Atarax
-
- Kameleontti
Re: Atarax
Paljon opiaattien kans näitä? Tyyliin hyvien kotateitten päälle. Riittääks joku 1-2 vai paljon ootte ottanut buustimista ja kutinan ja muitten oireitten poistamista aatellen?
-
- Kameleontti
SahkoinenVelho wrote:Paljon opiaattien kans näitä? Tyyliin hyvien kotateitten päälle. Riittääks joku 1-2 vai paljon ootte ottanut buustimista ja kutinan ja muitten oireitten poistamista aatellen?
Toimii yllättävän hyvin kutinan poistamiseen nappaa vaikka neljä, ei noi mitään vahvoja ole.
-
- Kameleontti
Mä oon ottanu buusteriks noita subun tai oxyn kanssa ja vaikutukset loistaa poissaolollaan. Voi toki riippuu henkilöstä. Vedin koko liuskan kerralla.SahkoinenVelho wrote:Paljon opiaattien kans näitä? Tyyliin hyvien kotateitten päälle. Riittääks joku 1-2 vai paljon ootte ottanut buustimista ja kutinan ja muitten oireitten poistamista aatellen?
Mut kutinan sain pois silloin kun otin oxycontin ja dolcontin combon. Ilman ataraxeja tolla kombolla tulee vitullinen kutina. Siihen ainakin oiva.
Last edited by xxx-men on Fri 08 Jul 2011, 12:05, edited 1 time in total.
-
- Moderator
-
- Lepakko
Tai IV.. en tiedä, kai tuo ihan veteen liukenee että ei tule mitään perus Concerta-efektiä?
EDIT: Nyt 50mg Ataraxia vaikutta,, en ole ennen näitä kokeillutkaan. Viina vaikuttaa myös, ofc.

Mutta kaikessa lievyydessään ihan hauska fiilis. Ja apdeittaan tätä vaikka huomenna ja sanon miten nukutti.
Vedin yhden tabun suoraan nielaisten, ja toisesta puolet nenukkiin ja kun poltti niin paljon ettei pystynyt niin söin loput (jauhetusta) tabusta, ja tottakai sekin oli todella vahvan makuista, onneksi viinalla voi huuhdoa alas

Ja kun noita vielä 3 kolme jäljellä niin huomenna voisin IV:ttää, katotaan jos mitään eroa vaikutuksissa.
EDIT2: Ei mitään ihmeellisiä ollut, parilla tunnilla piteni yöunet ja tän koko päivän on ärsyttänyt, voi toki johtua myös nikotiinivajeesta.
Not even milk can stop me now!zero wrote:mikset saatana menis työhaastatteluu? minä vedän lippuviinan ja kourallisen tennareita ja työkkärii. mikset sinä menisi EDES TYÖHAASTATTELUUN? ET SÄ SITÄ DUUNIA KUMMINKAA SAA!
Mun on pakko usein ottaa näitä arkisin melatoniinin kanssa univaikeuksiin. Nykyisin 50mg atarax + ~10mg melatoniini annoksella. Toleranssittomana nykyisellä kombolla pysty helposti nukkumaan sellasia 13 tunnin unia.
Herääminen oli tosiaan kuurin alkuvaiheessa, toisinaan viime aikoinakin vaikeeta. Silmäluomet tuntuu niin painavilta, ettei jaksais millään avata. Löysä olo ei tietenkään haittaa kun ei ole mikään pakko herätä juuri tiettyyn aikaan. Duuniaamuina ryytyneisyys on kuitenkin ärsyttävä sivuoire.
Atarax on toistaseksi ainut lääke, mikä jeesaa ahdistukseen ilman zombeilua ja riippuvuutta. Tennareitten kans sai tapella kunnolla vastaan, ettei niitä olis nappaillu liian usein. Ataraxit ei tosin ole yhtä tehokkaita ahdistuksen poistajia kuin benjot.
Saan näistä välillä vitullisia päänsärkyjä. Ataraxin aiheuttamissa hedareissa on yksi vain Ataraxien aiheuttama ainutlaatuinen piirre; otsan keskikohdassa tykyttää ikään kuin siihen olis aukeemassa reikä. Burana vie hedarin pois, mutta ei tykytystä. Nykyisin tuohon on tottunut siinä määrin, että ignoraan koko ilmiön.
Herääminen oli tosiaan kuurin alkuvaiheessa, toisinaan viime aikoinakin vaikeeta. Silmäluomet tuntuu niin painavilta, ettei jaksais millään avata. Löysä olo ei tietenkään haittaa kun ei ole mikään pakko herätä juuri tiettyyn aikaan. Duuniaamuina ryytyneisyys on kuitenkin ärsyttävä sivuoire.
Atarax on toistaseksi ainut lääke, mikä jeesaa ahdistukseen ilman zombeilua ja riippuvuutta. Tennareitten kans sai tapella kunnolla vastaan, ettei niitä olis nappaillu liian usein. Ataraxit ei tosin ole yhtä tehokkaita ahdistuksen poistajia kuin benjot.
Saan näistä välillä vitullisia päänsärkyjä. Ataraxin aiheuttamissa hedareissa on yksi vain Ataraxien aiheuttama ainutlaatuinen piirre; otsan keskikohdassa tykyttää ikään kuin siihen olis aukeemassa reikä. Burana vie hedarin pois, mutta ei tykytystä. Nykyisin tuohon on tottunut siinä määrin, että ignoraan koko ilmiön.
-
- Lepakko
^ Mulle lääkäri sanonu et tähä ei pitäis nousta tole, siis ataraxiin.
Tuntuis buustaavan opiaatteja. Subua ei paljoa, mutta kotia kyllä varsin mukavasti annoksella 125mg.
Minkälaisia kokemuksia on jengillä Ataraxista oppareide boostina.
Kivunhoidossahan tätä käytetään ilmeisesti jonkilaisena buustina opiaatti(oidi)lääkitykselle (?)
Tuntuis buustaavan opiaatteja. Subua ei paljoa, mutta kotia kyllä varsin mukavasti annoksella 125mg.
Kivunhoidossahan tätä käytetään ilmeisesti jonkilaisena buustina opiaatti(oidi)lääkitykselle (?)
-
- OD
Itse tykkään käyttää, mikäli pregabaliinia tai gababentiiniä ei ole saatavilla tai nauseaa esiintyy. Tässä kuitenkin otettava huomioon, että hydroksitsiini on CYP2D6 inhibiittori eli estää kodeiinin ja etyylimorfiinin metabolisoitumista morfiiniksi ja tramadolin o-desmetyylitramadoliksi, eli näiden kanssa en käyttäisi (ainakaan ennen kuin vaikutukset ovat huipussaan). Oksikodonin kanssa on vähän niin ja näin, sillä erittäin pieni (fimean mukaan kliinisesti merkityksetön) osa siitä metabolisoituu oksimorfoniksi.Ongelma wrote:^ Mulle lääkäri sanonu et tähä ei pitäis nousta tole, siis ataraxiin.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
- Apteekki
Ilmeisesti auttaa ainakin oppareiden aiheuttamaan kutinaan.Ongelma wrote:Kivunhoidossahan tätä käytetään ilmeisesti jonkilaisena buustina opiaatti(oidi)lääkitykselle (?)
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
- Lepakko
^ Kyllä voisi antihistamiinista uskoa.
Mutta enemmän kiinostaisi tämä
Lääkäri sanoi tätä unettavaksi ja ahdistusta lievittäväksi lääkkeeksi, mutta sanoi myös sen tehostavan nukahtamislääkettäni (tenox20mg). Eli tehostaako vaiko kaksi unettavaa lääkettä vain yhdessä
Mutta enemmän kiinostaisi tämä
Lisää tietoa kaipaisin, esim onko kellään ollut kivunhoidossa käytössä opiaatin lisäksi Hydrositsiini kipuihin, vai onko suomessa tällaista käytäntöä. Tai joku taulukko mitkä määrät vaikuttavat minkäkin opiodiaatin kanssa.Hydroxyzine is used with opioid analgesics to increase the pain-killing ability of a given dose of opioid, reduce the quantity needed to stop a given level of pain, and/or preempt some side effects of opioids like itching, nausea, and vomiting.
Lääkäri sanoi tätä unettavaksi ja ahdistusta lievittäväksi lääkkeeksi, mutta sanoi myös sen tehostavan nukahtamislääkettäni (tenox20mg). Eli tehostaako vaiko kaksi unettavaa lääkettä vain yhdessä
-
- Kameleontti
Tehostaa opioideja, muiden unettavien ynnä muiden kanssa kaksi unettavaa yhdessä...
Nää on muuten hiton jees buustimaan opioideja. Joskus ollut näitä reilusti, mut harmi et hyvin harvoin sattunut just silloin kun ollut opioideja saatavilla(vaikka niitäkin on ollut joskus reilusti saatavilla...). Ainakin oksikodonia muistan buustineen ihan yllättävän reilusti. Olin jostain ihan törkeen pienestä määrästä oxya ataraxien kanssa ihan järjettömissä nuokuissa. Lisää nuokkumista sekä myös euforiaa... Sekä tietty poistaa kutinoita ja histamiinireaktiota.
Muistan ison oksikodonidosen+ataraxien+sirdaludien olleen yks euforisimmista huumekokemuksista ikinä. Oksikodoni on ihan perkeleen euforista, mut ei mitään kovin nuokuttavaa tavaraa sinällään, ja nää+sirdaludit siihen päälle kombotettuna teki siitä tosi paljon nuokuttavamman ja jotenkin toi sen euforian sitä kautta tosi paljon vahvemmaksi+poisti sivuoireita... Huh, tyyppaisin kyl heti jos nyt sais.
Nää on muuten hiton jees buustimaan opioideja. Joskus ollut näitä reilusti, mut harmi et hyvin harvoin sattunut just silloin kun ollut opioideja saatavilla(vaikka niitäkin on ollut joskus reilusti saatavilla...). Ainakin oksikodonia muistan buustineen ihan yllättävän reilusti. Olin jostain ihan törkeen pienestä määrästä oxya ataraxien kanssa ihan järjettömissä nuokuissa. Lisää nuokkumista sekä myös euforiaa... Sekä tietty poistaa kutinoita ja histamiinireaktiota.
Muistan ison oksikodonidosen+ataraxien+sirdaludien olleen yks euforisimmista huumekokemuksista ikinä. Oksikodoni on ihan perkeleen euforista, mut ei mitään kovin nuokuttavaa tavaraa sinällään, ja nää+sirdaludit siihen päälle kombotettuna teki siitä tosi paljon nuokuttavamman ja jotenkin toi sen euforian sitä kautta tosi paljon vahvemmaksi+poisti sivuoireita... Huh, tyyppaisin kyl heti jos nyt sais.
-
- Lepakko
Jees, näitä on todellakin hyvä olla hyvin kun lähtee vähä opiaatteja maistelee. Niikuin tällä hetkellä löytyy 2x100kpl. Lätkätkin tätä on jotenkin siistin näkösiä ku o nii 'julmetusti' 25kpl pillereitä. Kaveriltaki pääsi hörönaurut ku ei ollu kyseisestä substanssista kuullu ja löin lätkän kätee mitään sanomatta.
Subukutinat on liian jees että lähtisin vartavasten niitä poistamaan antihistamiineilla, toisin kuin esim moposta tulee jo vähä häiritsevät niin silloin on kyllä
Subukutinat on liian jees että lähtisin vartavasten niitä poistamaan antihistamiineilla, toisin kuin esim moposta tulee jo vähä häiritsevät niin silloin on kyllä

Ongelma wrote:Mulle lääkäri sanonu et tähä ei pitäis nousta tole, siis ataraxiin.
Lyhyt googlettelu antoi varteenotettavaa tukea kuulemallesi. Yhdessä farmakologiaa vakavasti käsittelevässä kirjassa väitetään, ettei toleranssin nousua ole laisinkaan huomattu.
"However, hydroxyzine seems to be an exception to these agents, and, to date, tolerance has not been reported to develop following its long-term usage."
Hydrokitsiiniä verrattiin ylempänä muihin väsyttäviin, vanhempiin antihistamiineihin.
Lähde: Roni Shiloh, David J. Nutt & Abraham Weizman 2006. Atlas of psychiatric pharmacology, Informa Healthcare; 2 edition, s.79. Linkki
Olen ilmeisesti sotkenut tottumisen toleranssin kehittymiseen. Tottumisessa tietyllä annoksella ei koeta enää olevan vaikutuksia, vaikka vaikutukset todellisuudessa ovat suunnilleen yhtä voimakkaita pidemmänkin ajan välillä. Toleranssin kehittyminen puolestaan tarkoittaa, että saman annoksen vaikutus vähenee merkittävästi ajan kuluessa.
-
- Lepakko
Oho, lääkäri tiesi jotain!
Vielän kun hoitajatkin joskus oppis...
Vielän kun hoitajatkin joskus oppis...
-
- Lepakko
Pitänee ottaa näitä varalle aina kun nappailee oppareita. Sietämätöntä toi kutina 

-
- Karvakuono
sain noita joskus unettomuuten annoksella 2-5 kappaletta. ei mitään vaikutusta. alkon tai muiden kanssa en ole testannu. lääkäri yritti taas vaihteeksi tota ataraxia, mut sanoin et en tuhlaa rahojani semmoseen mikä ei mulle nukkumishommiin auta ollenkaan. sain sitte triptylin. -.-
"One pill makes you larger and one pill makes you small"
-
- Apteekki
Triptylin jälkeen onkin sitten Doxalin aika. 

Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
- Kameleontti
Tämä on kyllä ehkä huonoin lääke unettomuuteen. Toimii jotenkin ehkä 50% (mutu) ihmisistä. Itsellä ei 5 kpl kerralla aikoinaan aiheuttanut edes haukottelua.Sharydee wrote:sain noita joskus unettomuuten annoksella 2-5 kappaletta. ei mitään vaikutusta. alkon tai muiden kanssa en ole testannu. lääkäri yritti taas vaihteeksi tota ataraxia, mut sanoin et en tuhlaa rahojani semmoseen mikä ei mulle nukkumishommiin auta ollenkaan. sain sitte triptylin. -.-
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
- Tuppisuu
Itekki tätä määrätty kutinaan, (ihottumaa) unettomuuteen ja bentsojen "buusteriksi". Ylläytin kyllä lääkärin kommentista, mutta voihan se hieman bentsoja buustiakkin. Aika turha lääke antaa unta ainakaan nykyään, saa aina sen puolilevyä tyyliin kiskasta huiviin. Ekoilla kerroilla sillon nuorena kossina noista tuli pari kertaa valveunia ku ei pistäny nukkuun ku höpöttelin frendin kaa joka oli yökylässä. Yhtäkkiä sitä sitte käveliki kaverin rapussa ja kikkailin jotain menemään, kunnes älysin että untahan se. 

-
- Kameleontti
as empirically studied, very nice with opioids!
lisää nuokkua ja poistaa kutinan, ihan 25mg riittää.
lisää nuokkua ja poistaa kutinan, ihan 25mg riittää.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
- Psykonautti
Hyvin toimivat boosterina, opiaatteihin tai bentsoihin. Muuten aika turha lääke..
Nyt vedetty 100mg ataraxia boostaamaan 400mg tramalia.
-
- OD
Hydroksitsiini on CYP2D6-entsyymin inhibiittori, eli estää tramadolia metabolisoitumasta tehokkaammaksi O-desmetyylitramadoliksi. Ei siis kannata tramadolia näillä buustata, tai sitten niin, että ottaa vasta huippukohdassa Ataraxit.sirkkasorkka wrote:Hyvin toimivat boosterina, opiaatteihin tai bentsoihin. Muuten aika turha lääke..
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
- Kameleontti
Mul on 50 mg per. päivä tätä. Eli 2 nappia. Pääasiassa kutinaan määrätty, joka johtui metadonista. Metadoni aiheutti alussa hirveätä kutinaa, nyt noita nappeja kertyy kun en syö mutta hyvä olla varalla boostimaan, joskus otan sen 200 mg unilääkkeeksi, jeesaa jonkun verran sellaisenaankin.
Mutta Atarax tekee mut jotenkin äkäseks, tai vitutuskynnys laskee tosi alas. Välillä oon huomannu tällästä, en oo varma onko Ataraxin syytä mut joku joskus tais mainita vastaavasta vaikutuksesta.
Mut muuten ihan hyvä boosti ja kutina/allergianappi..
Mutta Atarax tekee mut jotenkin äkäseks, tai vitutuskynnys laskee tosi alas. Välillä oon huomannu tällästä, en oo varma onko Ataraxin syytä mut joku joskus tais mainita vastaavasta vaikutuksesta.
Mut muuten ihan hyvä boosti ja kutina/allergianappi..
-
- Tuppisuu
Mulle lekuri määräs nukahtamiseen 25mg Ketipinor + 25mg Atarax kombon. Jää nähtäväksi onko niistä hyötyä.
-
- Karvakuono
Onks kellään muulla käyny niin että joskus ataraxit yksinkertasesti tiputtaa ja välillä ei toimi ollenkaan, ees jarru buusterina? Näin on käyny useemman kerran ja vaikutuksiltaan niin erilaiset pillerit tulikin eri paketeissa.
Ekalla respalla olevat toimi ihan hyvin buusterina muttei tiputtannu, toisella respalla olevat ei sanonnu mitään missään ja kolmanella respalla saadut taas tiputti samalla lailla kun vahvemmat neuroleptit. Ei voi ymmärtää...
Ekalla respalla olevat toimi ihan hyvin buusterina muttei tiputtannu, toisella respalla olevat ei sanonnu mitään missään ja kolmanella respalla saadut taas tiputti samalla lailla kun vahvemmat neuroleptit. Ei voi ymmärtää...
It should be remembered that a dose which can be easily tolerated by someone with a significate opiate tolerance could kill an individual with no tolerance.
Minä tahdon, minä määrään. Minä myrkyn suoneen käsken.
Minä tahdon, minä määrään. Minä myrkyn suoneen käsken.
Näihin pitäisi hommata resepti. Paras buusti opiaateille, voittaa mielestäni lyricankin. Täytyy seuraavalla lääkärikäynnillä vinkata lääkärille, jotta saisi boksin.
-
- Kameleontti
Mul on näit ainaki sata kappaletta pyörimäs. Välil vedän sen 100 - 200 mg boostaamaa muita lääkkeitä mil nukun.
-
- Apteekki
-
- Psykonautti
Itse käytin aika ahkerasti ataraxia tramadolin kanssa, tosin vasta vaikutusten alettua, en ennen tramadolin ottamista, ja kyllä se (tramadoli) toimi vähintään yhtä hyvin.Petri6 wrote:Hydroksitsiini on CYP2D6-entsyymin inhibiittori, eli estää tramadolia metabolisoitumasta tehokkaammaksi O-desmetyylitramadoliksi. Ei siis kannata tramadolia näillä buustata, tai sitten niin, että ottaa vasta huippukohdassa Ataraxit.sirkkasorkka wrote:Hyvin toimivat boosterina, opiaatteihin tai bentsoihin. Muuten aika turha lääke..
-
- Apteekki
Millä mittasit? Yhtä mahdollista että tramadol toimi huonommin mutta yhteisvaikutus tuntuu kuosisemmalta. Tai sitten ei. Tai mitä vain.00000000 wrote:Itse käytin aika ahkerasti ataraxia tramadolin kanssa, tosin vasta vaikutusten alettua, en ennen tramadolin ottamista, ja kyllä se (tramadoli) toimi vähintään yhtä hyvin.Petri6 wrote:Hydroksitsiini on CYP2D6-entsyymin inhibiittori, eli estää tramadolia metabolisoitumasta tehokkaammaksi O-desmetyylitramadoliksi. Ei siis kannata tramadolia näillä buustata, tai sitten niin, että ottaa vasta huippukohdassa Ataraxit.sirkkasorkka wrote:Hyvin toimivat boosterina, opiaatteihin tai bentsoihin. Muuten aika turha lääke..
Parhaat karstat on pohjalla.