Oxycont/sekakäyttö

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Kosmonautti
Psykonautti

Oxycont/sekakäyttö

Post by Kosmonautti »

Olen 23 vuotias 100kg iloinen mies. en enää omista toleranssia opiaatteihin, bubrea en muista millo oon ottanu ja tramal TOLETKI on jopa laskenu et jo 600mg toimii
Sain eilen 60mg oxyconttia leikkauksen jälkeen mukaan. Leikkaus oli mukavaa ku olin ottanu rivatrilleja tarpeeksi ja aina pihadin ku löivät sisää troppia.
Sain lääkekonjakkiaki leikkauksen jälkeen.
Julkinen terveydenhuolto 0 Yksityinen 100 voitti.

Nyt otin 30mg oxyconttia murkattuna, 10mg rivatrilliäja ja 50mg diapamia.
Olo on loistava, tekisi mieli lähtee ajaa motskalilla ku ei ole kipuja. Juon lonkeroo samalla.

Kerron lisää mitä ilta tuo tollessään. Lähen varmaa ajelee ja ehtiä savuja jostaki!

ah ihanan lämmin <3
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
Kosmonautti
Psykonautti

Re: Oxycont/sekakäyttö

Post by Kosmonautti »

soitin takajarrupalot uuuteen autoon. soitin 10 eri liikkeisiin ja hauskaa on D:
zerk

Post by zerk »

Oksikodoni on ihan kivaa joo mut irti pääsy ei sit olekaan niin hauskaa. Ole varovainen.
Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti »

meinaa tulla lonkero ulos. kauhee säätö ja pienet notkut päällä. Pää on ns kirkas toisin tramalis. olis pitäny ottaa enemmän.
Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti »

joo ja sit nukuin loppupäivän. ja ajoin motskarilla. prkl et oli siistiä.
Ihan kiva aine :)
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Älä leiki konteilla yhdistettynä alkoholiin ja muihin lääkkeisiin. Liian monta kaveria kuollu siihen yhdistelmään.
Ja se koukku mikä siitä tulee on kanssa yks vittumaisimpia,vaikea päästä irti jos niitä on helposti saatavilla ja vaikea päästä irti kun jos niitä on vaikee saaha.
Jos vertaa muihi opiaatteisiin,yks pahimmista koukuista just konttikoukku,tole nousee huolella ja sitte niitä kanssa menee jos sitä toleranssia on niihin.
Ja sitten ku jos niitä ei ookaan niin oh lord.

Kokemukset syvältä suonistani kertoo tämän sinulle.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

^Samaa mieltä! Oksikodonireflat on hirveät, mun mielestä pahimmat kaikista. Kuitenkin joidenkin panacodien kohdalla on se hyvä, et aina niitä jostain saa, mut kontit/oxynormit voi yhtäkkiä vaan loppua ja niitä on sit tosi vaikea saada laillisia reittejäkään pitkin. Muutaman kerran oksikodonireflat kokeneena en voi suositella kenenkään hakeutuvan sellaiseen tilanteeseen, jossa noi reflat tulee!
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Konttireflat on yhet maailman hirveimmistä tiloista mitä tiiän.
Siinä jää supureflatkin ihan 6-0.

Konttireflatirallaa = Alkaa suunnilleen heti ku vaikutus loppuu ja varsinki jos iv käytössä niitä rätkit menemään nii tole nousee yli 2 kertaa nopeemmin. Ja vaikutus loppuu nopeemmin. Ja siinä tilanteessa muuten alkaa itkeä sitten se kovempikin karju kun on kunnon konttireflat päällä eikä olekkaan mitään helpotusta niihin.

Supureflat = Ei liity tähän aiheeseen mitenkään mutta lasten leikkiä verrattuna konttirefloihin.

En toivo kuin pahimmille vihamiehilleni tätä tilannetta... :/
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.