Week to week
Day to day
Hour to hour
The gate is straight
Deep and wide
Break on through to the other side " Jim Morrison
Eli joo, tähän päätin kirjoitella pienen dxm päiväkirjan. Tarkoituksena olisi pitää kivaa dxm:män kanssa... Yhden viikon aikana aion vetää dxm:6 kertaa. Ehkä jopa seitsemän
Kirjoittelen tänne kokemustani pitkin päiviä aina kun muistan ja jaksan... Ensinmäiset osat tarinasta ovat huonosti kerrottuja, mutta yritän saada tarkempia kertomuksia ja raportteja. Haluaisin myös kuulla muiden mielipiteitä tästä mitä kirjoitan, yleensäkkin ihan mitä vain mieleen sattuu. Myös haluaisin nyt jo tiedustella, että onko kukaan huomannut, dxm ja alkoholia nautittaessa tällästä efektiä jolla eräällailla pidennetään dxm:män vaikutusta ja siirretään omia tiloja siten, että jos esim.
Otan ensimmäisenä päivänä 210 mg dexmiä ja alkoholia tulee ensimmäiseksi huomattavasti pidempi humala tila HUOM tilahan ei ole läheskään mitenkään trippi eikä muutenkaan ehkä niin dexminen vaan tietynlainen vahvasti euforisoiva humala... (siiis minun mielestä???) Mutta myös seuraavana päivänä jos ottaa uudestaan dxm:mää vaikka 300 mg dexmiä niin seuraavan päivä voi olla jo erittäin syvällinen ja järisyttävä kokemus voi tuntua siltä kuin ottaisi vaikka noin 450 mg dexmiä...
No joo... Mutta kokemuksiin....
2.3 Lauantai.
Päivä alkaa kevyttä tunnetta ilmassa, paras kaverini on tulossa luokseni ja olen varautunut tähän Dexmillä ja alkoholilla... Kiskaisen Dexmiä naamaan kello 21.30 aikaan noin 200 mg. Odottelen, että ystäväni saapuvat luokseni, porukkaksi tulee 3 jätkää ja 1 tyttö ja minä... Vaikutuksia odotellessani alkaa käteni tärisemään jo dexmin takia, olen aineeseen täysin henkisesti koukussa vaikka en ole vetänyt dexmiä viimeisen puolen vuoden aikana muutakuin kerran! Tämä oli kumminkin se asia mitä odotin tuon puolivuotta ja nyt saan kokea sen... Vaikutukset alkoi, pieni pörinä päässä ja euforiaa. Kunhan oloni oli tarpeeksi rentoutunut avaan kalja pullon, kulautan sen menemään kitumalla, ensimmäinen kalja on aina pahin dexmeissä... Tunnen kuinka euforia voimistuu ja koen tunteen jota kutsun tyhjä huone efektitksi, euforiaa jota ei pysty käsittämään. Olisi pimeässä huoneessa vain kurkottomassa johonkin josta ei saa kiinni... En tiedä mikä se on, mutta siellä se jokin on! Toinen kalja kilahtaa myös päähän tämän jälkeen vähän pelästyn, humala tila tuntuu liialliselta minulla ja tämä tuotta ahdistuneisuuden tunnetta. Kolmas kalja menee hitaammin naamaan, ilta on peruskänni ilta, joku sekoilee yksi kaveri heitetään taksissa kotiin. Jossain kohtaa päivää, kun se vaihtuu saa ystäväni idean. Otanpas pari sinun Alprox lääkettä, tämän jälkeen toinen ystävistäni ottaa muistaakseni jotain lihastenrentouttavia. Tämän jälkeen otamme vielä yhdet Mirtzapinit. Potkii jonkun ajan päästä ja alan juomaan alkoholia enemmän, kiskon pari kaljaa ykkösellä. Ystäväni sammuvat ja menevät nukkumaan... Itse jäin vielä rauhoittumaan ja juomaan yhden kaljan... Nukkuumaan meno on joskus klo 02.30.
3.3 Sunnuntai
Aamu alkaa, pienellä pörinällä päässä, mutta sehän on ihan ok... Pientä väsymystä niin henkisesti ja fyysisesti...
Ilta klo 23.00
Dexmiä kurkusta alas noin 450 mg... Painoa itselläni on noin 57 kg...
Vaikutukset alkaa, aluksi normaali tärinä, kasvot huutaa punotusta, oksennuskin lentää noin 20 minuutin päästä jo. (en vain kestä sen aineen tuottamaa makua ja vääntöä mahassa) Sitten jysähtää, tietenkin oksentamisen jälkeen... Soitan kaverin tulemaan paikalla ja hän tulee tyttöystävänsä kanssa. Ennen kavereideni tuloa pistän silmäni kiinni ja putoan, erilaisiin fraktaaleihin ja tunneleihin (silmät kiinni), myös koen efektin jota kutsun seven up efektiksi joka on sellainen tila joka värjää kaiken mitä näkee (siis silmät auki) vihreäksi. Yhtäkkiä jo noin 15 minuutin päästä, kun aikakin on tuntunut muuttuneen nopeaksi ystäväni tulevat sisään... Hymyilevät niinkuin minä, oikeastaan minä olin tällöin aika pahasti pihalla. Silmät kiiluivat
- Katson kaveriani laitan silmät kiinni ja pum kaverini muuttuu kissaksi
- Katselen jotain kynttilää joka on haudattu hiekassa, tämä kynttilä tuettu pystyyn monilla eri naruilla, yhtäkkiä kynttilä muuttuu sieneksi...
Ystäväni lähtevät kello 1.20...
Odotan pikkaisen aikaa ja käväisen paskalla... Nooh sehän oli tietenkin tyhjentävä kokemus
Heräilin pienestä sekotilasta klo 7.00 tajusin olevani täysin sekaisin vielä ja kävin vessassa, katsoin samalla omia silmiä ja ne edelleen punottivat, myös pupillit olivat vielä erittäin suuret... Heräsin lopullisesti klo 9.00 kävin nopeasti suihkussa, silmäni olivat tällöin normalisoitumassa pupillit olivat enään vain suuret verestys oli loppunut. Lähdin kouluun... Koin tasapainon horjahtelua vielä aika paljonkin kello 12.00 aikaan myös olin erittäin pirteä. Puhuin kaikille kavereillen paljon todella ITSENI mielestä huvittavia, myös nauroin kaikille asioille ja jumitin välillä. Tasapainon horjahtelu lopetti joskus 15.00 lopullisesti, mutta edelleen näen asiat vähän sekaisesti esim, en näe tätä tekstiä kunnolla, TOISAALTA en ole nukkunut kahteen viime yöhön kunnolla ja unen aikaa on ollut kahtena päivänä noin 10 tuntia. Eikä varmasti kauhean hyvää unta...
Mutta nyt tässä aloittelen iltaa taas... Vuorossa on pieni annos dexmiä, en tunne yksinkertaisesti kestävän pitkää trippiä, fyysisesti heikko olo ja psyykkisesti olen sekaisin... Ehkä noin 200 mg ja risat on hyvä... Ehkä pari kaljaa, ehkä jotain nappeja... Ehkä boostaan vielä dexmiä... Saa nyt nähdä...
Siihen saakka olisi kiva jo kuulla muiden mielipiteitä ja ajatuksia... Käyn ehkä täällä sekopäissänikin vielä kirjoittelemassa jotain... Nyt tärkeempiin hommiin... :arrow: