Muskottipähkinä
-
seesee
- Lepakko
Re: Muskottipähkinä
Joo. Mä oeln tehnyt sen palveluksen enkä kyllä keksi yhtään syytä miksi pitäisi kokeilla edes kokeilemisen ilosta. Varsinkin kun jotenkin mulla on sellanen olo ettei siitä kokeilemisesta kyllä juuri sitä iloa irtoo.zerk wrote:Tee itsellesi palvelus äläkä koske.
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
-
PORBOT
- Apteekki
Jos sanoit mulle niin ei auta... Oon aina ollut utelias ja halunnu kokeilla kaikkea. Ja tätäkin niin helposti saatavissa että pakko kokeilla.zerk wrote:Tee itsellesi palvelus äläkä koske.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
-
Mushru
- Moderator
PORBOT wrote:Jos sanoit mulle niin ei auta... Oon aina ollut utelias ja halunnu kokeilla kaikkea. Ja tätäkin niin helposti saatavissa että pakko kokeilla.zerk wrote:Tee itsellesi palvelus äläkä koske.
Älä sit vaa nokita sitä pliiiiiisss jos oot YHTÄÄN lukenut edes aiheesta. Sitä kuitenki joutuu syömää aivan vitusti ja
se maistuu OIKEESTI pahalta. Ja hyväl tsäkäl toimii. Monilla ei toimi. Sitä paitsi ei tää taida tehä maksallekaan hyvää?
Ainiin ja kaikkea ei kannata kokeilla vaikka onkin utelias. jooks neuvona
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
PORBOT
- Apteekki
Mitäs tapahtuu jos vetää nokat? Paljon maksaa kaupassa?Mushru wrote:PORBOT wrote:Jos sanoit mulle niin ei auta... Oon aina ollut utelias ja halunnu kokeilla kaikkea. Ja tätäkin niin helposti saatavissa että pakko kokeilla.zerk wrote:Tee itsellesi palvelus äläkä koske.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Älä sit vaa nokita sitä pliiiiiisss jos oot YHTÄÄN lukenut edes aiheesta. Sitä kuitenki joutuu syömää aivan vitusti ja
se maistuu OIKEESTI pahalta. Ja hyväl tsäkäl toimii. Monilla ei toimi. Sitä paitsi ei tää taida tehä maksallekaan hyvää?
Ainiin ja kaikkea ei kannata kokeilla vaikka onkin utelias. jooks neuvona
-
zerk
Nyt ihan oikeesti. Jätä vaan suosiolla väliin. Erittäin todennäköisesti saat aikaiseksi helvetin huonon olon ja useamman päivän kestävän erittäin epämiellyttävän krapulatilan. Kyllä esimerkiksi sieltä apteekista saa parempiankin päihteitä reseptivapaasti (wink wink dexmi).
-
PORBOT
- Apteekki
Joozerk wrote:Nyt ihan oikeesti. Jätä vaan suosiolla väliin. Erittäin todennäköisesti saat aikaiseksi helvetin huonon olon ja useamman päivän kestävän erittäin epämiellyttävän krapulatilan. Kyllä esimerkiksi sieltä apteekista saa parempiankin päihteitä reseptivapaasti (wink wink dexmi).
-
zerk
Turhaan? Kokeile kerran dexmiä eroteltuna ja kerro sitten oliko se turhaa. Avaruudessa on ihan kiva käydä välillä.
-
PORBOT
- Apteekki
Joo. Mutta kun olen sellainen, et multa ei onnistu mikään niin vitut multa se erottelu onnistuuzerk wrote:Turhaan? Kokeile kerran dexmiä eroteltuna ja kerro sitten oliko se turhaa. Avaruudessa on ihan kiva käydä välillä.
-
zerk
Sitä erottelua on todella vaikea kusta. Jos vain lukisit ohjeet (löytyvät täältä foorumilta) ja yrittäisit. Muskottipähkinä on suunnilleen yhtä hyvä idea, kuin tärpätin juominen.PORBOT wrote:Joo. Mutta kun olen sellainen, et multa ei onnistu mikään niin vitut multa se erottelu onnistuuzerk wrote:Turhaan? Kokeile kerran dexmiä eroteltuna ja kerro sitten oliko se turhaa. Avaruudessa on ihan kiva käydä välillä.en haluis juoda bensaa.
-
PahaArkkitehti
- Psykonautti
Kaveri halusi kokeilla DXMää. Kysyi sitten erottelusta. Kun kuuli että erotteluun käytetään bensaa oli kusta housuunsa ja sanoi ettei halua mitään bensaa juoda. Yritin selittää että bensiiniä ei voi jäädä valmiiseen DXM-liuokseen, kun se kuumennetaan melkein kiehuvaksi. Turha sitä on pelätä sitä bensiiniä kun muistaa kuumentaa liuoksen siinä valmistuksen lopussa.PORBOT wrote:Joo. Mutta kun olen sellainen, et multa ei onnistu mikään niin vitut multa se erottelu onnistuuzerk wrote:Turhaan? Kokeile kerran dexmiä eroteltuna ja kerro sitten oliko se turhaa. Avaruudessa on ihan kiva käydä välillä.en haluis juoda bensaa.
Joka päivä saadaan elimistöömme niin paljon myrkkyjä, että on turha pelätä tuollaista.
-
PORBOT
- Apteekki
Nyt kävin hakees 23g pähkinäpussin. Onko toi määrä riittävä?
-
zerk
Vielä viimeinen varoitus. Mut itsepähän kärsit.PORBOT wrote:Nyt kävin hakees 23g pähkinäpussin. Onko toi määrä riittävä?
-
Aesma
- OD
Noin 20 grammaa on yleinen ja sopiva annostus. Muskottipähkinä on myrkyllistä joten tuota enempää ei kannatakkaan ottaa.PORBOT wrote:Nyt kävin hakees 23g pähkinäpussin. Onko toi määrä riittävä?
http://www.erowid.org/plants/nutmeg/nutmeg_faq.shtml tuolta kannattaa lueskella muskottipähkinästä ja sen vaikutuksista
Tässä vielä lainaus wikipediasta:
Tuossa siis sanotaan, että tuoreissa, kokonaisissa muskottipähkinöissä olisi psykoaktiivisia ainesosia. Voi olla siis ettei jauhetussa muskottipähkinässä ole niin paljon vaikuttavia ainesosia, mikä selittäisi hyvin sen, etteivät jotkut saa muskottipähkinästä mitään muuta irti kuin paskan maun.Effects
In low doses, nutmeg produces no noticeable physiological or neurological response, but in large doses, raw nutmeg has psychoactive effects.
In its freshly-ground (from whole nutmegs) form, nutmeg contains myristicin, a monoamine oxidase inhibitor and psychoactive substance. Myristicin poisoning can induce convulsions, palpitations, nausea, eventual dehydration, and generalized body pain.[11] It is also reputed to be a strong deliriant and psychoactive.[12]
Fatal myristicin poisonings in humans are very rare, but two have been reported, in an 8-year-old child[13] and a 55-year-old adult, the latter case attributed to a combination with flunitrazepam.[14]
It should also be noted that the effects of nutmeg can take several hours to take effect, and can last for several days. Large enough doses have been reported to cause severe tiredness, uncontrollable and prolonged sleep coupled with dehydration.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nutmeg
P.S. Vaultista löytyy myös oma ketju muskottipähkinälle kun taas tämä on jonkun kertomus, siirretäänhän yleiskeskustelu muskottipähkinästä takas sinne: http://psyvault.net/viewtopic.php?f=10&t=171
-
PORBOT
- Apteekki
Kai sennyt huvinvuoks voi kerran kärsiäzerk wrote:Vielä viimeinen varoitus. Mut itsepähän kärsit.PORBOT wrote:Nyt kävin hakees 23g pähkinäpussin. Onko toi määrä riittävä?
-
PORBOT
- Apteekki
Èi vittu oikeesti
Ei tota voi saada mitenkään alas, heitin abaut 22,9g poijjes.
-
nuk123
- Karvakuono
Sekoittaa sen veteen, niin menee kivasti alas. Sit vielä huuhteet oon aina juonu. Sit ku alkaa laskut tuleen niin n. 0,5l vettä niin se buustii... Ainaki mulla.
-
PORBOT
- Apteekki
Pistin tota lonkeron sekaan... Vittu siin meni yka juama turhaa.nuk123 wrote:Sekoittaa sen veteen, niin menee kivasti alas. Sit vielä huuhteet oon aina juonu. Sit ku alkaa laskut tuleen niin n. 0,5l vettä niin se buustii... Ainaki mulla.
-
PORBOT
- Apteekki
sain jonkun hetkenmielijohteen ja menin hakeen kaupasta yhen uuden pussin. ostin samalla jäätölöä, pistin jäätölöön sitä. hyi saatana sitä makua, oksennus meinas tulla varmaan yli sata kertaa. Oon ottanut sitä nyt ehkä 10g. Sitten sain toisen mielenjohteen et vedän sitä nenään...
se meni paremmin sinne. tiettekö että toimiiks nenästä paremmin/huonommin vai ei lainkaan?
-
PORBOT
- Apteekki
joo veden kaa menee iha jeessiti alas..

-
muhennos
- Lepakko
-
testeri420
- OD
Ei nenään muskottipähkinää. YYHHYI!?
Mulla on toiminu ihan hyvin aina. Muistaa vaan syyä aterian ennen ja jälkeen pähkinöitten nii ei tuu maha kipiäks niin paljoa.
En oo niitä jauhesettejä koskaan maistellu. Ostanu kokonaisia pähkinöitä.
Xanoreita, pähkinöitä, virtaa tai nipsuja niin ne toimii ihan törkeen hyvin. Minimimäärä niitä pitää syyä 4 tai 5 ja maksimi minkä oon syöny muistaakseni 9 vai 10.
Niihinki tottuu silleen jännästi että ei ne edes maistu pahalle loppupeleistä. Pistää suuhu ja pureksii, mehulla huuhtelee alas.
Ainoo mikä niissä on nii ittelläki välillä on alkanu kurkusta ottaa vitusti. Tuntunu aika paljo siltä että hengitys salpautuu.
Sehän on vissii jonki sortin myrkytys tila.
Parhaiten huomaat vaikutuksen siinä kun heität pähkinät helttaan. Alat nukkumaan niin yhtäkkiä heräät vaan ilman mitään syytä ja pihvillä kuin luminen ukko.
Joskus oon heränny silleen että suoraan istuma-asentoon noussut. Yleensä kun herään niin avaan silmät enkä pomppaa sänkyyn istuvalleen.
Ja joo,on tullu näkökenttäjuttuja. Sellanen oli kerran ku menin kaverin luo,niitä olin syöny ja mikkihiirinipsuja niin kaverin vessan seinät olivat vaalean punaiset ja niissä luikerteli erilaisia sinisiä kasveja. Se vessa on todellisuudessa valkoinen. Tuo on yks niistä parhaimmista mitä muistan.
Yksi niistä mikä oli niin jättiläismäinen vihreä nallekarhu. Mikä oli tosiasiassa vain pelkkä koivu mutta näytty 10 metriä korkealta vihreältä nallekarhulta..
On niitä muitaki,mielenkiintoista tosin että vain virtaa/nipsuja päälle vetämällä niistä sain ne kunnon hallut. Lähdin aina ulkoilemaan,johtuen varmaan siitä pirtsakasta... Mutta oli kyllä,nauratti vaan kaikki ja näkyy mitä sattuu. Mutta huonompi homma on vaan se että se tuppaa kestämään se pöhnä mikä niistä tulee.
Siis seuraava päiväkin vielä on sitä samaa pöhnää niinkuin kun kunnon lätkä paukut olis polttanut.
Ja ne nousut. Tuntuu koko ajan siltä vaan että polttais savuja jatkuvalla syötöllä eikä se tunne lopu vaikka haluis. Potkasin vaikka kivee maasta ni tuntui että olis polttanut 1g paukut. Siis känniversio pilvestä....tiivistettynä tämä.
Ps. eivät sula suussa...hohhoo..
Mulla on toiminu ihan hyvin aina. Muistaa vaan syyä aterian ennen ja jälkeen pähkinöitten nii ei tuu maha kipiäks niin paljoa.
En oo niitä jauhesettejä koskaan maistellu. Ostanu kokonaisia pähkinöitä.
Xanoreita, pähkinöitä, virtaa tai nipsuja niin ne toimii ihan törkeen hyvin. Minimimäärä niitä pitää syyä 4 tai 5 ja maksimi minkä oon syöny muistaakseni 9 vai 10.
Niihinki tottuu silleen jännästi että ei ne edes maistu pahalle loppupeleistä. Pistää suuhu ja pureksii, mehulla huuhtelee alas.
Ainoo mikä niissä on nii ittelläki välillä on alkanu kurkusta ottaa vitusti. Tuntunu aika paljo siltä että hengitys salpautuu.
Sehän on vissii jonki sortin myrkytys tila.
Parhaiten huomaat vaikutuksen siinä kun heität pähkinät helttaan. Alat nukkumaan niin yhtäkkiä heräät vaan ilman mitään syytä ja pihvillä kuin luminen ukko.
Joskus oon heränny silleen että suoraan istuma-asentoon noussut. Yleensä kun herään niin avaan silmät enkä pomppaa sänkyyn istuvalleen.
Ja joo,on tullu näkökenttäjuttuja. Sellanen oli kerran ku menin kaverin luo,niitä olin syöny ja mikkihiirinipsuja niin kaverin vessan seinät olivat vaalean punaiset ja niissä luikerteli erilaisia sinisiä kasveja. Se vessa on todellisuudessa valkoinen. Tuo on yks niistä parhaimmista mitä muistan.
Yksi niistä mikä oli niin jättiläismäinen vihreä nallekarhu. Mikä oli tosiasiassa vain pelkkä koivu mutta näytty 10 metriä korkealta vihreältä nallekarhulta..
On niitä muitaki,mielenkiintoista tosin että vain virtaa/nipsuja päälle vetämällä niistä sain ne kunnon hallut. Lähdin aina ulkoilemaan,johtuen varmaan siitä pirtsakasta... Mutta oli kyllä,nauratti vaan kaikki ja näkyy mitä sattuu. Mutta huonompi homma on vaan se että se tuppaa kestämään se pöhnä mikä niistä tulee.
Siis seuraava päiväkin vielä on sitä samaa pöhnää niinkuin kun kunnon lätkä paukut olis polttanut.
Ja ne nousut. Tuntuu koko ajan siltä vaan että polttais savuja jatkuvalla syötöllä eikä se tunne lopu vaikka haluis. Potkasin vaikka kivee maasta ni tuntui että olis polttanut 1g paukut. Siis känniversio pilvestä....tiivistettynä tämä.
Ps. eivät sula suussa...hohhoo..
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
taudis
- Lepakko
Mulla on ollut paljon hyviä kokemuksia 15-23 g muskottipähkinäannoksista syötynä ja teenä. Yksi todella kuumottavan paska kokemus oli kun kerran nautin tuon kokoisia annoksia 5 päivää putkeen ja kuulin puhetta ja poliisiauton äänen yms. sekä pari kertaa koin katatonisen 'kohtauksen' jolloin näin ja kuulin harhoja enkä kyennyt liikkumaan kun makasin sohvalla/sängyllä. Muuttui kokemus delirianttimaiseksi :s
Come up with your own damn quotes.