistä päihdettä koittaneelle aivan helposti yksinkertasesti liikaa.Feya wrote:Etkös esittelyviestissä kertonutkin, että olit kokenut aikaisemminkin jotain vastaavanlaista ganjasta?Soppaluu wrote:Tuli poltettua pitkään aikaan taas. Silmämääräisesti laitoin 0,3g. Ajattelin et tää voisi olla hyvä.
-
Infitialis
- Apteekki
Poltit lähes varmuudella liikaa. Siihen en voi ottaa kantaa onko tämä päihde "sun juttus" vai ei.Soppaluu wrote:
Ei taida olla mun juttu tää ganja. Tai sitten poltin liikaa. Jospa nyt kuitenkin pysyttelen erossa taas.. Jonkun aikaa.
Last edited by Anonymous on Sat 24 Mar 2012, 23:19, edited 2 times in total.
Reason: Lyhensin lainausta. Useampaa sisäkkäistä lainausta ei tarvitse sisällyttää; yleensä riittää kun lainataan sitä viestiä, johon viitataan.
Reason: Lyhensin lainausta. Useampaa sisäkkäistä lainausta ei tarvitse sisällyttää; yleensä riittää kun lainataan sitä viestiä, johon viitataan.
-
Micke
- Psykonautti
Itse en ole nuorempana eli jopa 15-12v< todellakaan flipannu mistään budista. Pari kertaa parin vuoden sisällä on ollut lajike joka ei ole sopinut itselle ja kun kasvattaja on itse sitä poltellut jo jonkun aikaa; tekee tietenkin sellaiset savut että vaikka ottaisi vain pieniä määriä, alkaa ahdistamaan. Mutta kytistä tms. Hmm. Jotkut lajikkeet eivät toisille sovi (itse esim. en koe White Whidowta lainkaan vahvaksi mutta toinen puoilisko ei sitä voi polttaa).. Voi olla että ovat PL:ää vetäneet aiemmin ja jotain lehteä.. Kun kukkaa saa niin voi pärähtää hyvin. Itse testaan aina pienellä määrällä (puoli pesää ja jonkun verran sekaan blandingia) onko kyseinen budi sopivaa lajiketta.. Toinen pitää äidistä, toinen tyttärestä. Esim. BBB oli hyvää mutta se yskiminen, ei vain kykene polttamaan jos käy liikaa keuhkoon!
Saunan puolella oli kerran yksi juttu, jossa oli sairaalaan joutunut kun kännin jälkeen poltti niin paljon ja meni liian sekaisin.. Mikäli THC jotain 25% ja normaalisti polttaneet 10% max niin voi käydä hiukan päähän.. Ei siitä silti voi syyttää sitä, kuka sitä on tarjonnut..
Paras on kun tietää että olo menee ohi parin-kolmen tunnin päästä.. Ellei polta päivittäin vaan pitää parin kk:den taukoja, savu kolahtaa hyvin. Ekana päivänä..
Kyllä itse tunnen erään ihmisen kenelle myytiiin rosmariinia ja hyvin toimi; oli aivan pilvessä..
Kaikille ei sovi. Itse kokeilisin ensin miedompaa lajiketta tai selvittäisin onko lajike sativaa vai indicaa. Siitä lehdillä eteenpäin..
Saunan puolella oli kerran yksi juttu, jossa oli sairaalaan joutunut kun kännin jälkeen poltti niin paljon ja meni liian sekaisin.. Mikäli THC jotain 25% ja normaalisti polttaneet 10% max niin voi käydä hiukan päähän.. Ei siitä silti voi syyttää sitä, kuka sitä on tarjonnut..
Kyllä itse tunnen erään ihmisen kenelle myytiiin rosmariinia ja hyvin toimi; oli aivan pilvessä..
Kaikille ei sovi. Itse kokeilisin ensin miedompaa lajiketta tai selvittäisin onko lajike sativaa vai indicaa. Siitä lehdillä eteenpäin..
Still looking for something....
-
Aesma
- OD
Tuohon alkuperäiseen postaukseen palatakseni vielä niin saivatpahan pennut kunnon opetuksen siitä mitä kannabis voi todella olla..
Muutenkin kuulostaa paskoilta ihmisiltä niin ehkä on ihan kehittävää niiden kannalta, että saivat vähän kärsiä
Itekki flippaan aina budista, ja tärkeintä silloin on vaan antaa sen kokemuksen tapahtua eikä vastustella sitä..
Sen lisäksi tunteiden tarkkaileminen on osoittautunut itselleni rauhoittavaksi keinoksi, pitää uskaltaa mennä vähän syvemmälle mieleen ja katsoa mitä sieltä oikein löytyy.
Ja yleensä se mitä sieltä löytyy olikin siellä jo ennen sitä jointin polttamista, tai pesän sytyttämistä. Kannabis vain tuntuisi pakottavan ne piilevät tuntemukset ja ajatukset esiin ja mahdollistaa siten niiden suoran tarkkailun, joka voi ollakkin hyvin raskasta ja pelottavaa kun ei ole tottunut kohtaamaan niitä sisäisiä mörköjä niin suurina, selvinä ja vahvoina otuksina.
Vai oonks mä flipahtanu lopullisesti tost budin poltosta?
Muutenkin kuulostaa paskoilta ihmisiltä niin ehkä on ihan kehittävää niiden kannalta, että saivat vähän kärsiä
Itekki flippaan aina budista, ja tärkeintä silloin on vaan antaa sen kokemuksen tapahtua eikä vastustella sitä..
Sen lisäksi tunteiden tarkkaileminen on osoittautunut itselleni rauhoittavaksi keinoksi, pitää uskaltaa mennä vähän syvemmälle mieleen ja katsoa mitä sieltä oikein löytyy.
Ja yleensä se mitä sieltä löytyy olikin siellä jo ennen sitä jointin polttamista, tai pesän sytyttämistä. Kannabis vain tuntuisi pakottavan ne piilevät tuntemukset ja ajatukset esiin ja mahdollistaa siten niiden suoran tarkkailun, joka voi ollakkin hyvin raskasta ja pelottavaa kun ei ole tottunut kohtaamaan niitä sisäisiä mörköjä niin suurina, selvinä ja vahvoina otuksina.
Vai oonks mä flipahtanu lopullisesti tost budin poltosta?
-
SynaKine
- Psykonautti
Flippaisinpa budista...ekoilla polttelukerroilla toki vaikutukset pysty yllättämään, ja joskus pidempien taukojen jälkeen. Tosin sen sijaan että vainoilisin muita näillä 'överikerroilla', keskityn yleensä omaan fiilikseen, joka on silloin enemmän epätodellinen, surreaalinen, kuin kaikki olisi vain elokuvaa, ja kun sen on kerran kokenut, ei sitä sen enempää enää oikein osaa miettiä liian pitkälle...tietää vain mitä on tehnyt (polttanut pilveä) ja missä mennään (korkeuksissa) ja mihin ollaan menossa (maanpinnalle), loppujen lopuksi. Pakko kyllä myöntää, että surrealismi tyylisuuntauksena on äärimmäisen kiihoittavaa, ja esim. kirjallisuudessa surreaaliseen tunnelmaan liittyy miltei kiinteästi vainoharhan tunne, ja rakastan sitä tunnetta. Normaalisti/pilvessä ei vaan jaksa kuumotella ja stressata turhasta, keskittyy vaan johonkin mielenkiintoisempaan.
-
Micke
- Psykonautti
^Pakko myöntää että omat flippaukset ovat johtuneet enemmän retkahduksesta toiseen aineeseen. Aiemmin vedin älystä savuja ja saatoin tipahtaa suorilta jaloilta.. Seura on toinen asia.. En itsekään vainoile, en edes psykeissä. Tiedän että kestää tietyn aikaa ja yritän itsekin keskittyä nauttimaan asiasta. Ongelma on vain, että en tahdo olla totaalisen sekaisin..
Still looking for something....
-
ag00
- Psykonautti
porter wrote:Tarjosin vahvaa g13 budia kavereille jointin jonka he vielä puolittivat, ajoin hiukan matkaa ja toinen kaveri halus autosta ulos... j sano että oon viemässä heitä kytille, ja no molemmat muijat sit lähti autosta pihalle.
VIeläkin ne uskoo että siin oli jotain muuta kun budia siinä jointissa, miten vitussa niille voi selittää että se oli vaan vahvaa kukkaa. Sanoivat että kokoneita hiisaajia.... tiedän ainakin etten enään ikinä luota noihin sanoihin Pienillä naishenkilöillä, sanoin vielä edellispäivänä että voin ottaa xanoreita mukaan jos tulee överit niin "ei tarvita kun kyl me osataan tää hommata"
Joo mul on kans käyny muutaman kerran tolleen samalla lailla. Oon pistäny pari jointtia kiertää kohta ruvennu sekoilee kaiken maailman kytistä ja salaliitoista. Kaiken lisäks näyttää siltä et nämä kyseiset kerrat jolloin olen polttanut näiden kanssa joita on aika monta niin ne melkein joka kerta vetäsee jonkunlaiset överit niskaan.
En tiiä mikä on vikana mut kai ne jotenki psyykkailee itsensä tohon kuntoo....
-
FlippinDouble
- Psykonautti
Hahaporter wrote:G13 budia siis oli javieläkin väittävät et oon myrkyttänyt heidät ja varmaan jotain poikaystäviä tulossa (mukamas) käymään ( pelottaa) hui. =) en vaan tiä miten sais uskoon 1 vähän mielenvikasen ja 1 nuoremman tytön siihen että siinä ei ollu mitään äcidiä. vaan ihan vahvaa budia. Eilen puhelu "MÄ KUOLEN MÄÄ OON HOLOGRAMMI mä OON PELKKÄ HOLOOGRAMMI" en oo kuullu et kukaa noi tripille menny sauhusta
"Olen ollut kauan poissa teidän luotanne, tästä ajasta, tästä kaupungista. Olen ilmaa kevyempi, hyvin vaikeasti havaittavissa." -Pekka Streng
-
kuumottelija
- Lepakko
Mulla täysin sama, tosin aina kun tolea tulee niin menee tuo fyysinen epämiellyttävyys pois, Propral on siihen hyvä apu jos ei ole johonkin aikaan polttanut.porter wrote:huomannu että propralin kun ottaa aina ennen savuja niin ei pääse flippaileen, tulee ainakin tosta liiallisesta sydämen tykytyksestä noi flipit.. Mene vaan liian paniikin omaisen oloon.
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Joo huhhu... Psykoosi kenties ??
Noniin. Elikkäs lauantai aamuna heräsin normisti ja duunailin aamujutskat ym. Lähin ulos frendinkaa ja kävin ostaa ressuu (dexmikoukku nääs). Kittasin sen normisti ja frendi oli alottanu dokaamaa jo 9 aikaa aamul. Kutsuttakoon häntä mr h. Joo siin oli normi dexmisekoiluu kaupungilla häärien
about klo 13 mun kaks muuta frendii tuli kaupunkii , sanotaa vaikka mr a, ja mr l. Mr a ostaa kaljaa ja tarkotus ois mennä niille hilluu ja ottaa rennosti koko pv. Hengailtii sit siel aika pitkää.
Klo 16:30 yllättävä meno mulle. Kävin hakee vähä budii ku yhel toisel frendil oli. Muut jäi venaa mr a n luokse. Juu sain ilmaseks nipin budii ja väsättii king size jopo ku pääsin takas mr aalle. Poltettii se jopo ja kaikki oli kyl aika humalassa ja mulla oli dexmit alla ja viinii. .
30min polttamisesta mr a alkaa flippailee. Kaikki nauretaa sille ku se sählää jotain tietokoneenkaa ja repii piuhoja. Sit se tulee kuiskaa mulle et "meijän pitää pitää noi psykoosis viel tarpeeks kauan" joo vittu mä aloin nauraa sille
sit myöhemmin kuulin ku mr l ja mr h kerto et ku olin hakemassa kukkaa nii mr a oli sanonu et joko mr a kuolee tai mä kuolen sinä iltana. Samana iltana se ei saanu enää sanoja suusta vaa se kommunikoi meille sammuttamal valot ja liikuttamal käsiä. Alettii kuumottaa et nyt sil laukes psykoosi. Mr a sammutti kokoajan valot sen huoneesta ja rupes jotain elehtiä. Joo sit illemmal oltii lähös pois ku mr a jotain flippaili eikä puhunu mitää se vaa liikutteli naamaa ja irvisteli. Sit se tuli antaa mulle sen tietokone kajarit ja sano et ota nää. Joo no käskettii sen mennä nukkuu ennenku lähetää. Sit se otti axe pullon (deodorantti) ja yritti ruiskuttaa sitä sen omaa päähän mut se ruiskutteli ohi. Kokoajan se alko hokee mulle "kyl sä ymmärrät tän juonen". Noh sit minä ja mr l ja mr h lähettii ja feidattii se . Olikohan sillä joku psykoosi vai mitä toi oikee oli ? Tänään juttelin sen kaa puhelimes ja se oli kyl taas ihan normi. Ei kukaa muu menny noin oudoks tosta. Sil on kyl SNRI vai mikä lääkitys mut tollane masennuslääkitys. Lienee vaikuttaneen asiaan ? Hän on kyllä erittäin kokenut pajauttelija.
Noniin. Elikkäs lauantai aamuna heräsin normisti ja duunailin aamujutskat ym. Lähin ulos frendinkaa ja kävin ostaa ressuu (dexmikoukku nääs). Kittasin sen normisti ja frendi oli alottanu dokaamaa jo 9 aikaa aamul. Kutsuttakoon häntä mr h. Joo siin oli normi dexmisekoiluu kaupungilla häärien
Klo 16:30 yllättävä meno mulle. Kävin hakee vähä budii ku yhel toisel frendil oli. Muut jäi venaa mr a n luokse. Juu sain ilmaseks nipin budii ja väsättii king size jopo ku pääsin takas mr aalle. Poltettii se jopo ja kaikki oli kyl aika humalassa ja mulla oli dexmit alla ja viinii. .
30min polttamisesta mr a alkaa flippailee. Kaikki nauretaa sille ku se sählää jotain tietokoneenkaa ja repii piuhoja. Sit se tulee kuiskaa mulle et "meijän pitää pitää noi psykoosis viel tarpeeks kauan" joo vittu mä aloin nauraa sille
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
-
VXA
- Kameleontti
No siis, selkeä todellisuudentajun katoaminenhan siinä oli. Eli psykoottinen kannabisahdistus tai jotai, ei nyt varsinaisesti psykoosi. Mut...
oisitte nyt jääny seuraa herralle pitämään. Oikeasti. Vähän vastuullisuutta. Kattonu ettei se vahingoita itteään.
oisitte nyt jääny seuraa herralle pitämään. Oikeasti. Vähän vastuullisuutta. Kattonu ettei se vahingoita itteään.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Niin me aateltiinki jäädä, mut se kuitenki selvis ja lähti jo kaupunkii kittaa kaljaa joskus yöllä. Mut pelottavaa oli kyl kuunnella niit juttui ja kattoo sitä touhuu.. Taitaa olla vika kerta ku hittii senkaa poltan.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
-
SynaKine
- Psykonautti
Suosittelen välttämään sekakäyttöä sekä egon pönkittämistä "kaverin" kustannuksella.
-
Hitler
- Apteekki
Sanoisin että sekakäyttö maltillisilla annoksilla on tie onneen, vapauteen ja valoon. Mun kokemusten mukaan ihan hyvä vaihtoehto melkeen kaikelle mitä nyt on käsillä tehtävissä täällä näin. Jos on muksuja sisässä tai jaloissa pyörimässä nii en suosita yeah.
Valvonut aika paljon ja tasapaino heittelee, keho nytkähtelee kuin prätkä kokemattoman vaihteidenkäyttäjän käytössä. Mestoilla on kuitenkin tyyppi joka on paljon pahemmassa kuosissa, vuosissa lasketaan ei kymmenissä radan jatkumo. Sammaloitunut ego junttaantuu puoliksi maan sisään, turha sitä pönkittää.
Sleepless in 3rd reich baby.
Valvonut aika paljon ja tasapaino heittelee, keho nytkähtelee kuin prätkä kokemattoman vaihteidenkäyttäjän käytössä. Mestoilla on kuitenkin tyyppi joka on paljon pahemmassa kuosissa, vuosissa lasketaan ei kymmenissä radan jatkumo. Sammaloitunut ego junttaantuu puoliksi maan sisään, turha sitä pönkittää.
Sleepless in 3rd reich baby.
pirun hyvä nuolla kuorena
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
[quote="Hitler"]Sanoisin että sekakäyttö maltillisilla annoksilla on tie onneen, vapauteen ja valoon.
True dat !
True dat !
-
SynaKine
- Psykonautti
Jep, koska esim. tota dexemin tekstii on niin onni lukea, ja siitä saa niin paljon irti.
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Jooh, mul ei iha natsaa noi kappalejaot. Äikäntunnit vähä jääny välist.SynaKine wrote:Jep, koska esim. tota dexemin tekstii on niin onni lukea, ja siitä saa niin paljon irti.
-
Infitialis
- Apteekki
Ei se ulkoasu mutta se sisältö. Toi teidän setitys oli jotenki surullista.dexem wrote:Jooh, mul ei iha natsaa noi kappalejaot. Äikäntunnit vähä jääny välist.SynaKine wrote:Jep, koska esim. tota dexemin tekstii on niin onni lukea, ja siitä saa niin paljon irti.
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Enemmänkin normaalia täälläpäin. Ja kuitenkin se jäbä oli vaa juonu skidisti ja poltettii oikeest pienet(joku 0.1). Eli ei sillä hätää ollut.Infitialis wrote:Ei se ulkoasu mutta se sisältö. Toi teidän setitys oli jotenki surullista.dexem wrote:Jooh, mul ei iha natsaa noi kappalejaot. Äikäntunnit vähä jääny välist.SynaKine wrote:Jep, koska esim. tota dexemin tekstii on niin onni lukea, ja siitä saa niin paljon irti.