Mielenkiintoinen aihe.
Oon trippaillut reilun vuoden ajan melkosen harvoin, pidempiä trippejä (eli jos muutamaa DMT- ja ketkusessiota ei lasketa) on ollut vuoden sisään kolme kappaletta (kaikki LSD:llä), joten luonollisesti niiden kohdalla oon pyhittänyt paljon aikaa hyödyllisen tuntuisiin trippiaktiviteetteihin saadakseni kaiken hyödyn irti, eli lähinnä keskittymistiloihin, energian kultivointiin, robotinkehoni, -hermostoni ja -mieleni sormeiluun, sekä mysteerien pähkäilyyn...! Käytännössä meinaa siis erilaisia kehollisia harjoitteita, hidasta ja keskittynyttä seksiä, istumista ja eteensä katsomist, ilmaantuviin asioihin perehtymistä...
Jos ympäristö on kiva, niin kävelyllä on vänkää käydä, eritoten tripin loppuvaiheilla. Happomässyt on kans yks tripin kohokohtia

Taivaallisimpia ruokailukokemuksia. Joskus aiemmin tapasin soittaa pianoa ja maalaa, kans. Hetkeen en oo moist tehny, ei oo vaan sattunu eteen. Musan kuuntelu on kyllä jääny aika pitkälti! Joskus tapas aina olla jotain taustalla soimassa trippaillessa, mut pitemmän aikaa oon menny lähinnä pääni sisällä kuuluvien huutojen sisään.
Nii että, tuntuu vaihtelevan etenkin näin harvoilla vuoroväleillä aika voimakkaasti keksityt tekemiset, menee nii senhetkisten meininkien mukaan ja ympäristöst riippuen, ja vähän ehkä säästäkin!

Joskus ei tee yhtään mieli tehdä jotain, mikä edellisellä tripillä oli superjees. Esim. viimesimmällä tripillä ei tehny mieli harrastaa seksiä vaikka se muuten niinä aikoina kiinnosti tosi paljon, siinä missä sitä edellinen trippi meni oikeastaan miltei kokonaisuudessaan petipuuhien seurassa. Joskus ei tuu yhtään ajatusta päähän, joskus taas liioikskin... Toisinaan ruoka ällöttää, toisinaan se on maailman ihanin asia. Ja musa, no hitto, välillä se on tuntunu tosi häiritsevält ja korviiraastavalt, välil iha parhaalt! Suihkut ja kylvyt on usein hauskoi, mut pari kertaa oon kyllä joutunutkin veteen mennessä yllättäen kauhistumaan sen kauheudesta.