Ensimmäinen kerta
Eli ensikosketus psykedeeleihin. En ollut muita päihteitä ennen ottanut kuin alkoholia, joten en oikein osannut odottaa muuta kuin alkoholin tapaista humalaa. Aloitin valmistautumisen hyvissä ajoin ja paastosin noin 20 tuntia. Ennen syömistä join snapsin raakaa viinaa, koska jostain olin lukenut jonkun niin tekevän. Tämän jälkeen söin raakana vähän yli 200 kpl päivänsini siementä. Söin siemenet noin 40 kpl annoksissa ja pyörittelin suussa jonkun aikaa ennen nielaisua. Noin tunnin kuluttua syömisestä alkoi pää tuntua hieman tunnottomalta, aivan kuin olisi juonut alkoholia. Minkäänlaista pahaa oloa ei tullut, mutta parin tunnin päästä kun nousi ylös sohvalta tuntui särkyä jaloissa, mutta ei kovin pahasti. Katsoin itseäni peilistä ja pupillit olivat selvästi laajentuneet, tuli mieleen jokin demoni. Menin takaisin olohuoneeseen katsomaan televisiota ja odottelin että siemenet alkaisivat vaikuttaa ja ottaisivat jollain tapaa kontrollin kuten alkoholi. Mitään ihmeempaa ei kuitenkaan tapahtunut. Tuntui vain, että olisi pienessä humalassa, mutta pystyi ajattelemaan ja näkemään kaiken selkeästi.
Toinen kerta
Toinen kerta tapahtui noin kolmen viikon päästä ja tälläkin kertaa määränä oli päälle 200 kpl siemeniä. Tällä kertaa olin valmistautunut paremmin ja lukenut aiheesta enemmän. Olin jälleen paastonnut 20 tuntia. Otin viinasnapsun kuten viimekerralla ja söin siemenet raakana. Ajattelin syömisen olevan helppoa niinkuin ekalla kerralla. Jokin kuitenkin nielemisessä tökki ja meinasi tulla oksennus aina nieltäessä, niimpä otin kokista kyytipojaksi. Söin siemenet noin vartissa ja aloin odotella nousuja. Nyt tiesin hieman mitä odottaa, joten kun vaikutukset tuntuivat noin puolentoista tunnin päästä alkavan, laitoin rentouttavaa musiikkia soimaan ja aloin pelaamaan Aapelin Poks-peliä. Noin puolen tunnin päästä alkoi pallojen värit näyttämään älyttömän kirkkailta ja hienoilta, ja niin alkoi kaikki muukin värikäs olla upeaa. Tästä tunnin kuluttua alkoi hiiren nuolesta jäädä jälkiä tietokoneen näytölle ja pyörittelin hiirtä aikani. Tämän jälkeen heilutin kättäni ja siitä jäi samalla tavalla ilmaan käden jälkiä. Katsoessani koneella jotain tekstiä pitkään, alkoivat kirjaimet keskenään tanssia. Aika alkoi samalla menemään todella hitaasti ja 15 minuuttia tuntui monelta tunnilta. Huomasin pöydällä hedelmäkarkkeja ja aloin syömään niitä. Karkkien maku oli aivan uskomattoman hyvä ja karkkeja tuli vain imeskeltyä. Tripin loppupuolella noin 5 tuntia ottamisen jälkeen alkoi musiikin äänenvoimakkuus vaihtelemaan itsestään ja tuntui kuin olisi herämäässä vaikka olin ollut valveilla kokajan. Mitä enemmän musiikkiin keskittyi sitä kovempaa se soi ja kun keskittyi muuhun musiikki tuntui olevan vain pieni ääni tustalla. Koko seuraavan päivän olo oli väsynyt ja energia aivan lopussa.
Kolmas kerta
Pidin jälleen parin viikon tauon ja päätin tällä kertaa ottaa enemmän siemeniä. Paastosin jälleen noin 20 tuntia. Otin siemeniä noin 450 kpl ja söin jälleen raakana. Siemenet sain alas kokiksen avulla noin 20 minuutissa. Nousut alkoivat noin tunnin kuluttua ja laitoin Shponglea soimaan, koska monet olivat sitä kehuneet. musiikki ei jotenkin kolahtanut, joten laitoin Carbon based lifeformsia soimaan. Tässä vaiheessa aloin ajatella jostain syystä ujoutta, koska olen aina ollut hieman ujon puoleinen, että mistä se johtuu. Unohdin aiheen kuitenkin miltei heti ja aloin katsella kun käsistä alkoi taas jäämään jälkiä ilmaan. Tällä kertaa aika ei tuntunut hidastuvan ja aloin ihmetellä, että onko 450 kpl sama vaikutus kuin 200. Aloin imeskelemään hedelmäkarkkeja, jotka taas maistuivat uskomattoman hyvältä. Neljän tunnin kuluttua huomasin, että enempi on parempi, koska tuli mielettömät euforiat ja nyt alkoi matossa ja seinissä olemaan pyörteitä. Tuntui kuin olisin ollut läpinäkyvän kuplan sisällä, jossa oli valoisaa ja lämmintä ja kuplan ulkopuolella kaikki oli harmaata ja ikävää. Kuplan sisällä aika tuntui myös hidastuvan ja melkein pysähtyi. Tätä kesti vajaan tunnin ja istuin vain ja katselin pyörteitä. Kaikki oli siistiä ja kaikki asiat tuntuivat olevan kunnossa. Tämän jälkeen päähäni tipahti ajatus, että ujouteni oli ylikehittynyt puolustus mekanismi, että jostain syystä en luottanut ihmisiin, joka ilmeni ujoutena. Tämän jälkeen alkoi muitakin ajatuksia tulemaan päähän paljon ja niihin pystyi keskittymään hyvin. Aloin kirjoittamaan asioita ylös, koska aamulla en kuitenkaan muistaisi ajatuksista paljoakaan. Välillä vain ei tiennyt mitä kirjoittaa, koska ajatukset juoksivat välillä niin nopeaan ja eri aiheista toisiin aiheisiin. Kirjoittelin asioita ylös puolitoista tuntia, jonka jälkeen menin nukkumaan. Aamulla herätessäni oli jäätävä tärinä päällä ja hyvä kun kävelemään pääsi. Katsoin itseäni peilistä ja pupillit olivat edelleen laajentuneet. Pelästyin hieman, että jäävätkö ne tuollaisiksi, mutta 4 tunnin kuluttuaolivat palautuneet jo normaaleiksi. Tärinä jatkui kuitenkin vielä lievänä seuraavanakin päivänä.
Lsa oli siis ensimmäinen psykedeelini ja toimi mielestäni oikein hyvin ja erillailla, kuin olin ajatellut. käyttö tuntui olevan todella terapeuttista ja hyvä olo jatkui vielä pari päivää kolmannen käyttö kerran jälkeen, kunhan oli suuremmista tärinöistä päässyt eroon. Huonoina puolina mainitsen kylmyyden, mutta sitäkään ei varmaan tulisi jos liikkuisi enemmän, neljän seinän sisällä vaan on vaikea löytää mitään liikunnallisia aktiviteetteja.
Näillä eväillä kohti uusia matkoja.
Kolme ensimmäistä kertaa (LSA)
-
Basebo
- Lepakko
Kolme ensimmäistä kertaa (LSA)
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä
-
doof
- Kameleontti
Re: Kolme ensimmäistä kertaa (LSA)
Oli oikeen mukava lukee kun tuo lsa taas alkanu kiinosted.
Onko sulla ollut jalkojen särkyä muulloinki kuin ekalla kerralla? Mulla jalat on tullu tajuttoman kipeeks, niin ettei kävely suju. Viimekerralla jalat ei alkanu särkemään ja miettisinki, et ehkä siemenii suihkutetaa myrkkyä estämää väärinkäyttö tai hyönteisiä. tai sit ei.. Mut tosi helpottavaa kun huomas ettei jalkoja säre.
Vielä kun sais sen alkunausean jotenkin karsittua pois! Puolentunni päästä siementen syönnistä tulee siis oksenneltua ja kierrittyä vessan lattialla toiset puolisentuntia, jonka jälkee nausea katoaa vähitellen. Paaston pyrkinyt pitämään siinä kuudessa tunnissa ja se riittää mulle.
Fyysistä euforiaa noilla annoksilla ei ole tullu, sensijaa hymy on ollut herkäs
) kyyneliäkin on tullut, ei surusta ,vaan kun on tajunnut hienoja asioita. Ajatukset juoksee nopeemmin eikä harhaile kun, tai jos pääsee johonki hyvään kelaan. Mihinkään ylös niitä en ole jaksanu kirjottaa, kun en niitä selvänä kuitenkaan jaksa miettiä tai vaan tajua. Nää kelat jätän lsan omaks karkiks enkä niitä sen enempää mieti.
Onko sulla ollut jalkojen särkyä muulloinki kuin ekalla kerralla? Mulla jalat on tullu tajuttoman kipeeks, niin ettei kävely suju. Viimekerralla jalat ei alkanu särkemään ja miettisinki, et ehkä siemenii suihkutetaa myrkkyä estämää väärinkäyttö tai hyönteisiä. tai sit ei.. Mut tosi helpottavaa kun huomas ettei jalkoja säre.
Vielä kun sais sen alkunausean jotenkin karsittua pois! Puolentunni päästä siementen syönnistä tulee siis oksenneltua ja kierrittyä vessan lattialla toiset puolisentuntia, jonka jälkee nausea katoaa vähitellen. Paaston pyrkinyt pitämään siinä kuudessa tunnissa ja se riittää mulle.
Fyysistä euforiaa noilla annoksilla ei ole tullu, sensijaa hymy on ollut herkäs
-
Hz0
- Apteekki
Kokeilkaapa juoda pari olutta, tai ottaa shotti viinaa nousuvaiheessa. Tuo efekti johtuu yleensä verisuonien supistumisesta. Alkoholi helpottaa laajentamalla verisuonia.jNas wrote:Onko sulla ollut jalkojen särkyä muulloinki kuin ekalla kerralla? Mulla jalat on tullu tajuttoman kipeeks, niin ettei kävely suju. Viimekerralla jalat ei alkanu särkemään ja miettisinki, et ehkä siemenii suihkutetaa myrkkyä estämää väärinkäyttö tai hyönteisiä. tai sit ei.. Mut tosi helpottavaa kun huomas ettei jalkoja säre.
2g inkivääriä kapseleissa ja kukkasavut on itselläni ainakin vienyt nauseat pois esim. DXM:n kanssa.jNas wrote:Vielä kun sais sen alkunausean jotenkin karsittua pois! Puolentunni päästä siementen syönnistä tulee siis oksenneltua ja kierrittyä vessan lattialla toiset puolisentuntia, jonka jälkee nausea katoaa vähitellen. Paaston pyrkinyt pitämään siinä kuudessa tunnissa ja se riittää mulle.
Suosittelen yhdistelemään savuja (kohtuudella) psykedeelien kanssa. Lisää syvyyttä ja poistaa fyysistä epämukavuutta. Mahdollisesti myös visuaaleja.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
Basebo
- Lepakko
Kahdella seuraavalla kerralla on ilmennyt pientä särkyä jaloissa, mutta ei sen ekan kerran veroista. Kait siihen jotenkin tottui tai sitten unohti ne, kun vaikutukset alkoivat. Itselläni ei ole nauseaa tullut millään kerralla. Enempi on häirinnyt tuo kylmyys.jNas wrote:Oli oikeen mukava lukee kun tuo lsa taas alkanu kiinosted.
Fyysistä euforiaa noilla annoksilla ei ole tullu, sensijaa hymy on ollut herkäs) kyyneliäkin on tullut, ei surusta ,vaan kun on tajunnut hienoja asioita. Ajatukset juoksee nopeemmin eikä harhaile kun, tai jos pääsee johonki hyvään kelaan. Mihinkään ylös niitä en ole jaksanu kirjottaa, kun en niitä selvänä kuitenkaan jaksa miettiä tai vaan tajua. Nää kelat jätän lsan omaks karkiks enkä niitä sen enempää mieti.
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä