MDAI

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
peltsi
OD

Re: MDAI

Post by peltsi »

phantom wrote:Kyllä MDAI oli aika mieto minun makuuni :)
Jos combolla 100mg MDAI / 30mg Adderall tai Ritalin kanssa tehosteet olisi olla kuin bk-MDMA/ MDMA
Jos saan tätä käsiini niin pitää testaa metyylifenidaadin kanssa..ja vinkiks et mdpv:tä pien määrä buustaa ja pidentää vaikutusta aika hyvin..
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

~120mg MDAI:ta yhdessä verrattain pienen määrän kanssa nokitettua amfetamiinia (10-20mg) toi yllättävän hyvät fiilikset. Selvää MDMAista empatiaa oli havaittavissa, ja esim. lievästi psykedeelinen muutos ympäristössä (värit, kolmiulotteisuus) - samaan tapaan mitä on MDMA kanssakin kokenut. Huomattavasti miedommaksihan tuo jäi, mutta ei huono lainkaan.
hahaviv
Lepakko

Post by hahaviv »

100mg MDAI oli aika mieto kans mun makuun. Tosin alla oli paska fiilis mikä saatto kans vaikuttaa vähäsen.
Mutta joo, jos tota kombottais jonkun kanssa :roll:
theres not enough love, you gotta make love, remake love, co create love, cremate love, reincarnate love, gotta make love,
just make love
doof
Kameleontti

Post by doof »

Ruskeen ja valkosen kristallin eroja?

Hyvä combo lukemien perusteel taitaa olla MDAI + dopamiinin takaisinoton estäjä. Pevekki ei hirveesti houkuta, ni mikä ois joku toinen potenttiaaline kemi?
Feya
OD

Post by Feya »

MDAI yllätti minut kyllä täysin. Olin varautunut erittäin mietoon empatogeeniin, mutta tämä onkin oikeastaan hyvin mukava aine. Hymyilyttää, tanssittaa, tekee mieli jutella, koko keho on lämmin. MDMA:sta tuttu stimulaatio puuttuu, mutta ei se oikeastaan haittaa. Loistava aine kavereiden kanssa fiilistelyyn. Ja niin halpa.

Otin ensimmäisellä kerralla 150mg ja nyt 200mg, molemmilla kerroilla muutama riva lisukkeena.

Seuraavana on tarkoituksena kombottaa tätä 6-APB:n kanssa. MDAI sopii varmasti jos minkälaiseen komboon.
maakari
Karvakuono

Post by maakari »

Feya wrote:MDMA:sta tuttu stimulaatio puuttuu... ...muutama riva lisukkeena.
Minähän en tiedä mistään mitään mutta ehkä rivatkin vähän hillinneet sitä stimulaatiota?
Feya
OD

Post by Feya »

maakari wrote:
Feya wrote:MDMA:sta tuttu stimulaatio puuttuu... ...muutama riva lisukkeena.
Minähän en tiedä mistään mitään mutta ehkä rivatkin vähän hillinneet sitä stimulaatiota?
Otin ne rivat vasta kun olin peakannut (onko tuolle jotain suomalaista sanaa?), eli sain ihan hyvän kuvan pelkän MDAI:n vaikutuksista. Kyllä sitä vähän teki mieli tanssia musiikin tahdissa, mutta ei tullut kuitenkaan sellaista madmamaista "pakkoliikkuahyppiätouhutajeee" stimulaatiota.

Mutta tykkään tästä aineesta ihan tosissaan. Sopiva rentoon fiilistelyyn ja illanviettoon, ja varmaan loistava psykedeelikomboihin.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Mulla ei ainakaan mämmeissä oo mitään kovin ihmeellistä simulaatiota. Päinvastoin. Hyvä kun sängystä jaksaa nousta. Ainoa stimulaatio on kun ei meinaa saada niin helposti unta aamuyöstä (kuten normaalisti saisi) :D
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Ite tilailin tätä ramman aikoinaan LUOTTO vendorilt mitä ei enään valitettavasti ole. Se oli sellaista ruskeeta hommelia.. Otinkohan 200mg itessää krapulaan niin hyvä että tosiaan krapula lähti pois eikä kyllä oikee tuntunu missää. Tosin voi olla et sillon oli seretoniit finito bk-mdma, mephedrone, bk-mbdb kuurien jälkeen.. Et vois ottaa tämän kokeiluun lähiaikoina kun o seretoniini varastot taas kohillaan. Olen itekki lueskellu foorumeita et tämä on loistava homma komboiluun.. Pakko kyllä lähiaikoina tesmailla tätä 5-apb:n kera. Sound greit:) ! :!
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Velho
LD50

Post by Velho »

4-FA+MDAI oli vauhikasta ja empatogeenistä ja jopa hiukan psykedeelistä meininkiä :)
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
C0H0

Post by C0H0 »

Velho wrote:4-FA+MDAI oli vauhikasta ja empatogeenistä ja jopa hiukan psykedeelistä meininkiä :)
Varmaan neurotoksistakin, mdai tosiaan ei ole mut toi 4-fa on ainakin lievästi, ties sit vaikka tuplaantus kun laittaa jotain serotoniinia sekaan. Mut no jos ei usein kombottele, ni tuskin paha.
zerk

Post by zerk »

4-HO-MET + MDAI oli todella miellyttävä kombo. Muutenkin MDAI vaikuttaa aika mukavalta, vaatii tosin seuraa ainakin mun kohdalla. Muuten käy vähän tylsäksi.
Banch
Karvakuono

Post by Banch »

Mites tuo MPA + MDAI combo? Tuntuu, että melkein joka vendori myy näitä tuotteita yhdessä.

Onkos kokemuksia?
Feya
OD

Post by Feya »

Banch wrote:Mites tuo MPA + MDAI combo? Tuntuu, että melkein joka vendori myy näitä tuotteita yhdessä.

Onkos kokemuksia?
Oon itse ottanut 100mg MPA:ta ja 200mg MDAI:ta (mukana oli myös hiukan piriä ja budia) ja ne sopivat kyllä loistavasti yhteen. Kokemus oli hyvin madmamainen, mutta stimuloivampi - sillä kombolla tanssi helposti läpi yön.
hamster
Tuppisuu

Post by hamster »

Mites tää aine vaikuttaa teillä pupilleihin?
Morgan
Karvakuono

Post by Morgan »

Itelle tuli tästä ainakin suurimmat pupillit ikinä, silmiä särki eikä näkyny ku mustaa. Ja vaikutus oli sellanen että istu vaan sohvalla suu auki ja silmät lautasina, vaatii ehdottomasti jonkun stimun kylkeen (paitsi jos tykkää äärimmäisen hämmästyneestä olotilasta).
Grower
Lepakko

Post by Grower »

Ajattelin ehkä kombottaa tätä metyylifenidaatin kanssa. Kysymys on että tuleekohan vaikutukset olemaan lähelläkään mdma:ta jos otan n.150mg MDAI + 20mg metyylifenidaattia? En ole ennen kokeillut MDAI:ta ja tässä mietin että otanko huomenna tuon kombon vai 6-APB:tä. : )
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Joo tätä tuli testattua nyt ihan pelkästään itteään ja tälläkertaa oli valkoista /harmahkoa kimaltelevaa settiä. tais olla mda/sparkle juttua.
Eli annos oli 0,2 pommilla ( ei mitään vaikutuksia huomattavissa, ihanku ois vajareissa kokoajan, ihan ku ei olis ottanu mitään,,
Iv: 0,1 blaah, ei mitään. ei sitte yhtään mitään.

Kyllä mä ihmettelen miten tämän saatte toimimaan ittekseen yhtään millään lailla kun itellä ehkä pää tuli kipeeks :D

Kyllä tämä comboaa, mutta itessään ihan turha, ei edes kitkut lähteny. BUU!
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Yhdessä metiopropamiinin ja etyylifenidaatin kanssa alkaa jo lähentelemään MDMA-oloja.

Intranasaalisesti MPA:ta 25 mg + EPH:ta 15 mg. Oraalisesti MDAI:ta 60 mg. HYVÄ OLO ON.

Etyylifenidaatti on oletettavasti sisarensa metyylifenidaatin tavoin 5-HT1A-agonisti, mikä tietysti vapauttaa rakkaushormoni oksitosiinia kuten MDMA. MDAI taasen vapauttaa serotoniinia eikä tee paljoa muuta, mutta juuri tämä efekti etyylifenidaatista puuttuu.

Suositan siis ekstaasikiksejä hakevia kombinoimaan MDAI:ta ja etyylifenidaattia. Kombinaatio tuskin on myöskään samalla tavalla neurotoksinen kuin MDMA itsessään, sillä etyylifenidaatin annosteleminen nimenomaisesti hillitsee dopamiinin hajoamisessa syntyvien happiradikaalien syntymistä (jotka serotoniinisaitteihin osuessaan saattavat aiheuttaa neuraalista vahinkoa).
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Olikos näissä eri värisissä satseissa jotain laatueroja? Itselle tuli nyt valkoista kristallimaista pulveria (+ sopivasti etyylifenidaattia kans samassa paketissa :)
snusmumrik
Psykonautti

Post by snusmumrik »

Te jotka olette kobottaneet MDAI:ta vauhdin kanssa, niin mikä on hyvä suhde näitä? Ihan perus katupiri on kyseessä.
Ajattelin että voisi tehdä yhden pommin missä on MDAI:ta ja piriä jonka ottaa alkuillasta ja sit boostaa loppuillan pelkällä pirillä (nasaalisesti).
horna
Kameleontti

Post by horna »

Tämä on kyllä puhdas boosteri/kombo-aine. Kannattaa olla kuitenkin varovainen, sillä useat fataalit tavaukset liittyvät juur MDAI + jonkin yhdistämiseen. Kannattaa sinivalosta ja muualta lueskella noita juttuja. Jossain oli jopa väite, että MDAI + Mety olisi jopa neurotoksisempaa, kuin mämmii, mutta tuota hieman epäilen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Tää yö menny mpa:n ja etyylifenidaatin kera, tänään tulee testiin kombo mpa, etyylifenidaatti ja mdai, + 6-apb, eikait tos ole serotoniinisyndroomaan? oon otttanu monesti kyllä useammanki kerran eri aineita yhtäaikaaa mitkä vaikuttaa serotoniiniin :)
palez
Karvakuono

Post by palez »

Tilasin ainetta kotiin gramman verran testattavaksi. Minulle se antoi samanlaiset vaikutukset kuin MDMA, mutta aineen stimuloiva vaikutus tosiaan jäi aika vaisuksi. Jonkinlaista stimuloivaa vaikutusta sillä kyllä oli, mutta se ei riittänyt nostamaan sängyllä euforioissa makaavaa ruumistani.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Mun käsittääkseni rc kaupoista tilattu MDAI monesti ei sisällä välttämättä paljoa itse MDAI:ta, vaan yleensä siinä on jotain muuta seassa tai se on kokonaan jotain muuta. MDAI on vissiin sen verran mitäänsanomatonta tavaraa yksinään. Esim. MDMA tosiaan vapauttaa voimakkaasti dopamiinia ja noradrenaliinia serotoniinin lisäksi ja toimii vielä lievästi serotoniiniagonistina(tää serotoniiniagonistisuus tosiaan pitkälti tekee sen miks MDMA:ta niin ihmeellisenä tavarana pidetään).

MDAI lähes pelkästään tosi selektiivisesti vapauttaa serotoniinia.

MDMA on siis MDAI:hin verrattuna suurinpiirtein MDAI+dekstroamfetamiini+pieni annos psilosybiiniä...
lixcc
Psykonautti

Post by lixcc »

Kyllä tää aika mukava on kun löytää sopivan annoksen ja on nopeeta alla. Kerran vaan saatu kunnon tilat MPA:lla ja tällä. Seksi oli semmosta tuntu molemmilla et pikku orgasmeja tulee koko ajan :) . Muuten menny tätä lääkkeitten jne kanssa ja olot ollu vitun sekavia. Pahimman makunen tutkari mitä oon maistanu, nenään en vetäs.
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.