Moi,
Mehän tutustuttiin jo.. helvetti, 10 vuotta sitten? Aika paljon olet antanut, mutta vaatinut kyllä osansa.
Pakko sanoa mukavaa on ollut, ei aina helppoa, mutta mukavaa.
Siitä taitaa olla melkolailla se 10 vuotta kun ensimmäistä kertaa verhot otettiin silmien edestä. Pystyi näkemään maailman jotenkin.. aidommin? Aidommin ehkä vähän huono sana.. kirkkaammin kuvaisi varmaan paremmin. Miten nämä kaikki värit mahtuvat maailmaan? Äänet, tuoksut.. tai ne marjat jota poimittiin silloin siitä koulun vierestä? rakkautta ensi silmäyksellä lsa..
En nyt millään muista mistä mä teihin tutustuin. Kait ne jostain kaverin tutun kaimalta tuli. Pahan makuista.. tavallaan. Paha olokin tais tulla. Sulatitte maailman mun ympäriltä ja annoitte mun sulautua sinne mukaan. Tuli kyllä nähtyä vaikka millaista. Rankkojakin juttuja, kovasti rakastelitte mun tajuntaa ja annoitte ruoskaa. Jotain noin uskomatonta kasvaa pienen pienestä itiöstä..
Sinua ennen en ollut minä. Tai olin ehkä.. jossain siellä syvällä sisimmässä, aika kaukana kuitenkin. Musta on tosi hienoa, että teit minusta sen mitä olen. Ohjeistit ja neuvoit. Veit mukanasi minusta paljon pahaa ja annoit tilalle jotain ihan muuta, kiitos. Oli tärkeää tutustua, äiti huasca.
Hah. happo. Kieroutuneella tavalla hienoin asia. Näytit mulle maailman sellaisella kirkkaudella ettei mitään rajaa. Aamun sarastus laakson reunalla on ehkä kauneinta ikinä. Unohtamatta niitä meidän seikkailuja kesäisissä metsissä, tai tansseissa, aijai. Vaikka eksyttiin niin tiesin että kotiin päädytään. Koin sinun kanssasi aika hienoja juttuja, tai mitä sitä kaunistelemaan. Aivan järjettömiä hetkiä.
Ja te muut veijarit. Hienoja hetkiä annoitte. Hymyillään kun tavataan.
Nyt kuitenkin on aika jättää hyvästit teille joksikin aikaa. Musta tuntuu, että olette antaneet minulle jopa liikaa, tai ei liikaa.. mutta yltäkylläisesti.
Saatamme vielä joskus tavata, toivoisinkin sitä jopa. Mutta annetaan tämän maailman rauhoittua ensin hiukan.
Testamenttini psykedelialle
-
majesteetti
- Psykonautti
Testamenttini psykedelialle
Mitä mä oon tänne joskus höpöjä kirjotellut.
-
tRip
- Moderator
Re: Testamenttini psykedelialle
Must tää kuuluis ehk tonne stoorien puolelle..?
Mut hyvin kirjotettu teksti
Otsikko etenkin, ehkä nimenomaisesti.. en tiedä.. ja hyvä niin: )
Mut hyvin kirjotettu teksti
Otsikko etenkin, ehkä nimenomaisesti.. en tiedä.. ja hyvä niin: )
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
SynaKine
- Psykonautti
Ota viel yhet hatsit!
-
majesteetti
- Psykonautti
Ah. Joo, stooreihinhan tää menis ehkä enemmän. Kinda. Tajunnanvirtaa tajunnanvirtaa. Mä en taida sitä itse pystyä tästä siirtämään, mutta jospa ystävällinen mode sen tekisi.
-
trollol
- Kameleontti
Mahtava teksti! Annoit kyllä asianmukaiset jäähyväiset pitkään olleille ystävillesi. 
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
-
majesteetti
- Psykonautti
He heh. Niinhän siinä nyt kävi, että ystävää lucyä tuli vastaan ja kieltäytyä ei voinut ja sit parin viikon päästä grammoja cubensista. Ehkä tuo pieni tauko teki hyvää. Varsinkin tuo ilta kun kirjoitin tuon viestini oli aika "ruoskaava", silloin mentiin vähä liian "arki" happoilulla joka rupesi oikeasti syömään psyykettä... Rajansa kaikella, ehkä kokemusta viisaampana jälleen kerran.
Tervetuloa takaisin ystävät. ja sori tämmönen foorumispämmi
hyvää tekee vaan kirjoittaa jonnekkin näistä tuntemuksista..
-
trama
- Psykonautti
pakkohan se jossain on avautua 
-
muhru
- Tuppisuu
Tosi hienosti kirjotettu! Kadehdin sinua 
You drive. I think there's something wrong with me.
-
wRRa
- Moderator
Amen.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
redrum
- Psykonautti
Hyvää tekstiä.. itellä ensimmäinen happokerta oli unohtumaton. Rämmin aika syvällä kun kaikenlaista sattunut ja happo-illan jälkeen kun heräsin aamulla niin oli niin freeshi olo ette mitään rajaa. En sano että olin muuttunut mies vaan löysin sen minkä joskus kadotin itsestäni, sen mikä olin ollut joskus ja mikä oikeesti olen. Ei voi kun suositella kaikille.
.. jos viikonloppuna muistelis vähän mitä naisen orgasmi on , eli candyflippailis.
EDIT. esso-nousujen kirjoitusvirheet korjattu
EDIT. esso-nousujen kirjoitusvirheet korjattu