Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositellu?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
peemies
Lepakko

Re: Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositell

Post by peemies »

ViimeisetHitaat wrote:Tere!

Ajoin autolla pitkin KEHÄ I ja samalla tein 8 mg Subu vedot. Pistin vakionopeussäätimen päälle ja rännäsin 80 km/h vauhdissa 8 mg Subua suoneen. Ei ollut edes tiukka tilanne...

VH
Onko sun linkkuveittessä ruuta ja neula?
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
IommiSG
Psykonautti

Post by IommiSG »

Lauantaina imuutin jointtia reenikämpän eessä ja ohi lipui mustamaija...
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath
getto
Apteekki

Post by getto »

dazerc wrote:
spurgujukka wrote:Ei mitään hirveen erikoisia paikkoja ole tainnut olla. Nokkaan on tullut vedettyä melkein missä vaan, junissa, busseissa, rannalla, poliisiaseman pihassakin joskus, niinku sauhuakin. Subuissa oon ollut koulussa ja töissä. Hihaan oon heittäny myös bussissa jne. Pillerit tulee nieltyä helposti myös melkein missä vaan. Tää on kuitenkin niin pieni paikkakuntakin että ei täällä jaksa kuumottella. Kyllä ne ihmiset kuitenkin tietää että jotain vedän. Ei tuu nyt ainakaan mieleen mitään varsinaisesti "hullua" paikkaa. :right:
Jaa että ei tuu mieleen "hullua" paikkaa? Miten ois mielisairaala, missä meitsi paskansi sillon sinne lattialle :D
Juujuu jormaa ja pilvee =D Joku viel astukin siihen paskaan sitten myöhemmin :mrgreen: Tuli paettua jostain viemäriluukun tapasesta securitasia pakoon :s

Iski täs muutankin mieleen mm. ensimmäinen happotrippi useempi vuosi sitten kun pyörittiin helvetin sekasin ympäri kylää.
Päädyttiin sitten syrjäselle huoltoasemalle hakemaan bensaa ja sitä siinä tuli sitten nuuhkittua + poltettua vähän lehtee, kunnes päädyttiin pölliin viinaa, ja lähteen paikalliselle hyppytornille ryyppäilemään ja pöhnäämään. Myöskin hämäriä muistikuvia siitä kun aamuaurinko alkaa nousta, ja istun hyppytornin huipulla alasti ottaen bensahittiä ja juoden viskikolaa. Samaan aikaan paikallinen jakorasia antoi suuseksiä spurgujukalle ja samsonitelle julkisella rannalla. Nöyrä muija. Ja klo tais olla 8 aamulla
^Spuge ite tos lisäs :D

Myöhemmin tyttöystäväni saapu paikalle ja bileet päätty siihen kun tuli riitaa kullan kans, ja päädyin soutamaan veneellä läheiseen saareen, seuranani viinapullo :twisted:
Sammuin sitten parkkaamaani veneeseen ja paloin totaalisesti auringossa. Seuraavakin päivä tuli sitten ryypättyä, jonka jälkeen paska olo ties kuinka kauan :(

Tampereen keskustassa 2c-e päissään häröily olikin sitten ihan erisarjan juttu, kun joutu jotenkin tasapainotteleen välillä helvetinpunertavan ja kauniin vehreen. Ei todellakaan helppoa istuu bussissa kun edessäistuva hippityttö alko laulaan jotain lastenlaulua joka menee jotenkin näin: pikkuset peikot ne piilossa hyörii trallallallallaa :P
Siin oli sit naurussa pidättelemistä kun tää sattu juur oleen sellanen paratiisinvihree hetki :) Jotenkin futuristinen kokemus kaikessaan, kun mm. telepatia tuntu niin arkipäiväseltä jutulta, rakkaus tärkeimpänä asiana Maailmassa ja muuta perus trippijuttui.

Kolmas muttei todellakaan vähäisin mesta on ihan ehdottomasti paikallinen nähtävyys Pirunvuori joka paljastui kokemuksiemme valossa Pirun vuoreksi, jossa koin kaksi ehkä elämäni ikimuistoisinta tapahtumaa samaisen tutkarin kanssa. Nimi pirunvuori viittaa muinaissuomalaiseen uhripaikkaan.
-Ensimmäinen trippi oli erittäin hauska; oli teltta ja skitta ynnämuuta mukavaa messis. Kaveri luuppas kyl aika pahasti ku hällei ollu niin paljoo viel sillon kokemusta deeleistä. Itse soittelin kitaraa jollain kielekkeellä kun tuuli iskee niin pirusti..
-Toinen kokemus muutama päivä myöhemmin... Tämä oli todellinen vitun käännekohta mun elämässä. Saavuimme vitullisella porukalla paikalle ja mulla oli tosi alhainen itsetunto näinä aikoina. No, mitäs siitä sitten seuras? Täydellinen egokuolema+luottamus maailmaan ja ihmisiin kaatui täysin. Tajusin millanen tyyppi oon todella ollut sen mun egoni kanssa-kusipää. Ymmärsin mitä on "mielen pelit" kun olin joutunu mielestäni pelin uhriksi. Pelkäsin että rakkaat ystäväni aikovat feidaa mut... Näin ei ole kuitenkaan käynyt :) Halusin vain mahdollisimman nopeeta himaan ja sikku sitten lähti viemään mua huudeille vitullisen matkan päästä, suuri kiitos tästä hälle. Tajusin todella että oon vapautunu egosta ja elämäni muuttui pysyvästi.

Laivakin on ihan hauska paikka vaikka siinä ei toisaalta mitään ihmeellistä olekaan...

-Tulipa sitä tekstiä :D meikä kuittaa|

Edit: Aikoinaan kun koitin käydä lukioo tuossa toisella paikkakunnalla niin sinne tuli mentyä ties missä kuoseissa. Joka päivä ruokkiksel paukuille ja tuli siel tutkaripäissäänkin kerran sekoiltua. Toinen tapaus oli kun yö oltiin kiskottu piriä, timanttia ja poltettu pilvee... Lasit päähän ja filsan tunnille selittään pillereistä joiden avulla voi teleporttaa itsensä minne vaan (joopajoo). Potkittiin sitten parin kuukauden päästä pihalle kun vaihdoin asuntoa ja kotona (kaikkialla muualla kun koulussa) oli mukavampi olla.
redrum
Psykonautti

Post by redrum »

Uutena vuotena annoin kaverilleni essoja käteen poliisien edessä ja hänhän heitti ne huiviin suoraan. On ovimikkona ja vuoro oli loppumassa hieman yhdentoista jälkeen. Hän oli ohjeistanut meitä että noin 20min ennenkun pääsee töistä pitää tuoda esso hänelle, piti tulla meidän mukaan viettämään vuoden vaihetta ja suoraan pääsee nousuihin töistä. No siinä sitten aika humalassa ja essoissa katsoin että kellohan on 20 vaille ja menin katsomaan kaveriani ovelle, huomasin että siinähän hän on ja ojentamaan essoa.. en sitten epähuomiossa huomannut että maijahan siinä vieressä ja jotain sankaria heittämässä sisään kaksi poliisimiestä. Kaveri katsoi vaan sillein että ootko tosissas ja heitti esson naamariin... oli kyllä meikällä varmaan huvittava ilme kun huomasin että sedät olikin vieressä ja kaveri vitsailee heille että tämä samalla kyydillä muualle. :doh:
Sama kaveri oli joskus pääkaupunkiseudulle keikkahommissa ja firma kustanti hänelle hotellit niin lähettiin mukaan, samalla kaavalla mentiin. Silloin vaan vuoro venyi hänellä vähän pitkäksi ja esso-nousuissa yritti selventää asiakkaalle että baarissa EI saa käydä toisen ihmisen päälle... oli nauruissa pitelemistä kun hymy suussa ja silmät suurena taluttaa asiakasta pihalle. 8)

Itsellä ei kyllä ole nyt mitään erikoisia paikkoja, polteltua tullut millon missäkin ja viivaa yms. baarin vessassa otettu. Nuo kaksi asiaa ovat jostain syystä jäänyt erittäin hyvin mieleen. :up:
Mandown
Lepakko

Post by Mandown »

Poltettii hashishaa basaaris egyptis, savut kiersi mun, kauppiaan ja paikallisen (virka-asus olleen)kytän kesken.. :mrgreen:
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
zero
Kameleontti

Post by zero »

kirkon ja a-klinikan vessassa vedoilla, onhan noita paikkoja :D
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
Zoidberg
Psykonautti

Post by Zoidberg »

Meitsi on vetäny buprevedot ydinvoimalan turbiinisalin vessassa...
Minulle annetaan valtaa mutta minä käytän valtaani tullakseni alistetuksi.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Zoidberg wrote:Meitsi on vetäny buprevedot ydinvoimalan turbiinisalin vessassa...
Woooo aika cooooool :shock:

Meitsin jänninpii paikkoi o varmaa mummola.. Aika kieroo mut Q oli tarpeellist.
Eipä sen erikoisempii paikkoi oikeestaa.. kaikki mikä tulee mielee on kyl aika peruspaikkoi.. :mrgreen:
. . . (--) °
doof
Kameleontti

Post by doof »

Firman esittelytiloissa dexmiä. Ei siitä sen enempää :)
KarstaFari

Post by KarstaFari »

yleisessä puistossa 1200mg dexmiä.. oli cool makoilla täysin liikkumatta joku 4h siel nurmikol :)
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

puslu wrote:yleisessä puistossa 1200mg dexmiä.. oli cool makoilla täysin liikkumatta joku 4h siel nurmikol :)
Mäkin oon joskus harrastanu samaa ja en ikään ollu kuumotellu (robotti)koiria niin paljo..... :foil: ja varsinkin niitä taluttavia mammoja,hrrrrr. :mad:
. . . (--) °
KarstaFari

Post by KarstaFari »

Mushru wrote:
puslu wrote:yleisessä puistossa 1200mg dexmiä.. oli cool makoilla täysin liikkumatta joku 4h siel nurmikol :)
Mäkin oon joskus harrastanu samaa ja en ikään ollu kuumotellu (robotti)koiria niin paljo..... :foil: ja varsinkin niitä taluttavia mammoja,hrrrrr. :mad:
höhöö.. itte otin sillon ekaa kertaa dxm, ja toi 1200mg huikalla tietty ales ;) koko vitun neljään tuntiin ei oikestaan pystyny liikkuu.. eikä ollu edes silmät auki, ties kuinmonet esim. koirien ulkoiluttajat nähny.. :doh:
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Oisko ollu, puinen, erittän laho ja mätä, viimesiään vetelevä, n. 10 mertiä korkea metsästys(?)torni, varmaan pystytetty joskus 60-40 vuotta sitten. aika helvetin kuumottavasti se natisi ja heilui, mutta pakko oli mennä testaa...

Löytyi umpimettästä, korkean nyppylän päältä, jos jotain polkuja sinne on joskus ollut, ne olivat täysin umpeutuneet.

Hieno mesta

Autiotalot keskellä yötä, kynttilät messii ym
RC50
Psykonautti

Post by RC50 »

deksmiä lentokoneessa 1200mg, täytyy sanoo että oli kyllä helvetin mielenkiintonen kokemus tuo :)
zerk

Post by zerk »

Nyt kun vähän miettii...

Saaristossa aivan avomeren äärellä reilusti sieniä. MAHTAVA kokemus. Mökkinaapuri kummeksui jälkeenpäin sitä, kun tuijotin horisonttia tuntikaupalla välillä laiturilla maaten ja metsässä kulkien.

Merituuli oli elämän henkäys.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

4-ho-mettiä Suomenlinnassa, siinä ulkomuurin ulkopuolella kohdassa josta ne (Ruotsin?)laivat porhaltaa ohi. Se tuuttaus säikäytti joka perhanan kerta vaik sitä odottikin. Oli kiva paikka. Meri oli kiva.

edit: Mulle siis on tosi erikoista olla ylipäätään merenrannalla.
Hanky
Apteekki

Post by Hanky »

Pilveä joskus räkäkännissä baarin tupakkapaikalla&ulko-oven eessä.. joskus on myös tullu poltettua koulussa =D :roll:
Voima
Lepakko

Post by Voima »

Junassa joskus 2c-e:tä tuli otettuu. Oli mielenkiintosin junamatka ikinä.

Konfirmaatios kirkos söin pameja vessas ku oli kauhee darra. Miut sit jossai vaihees heitettii sielt ulos ku aloin nuokkumaa penkissä. :roll:
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
Feya
OD

Post by Feya »

Amerikkalaisessa sairaalassa tuli poltettua pilveä joka päivä parin viikon ajan. Meidän puuhamme huomattiin varmasti ja kyllä se välillä pisti kuumottamaan, mutta eipä kukaan oikein välittänyt. Eräs hoitajista oli itse asiassa hyvin halukas pössäyttelemään kanssamme - harmi kun se jäi tekemättä.
fox
Psykonautti

Post by fox »

joskus syötiin budikakkua kyttäaseman portailla.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Tuli pohdittua että kyllä se erikoisin paikka taitaa olla kun poltettiin laitoksessa hatsii.
Ite en jääny kiinni mut muut jäi. :mrgreen:

Ainii ja suljetulla söin bentsoi ihan omaa tahtii kun kaverit toi. Oli jees. ja subbanaa toivat....... :( kans......
. . . (--) °
fox
Psykonautti

Post by fox »

Mushru wrote:Tuli pohdittua että kyllä se erikoisin paikka taitaa olla kun poltettiin laitoksessa hatsii.
Ite en jääny kiinni mut muut jäi. :mrgreen:

Ainii ja suljetulla söin bentsoi ihan omaa tahtii kun kaverit toi. Oli jees. ja subbanaa toivat....... :( kans......
ite oon täs jo pari päivää ootellu et kundi tois hatsii/pupree tänne laitokseen, mut hommad kusee... :down:

rivoja oon kyl smuglannu mukaan joten ihan chillii ollu.
goblinshaman
Karvakuono

Post by goblinshaman »

Poltin paukut agentista baarin röökikopissa. Imailin siinä niin joku pariskunta saapu sinne röökille. Tajusivat kyllä heti että täällähän tuoksuu pilvi. Nussin jopa sillä agentilla tytölle röökiin tulta. Ei "meinannu" oikein syttyä tytön rööki. :| Taisin olla aika kännissä ku en tarjonnu ees hatseja. Ja aamulla vitutti ku olis parempi ollu säästää krapulaan.

Tai sekun poltin gramman kukkabluntin kahen kytän edessä damissa, vaikka se oli sallittua tuntu se silti todella absurdilta ja loppu jointtia kohden rupes jo hieman kuumottamaankin.
Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo »

-Metukkaa koulun labran kemikaalivarastossa, valkoinen takki päällä.. :mrgreen:
-Happoa ja kannabista pyöräkellarissa talvella. Ulkona oli liian kylmä, sekä olimme liian hapoissa että olisimme kyenneet lähtemään ihmisten ilmoille.. :roll:
-Kolmen hengen porukalla bongittelua lähijunan vessassa, ruuhka-aikaan.
-DXM Sörnäisten metroasemalla, metrossa, ratikassa, kadulla (pari kertaa), asematunnelissa, sekä eräässä kauppakeskuksessa. Kaikilla kerroilla resilaria suoraan pullosta juoden.. Joskus yläasteikäisenä..
-LSA koulussa, tapahtui myös yläasteella.
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Entistä tyttöystävää moikkaamassa Kangasvuoren mielisairaalassa nipsuissani,mikki hiiriä söin.
Junan röökikopissa polttanu sauhua.
Psykiatrini vastaanotolla,en muista siitä käynnistä mitään kun menin sinne noin viikon valvoneena. Psykiatrini kertoi mitä kaikkea olin silloin ottanut,lista oli pitkä. Olin luetellut kaikkea mitä olin ottanut silloin. vauhtia,supua,raksuja,savuja,thainappeja,sustanonia ja kaljaa... ei hyvää päivää...
Ensimmäistä kertaa kun näin avopuoliskoni äitini,olin siellä kylässä. En muista mitään. Jouduttiin lähteä pois heti seuraavana aamuna koska hän oli hävennyt silmät päästään. matkalla pois tapahtui kaikkea hullua,hukkasin kaverin koiran joka oli minulla hoidossa vaikken edes kyennyt huolehtimaan itsestäni,onnistuin hajoittamaan myös junan ikkunan kun halusin kuulema nähdä miten sellainen hajoaa...
Silloin vuosia sitten kun olin koukussa essoihin söin niitä ja lähdin vain hengailemaan yksin milloin mihinkin.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Vltr
Lepakko

Post by Vltr »

kutsunto tilaisuudessa sieni laskuissa (ja olin myös polttanut melko tuhdin kukka jointin vähän ennen paikalle lähtöä) tuli hieman kuumoteltua. Paikalla korkea arvoisempia armeijan edustajia, korkeahko arvoisia poliisin edustajia sekä kansan edustajia 8)
All in all there are two types of a madman, a person and a madman.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Vltr wrote:kutsunto tilaisuudessa
Ja tämähän on sen tapa jolla ainakin saa paperit ettei tartte tulla armeijjaan...
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Lastenkodis oli tälläset kombot: 30mg tenox 60mg opamox ja pari sauhuja! Vedin kaikki mun huoneessa -_-
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Lentokoneen vessassa matkalla englantiin vetelin temgesikki viivoja,diapameja,xanoreita ja tenoxeja.
Aikaa tästä on 2007 vuonna muistaakseni tais olla tuo tilanne. Muistelen vaan kun koneesta tulin pihalle (hoh hoh kun olin jo aika pihalla siinä vaiheessa..) niin kyselivät aivan järjettömän määrän järjettömiä kysymyksiä ennenkuin päästettiin maahan.
Mies sellaisesta kopista naama vakavana kyselee tälläisiä että, Miksi tulit tänne? Missä olet töissä? Missä henkilö työskentelee kenen luo tulet vierailemaan? Missä meinaat viipyä tämän viikon? Missä vaatteesi ovat? Mistä olet tulossa? Miksi,mitä,kuka,minkä takia ja missä vaiheessa? Valehtelematta 5 minuuttia kysymyksiä milloin mistäkin? Lopulta päästivät maahan.
Ei vielä ole Suomen poliisitkaan/tutkinnanjohtajat niin ahkeraa tahtia kyselleet mielestäni järjettömiä kysymyksiä...Ainakaan niin paljon kuin silloin. Koska Suomen laitokselle jouduttuani niissä kymymyksissä on aina ollut jotain järkeä,muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kun on syytetty asioista mistä ei edes tiedä saati ole kuullut mitään. Se taas on eri juttu se,en jaksa kirjottaa,kirjotan sen johki muualle tänne,se on mielenkiintoinen juttu se. Hihihaa ku pistää naurattaan vieläkin.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Ja kerran söin tyttöystäväni rintojen päältä tenoxeja.
Oltiin tunnettu joku kuukaus tai kaks nii saatto ehkä pitää hieman outona tapauksena minua mutta tulipahan tehtyä sekin.
Music is a saint.