Oksentelu
-
Boddah
- Karvakuono
- Posts: 27
- Joined: Mon 01 Jan 2007, 23:28
Oksentelu
Oltiin kavereiden kanssa juhlistamassa UV:ta ja polteltiin siinä vähän budiakin. Kukka oli snow whiteä ja pärisi itellä ainaki suht rankalla kädellä. Tuli hyvä ja rento fiilis ja mulla se kestikin kauan, eikä tullu mitään sivuvaikutuksia, toisin ku kavereilla. Ekat 30 minuuttia oli kavereillakin hyvät fiilikset, mutta sen jälkeen molemmat ahistu noin tunniksi ja laatta lens niillä aika hyvin.
Tuo ahistus on tietääkseni aika luonnollista ja sen ymmärtää, mutta tuo oksentaminen oli mulle aika uutta. :?: Jos joku vois hieman valaista alottelijaa ja kertoa, että miks se kukka noin pisti laatatuttaan?
Kavereilla tais jäähä aika paska maku suuhun pilven poltosta. :? Olivat muuten ensikertalaisia molemmat.
Tuo ahistus on tietääkseni aika luonnollista ja sen ymmärtää, mutta tuo oksentaminen oli mulle aika uutta. :?: Jos joku vois hieman valaista alottelijaa ja kertoa, että miks se kukka noin pisti laatatuttaan?
Kavereilla tais jäähä aika paska maku suuhun pilven poltosta. :? Olivat muuten ensikertalaisia molemmat.
-
HZB
- Psykonautti
- Posts: 88
- Joined: Fri 06 Oct 2006, 11:53
- Location: Fear and Loathing.
-
Boddah
- Karvakuono
- Posts: 27
- Joined: Mon 01 Jan 2007, 23:28
-
HZB
- Psykonautti
- Posts: 88
- Joined: Fri 06 Oct 2006, 11:53
- Location: Fear and Loathing.
mulla n. sixpack + överipajarit + runsaasti hatsimättöä = laatta. ei nyt aina tietenkään, eikä tätä tapahdu oikeastaan ikinä ilman sekakäyttöä. Eli pelkiltään aineisiin on ainakin kohtuulliset tolet.
Nabaztag (Joka muuten on muinaista klingonimurretta galaksin toiselta puolelta ja viittaa kuulemma paikallisiin pörröisiin mutta isokorvaisiin loikkiviin sienieläimiin) ,...
-
NoLife1%Lowlife
Tiedän ainakin yhden henkilön joka onnistuu hommautua hyvästä kukasta huonoon kuosiin. Tyyppi menee aivan valkoiseksi, oksentelee ja on aivan omissa maailmoissa. Yleensä toi kestää about 1-2 tuntia. Alkoholi tosin on mukana mutta ei suurissa määrin.
Last edited by NoLife1%Lowlife on Tue 02 Jan 2007, 01:50, edited 1 time in total.
-
Boddah
- Karvakuono
- Posts: 27
- Joined: Mon 01 Jan 2007, 23:28
-
Shro
- Apteekki
- Posts: 322
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 21:43
-
Inovix
- Apteekki
- Posts: 417
- Joined: Sat 28 Oct 2006, 19:26
-
Buddy
Oksentelu
Aika yleistä toi oksentelu tosiaan taitaa olla. Munkin yks kaveri saattaa mennä muutamasta hatsista sellaseen kuntoon, että on ihan turha yrittää saada minkäänlaista, siis minkäänlaista kontaktia. Kattelee vaan tyhjyyteen, oksentelee välillä. Se on kyllä selvinpäin sanonut ettei sillä varsinaisesti tuona aikana mikään huono olo varsinaisesti ole. Jotkut taitaa vaan päästä varsin syvälle pelkästä budista.
-
Boddah
- Karvakuono
- Posts: 27
- Joined: Mon 01 Jan 2007, 23:28
-
Shro
- Apteekki
- Posts: 322
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 21:43
-
ITENRELUD
- Psykonautti
- Posts: 146
- Joined: Fri 25 Nov 2005, 00:23
Luulis et lähinnä häkämyrkytys tuota aiheuttaa. Kannabiksen toimiessa veren happisaturaatio tipahtaa jonkin verran noin tunniksi, joka toki edesauttaa oksennusreflaa. Yksi syy voisi olla sekin, et joillain sisäkorvassa humisee sen verran kohonneen verenpaineen takia, ni et tulee tavallaan merisairaaksi.
Ei toki kannata ottaa hittejä kuin kyseessä olisi viimeiset henkeenvedot.
Ei toki kannata ottaa hittejä kuin kyseessä olisi viimeiset henkeenvedot.
Unreeled itinerant, interlude, interrelate enrolled.
-
powergrower
- Kameleontti
- Posts: 583
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 17:47
- Location: viewtopic.php
Juurikin näin.ITENRELUD wrote:Luulis et lähinnä häkämyrkytys tuota aiheuttaa. Kannabiksen toimiessa veren happisaturaatio tipahtaa jonkin verran noin tunniksi, joka toki edesauttaa oksennusreflaa. Yksi syy voisi olla sekin, et joillain sisäkorvassa humisee sen verran kohonneen verenpaineen takia, ni et tulee tavallaan merisairaaksi.
Ei toki kannata ottaa hittejä kuin kyseessä olisi viimeiset henkeenvedot.
Assumption is the mother of all fuckups.
-
Polttu
- Tuppisuu
- Posts: 4
- Joined: Tue 19 Sep 2006, 20:55
- Location: kuusankoski
-
Ahab
Re: Oksentelu
http://en.wikipedia.org/wiki/Syrup_of_ipecac
http://en.wikipedia.org/wiki/Ipecacuanha
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ipecac
heitinpä nää nyt tänne ku joskus haen niitä ja on niin offtopiceissa muuten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ipecacuanha
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ipecac
heitinpä nää nyt tänne ku joskus haen niitä ja on niin offtopiceissa muuten.
-
Dagga
- Apteekki
- Posts: 443
- Joined: Tue 03 Oct 2006, 19:31
- Location: Kotona
Re: Oksentelu
Mun kokemuksen mukaan yksikin alkoholiannos voi aiheuttaa oksentelua ja pahaa oloa hyvin vahvan kukan kanssa.

-
h.s.t.
Re: Oksentelu
Ei! Ei ikinä voi lentää laatta pajan kans!
Siis mitä vittuu, totta kai laatta voi lentää, jos polttaa liikaa.
Ihme juttuja täällä ihmetellään...
Siis mitä vittuu, totta kai laatta voi lentää, jos polttaa liikaa.
Ihme juttuja täällä ihmetellään...
-
Happotatti
- Apteekki
- Posts: 353
- Joined: Thu 20 Sep 2007, 14:27
- Location: Sad N.Pike P.U
Re: Oksentelu
Itellä viinan kanssa tullu pari kertaa purjo :?
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
Ununnilium
- Lepakko
- Posts: 191
- Joined: Wed 16 Jan 2008, 22:35
- Location: Kuopio
Re: Oksentelu
On mullakin frendejä jotka pääsevät todella syvälle pelkästä hyvästä budista. Kaikki ovat aivokemian osalta kuitenkin enempi vähempi yksilöllisiä.
Itse en ole koskaan oksentanut mistään psykoaktiivisesta aineesta, en edes alkoholista.
Itse en ole koskaan oksentanut mistään psykoaktiivisesta aineesta, en edes alkoholista.
-
growy
- Kameleontti
- Posts: 834
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31
Re: Oksentelu
Syvälle... Sinne pääsen itsekkin..
Mulla on lentänyt pariin otteeseen laatta pajautuksis,tosin aina ollut alkoa alla. Sit pari kertaa on meinannut lentää,ilman alkoa mut ei oo kuitenkaan lentänyt.Övereis tietty.
Nykyään se laatta ei lennä eikä tarvikkaa kun en enää pahemmin alkoholia käytä..
Mulla on lentänyt pariin otteeseen laatta pajautuksis,tosin aina ollut alkoa alla. Sit pari kertaa on meinannut lentää,ilman alkoa mut ei oo kuitenkaan lentänyt.Övereis tietty.
Nykyään se laatta ei lennä eikä tarvikkaa kun en enää pahemmin alkoholia käytä..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Ahab
Re: Oksentelu
Mulla käy monesti niin et jos tulee otettua liian tuhdit savut niin alkaa sylkirauhaset vuotamaan niinkuin oksennettaessa mutta ei silti mitenkään okseta.
-
Aukikco
- OD
- Posts: 1492
- Joined: Wed 29 Aug 2007, 01:42
Re: Oksentelu
Lehtikaakaota kerran vähän liikaa juodessa iski kyllä jossain vaiheessa aika kovat yrjöolot, ja oksennushan siitä seurausikin.
Havainnoin samalla olotilaani, joka oli jokseenkin ylireagoiva, paranoiaan viittaava, erittäin nöyryyttynyt ja aivan saatanan opettavainen. Se oli samanaikaisesti hirveää ja upeaa. Fyysisesti kamala olo, psyykkisesti erittäin epävarma tunnetila jonka kuitenkin ymmärsin tarpeelliseksi - kokonaisuudessa toi kokemus teki mulle erittäin hyvää. Se hiljensi egoa, se sai ottamaan askelen taaksepäin omaan itseen ja elämään liittyen. Hiljentymään. Rauhoittumaan.
Ja laatta lensi. ÖAAAERRGHHHH
Puoli vuotta on aikaa. Ei kaduta.
Havainnoin samalla olotilaani, joka oli jokseenkin ylireagoiva, paranoiaan viittaava, erittäin nöyryyttynyt ja aivan saatanan opettavainen. Se oli samanaikaisesti hirveää ja upeaa. Fyysisesti kamala olo, psyykkisesti erittäin epävarma tunnetila jonka kuitenkin ymmärsin tarpeelliseksi - kokonaisuudessa toi kokemus teki mulle erittäin hyvää. Se hiljensi egoa, se sai ottamaan askelen taaksepäin omaan itseen ja elämään liittyen. Hiljentymään. Rauhoittumaan.
Ja laatta lensi. ÖAAAERRGHHHH
Puoli vuotta on aikaa. Ei kaduta.
-
Wol
- Psykonautti
- Posts: 95
- Joined: Thu 06 Mar 2008, 20:46
Re: Oksentelu
Ite kerran oon budist purjonnu, oli saakelin hyvää, ja poltin aika paljon, (neljät pitkät hitit bongist, en ollu kauaa poltellu) mut kerran tosiaa vaa tullu purjot.
EDIT: Olin syöny ennen sitä pähkinöitä, se on kuulemma aika kova tekijä jos syö just ennen ku hiisaa :E
EDIT: Olin syöny ennen sitä pähkinöitä, se on kuulemma aika kova tekijä jos syö just ennen ku hiisaa :E
Wöl, bongia polttava lohikäärme.
-
lanttu
- Apteekki
- Posts: 355
- Joined: Sat 25 Nov 2006, 06:20
Re: Oksentelu
taas näitä saatanan turhia kysymyksiä!!!! tääl on tietoo kaikesta kun jaksaa ettii en jaksa poistaa tätä paskaa koska, topic on vittu "Oksentelu"!!!!!
Sen verran vielä pennut tai muut tietämättömät itse en ole koskaan pelkästä kannabiksen vaikutuksesta oksentanut tai tipahtanut yms kaikkiin on liittyny joku muu päihde ja se on se alkoholi mikä on saanut minut laattaamaan kannabiksen vaikutuksen ailaisena paska huume mutta laillinen saa kaupasta perus ruokakaupasta
Sen verran vielä pennut tai muut tietämättömät itse en ole koskaan pelkästä kannabiksen vaikutuksesta oksentanut tai tipahtanut yms kaikkiin on liittyny joku muu päihde ja se on se alkoholi mikä on saanut minut laattaamaan kannabiksen vaikutuksen ailaisena paska huume mutta laillinen saa kaupasta perus ruokakaupasta
wtf
-
Wol
- Psykonautti
- Posts: 95
- Joined: Thu 06 Mar 2008, 20:46
Re: Oksentelu
Minkä takia vihasena? Ei yhtää huono jos ihmiset kyselee ku kummastuttaa. Ja mulla on sillee, että jos syön paljon jotai rasvasta ennen hiisausta ni tulloo huono olo, ei kyl ihan aina mut aika usein
.
Wöl, bongia polttava lohikäärme.
-
Happotatti
- Apteekki
- Posts: 353
- Joined: Thu 20 Sep 2007, 14:27
- Location: Sad N.Pike P.U
Re: Oksentelu
Onhan tuota varmaan itse kukin oksannu pilvestä kun paukkuu yli. 
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
zrrl
- Apteekki
- Posts: 359
- Joined: Tue 18 Nov 2008, 23:25
Re: Oksentelu
Mites tota. Eilen kun dexmi alkoi potkimaan niin tuli yhtäkkiä aika voimakas yrjötysolo, mutta laattafoobikkona menin vähäksi aikaa vaan peiton alle odottelemaan pahoinvoinnin laantumista. Siinä sitten fundeerasin että vaikuttaako yrjöäminen tai yrjöämättömyys jotenkin tripin laatuun? Pitäisikö ensi kerralla vaan rohkeasti purjota?
Siinä peiton alla pimeydessä alkoi näkyä hämäriä kuvioita silmissä ja kurkatessani ulos peiton alta pussilakanassa olevat kukkakuviot muuttivat muotoaan, mutta muuten illan aikana ei enää esiintynyt vääristymiä näkökentässä vaan oli sellanen mukavan letkeä 2P-meno.
Ite tietty "järkeilisin" että tavara toimii paremmin jos sitä ei oksenna ulos mutta toisaalta esim. ayahuasca-kokemukseenhan taitaa kuulua olennaisena osana oksentaminen?
Siinä peiton alla pimeydessä alkoi näkyä hämäriä kuvioita silmissä ja kurkatessani ulos peiton alta pussilakanassa olevat kukkakuviot muuttivat muotoaan, mutta muuten illan aikana ei enää esiintynyt vääristymiä näkökentässä vaan oli sellanen mukavan letkeä 2P-meno.
Ite tietty "järkeilisin" että tavara toimii paremmin jos sitä ei oksenna ulos mutta toisaalta esim. ayahuasca-kokemukseenhan taitaa kuulua olennaisena osana oksentaminen?
-
King Ink
- LD50
- Posts: 3910
- Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38
Re: Oksentelu
Mie oon dexmin kanssa sekä oksentanut että ollut oksentamatta, ihan samalla tavalla se on ruvennut kolisemaan.zrrl wrote:Mites tota. Eilen kun dexmi alkoi potkimaan niin tuli yhtäkkiä aika voimakas yrjötysolo, mutta laattafoobikkona menin vähäksi aikaa vaan peiton alle odottelemaan pahoinvoinnin laantumista. Siinä sitten fundeerasin että vaikuttaako yrjöäminen tai yrjöämättömyys jotenkin tripin laatuun? Pitäisikö ensi kerralla vaan rohkeasti purjota?
Siinä peiton alla pimeydessä alkoi näkyä hämäriä kuvioita silmissä ja kurkatessani ulos peiton alta pussilakanassa olevat kukkakuviot muuttivat muotoaan, mutta muuten illan aikana ei enää esiintynyt vääristymiä näkökentässä vaan oli sellanen mukavan letkeä 2P-meno.
Ite tietty "järkeilisin" että tavara toimii paremmin jos sitä ei oksenna ulos mutta toisaalta esim. ayahuasca-kokemukseenhan taitaa kuulua olennaisena osana oksentaminen?
Paitsi jos tulee oksetus niin tuntuu siltä että se nousee nopeasti heti oksennuksen jälkeen, muuten nousu tapahtuu vähän hitaammin.
-
Thoxium
Re: Oksentelu
Tuntuu et dexmis pidemmän päälle nousee tole oksentamiseen, kun vasta tutustuin dexmiin niin lens aina oksennus, pelkkä makukin oli etovaa, mut nykyään juo dexmit mukisematta eikä laattakaan lennä.King Ink wrote:Mie oon dexmin kanssa sekä oksentanut että ollut oksentamatta, ihan samalla tavalla se on ruvennut kolisemaan.zrrl wrote:Mites tota. Eilen kun dexmi alkoi potkimaan niin tuli yhtäkkiä aika voimakas yrjötysolo, mutta laattafoobikkona menin vähäksi aikaa vaan peiton alle odottelemaan pahoinvoinnin laantumista. Siinä sitten fundeerasin että vaikuttaako yrjöäminen tai yrjöämättömyys jotenkin tripin laatuun? Pitäisikö ensi kerralla vaan rohkeasti purjota?
Siinä peiton alla pimeydessä alkoi näkyä hämäriä kuvioita silmissä ja kurkatessani ulos peiton alta pussilakanassa olevat kukkakuviot muuttivat muotoaan, mutta muuten illan aikana ei enää esiintynyt vääristymiä näkökentässä vaan oli sellanen mukavan letkeä 2P-meno.
Ite tietty "järkeilisin" että tavara toimii paremmin jos sitä ei oksenna ulos mutta toisaalta esim. ayahuasca-kokemukseenhan taitaa kuulua olennaisena osana oksentaminen?
Paitsi jos tulee oksetus niin tuntuu siltä että se nousee nopeasti heti oksennuksen jälkeen, muuten nousu tapahtuu vähän hitaammin.
Harmalan kanssa pisti aika runsaasti oksentamaan, mut samal aima laataamisen jälkeen oli erittäin tyytyväinen olo, autuuta melkein huumetta.