Tietävätkö vanhempanne käytöstä?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
fox
Psykonautti

Re: Tietävätkö vanhempanne käytöstä?

Post by fox »

just pari päivää sitten kaveri vasikoi siitä niille ja nyt en oo sit ollu missään puheväleis porukoiden kaa sen jälkeen.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Kohtelen mutsia niin hyvin, vien koiraa ulos ja kokkeilen. Faijaa ei kauheesti kiinnosta. Äidille oon sanonu, että en ongelmiin haluu ryynien takia (addiktio). Blossen käyttökokeiluista se tietää. Deeleilystä ei tiiä onneksi kumpikaan. En tiiä miten äiti viikko sitten huomas mun silmistä että oon ottanu jotain ryynei (pameja). Alkoi keskustelusessio sitten, mutta kaikki päätyi onneksi hyvin ja välit on hyvät edelleen.

Ainiin, taisi äippä kännispäissään mainita ganjan polttelusta yhelle sukulaiselle.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Hmm.. En oikeen osaa sanoa, mut loogisesti ajateltuna, kyl ne tietää.
Vuoden sisää ne o nähny mun bongin, unikonsiemenet, vendorin kuitin, pikkiriikkiset pupillini ja mun lievän seiniipitkikävelyn mxen takia... Tietääköne?
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

Vanhempani hyväksyy hampun polton, mutta porskeesta ne ei hirveesti lämmennyt kun kerroin heille.
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
seesee
Lepakko

Post by seesee »

jNas wrote:Tietääköne?
Voi olla että epäilee, mutta asiasta vain vaietaan. Tai voi olla ettei edes epäile. Lähimmäisiä kohtaan kun on niin helposti aivan sokea.. ("No niin TIETYSTI! Olisihan se pitänyt tajuta, kaikkihan oli niin selvää... Miten mä olin niin sokea?")

Omat vanhempani eivät tiedä. Pidän aika visusti niiltä piilossa montaa muutakin asiaa. Tosin, päihteilyni onkin käytännössä vasta alkanut. Tarkoitan, tuumaa on ollut joitain vuosia, mutta tointa vasta vähän. Että katsotaanpas uudemman kerran sitten vähän myöhemmin. :roll:
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
onepilllarger
Karvakuono

Post by onepilllarger »

Kyllähän ne tietää mutta hippejä ovat itsekkin :D Silloin kun viellä niiden nurkissa asuin niin ne mulle sanos kyl samantien et oli menny aika lujaa jos tulin jonkun pami-illan jälkeen kotiin tai vastaavaa. Kyllä ne sitä kattelee ja pitää omana valintana mutta äiti kyllä tarkistelee elämäntilannetta (Kyselee välillä kavereiltani et kai ne mua vielä näkee ja tulee yllätysvisiiteille) aika paljon.
Ne on mulle rakkaita ja jos mulle joskus tästä harrastuksesta jotain ongelmia syntyy niin varmasti menen heille sitä itkemään. :P
"I fly a starship across the Universe divide
And when I reach the other side
I'll find a place to rest my spirit if I can"
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Tietää, mut varmaa vaa hatsista...
tsundere
Lepakko

Post by tsundere »

tietää.. kerroin, että sieniä on tullut kokeiltua pariin kertaan ja ghanjaa myös. näyttivät olevan vaan kiinnostuneita :D "MITÄ!? sieniä? no miltä ne tuntui!?" :D
vastatkaa vihaan rakkaudella
konvehdinmussuttaja
Karvakuono

Post by konvehdinmussuttaja »

porukoil ei mitään tietoa. tyttöystävä sai vihiä ja sit paljastu koko homma.. ei lähteny viel lätkimään mut hurjan pettyny muhun ja kaikkee kun ei oikeen hyväksy nuita laittomia substansseja :roll:
auta mut kotimatkan alkuun, en jaksa juosta enää karkuun
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Vai sun salailuas?
konvehdinmussuttaja
Karvakuono

King Ink wrote:Vai sun salailuas?
sekä että..
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Viimeksi tänään sain muutaman lyrican äidiltä ja se kai ne ekat savutki tarjos joskus ku olin 15v. :P
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
Voima
Lepakko

Post by Voima »

Isukki tietää ainaki pilvenpoltosta.. Ja varmaa jotai psykejenki käytöstä.
Oli vapauttavaa ku isä kerto ett se oli ite samanikäsenä polttanu pilvee,syöny sienii,happoo,essoi ja sellasta.
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Ei todellakaan eihän ne tiiä röökaamisestakaa :D *puuta koputtelen kuitenki* . Ja asenne on muutenkin kaikkea laitonta kohtaan: "sehän on laitonta! :OOO"
Nooh, kyl mä viel joskus kerron ainaki pajauttelusta.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
konvehdinmussuttaja
Karvakuono

Voima wrote:Oli vapauttavaa ku isä kerto ett se oli ite samanikäsenä polttanu pilvee,syöny sienii,happoo,essoi ja sellasta.
oispa jännä jos ois sama tilanne, heitteliskö ain kyläilles saunakaljan ohes läppää tripippikokemuksist jne.. :mrgreen:
redrum
Psykonautti

Post by redrum »

konvehdinmussuttaja wrote:
Voima wrote:Oli vapauttavaa ku isä kerto ett se oli ite samanikäsenä polttanu pilvee,syöny sienii,happoo,essoi ja sellasta.
oispa jännä jos ois sama tilanne, heitteliskö ain kyläilles saunakaljan ohes läppää tripippikokemuksist jne.. :mrgreen:
"noniin poikani, nyt on hyvää kamaa... kyllä jytisee! OTAHAN! :P "
Sleeveless
Psykonautti

Post by Sleeveless »

Oon ihan tosissaan kun sanon että maksaisin varmaan mitä tahansa semmosesta faijasta :shock:
onepilllarger
Karvakuono

Post by onepilllarger »

konvehdinmussuttaja wrote:
No nyt kun olen vihdoinkin tajunnut tiettyä päihdettä vähentää, niin meninhän sitä suoraan isältä kysymään neuvoja ja hyvät puolet siinähän on se että se osaa ihan oikeita vinkkejä ja tsemppejä antaa. Että sitä osaa rakastaa vanhempiaan kun poika tulee kertomaan et olen nisti ja isän kommentti on "jaahas sitä on tullu trippailtuu, no näin minä tein silloin kun oli sama tilanne".
"I fly a starship across the Universe divide
And when I reach the other side
I'll find a place to rest my spirit if I can"
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Itse asiassa ei tiedä tai ei oo ollu mitää puhetta,kai ne tietää mut ne vaa haluu kieltää sen että poika on nisti,tai oli.. Kyllä ne nyt tietää että oon iisimmin kun en enää pyöri "epämääräisten näköisten" tyyppien seurassa. Porukat oppi näkee mut vaa sekasin,nii siitä vasta soppa synty ku olinki sitte selvinpäin kotona näyttäytymässä...
Sillon vielä ku asuin porukoilla vielä niin kun menin selvinpäin kotia, mutsi kysy että "-Mitä sää oot vetäny,ootko krapulassa tai jotai..?" Että tuttua muillekki vai?

Korjaan edellistä sen verran tässä muistin justiinsa että.
Tuossa taannoin mutsi soitti ja kysy että mitäs sulle kuuluu? Sanoin että paskaakos tässä,että etsintäkuulutus ollu kaks viikko päälä että jos siat nappaa mut nii lähen vankilaan suoraan kulkematta lähtöruudun kautta. Mutsi kysy että mitä vittua oot menny tekemään? Sanoin että kasvatin sillo kämpillä hampuusia nii tuli siitä sakot joita en periaatteesta maksanu,koska en kokenut tehneeni mitään väärää siinä että istuin kotona ja kasvatin vaan kasvia. sieltä löyty 35 puskaa. tuli sakkoja ja meni muuntoon 230e = 11 päivää vankeutta.

Että sen verran tietää.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo »

Äitini tietää. Kun jäin ensimmäisen kerran kiinni kannabiksesta 14-vuotiaana, niin hän otti minut puhutteluun kahden kesken, ja paljasti että oli itse ollut nuorena hippi, ja oli polttanut kannabista 10 vuotta enemmän tai vähemmän (nykyään ei siis polta enää). Hän oli myös kasvattanut kannabista ja päivänsineä, käynyt christianiassa (ja pajautti siellä aamusta iltaan) jne. Eli hyväksyy täysin ainakin kannabiksen ja LSA:n käyttöni. :D
Hänen kanssaan olen monta kertaa puhunut huumeista ja kokemuksistani täysin avoimesti, ja hän on kertonut omia kokemuksiaan. :mrgreen:

Ja olenpahan muuten polttanut kukkaa bongista äitini nähden. :P
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
Hanky
Apteekki

Post by Hanky »

Smokeweed wrote:Äitini tietää. Kun jäin ensimmäisen kerran kiinni kannabiksesta 14-vuotiaana, niin hän otti minut puhutteluun kahden kesken, ja paljasti että oli itse ollut nuorena hippi, ja oli polttanut kannabista 10 vuotta enemmän tai vähemmän (nykyään ei siis polta enää). Hän oli myös kasvattanut kannabista ja päivänsineä, käynyt christianiassa (ja pajautti siellä aamusta iltaan) jne. Eli hyväksyy täysin ainakin kannabiksen ja LSA:n käyttöni. :D
Hänen kanssaan olen monta kertaa puhunut huumeista ja kokemuksistani täysin avoimesti, ja hän on kertonut omia kokemuksiaan. :mrgreen:

Ja olenpahan muuten polttanut kukkaa bongista äitini nähden. :P
Mullekkin kelpaisi noin hyvät välit äitinikanssa! :up: mutta siis ei, eivät tiedä! ja toivottavasti eivät saakkaan tietää :mrgreen:
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Tietää, asun nyt porukoilla kun edellisen putken takia kusin kämpät ja kaikki..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Feya
OD

Post by Feya »

Olen kertonut äidilleni kannabiksen käytöstäni hyvin avoimesti. Hän ei sitä mitenkään kannusta, mutta on aikoinaan itsekin poltellut, joten ymmärtää kyllä jotain sen kasvin perään. Muista päihteistä en sen sijaan uskalla kertoa mitään, vaikka mieleni tekisikin olla täysin rehellinen (olemme sen verta läheisiä). Äidilleni on lapsesta asti opetettu, että LSD on huumeista se kaikkein kauhein, joten hän järkyttyisi varmaan aika paljon, jos tietäisi kaikista niistä psykedeeleistä joita olen käyttänyt.

Isäni en tahdo tietävän yhtään mitään - hän on nuorisotyöntekijä ja hyvin konservatiivinen mitä päihteisiin tulee.
Hemmo
Karvakuono

Post by Hemmo »

Eivät todellakaan, 50-luvun lapsille on turha puhua näistä asiasta, koska huumeet ovat saatanasta ja tappavat välittömästi. He eivät edes pidä alkoholinkäytöstäni, eli luultavasti he kirjaimellisesti räjähtäisivät jos kuulisivat edes kannabiksen polttelusta.
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
zerk

Post by zerk »

Tietävät, että olin opiaattikoukussa. Kai ne muustakin aika paljon tietää, eipä ne tyhmiä ole. Varmasti ainakin äiti arvaa, että deelit maistuu edelleen mutta kai se on myös huomannut, että ne on tehneet mulle aika hyvää.

Koko totuutta ei kumpikaan vanhemmista tiedä ja hyvä niin. Varsinkin isän käsitykset kaikista huumeista on aika negatiivisia enkä niitä jaksa enää yrittää muuttaa.
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Isäni sai tietää lääkkeiden väärinkäytöstä... Subun käyttöä en kyllä paljasta, koska voisi huolestua.. Tosin en nää isääni kovin usein vaikka onhan meillä muuten aika hyvät välit.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Kannabiksen käytön tietää kun joskus muinoin äiti hupparin taskusta piipun löysi. Asiasta keskusteltiin ja äiti totes että kyllä sä ite tiet mitä sä teet mut mieti ny sit kunnolla. Psykedeelien käytön luultavasti aika hyvin arvannut siitä en osaa sanoo ihan satavarmasti, mutta ihme sinänsä jos eivät tiedä. Kaikenlaisista hölmöilyistä noin ylipäätänsäkin tietävät, aika avoimesti vanhempien kanssa puhun mutta joo pitää sitä jotkut asiat yrittää salaisuutena pitää etteivät huolestu liikaa.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

Mutsi polttelee kanssani ja muu perhe tietää kyllä+muukin suku tietää osa on huolissaan ja ajoittain aivan syystä mutta kannabis omassa elämässä miltei koko sukua myöten aivan yhtä hyväksyttävää kuin tupakka ja alkoholi. Huumeet tietty huumeina ne ei oo hyväksi kenellekkään eikä alkoholi se myös on pahempi kuin kannabis! Eli riippuu aivan siitä millaisia ihmisiä perheesi jäsenet ovat? Ehkä joillekkin voi kertoa hyvinkin mutta jollekkin ei välttämättä tarvitse raportoida asiasta ollenkaan joillekkin taas voi kertoa mutta pienien valkoisten valheiden valottamana ja sanomalla vähemmän asiasta yksinkertaisesti.
wtf
zero
Kameleontti

Post by zero »

tietää kaiken, ja vielä kun tässä porukoilla asun ni ei kyllä tykkää yhtää, varsinkaa liiallisesta dokailusta. pitäs joskus saada aikaseks hommattuu ehkä se oma kämppä ni vois rauhassa olla.

edit: "aina kotonani syntyy riitaa, ku äiti sanoo että douppaan liikaa, ja isä sanoo että vähempiki piisaa, ku meikä ryyppää, sniffaa ja hiisaa" hah.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

zero wrote:tietää kaiken, ja vielä kun tässä porukoilla asun ni ei kyllä tykkää yhtää, varsinkaa liiallisesta dokailusta. pitäs joskus saada aikaseks hommattuu ehkä se oma kämppä ni vois rauhassa olla.

edit: "aina kotonani syntyy riitaa, ku äiti sanoo että douppaan liikaa, ja isä sanoo että vähempiki piisaa, ku meikä ryyppää, sniffaa ja hiisaa" hah.

Just näin ja heitän ton biisin viel tähän http://www.youtube.com/watch?v=ocauVrbNNhI