Kannabiksen hinnoista
-
placebo
- Kameleontti
Re: Kannabiksen hinnoista
Täällä satakunnassa tuntuu ainakin, että lähes joka paikassa joutuu maksamaan tuon 20e/g, mutta kavereilta yleensä saa poistaa 13-15euroon per g
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
SteveHarris
- Psykonautti
Tääl kylilpäi yleensä 17-20e keila budia , hyväl tsägäl joskus 15
-
taikapoika
- Psykonautti
pakko postata tähän ketjuun, itse en ikinä maksais yli kymppiä budista.. Ja jos ei ole priimaa en edes ostaisi.. Mutta se mikä mua vituttaa on ihmiset jotka poraa kuinka kallista kukinto on, kasvattakaa itse saatana, jos mulla olis pari heikkiä budia kasvatettuna ja porukka tinkaisi sitä itselleen niin varmaan pyytäisin sen pari kymppiä ihan vituuttanikin ettei sitä jälleenmyytäisi. Hyvälle ystävälle tarjotaan aina ja annetaan kotiin viemisiäkin. Pointti on lähinnä se että jos kasvattelee muutamaa puskaa kotonaan niin miksi myydä sitä eteenpäin, ostaakseen sitten omien loputtua jotain ylihintaista paskaa.. Jokainen joka ei viitsi nähdä vaivaa sen vertaa että kasvattais itse ja kuumottelisi puskistaan
saa mun puolesta maksaa niille jotka viitsii juuri sen verran kun ne pyytää.. Vittu kaikki pitäs saada ilmaseksi ilman pienintäkään vaivannäköä
saa mun puolesta maksaa niille jotka viitsii juuri sen verran kun ne pyytää.. Vittu kaikki pitäs saada ilmaseksi ilman pienintäkään vaivannäköä
ken itsestään luo eläimen, jättää taakseen tuskan ihmisen..
-
Psychonautilus
Muijat saa halvemmalla ostaessaan jätkiltä pilveä (tai heille heitetään akuutteja nippejä paljon useammin). Päinvastaista ilmiötä en ole huomannut.
-
Mushru
- Moderator
Itse taas en oo huomannut koko ilmiötä ollenkaan. Kyllä mulle on myyty samaan hintaan kuin jätkillekkin.Psychonautilus wrote:Muijat saa halvemmalla ostaessaan jätkiltä pilveä (tai heille heitetään akuutteja nippejä paljon useammin). Päinvastaista ilmiötä en ole huomannut.
Riippunee täysin myyjästä?
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Mandown
- Lepakko
Joku epätoivone räkis-säätäjä vaa toivoo et pääsis joskus pesän makuu
Jos oon myyny ni hinta on menny aina naamataulukertoimen mukaa (JA laatu
)
Jos oon myyny ni hinta on menny aina naamataulukertoimen mukaa (JA laatu
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
-
Feya
- OD
En kyllä itsekään ole törmännyt tuollaiseen käytäntöön. No joo, onhan niitä jätkiä jotka tarjoaa jotain pientä ilmaiseksi pillun toivossa, mutta aina kun olen huumeita ostanut, hinta on ollut aivan sama kuin kaikilla muillakin. Nistit tahtoo rahansa.Mushru wrote:Itse taas en oo huomannut koko ilmiötä ollenkaan. Kyllä mulle on myyty samaan hintaan kuin jätkillekkin.Psychonautilus wrote:Muijat saa halvemmalla ostaessaan jätkiltä pilveä (tai heille heitetään akuutteja nippejä paljon useammin). Päinvastaista ilmiötä en ole huomannut.
Riippunee täysin myyjästä?
-
Hz0
- Apteekki
En ole havainnut talouskriisin vaikuttaneen kotipaikkakuntani hintoihin
Tällä hetkellä hommaan kukintoni suoraan parilta kotikasvatusta harrastavalta kaverilta. Hintakin on tuolloin yleensä huokea, alle kymppi, kavereitahan jeesataan aina mäessä. Täälläpäin tosin pyydetään edelleen 13 eurosta 20 euroon gemmiltä jos ostaa parinkin välikäden kautta.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
King Ink
- LD50
Kaikki ei halua kasvattaa kuumotuksien takia, tai eivät pysty kasvattamaan jostain syystä, esim. ei ole varaa laitteisiin joilla kasvatuksen voi piilottaa esim. kämppikseltään. Eivätkö nää ihmiset oo oikeutettuja kohtuullisen hintaiseen poltteluun kun eivät halua riskeerata mahdollisesti esim. opiskelu- tai työpaikkaansa harrastuksen vuoksi?Mutta se mikä mua vituttaa on ihmiset jotka poraa kuinka kallista kukinto on, kasvattakaa itse saatana, jos mulla olis pari heikkiä budia kasvatettuna ja porukka tinkaisi sitä itselleen niin varmaan pyytäisin sen pari kymppiä ihan vituuttanikin ettei sitä jälleenmyytäisi.
Jos kasvattelee muutamaa puskaa kotonaan, käyttäen siihen useita kuukausia aikaa, mahdollisesti isojakin summia rahaa (sähkölaskussa), ja vaivannäköä kasvien hoitamisen parissa, ja vielä kuumottaminen päälle, niin eikö sen jälkeen olisi oikeutettua kokea haluavansa jotain vaikka korvatakseen natikasta tullutta lisää sähkölaskuun? Tai vaikka koska haluaa jakaa hyvää ympärilleen (ei tosin ilmaiseksi)taikapoika wrote:Pointti on lähinnä se että jos kasvattelee muutamaa puskaa kotonaan niin miksi myydä sitä eteenpäin, ostaakseen sitten omien loputtua jotain ylihintaista paskaa..
Ei pitäisi saada ilmaiseksi, pitäisi saada järkevään hintaan. Koska oishan se nyt ''reilua'' kaikkia kohtaan että kaikilla ois hyvää kukkaa, ja suurimman työn tekijät sais hyvän korvauksen työstään.Jokainen joka ei viitsi nähdä vaivaa sen vertaa että kasvattais itse ja kuumottelisi puskistaan saa mun puolesta maksaa niille jotka viitsii juuri sen verran kun ne pyytää.. Vittu kaikki pitäs saada ilmaseksi ilman pienintäkään vaivannäköä
just näin. Mut kaikille ei oo mahdollista olla näin tiukkoja asian kanssa.taikapoika wrote:pakko postata tähän ketjuun, itse en ikinä maksais yli kymppiä budista.. Ja jos ei ole priimaa en edes ostaisi..
En tiedä kyl miten paljon tässä miun viestissä on järkeä, vaikea, vaikea muotoilla.
-
eNZYMe
- OD
Onhan kannabistuotteiden hinta noussut ihan hitosti enemmän kun monen muiden tuotteiden. N. 10 vuotta sitten, kun oli vielä markat käytössä, sai lähes aina hyvää budia tai läpyä 50 markkaa/gramma. Sitten eurojen tultua pitkään 10€ ketola.
Olishan se kiva että kaikki sais halvalla hyvää, mut taitaa laittomuus olla syy nr. 1, miksei kannata olla "liian" reilu tuntemattomille. Kai sitä kannattaa pyytää markkinahinta tai vaikka törkeästi niin paljon kun porukka suostuu maksamaan, jos on valmis ottamaan tietoisen riskin alkamalla luukuttaan budia. Tuomio kiinnijäädessä on kuitenkin ihan sama, pyysi sitten 10€ tai 20€ grammalta.
Itsehän en ole budia koskaan myynyt, mut jos niin tekisin, niin olisin reilu vaan hyville ystäville. Muille menisi yleiseen markkinahintaan.
Olishan se kiva että kaikki sais halvalla hyvää, mut taitaa laittomuus olla syy nr. 1, miksei kannata olla "liian" reilu tuntemattomille. Kai sitä kannattaa pyytää markkinahinta tai vaikka törkeästi niin paljon kun porukka suostuu maksamaan, jos on valmis ottamaan tietoisen riskin alkamalla luukuttaan budia. Tuomio kiinnijäädessä on kuitenkin ihan sama, pyysi sitten 10€ tai 20€ grammalta.
Itsehän en ole budia koskaan myynyt, mut jos niin tekisin, niin olisin reilu vaan hyville ystäville. Muille menisi yleiseen markkinahintaan.
-
mauseri
- LD50
Juuri näin. Jos kaikki pyytää sen 20€/g ja jos joutuu sen itsekkin maksamaan niin mitä vitun järkeä on itse myydä halvemmalla? Tää mailma on menny ihan vituiksi kun on tullut uusi ahne sukupolvi hallitsemaan markkinoita. Hinta ei tipu edes heikissä nykyään paljoa. Mutta hyvä näin. T: Kohta on puskateNZYMe wrote: Itsehän en ole budia koskaan myynyt, mut jos niin tekisin, niin olisin reilu vaan hyville ystäville. Muille menisi yleiseen markkinahintaan.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Psychonautilus
Se siinä vaan kans vituttaa, et jos myy yhtään enemmän ku ketkun-pari, niin voi olla aika varma - ellei syyhkytä heti sitä 18-20€ markkinahintaa - et se kaveri myy osan siitä eteenpäin. Se on tietty luonnollista, mut tuntuu tyhmältä olla kaverille mukava, myydä halvalla ja sit kattoo miten se tekee rahaa sillä, et sä myyt hyvät hyvyyttäs sille budia kaverihintaan.
Nykyään oon melkein ottanu sen politiikan et joskus saatan poistaa frendeil joo ja alempaan hintaan ku randomeille, mut pääsääntösesti yritän olla poistamatta niille. Sanon et mä otan samat riskit, teen saman työn, ja jäbä vie tän ite muualle ite/muiden kans poltettavaks. Tuu meille tai pyydä käymään niin piän kyllä savuissa ja tarjoan niin paljon ku mulla sitä riittää ilman mitään korvausta (arvostan toki esim., jos haet tullessasi esmes mässyjä jos tuut hiisaamaan), mut oon ruvennu miettiin et kaverit, jos haluu sitä ostaa itselleen, saa maksaa melkeen saman ku muutki.
Varsinki ku on suoraan kuullu frendin suusta just myytyään sille 15€ hintaan et "Jes, tulin hakeen kaverin masseil niille, nyt mä sanon niil et se oli 21€ ja piän ite neljäsosan".
Nykyään oon melkein ottanu sen politiikan et joskus saatan poistaa frendeil joo ja alempaan hintaan ku randomeille, mut pääsääntösesti yritän olla poistamatta niille. Sanon et mä otan samat riskit, teen saman työn, ja jäbä vie tän ite muualle ite/muiden kans poltettavaks. Tuu meille tai pyydä käymään niin piän kyllä savuissa ja tarjoan niin paljon ku mulla sitä riittää ilman mitään korvausta (arvostan toki esim., jos haet tullessasi esmes mässyjä jos tuut hiisaamaan), mut oon ruvennu miettiin et kaverit, jos haluu sitä ostaa itselleen, saa maksaa melkeen saman ku muutki.
Varsinki ku on suoraan kuullu frendin suusta just myytyään sille 15€ hintaan et "Jes, tulin hakeen kaverin masseil niille, nyt mä sanon niil et se oli 21€ ja piän ite neljäsosan".
-
peijjoona
- Psykonautti
Vaikeelta kuulostaa teitin elämä, kun budin "kierrätys"kin vituttaa 
-
taikapoika
- Psykonautti
15e kaverihinta? Siinähän on jo 90% pelkkää katetta.. Jos joku haluaa tehdä budilla rahaa niin siitä vaan, mutta ihmettelen kyllä niitä jotka tollasia hintoja maksaa.. Grow your own 
-
Psychonautilus
Jos meinasit mun postausta tosta 15€ kaverihinnasta, niin vaikka aikasemmin puhuin budista, tuo 15€ setti oli nepalilaista charasta, josta olin ite maksanut 13€ ja ottanut tiettyjä riskejä sen eteen... Et ei siinä niin kauheesti mun mielestä oo katetta. Ja ku kaveri pistää eteenpäin 21€, niin siinä on mainitsemasi kate.taikapoika wrote:15e kaverihinta? Siinähän on jo 90% pelkkää katetta.. Jos joku haluaa tehdä budilla rahaa niin siitä vaan, mutta ihmettelen kyllä niitä jotka tollasia hintoja maksaa.. Grow your own
-
taikapoika
- Psykonautti
okPsychonautilus wrote:Jos meinasit mun postausta tosta 15€ kaverihinnasta, niin vaikka aikasemmin puhuin budista, tuo 15€ setti oli nepalilaista charasta, josta olin ite maksanut 13€ ja ottanut tiettyjä riskejä sen eteen... Et ei siinä niin kauheesti mun mielestä oo katetta. Ja ku kaveri pistää eteenpäin 21€, niin siinä on mainitsemasi kate.taikapoika wrote:15e kaverihinta? Siinähän on jo 90% pelkkää katetta.. Jos joku haluaa tehdä budilla rahaa niin siitä vaan, mutta ihmettelen kyllä niitä jotka tollasia hintoja maksaa.. Grow your own
-
PeppeHalti
- Lepakko
Sitä pitää myydä markkinahintaan mielestäni.
Aikanaan poistin jengille vitosella gramma, niin samat ketkut möivät sen markkinahintaan eteenpäin, netoten saman verran, kuin minä, vaikka minä tein kaiken työn ja otin kaiken riskin. Kaiken lisäksi tuollainen alihintaan myyminen herättää huomiota ja närää näinkin vahvasti kilpailutetulla alalla.
Poistat kympillä gramma, niin menee kaupaksi ihan samalla lailla, ja saat jotain vaivanpalkkaakin.
Tietenkin jos poistat, niin sen verran pitäisi mieltéstäni olla moraalia, että myydään parasta mahdollista tuotetta, eli ei mitään puolimärkää paskaa, tai hiuslakalla painavammaksi tehtyä. Hyvä kotikasvatettu tuote menee kaupaksi ainakin täälläpäin, kun kilpailevat tuotteet ovat juuri tuota edellämainittua.
Aikanaan poistin jengille vitosella gramma, niin samat ketkut möivät sen markkinahintaan eteenpäin, netoten saman verran, kuin minä, vaikka minä tein kaiken työn ja otin kaiken riskin. Kaiken lisäksi tuollainen alihintaan myyminen herättää huomiota ja närää näinkin vahvasti kilpailutetulla alalla.
Poistat kympillä gramma, niin menee kaupaksi ihan samalla lailla, ja saat jotain vaivanpalkkaakin.
Tietenkin jos poistat, niin sen verran pitäisi mieltéstäni olla moraalia, että myydään parasta mahdollista tuotetta, eli ei mitään puolimärkää paskaa, tai hiuslakalla painavammaksi tehtyä. Hyvä kotikasvatettu tuote menee kaupaksi ainakin täälläpäin, kun kilpailevat tuotteet ovat juuri tuota edellämainittua.
-
placebo
- Kameleontti
Itte oon kyllä ihan samaa mieltä tossa, että sitten kun aletaan tekemään bisnestä ja poistelemaan, niin siihen pitää antaa kaikkensa ja ihan oikeasti pistää parastaan siihen tuotteeseen..näinhän takaat myös itsellesi lisää ostajia ja tulevaisuudessakin pienen oman asiakaskuntasi
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
MrRemedy
- Karvakuono
Hinnat aika usein varsinkin täällä Pk-seudulla liikkuu 10-20 e kukassa ja lehti siinä 5-10 e aika norm. rate, siinäänsä todella kallista jos miettii aktiivi polttajan näkökulmasta ja jos miettii asiaa bisneksenä niin se on aina asia erikseen. Ite kyllä oon sillä linjalla, että oma kasvatus on paras vaihtoehto jos haluaa pitää varastot muhkeina. Sellainen ideaallinen mesta ja plantaasi pystyyn vaan! Siinä kun on vielä se oma juttunsakkin koko hommassa, kaikki eri lajikkeet sun muut voi vaan itse miettiä mitä lajiketta haluaa lähtee kasvattelemaan ja vähän kokeneempana pystyy jo kelailemaan, että mikä on itellensä se paras/parhaat lajikkeet. 
See you on the other side
- MrRemedy /// Do Your Own Research it's just information - David Icke
-
Micke
- Psykonautti
Täällä mennyt aivan överiksi.. Kukka voi maksaa 20-28€/g.. Tosin kh myy monesti ja vaihto lääkkeisiin auttaisi asiaa. PL:ää en edes osta.. Senkin hinta noussut 10€:sta 12-15€:oon; jopa 18€.. Syy taitaa olla se, että erittäin harva kukanmyyjä myy omiaan. Muut ovat sekakäyttäjiä ja mikäli kasvattaa itselleen, ei tahdo ketään oven taakse. Eipä yhtä ihmistä ja yhtä ystävää luk. ottamatta kukaan tiedä edes että itse kasvatan.. Mikäli edes miettisin myymistä, se olisi 10g jollekin, joka saisi hoitaa muun puolen. Mutta en ole miettinyt, en ole myymässä, en ole varma sadosta. Takuuvarma asia on että en maksa lähes 30€/g, enkä heitä siihen päälle lääkkeitä tms. jotta hinta putoaisi!
Still looking for something....
-
SynaKine
- Psykonautti
20e/g ei ole paljon, jos polttaa muutaman gramman kuukaudessa, isommat (käyttö)määrät ihan eri asia. Työstä ja palvelusta joutuu aina maksamaan, jos ei sitä itse tee, tämä on vain hyväksyttävä. Välikädet on aina vitusta, koska jokainen haluaa aina vaan isomman siivun kakusta, jolloin revitään marginaaleista sitten. Kiitos tehokkuutta sekä kilpailua ylistävä kansainvälinen markkina- että koulutuspolitiikka, joka on kasvattanut sukupolvista sietämättömiä bisnestietoisia antisosiaalisia voittoatavoittelevia edunrepijöitä. Rikkaruoho kullan kanssa samalla tasolla, mitä sekin kertoo maailman nykytilanteesta.
-
Comadope
Itsekin pk-seudulla asustelen ja ihmettelen että mistä helvetistä te hankitte ne polttonne jos kiskotaan jopa yli 20e/g?!? Yli kahtakymppiä en ole koskaan edes kuullut kysyttävän... 20 on suht perus hinta hyvälle dullalle, sen alle jos saa niin on vaan boonusta. Sen yli en maksa senttiäkään. Tosin on se 20 jo aika kiskomista, suomen hinnat ylipäätänsä 
-
SteveHarris
- Psykonautti
kyl tunnen jengiä joka myy peltsiäkin kahteenkymppiin , ite en kyllä lähe ostamaan enkä kyllä säätämäänkään kahteenkybään, 15 on ihan ok vaikkaki tulee harvoin vastaa, eisiinä yli 17 en kyllä koskaan maksa, polttaa sitten vaikka asetoonikarstaa mielummi
-
tRip
- Moderator
15egii alkaa tuntuun jo pikkuhiljaa vakiomeiningiltä.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
RcKokki
- Apteekki
20e/g myydään täällä pikku takkutukille jotka ei ossoo ite kasvattoo, vaikka nii helppoo on kesällä talven tarpeet suaha. Turha on itkee jos ei vaivaa halua nähhä! täällä maalla on opittu jo tuo maatalous nourena, josta ei kerrostalo yksin pikkuhipeillä oo hajuakkaan 
-
Psychonautilus
Itsellänikin on se käsitys ollut jo vähäsen aikaa. Hyväntahtoiset kasvattajakaverit saattaa myydä 00-luvun hintoihin, mut jos ostaja on henkilö X ja se viedään käsistä vaikka maksais 18€ niin kuka sitä nyt kahteentoista.tRip wrote:15egii alkaa tuntuun jo pikkuhiljaa vakiomeiningiltä.
Missähän kulkee kipuraja? Kysynnän elastisuus vaihtelee paljonkin henkilöstä toiseen, mutta jossain kulkee hämärähkö raja-alue, jonka ylitettyä suurin osa kokee kannabiksen liian kalliiksi, ja vain paatuneimmat budinistit joilla on varaa ostaa hatsia. 15€ vaikuttaa vakiintuvan vähän ympäri Suomen normihinnaksi, ja monet on maksanut usein enemmän jo aikoja sitten, eli on vielä varaa nousta. 20€? 25€? 30€?
Itse veikkaan että 30€/g menis vielä kohtuuhyvin budia jos muutkin huutais samaa hintaa - ihmiset maksaa kuitenkin kalliimmistakin huumeista (koksu, random naksut bileis ym.), ja itse tiedän ainakin saaneeni joskus kosteana budia siten että lopussa grammahinnaksi on tullut 30€ tai ylikin.
Riippuu tietysti aivan helvetin monesta muuttujasta, mut kuhan mietiskelin. Pari kaveria on jo hypänny kelkasta, ellei saa 12€/g tai alle niin tyytyy kasvattamaan itse tai olemaan ilman.
-
psychiCNoob
- Kameleontti
No mulla vissiin paras tollasissa "oho/ hups/ näitä sattuu/ ei kiinnosta"-säädöissä about 60e/g..Psychonautilus wrote:ja itse tiedän ainakin saaneeni joskus kosteana budia siten että lopussa grammahinnaksi on tullut 30€ tai ylikin.tRip wrote:15egii alkaa tuntuun jo pikkuhiljaa vakiomeiningiltä.
Toi hinta riippuu vähän kans miten polttoa on tarjolla, kyllä se 25/g on itekkin tullu kerran maksettua, mut 15/g on se mitä porukka odottaa hinnaks kun jotain on tarjolla.
Life = The Trip
-
kakela
- Karvakuono
Varkaudessa
Kukka 15-20 €/g
Hyvä musta muovailuvaha 20-25 €/g
Peruslätkä 10-15 €/g
Kukka 15-20 €/g
Peruslätkä 10-15 €/g
-
Tiempo
Offtopic: Varkaudessa lisää vaulttilaisia? whoakakela wrote:Varkaudessa
Kukka 15-20 €/g
Peruslätkä 10-15 €/g
Ontopic: PL löytyy myös hintapolitiikalla 13-20e/g ja se on tosi paskaa.
-
jumalatjalassa
- Lepakko
Voi jumalauta, tuli tuossa viikonlopulla törmättyä 30 € kukkagrammaan... Näin Tampereella. Oli kuulemma niiin hyvä lajike ja niiin hyvää polttoa muutenkin, mutta kuka vittu maksaa oikeasti kolmeakymppiä yhdestä kempulasta? Ei herranjesta.
Normaalisti hinnat näissä mun piireissäni liikkuu aika pitkälti seuraavan kaavan mukaan:
PL: 10-20 €/g
Kukka: 15-22 €/g
Hyvä lätkä: 10-25 €/g
Vituttaa tuo riistomeininki, varsinkin kun itsellä ei ole mahdollisuuksia kasvattaa...
Normaalisti hinnat näissä mun piireissäni liikkuu aika pitkälti seuraavan kaavan mukaan:
PL: 10-20 €/g
Kukka: 15-22 €/g
Hyvä lätkä: 10-25 €/g
Vituttaa tuo riistomeininki, varsinkin kun itsellä ei ole mahdollisuuksia kasvattaa...