seksuaalisia tuntemuksia sienipäissään?

Psilocybe Cubensis, Amanita Muscaria...
fox
Psykonautti

seksuaalisia tuntemuksia sienipäissään?

Post by fox »

otin tuossa joku päivä ~35 silokkia, ja siinä sohvalla makaillessa tuntui, kun joku olis työnnellyt dildoa yms, mun sisääni. ja todellisuudessa kukaan ei todellakaan koskenut sinne. oli aika hauskaa itseasiassa! muilla samanlaisia kokemuksia?
naponen
OD

Re: seksuaalisia tuntemuksia sienipäissään?

Post by naponen »

Mulla seksuaalisuus ja halut sekä tuntemukset on aina hyvin pinnalla tripeillä. Haluttaa, ei ole mitään estoja ja kaikki tuntuu niin tajunnanräjäyttävän hyvältä, oli se sitten kun toinen piirtelee sormella kuvioita selkään tai antaa suuseksiä tms. :D

Ihan mitään tuollaista "luulen että joku työntää jotain sisääni" tunnetta ei kyllä ole tullut.

Kerran 4-ho-meteissa kun en ymmärtänyt mistään mitään olin kuulemma harrastanut seksiä silloisen mieheni kanssa. Oli vaikea sanoa mitä tapahtuu ku en nähnyt muuta kuin pelkkää fraktaalimössöä enkä osannut sanoa onko miehen kosketus mun ajatukset vai musiikki vai miehen puhe vai mun kosketus. Ymmärsin vain että jotain tosi luonnollista ja kaunista tapahtuu mikä tuntuu hyvältä. Sana seksi oli ihan vieras käsite mutta sen harrastaminen happotattipäissään oli jotain uskomatonta.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

naponen wrote:Mulla seksuaalisuus ja halut sekä tuntemukset on aina hyvin pinnalla tripeillä. Haluttaa, ei ole mitään estoja ja kaikki tuntuu niin tajunnanräjäyttävän hyvältä, oli se sitten kun toinen piirtelee sormella kuvioita selkään tai antaa suuseksiä tms. :D
Jooo huh mulla on sama juttu. :love:

Kyl välil tulee tuntemuksii et joku kutittelee tai jos kelailee jotai sensuellii ni uaaaahhh. Muttei mitää työntymisfiilinkei oo tullu :shock:
Sit jos sattuu olee yksin trippailles ni voi sitä panetuksen määrää. :oops:
(tääl kyl on psykedeelit ja seksi - topikki....)mmut...Psykedeelit ja seksi?

jos tää on sit omansa..? häh
. . . (--) °
frapathea

Post by frapathea »

Kosmist nussimist jee ^_^ Mulla on ainaski tuntunu tietynlaisis hassuis tilois tuntunu virtausta pyllystä taikka pillusta ylöspäi! Aika usein siihe on liittyny myös intensiivisii & ihanii pääpainoitteisia (elikkäs genitaalit ovat tuntuneet lähinnä kaman virtausportilta mutteivät keskeisimmältä pointilta) orgasmeja ja muuta hauskaa. Ei aina kyl oo tarvinnu ees huumeita siihen, helposti sillai hassusti sellasten hassujen muinaisten itämaisten seckxsioppei noudattaes taikka meditoideski tuntuu ilmiöö moist. Googlatkaa lissää: http://www.google.fi/search?q=sexual+energy+circulation
Aivolisäke
Karvakuono

Post by Aivolisäke »

Paha kysymys.. en tuntenu muutakun että mun hiukset tuntu aivan vitun hyvältä.. (Beginners Guide to Self-love? :D)
Mut seuraava päivä oli aika tiukka, olin jokseenkin varautunut, nimittäin sähkösesti, jotenki eroottisesti. :oops:
See me walking, see me crawling, see my future, see a dead man.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

fox wrote:siinä sohvalla makaillessa tuntui, kun joku olis työnnellyt dildoa yms, mun sisääni. ja todellisuudessa kukaan ei todellakaan koskenut sinne.
Itseasiassa nyt kun oon pohtinut vähän aikaa oon kokenu tollast samanlaist,tosin en sienissä,vaan dexmeissä.
Olisko ollut jotain reilu 1200mg ja se oli sellast vaikeeta tasapainotteluu todellisuuden ja avaruuden välis.
Siinä kohin menee hyvin ajatuksen toden tuntusiks sitten jos vaan jaksaa elävöittää niitä.. :oops:

Mut ihan saatanan siistii! Avaruusseksii yksin ja liikkumatta! WHAT! :D :up:

(ois varmaan ollu erikoisen näköst jos joku ulkopuolinen ois tsiigannu sitä meininkii.... :right: ) eeh hehee hee hee :twisted:

''Kuka vittu sua panee??'' No avaruus....! :love:
. . . (--) °
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Jos menee meininki liian hämäräks niin ei mistään tuu vittuakaan :D mut semmosilla semiannoksilla just esim sienii on jonkinmoisia seksuaalisia mielitekoja tullu, olen mies siis. Tuntuu vaan niin pointless kun sienissä tuleminen on lähes mahdotonta :D jaa vaan enemmänkin ärsyttää se et tekee mieli.
frapathea

Post by frapathea »

Enfini wrote:Jos menee meininki liian hämäräks niin ei mistään tuu vittuakaan :D mut semmosilla semiannoksilla just esim sienii on jonkinmoisia seksuaalisia mielitekoja tullu, olen mies siis. Tuntuu vaan niin pointless kun sienissä tuleminen on lähes mahdotonta :D jaa vaan enemmänkin ärsyttää se et tekee mieli.
Vähän aiheen ohi?

Ja aiheen ohi mennäkseni, miks pitää laukeemattomuus tekis hommasta pointitonta?
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Okei kuhan ilmaisin että isommilla dousseilla ei tuu seksuaalisia tuntemuksia ja semidousseilla mulle saattaa tulla. Sanoin myös että se voi olla ärsyttävää koska se rupee vaan pidemmän päälle häirittemään koska ei pysty laukeemaan. Mut anteeks jos pahotin jonkun mielen tolla kommentilla.
frapathea

Post by frapathea »

Nii, ja mä sanoin, että ainaki aloituspostauksen lukien aiheen ohi. Erikseenhän löytyy topicit niin huumeille ja seksille kuin psykedeeleille ja seksillekin. Tämän keskustelun soisin ainakin itse sivuavan aloituspostauksessa käsiteltyä ilmiötä.

Toiseksi, ihmettelin myös, miten laukeamattomuus tekisi seksuaalisista tunteista pointittomia. Itse ainakin tuppaan nauttimaan koko seksuaalisuudesta itsestään, en ainoastaan laukeamisesta, vaikka hyviä orgasmeja arvostankin.

Kommenttia mielen pahoittamisesta en ymmärrä.
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Joo okei meni vähän ohi aiheen mut lähellä aihepiirii kuitenkin.

En sanonu et tekee pointitonta, joskus joinakin kertoina ne tuntemukset saattaa jäädä negatiivisesti häirittemään kun ei pysty tulemaan. Saat mun kommentin kuulostaa siltä et mun mielestä seksuaalisilla tuntemuksilla ei oo mitään virkaa ilman laukeemista :D mitä mieltä en todellaka oo. Lähinnä tarkotin et kun on hirvee kiima ja se alkaa sienissä vituttaa sit tiedät että sen sais pois laukeemalla muttei pysty tulemaan.
frapathea

Post by frapathea »

Enfini wrote: En sanonu et tekee pointitonta,
Enfini wrote:Tuntuu vaan niin pointless kun sienissä tuleminen on lähes mahdotonta :D
Öh
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Haluisin kokea "dildotripin" :mrgreen:
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.