Tietävätkö vanhempanne käytöstä?
-
rebirth
- Apteekki
Re: Tietävätkö vanhempanne käytöstä?
Issee ei muka vielläkään tiiä vaikka on monta kertaa nähny mun ghetto bongin, savut ja millon mitäkin ollkkarin pöydällä siis viellä sillon ku asuin sen nurkis. Lisäks tietää että on kavereita jääny kiinni huumaisaineista ja nähny mut tuhannet kerrat niin töttöröö ettei mitään rajaa. Äitee haukku mua narkkariks ennemmin ku olin edes pilvehen koskenu. Ei siis tiedä mun käytöstä mutta on luullut tietävänsä jo ennemmin ku edes mihkään laittomiin päihteisiin oon edes koskenu. Siis on syyttäny ilman minkäänlaista näyttöä ku sen kasvatustyyliin kuulu syyttää varmuuden vuoks kaikesta mahollisesta et jos joskus vaikka oliski oikeesti syyllinen johonki sen syytökseen. Isseeki on joskus taivastellu et mitä mömmöjä oon oikein vetäny ku oon ollu niin tokkuras aamulla tai muuten vaan sekava ja ne on johtunu lääkärin määräämien lääkkeiden haittavaikutuksista. On sitten tajunnu mistä johtunu aamutokkuraisuus ku oon näyttäny lääkelipareet. Sitten ku oon ollu oikeasti kuosissa niin äijä ei oo tajunnu yhtään mitään. Lulee vaan et läträän kaljalla vähän liikaa.
-
zerk
Reseptilääkkeiden (oikein käytettyjen) aiheuttamasta pöhnästä on tullut eniten sanomista ja pahaa mieltä. Porukat tietää myös, että aikaisemmin mulla lähti vähän hanskasta douppaaminen, mutta sain sen onneksi aika hyvin kuriin. Nykyisistä laittomista päihteistä tietää sen verran, että pilveä poltan silloin tällöin. Muuten katsoin parhaaksi olla sanomatta mitään.
Kaipa varsinkin äiti huomasi, että mulla menee nykyään niin hyvin, ettei tule koskaan mitään sanomista. Isä taas tapansa mukaan on epäluuloinen ja todella loukkaavan hyökkäävä, vaikka olen nykyisin suurimman osan aikaa täysin selvä. Pienet mielialan vaihtelut on automaattisesti "MÖMMÖJEN AIHEUTTAMIA".
Kaipa varsinkin äiti huomasi, että mulla menee nykyään niin hyvin, ettei tule koskaan mitään sanomista. Isä taas tapansa mukaan on epäluuloinen ja todella loukkaavan hyökkäävä, vaikka olen nykyisin suurimman osan aikaa täysin selvä. Pienet mielialan vaihtelut on automaattisesti "MÖMMÖJEN AIHEUTTAMIA".
-
seesee
- Lepakko
Ei tiedä. Eikä toivottavasti tule tietämäänkään. No, jos joksus kymmen vuoden päästä mulla menee tosi hyvin (on se mun haaveilema yliopistotutkinto ja sioon tosi hyväs ja kivas duunis ja oon terve ja onnellinen ja muutenkin oikee jokasen äidin unelmapoika) nii si ei ois nii yhtä katastrofaalsta jos sais tietää. Koska si kun ne kysyis että kauanko tätä on jatkunu niin voi rehellisesti vaa olla että kymmen vitun vuotta oon doupannu ja KATO MITEN HYVIN MULLA MENEE, mee siitä ennakkoluuloines johki muualle. MUt en möä kyll sitäkää tahtois.
KErran meinasin öitille iha noikesti kertoo mikä oli pelottavaa. OLin sillon vähä kovemmissä hometeissa, kun tajusin ettei näillä asioilla ole merkitystä. Se oli musitaakseni sen jälkeen kun olin valaistunu. Si otin kännykän kätee ja mietin että mä voisin ihan hyvi vaa kertoo äipälle, eihä nsill äo omerkitystä. Onneks sellanen pieni hiljanen järjen ääni kuitneki oli tarpeeks itsepäinen.
KErran meinasin öitille iha noikesti kertoo mikä oli pelottavaa. OLin sillon vähä kovemmissä hometeissa, kun tajusin ettei näillä asioilla ole merkitystä. Se oli musitaakseni sen jälkeen kun olin valaistunu. Si otin kännykän kätee ja mietin että mä voisin ihan hyvi vaa kertoo äipälle, eihä nsill äo omerkitystä. Onneks sellanen pieni hiljanen järjen ääni kuitneki oli tarpeeks itsepäinen.
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
-
BMCH
- Psykonautti
Sekä äiti, että isä tietävät molemmat varmaan tätä nykyä ainakin budin poltosta. Molemat varmaan jo parisen vuotta arvannu, mutta nyt jouluaattona vastasin suoraa ja kiertelemättä esitettyyn kysymykseen "poltatko kannabista?" myöntävästi ja asia oli oikeestaan sillä selvä, sen verran oon kuitenki tässä vuosien aikana budistaki puhunu molempien vanhempien kanssa. Epäilen kuitenkin vahvasti, että esim. lääkkeiden kanssa pelleilystä ne ei tiedä.
Alkoholin käytöstä ne tietää sen mitä on tarve. Eli että sitä menee, eivät sitä että miten paljon. Kummankin kanssa oon heilunu sekasin ku seinäkello mutta sillon ne varmaan vähiten on arvannu, että mitä kaikkee on ollu alla. Korkeintaan laittaneet väsymyksen, stressin ja bissen piikkiin mun sekoilun. Isännän kanssa tehtiin kiljua aikoinaan, mutta ihan hirveessä jurrissa en oo niidenkään silmissä näyttäytyny. Pelkästään nyt jo sen takia, että asun melkein parisadan kilometrin päässä ja juomishommat pärähti kunnolla käyntiin vasta siinä vaiheessa kun vaihdoin paikkakuntaa ja sain oikeeta juomaseuraa
Saa nähä mihin tää tilanne tulevaisuudessa menee. Ihan hyvät välit molempiin vanhempiin enkä nää syytä, miksen joku päivä kertois avoimemmin näistä asioista.
Alkoholin käytöstä ne tietää sen mitä on tarve. Eli että sitä menee, eivät sitä että miten paljon. Kummankin kanssa oon heilunu sekasin ku seinäkello mutta sillon ne varmaan vähiten on arvannu, että mitä kaikkee on ollu alla. Korkeintaan laittaneet väsymyksen, stressin ja bissen piikkiin mun sekoilun. Isännän kanssa tehtiin kiljua aikoinaan, mutta ihan hirveessä jurrissa en oo niidenkään silmissä näyttäytyny. Pelkästään nyt jo sen takia, että asun melkein parisadan kilometrin päässä ja juomishommat pärähti kunnolla käyntiin vasta siinä vaiheessa kun vaihdoin paikkakuntaa ja sain oikeeta juomaseuraa
Saa nähä mihin tää tilanne tulevaisuudessa menee. Ihan hyvät välit molempiin vanhempiin enkä nää syytä, miksen joku päivä kertois avoimemmin näistä asioista.
-
Sekaelikko
- Karvakuono
Ihan muistelin, että olen joskus kirjottanu tähän topicciin, mutta empäs näköjään olekkaan. Kai vaan lukenut ja miettinyt asiaa 
Omat vanhemmat tietää jotain, jollakin tasolla. Eivät kuitenkaan taida hirveästi harrastukseni sisältöä käsittää. Luulen että heille välittynyt mielikuva on se, että hyvin hyvin harvoin olen jotain testaillut ja mielikuvat tämän takana ovat aika hyymekielteisiäkin. Sekavana hortoilen jossain
Vaikka oikeastaan mikään käyttämäni hyyme ei saa aikaan niin hirveän sekavaa olotilaa, joka veisi toimintakykyä reippaasti alas. Niin kuin alkoholin kanssa monelle ihmiselle tuppaa käymään ja siitä kun ainoat päihtymyskokemukset taitaa vanhemmillanikin olla. Isä on tainnut nuorena jotakin cannabistuotetta maistella, tämmöistä joskus kertoi. Olen kai jotain heille joskus höpöttänytkin siitä, ettei valtakäsitys ole hirveän realistinen ja joo olen kykenevä huolehtimaan itsestäni ja tekemään tarpeellisia asioita kamoissakin. Kaikki käyttö ei ole ongelmakäyttöä tjn.
Eivätpä hirveitä hepuleita kyseisistä asioista vedä, vaikka epätietoisuus ja kielteinen ajatusmalli asiaa kohtaan onkin havaittavissa.
Omat vanhemmat tietää jotain, jollakin tasolla. Eivät kuitenkaan taida hirveästi harrastukseni sisältöä käsittää. Luulen että heille välittynyt mielikuva on se, että hyvin hyvin harvoin olen jotain testaillut ja mielikuvat tämän takana ovat aika hyymekielteisiäkin. Sekavana hortoilen jossain
Eivätpä hirveitä hepuleita kyseisistä asioista vedä, vaikka epätietoisuus ja kielteinen ajatusmalli asiaa kohtaan onkin havaittavissa.
Millainen olet tänään riippuu siitä mitä koit eilen. Mitä nyt hyväksyt tai hylkäät, muokkaa sinua huomiseksi. Olemme kaiken sen summa, mitä olemme aikaisemmin olleet.
-
porter
Aavistelee varmasti jotain, tietävät bentsojen ja opioiden käytöstä kyllä laajasti... Mutta ns "huumeet" jää kyllä niiltä pimentoon.
-
Feya
- OD
Tällä hetkellä musta tuntuu, että äitini on selkeesti arvannut ja huomannut, että mä käytän paljon muutakin kuin pilveä.
Kerran, kun olin oksentanut pari kertaa (ensin deksmistä ja sitten subusta), äitini ihan suoraan kysyi, että johtuuko se siitä että mä käytän niin paljon huumeita. Kielsin tietenkin kaiken, mutta kyllä se tietää. Ja mä tiiän, ettei se oo vihanen, vaan eniten vaan todella huolissaan. Eikä mikään ihme, kun katsoo mun siskoani, jonka alkoholinkäyttö sekä muutamat huumekokeilut on aina päättynyt tosi huonosti.
Tekisi kovasti mieli vaan puhua suuni puhtaaksi, mutta en halua että hän alkaa laittamaan kaikki pienetkin mielialani vaihtelut aineiden piikkiin. Onhan mulla paljon ongelmia, mutta huumeet ei todellakaan ole yksi niistä, ne on vaan pakokeino. Mä oon fiksu tyttö, kyllä mä pärjään. Vaikka tällä hetkellä peittelen ahdistustani vähän liian usein huumeilla, mä oon koko ajan menossa parempaan suuntaan ja tiedän, että lähestyn hiljalleen sitä pistettä, jolloin mä en enää tarvitse huumeita, vaikka niitä haluaisinkin.
Oon myös saanut avattua monia solmuja päässäni huumeiden avustuksella ja oppinut ymmärtämään itseäni paremmin, mutta siitä on varmaan turha sanoa mitään. Se, että päihteistä voi olla jotain hyötyäkin, menee huumeidenvastaisilla ihmisillä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Kerran, kun olin oksentanut pari kertaa (ensin deksmistä ja sitten subusta), äitini ihan suoraan kysyi, että johtuuko se siitä että mä käytän niin paljon huumeita. Kielsin tietenkin kaiken, mutta kyllä se tietää. Ja mä tiiän, ettei se oo vihanen, vaan eniten vaan todella huolissaan. Eikä mikään ihme, kun katsoo mun siskoani, jonka alkoholinkäyttö sekä muutamat huumekokeilut on aina päättynyt tosi huonosti.
Tekisi kovasti mieli vaan puhua suuni puhtaaksi, mutta en halua että hän alkaa laittamaan kaikki pienetkin mielialani vaihtelut aineiden piikkiin. Onhan mulla paljon ongelmia, mutta huumeet ei todellakaan ole yksi niistä, ne on vaan pakokeino. Mä oon fiksu tyttö, kyllä mä pärjään. Vaikka tällä hetkellä peittelen ahdistustani vähän liian usein huumeilla, mä oon koko ajan menossa parempaan suuntaan ja tiedän, että lähestyn hiljalleen sitä pistettä, jolloin mä en enää tarvitse huumeita, vaikka niitä haluaisinkin.
Oon myös saanut avattua monia solmuja päässäni huumeiden avustuksella ja oppinut ymmärtämään itseäni paremmin, mutta siitä on varmaan turha sanoa mitään. Se, että päihteistä voi olla jotain hyötyäkin, menee huumeidenvastaisilla ihmisillä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
-
trollol
- Kameleontti
Paha sanoa.
Äite tietää polttelusta, kun löysi mun bongikätköni.
Luulen, että tietää, että käyttelen myös vähän muitakin päihteitä, kun alkoholia en juurikaan juo ja aika hyvissä tullut kotiin siitä huolimatta muutamaan otteeseen...
Isäni ei tiedä,kai. Puheista ja vihjailuista päätellen kyllä varmaan tietää, vaikka äite vakuutteleekin, ettei sille ole kertonut polttelusta.
Itseäni ei haittaa,jos tietää hiisauksesta, mutta muut hommat yrittelen myös pitää salassa..
Ja joo, asian on ottanut hyvin, itsekin kun nuoruudessaan kokeillut vähän kaikkea
Äite tietää polttelusta, kun löysi mun bongikätköni.
Luulen, että tietää, että käyttelen myös vähän muitakin päihteitä, kun alkoholia en juurikaan juo ja aika hyvissä tullut kotiin siitä huolimatta muutamaan otteeseen...
Isäni ei tiedä,kai. Puheista ja vihjailuista päätellen kyllä varmaan tietää, vaikka äite vakuutteleekin, ettei sille ole kertonut polttelusta.
Itseäni ei haittaa,jos tietää hiisauksesta, mutta muut hommat yrittelen myös pitää salassa..
Ja joo, asian on ottanut hyvin, itsekin kun nuoruudessaan kokeillut vähän kaikkea
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
-
SadPanda
- LD50
Kylläpä nuo tietää kun on muutamat overloadit tullu rykästyä kotona ja mutsi joutunu soittamaan ambulanssin..
Oon koittanu olla mahollisimman rehellinen kaman käytön suhteen, en nyt ihan kerro random kertoja ja mitä otan mut kuitenki pijän ajan tasalla et miten menee (lujaa tai ihan vitu lujaa ) Kyllä se on mielissään ku oon rehellinen ja haluan että se huomaa ettei täällä nyt niin huonosti mene,, Uskookin että on selvinpäin aina ku on ku sanoo myös millon on vähempi selvinpäin.
Mut en halua turhia huolestuttaa silti.
Isukki onki jo kuollu mut haluan äipälle olla mahollisimman rehellinen
onse sen verran auttanu mua ja mä oon rehellinen sille. Tietty aina jotain "valkosia valheita"
Mut en halua turhia huolestuttaa silti.
Isukki onki jo kuollu mut haluan äipälle olla mahollisimman rehellinen
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
PeppeHalti
- Lepakko
Ei ne nyt varmaan ihan typeriä ole, eli kyllä mä luulen, että tietävät.
-
Kobe
- Psykonautti
Eivät tiedä mitään edesottamuksistani. En usko että tässä vaiheessa vanhoilliset vanhempani mitenkään ymmärtäisivät poltteluni. Aina, sitten alkoholikokeiluista asti, olen kikkaillut hommani niin että vanhempani näkevät minusta vain sen mitä on "turvallista" nähdä. En pukeudu alakulttuurin hengessä, käytä myssyä kotona tai ota turhia riskejä. Hatsi on ainoa josta voisin kuvitella kertovani vanhemmilleni seuraavan kymmenen vudoen aikana mutta olisi oikeasti kiva turvallisesti avata omaa maailmaa omille vanhemmille, sillä päihteet ovat olleet iso rakennustyökalu siinä kokonaisuudessa joka olen tänään. Mutta toivonkipinä on aika hento. Konservatiivisuutta ja dogmaa löytyy tästä perheestä vielä yllinkyllin.
Mielenkiintoistahan se olisi kun "jäisi kiinni" ja toteaisi että tämän substanssin vaikutuksen alaisena olen häärinyt tässä talossa jo vuoden päivät ja elänyt myös aktiivisessa kanssakäymisessä kaikkien muiden perheen jäsenten kanssa
Tietyllä tavalla koen että osaisin laittaa jauhot suuhun, mutta en usko että se on (ainakaan) tässä vaiheessa järkevää. Kotona kun en asu enää kuin pari kuukautta.
Mielenkiintoistahan se olisi kun "jäisi kiinni" ja toteaisi että tämän substanssin vaikutuksen alaisena olen häärinyt tässä talossa jo vuoden päivät ja elänyt myös aktiivisessa kanssakäymisessä kaikkien muiden perheen jäsenten kanssa
Don't let the drugs control your life. Live your life, control the drugs. Be like water, take the mould but always be ready to set yourself flow freeeee...
-
Sarnath
- Tuppisuu
Eivät tiedä. Olisi hienoa jos näistä asioista voisi olla avoin oman perheen kesken, mutta asenneilmapiiri ja lainsäädäntö ovat tehneet tehtävänsä. Kaikille on parempi kun pidän päihteilyni omana asianani - ja jos avautumisen tarve tulee, niin sydänystävä onneksi löytyy.
-
Psychonautilus
Tietävät kannabiksen käytöstä, olen puhunut siitä avoimesti. Saattavat epäillä muutakin, mutta tuskinpa. Olen myös avoimesti kertonut syöväni lääkkeitä ahdistus- sekä paniikkihäiriöön ja unettomuuteen, jotka ovat päihdyttäviä ja joihin olen tullut pari kertaa riippuvaiseksi.
Suhtautuvat pilvenpolttoon vähän huolestuneesti, mutta laittomuus ja sen seuraukset ovat heidän suurin huolenaiheensa. Lääkkeiden käyttö huolestuttaa nimenomaan sen syyn takia, miksi joudun popsimaan - miksi voin huonosti.
Jonain päivänä kerron tarkemmin, mitä on tullut kokeiltua. Kaikkea en mainitse, mutta psykedeelit ainakin.
Suhtautuvat pilvenpolttoon vähän huolestuneesti, mutta laittomuus ja sen seuraukset ovat heidän suurin huolenaiheensa. Lääkkeiden käyttö huolestuttaa nimenomaan sen syyn takia, miksi joudun popsimaan - miksi voin huonosti.
Jonain päivänä kerron tarkemmin, mitä on tullut kokeiltua. Kaikkea en mainitse, mutta psykedeelit ainakin.
-
trollol
- Kameleontti
Pahin oli se, että isäni sai tietää käytöstä.
Äiten kanssa ei mitään ongelmaa, mutta toisen silmissä sitten ollaan heti hulluja narkomaaneja yms yms.
Menin sitten jättämään apteekin kuitin pöydälle, jossa ostettu resilar-pullo, nää ottaa asiasta selvää netin kautta ja niin, eipä siinä enää selitellä että "oli yskä"
Nyt pitää olla kokoajan äärimmäisen varovainen ja pyrkiä olla menemättä ihan kuoseissa kotiin ---
Äiten kanssa ei mitään ongelmaa, mutta toisen silmissä sitten ollaan heti hulluja narkomaaneja yms yms.
Menin sitten jättämään apteekin kuitin pöydälle, jossa ostettu resilar-pullo, nää ottaa asiasta selvää netin kautta ja niin, eipä siinä enää selitellä että "oli yskä"
Nyt pitää olla kokoajan äärimmäisen varovainen ja pyrkiä olla menemättä ihan kuoseissa kotiin ---
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
-
Infitialis
- Apteekki
Oon joskus miettiny järkiperäistä keskustelua äitini kanssa päihteistä mutta taitaa olla hänen iällään ja elämänkokemuksellaan mahdoton tehtävä. Eli todennäköisesti vien salaisuuteni äitini hautaan. Kyllä se nuorempana tais tietää että sitä sun tätä puuhataan. Kielsin aina kaiken.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
placebo
- Kameleontti
Nykyään kyllä äitini tietää, isäni onkin jo kuollut, mutt jos totta puhutaan en olisi tahtonut äitini saavan tietää. Tai ainakin olisin sen itse halunnut hänelle kertoa. Jotenkin käytöstäni tieto on nyt vain mennyt äitini korviin ja harmittaa todella paljon, koska siellä ollaan nyt hirveä huolissaan. Tarvitsee varmaan mennä käymään visiitillä kotopuolessa ja näyttää, että ei tässä nyt silti ihan rappiolle olla päästy 
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
rela
- Tuppisuu
Ei tiedä, enkä myöskään aijo kertoa. Hatsin poltosta voisin ehkä paljastaa, jossain tilanteessa, mutta ei enempää...
Voi olla, että ovat jotain aavistelleet, oli nimittäin sen verran random pöytäkeskustelu tuossa yks päivä....
Syötiin siis päivällistä minä, äiti, ja isäpuoleni (ollut jonkun 11 vuotta)
Ja isäpuoleni alottaa _täysin_ tyhjästä; Tiedätkös mitä se paja on nuorten keskuudessa?
minä; no joo....
ip: Noh mitä?
minä; No pilvee.
ip: Poltetaankos teidän kaveriporukassa ?
minä: Ei ainakaan mun kaverit.
ip: Jaa-a, mutta nyt lähetäänkin sitten ruuan jälkeen pajalle, heheh (tarkoitti siis rakennusta, jota remppaa)
Ja tuo oli muuten meillä, jotain täysin odottamatonta, että keskustelu oli vakavasta aiheesta ja otettu esiin täysin "vitsikkäästi"
Seuraavanakin päivänä tuli joku outo heitto, en vaan millään muista et miten se meni : (. Mut jotain että "Mentäiskö pajalla, hehhe"
Voi olla, että ovat jotain aavistelleet, oli nimittäin sen verran random pöytäkeskustelu tuossa yks päivä....
Syötiin siis päivällistä minä, äiti, ja isäpuoleni (ollut jonkun 11 vuotta)
Ja isäpuoleni alottaa _täysin_ tyhjästä; Tiedätkös mitä se paja on nuorten keskuudessa?
minä; no joo....
ip: Noh mitä?
minä; No pilvee.
ip: Poltetaankos teidän kaveriporukassa ?
minä: Ei ainakaan mun kaverit.
ip: Jaa-a, mutta nyt lähetäänkin sitten ruuan jälkeen pajalle, heheh (tarkoitti siis rakennusta, jota remppaa)
Ja tuo oli muuten meillä, jotain täysin odottamatonta, että keskustelu oli vakavasta aiheesta ja otettu esiin täysin "vitsikkäästi"
Seuraavanakin päivänä tuli joku outo heitto, en vaan millään muista et miten se meni : (. Mut jotain että "Mentäiskö pajalla, hehhe"
-
MaryDoe
- Psykonautti
Tietää, kerroin äidille ite. Se sitten kertoi isälle kun ei pystynyt yksin murehtimaan. Aluksi äiti oli ihan kauhuissaan, mutta nyt se on ottanut selvää pilvijutuista ja sen mielestä on ok jos silloin tällöin hiisaa. 
Oletin isältä hirveitä huutoja mutta se vaan kertoi jotain että "Kyllä se ukkikin kasvatteli täällä aina hamppua ja tupakkaa." Ja se vaan silloin tällöin kysyy että "Vieläkös sä polttelet? "Joo." Ja keskustelu jää siihen.
Oletin isältä hirveitä huutoja mutta se vaan kertoi jotain että "Kyllä se ukkikin kasvatteli täällä aina hamppua ja tupakkaa." Ja se vaan silloin tällöin kysyy että "Vieläkös sä polttelet? "Joo." Ja keskustelu jää siihen.
-
Soppaluu
- Lepakko
Eivät nuo tiedä, onneksi. Kannabiksesta epäilevät kyllä, kyselevät vähän väliä että poltanko ganjaa
Pitää olla varuillaan...
Pitää olla varuillaan...
-
Metku
- Kameleontti
Kyllä, mutta en anna sen häiritä.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
-
peijjoona
- Psykonautti
Omat porukat arvas vaan hatsin joskus aikoinaan, kun löys maissareita jemmattuna mitä erinäisimmistä nurkista. Kilariherkkä negatiivisuus asiansuhteen on nykyään jopa vaihtunut naureskelevaksi hyväksynnäksi kun käyn kyläilemässä!
-
FlippinDouble
- Psykonautti
Ei tiedä eikä tarvi. Miksi pitäis huolestuttaa? Ei ne sillä tiedolla tee mitään muuta kuin vaivaa päätänsä.
Hatsista jäin kiinni 17-vuotiaana mutta siitä ei pahemmin keskusteltu. Enemmän olivat huolissaan alkoholinkäytöstä.
Hatsista jäin kiinni 17-vuotiaana mutta siitä ei pahemmin keskusteltu. Enemmän olivat huolissaan alkoholinkäytöstä.
"Olen ollut kauan poissa teidän luotanne, tästä ajasta, tästä kaupungista. Olen ilmaa kevyempi, hyvin vaikeasti havaittavissa." -Pekka Streng
-
dinopingviini
- Karvakuono
Omat vanhempani eivät tiedä, enkä ajatellut heille kertoakaan. Ovat melko konservatiivisia kristittyjä, ja välimme ovat muutenkin niin pinnalliset, että tuskin ymmärtäisivät tai hyväksyisivät. Jos molemminpuolinen luottamus puuttuu, niin miksi edes yrittää.
Lisäksi en halua joutua perustelemaan käyttöä heille, kun välillä itsellekin käytön perusteleminen tuottaa vaikeuksia.
Lisäksi en halua joutua perustelemaan käyttöä heille, kun välillä itsellekin käytön perusteleminen tuottaa vaikeuksia.
On vaikea käydä monologia jos puhuu päälle.
-
Kulu
- Karvakuono
Tietäävät pilvestä ja satunnaisista lääkkeistä + epäilevät että vahvempiakin käytän.
Dexmistä, sienistä sun muista eivät tiedä
Dexmistä, sienistä sun muista eivät tiedä
Aivoissani on oltermannia.
-
Mikez
- Karvakuono
Tietävät kyllä että sillon tällön pössyttelen, mutta eivät kuitenkaan mitenkään dramaattisesti asiaan suhtaudu. Voimakkaampien aineiden kokeiluista eivät tiedä, eikä tarvitsekaan tietää.
-
Voima
- Lepakko
Iskä tietää ainakin pajarista ja ehkä vähä muustaki mut ei se huolissaa oo. Muistaa vielä sen ku itse oli nuori.
Äiti tietää ett oon kokeillu pajarii. Se pitää pajarii erittäin vakavana huumeena,josta voi jo ensi kerrasta joutua psykoosiin.

Äiti tietää ett oon kokeillu pajarii. Se pitää pajarii erittäin vakavana huumeena,josta voi jo ensi kerrasta joutua psykoosiin.
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
-
LeFairylette
- OD
tietää että oon "kokeillu" hatsia...
mut ei sitä että sitä menee päivittäin..
eikä kyllä muistakaan huumehista..eikä toivottavasti saa tietääkkään, ei jaksa saarnausta.
mut ei sitä että sitä menee päivittäin..
eikä kyllä muistakaan huumehista..eikä toivottavasti saa tietääkkään, ei jaksa saarnausta.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
mentalhell
- Kameleontti
Olen itse korvaushoidossa ja näin äitiäni pitkästä aikaa tässä eilen, tuli kannabis puheeksi sitten kun myönsin polttaneeni hoidon aikana. Yllätyin koska jostain ihmeestä se oli nyt tajunnut että se ei ole paha juttu, hämmästyin aika helvetisti sitä suhtautumista, mikä oli siis luokkaa "onneksi et ole ruvennut juomaan tai piikittämään, ei se pilvi haittaa."
Oli vähän OT mutta oli pakko sanoa, muuten tietävät kaiken. Nykyelämässäni kumminkin piikki ja kovat doupit/narkkaaminen on menneisyyttä, ollut jo pari kuukautta, kiitos korvaushoitomyrkkyjen. Äitini uskaltaa nykyään jopa lainata mulle rahaa, eikä tarvi mitään ruokakassia kantaa mulle tms. Hyvin iloinen se on tästä tilanteesta, sekin alko syömään bentsoja välillä mun takia suurimmaksi osaksi, luottamus vähän kasvanut takaisin. Ja tosiaan ne lainatut rahat on mennyt asiallisiin tarpeisiin.. ennen ne meni aina subuun yms. jos sain puhuttua sen lainaamaan tai antamaan rahaa. Vieläkin kun on velkoja noilta narkkiajoilta niin sossun tuet menee niitten maksamiseen iso osa. Ei tahdo joku 200 € riittää kahdelle ihmiselle kuukaudeksi.
Oli vähän OT mutta oli pakko sanoa, muuten tietävät kaiken. Nykyelämässäni kumminkin piikki ja kovat doupit/narkkaaminen on menneisyyttä, ollut jo pari kuukautta, kiitos korvaushoitomyrkkyjen. Äitini uskaltaa nykyään jopa lainata mulle rahaa, eikä tarvi mitään ruokakassia kantaa mulle tms. Hyvin iloinen se on tästä tilanteesta, sekin alko syömään bentsoja välillä mun takia suurimmaksi osaksi, luottamus vähän kasvanut takaisin. Ja tosiaan ne lainatut rahat on mennyt asiallisiin tarpeisiin.. ennen ne meni aina subuun yms. jos sain puhuttua sen lainaamaan tai antamaan rahaa. Vieläkin kun on velkoja noilta narkkiajoilta niin sossun tuet menee niitten maksamiseen iso osa. Ei tahdo joku 200 € riittää kahdelle ihmiselle kuukaudeksi.
-
SadPanda
- LD50
Tuosta tulikin mieleen ku tulin kaverin vessasta oltiin siinä 3-fa tööteillä. Niin naamahiessä kaverin mutsi seiso siinä vessanovenvieressä..
Menin vähä vaikeeksi. Sit kaveri tuli vessasta ja kysy että miks nä näytät siltä niinku oisit kusi sukassa..
emt. oli vaan tämä topicci auki niin tuli mieleen.. Emt kaippa nuo aavistaa jotain tai siis oma mutsi ainaki tietää että itellä tulee käytettyä kaikkea
Menin vähä vaikeeksi. Sit kaveri tuli vessasta ja kysy että miks nä näytät siltä niinku oisit kusi sukassa..
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
MrRemedy
- Karvakuono
Luulen, että Äitinin tietää hatsista, mutta hyvkäksyy sen vaikkakin en sitä suoraan ole sanonut eikä ole tullu erityisemmin puheeksi. Kovemmista ei tiedä, eikä varmati tarvitsekkaan, kun kyseessä on muutenkin täysin harraste pohjainen toiminta, eikä mitenkään normaaliin elämään vaikuttavaa tekijää. Niin en viitsi häntä sillä huolestuttaa. Isäni tietää kaikki kokeilut ja hyväksyy sen kunhan "aisoissa pysytään". 
See you on the other side
- MrRemedy /// Do Your Own Research it's just information - David Icke