Lähes täydellinen kombottelu

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Lähes täydellinen kombottelu

Post by Rastis »

Tulipa taas kerran leikittyä päihteiden kanssa. Aloitin päivän kevyesti hankkimalla 2mg subua jota aloittelin noin kello 14.00(ei toleranssia) nokittamaan noin 0,4mg kerralla.Muuta päihdettä en niihin aikoihin vielä käyttänyt, mutta n. klo 18.00 hommasin 2mg subua lisää, koska ei tullut savuja vaikka piti.

Polttoa sitten kuitenkin ilmeni kun olin kavereiden kanssa baarissa pelaamassa biljardia ja nauttimassa alkoholista n. klo 02.00, joka itseasiassa teki olostani melko selvän.

Kun sain savut käsiini päätin hankkiutua eroon lopuista subuista ja nokitin n. 1,2mg kerralla. Siinä sitten polttelin ja n. kello 8.00 aamulla päätin lähteä kotiin. Nuokuin aivan järkyttävästi ja elin valveunissani, joten en uskaltanut ajaa pyörällä, vaan talutin sitä.

Kotona huomasin, että väsyttää aivan järkyttävästi eikä ihme kun se oli jo toinen yö valveilla. Väsymyksen mukana tuli hallusinaatioita, jotka olivat todella mukavia.

Reissussa vain yksi asia jäi harmittamaan, joka oli se väsymys. Aion kokea tarkoituksella saman kombon uudestaan, mutta aion keksiä tavan saada väsymyksen pois jotta voin nauttia hallusinaatioista paremmin. Mitä suosittelisitte? Itse kelasin että piri saattaisi tuoda liian selvän olon mukaan.
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"
lappilainen

Re: Lähes täydellinen kombottelu

Post by lappilainen »

Nuku hyvin edeltävänä yönä, ja nauti jotain mietoja stimulantteja kuten vaikka kofeiinia. Eikä sitten kannata valita poltoksi mitään hyvin indikaista, itse melkein nukahdan pystyyn vahvaa indikaa poltellessani. :D
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kerro meille valveunista.
Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Post by Rastis »

King Ink wrote:Kerro meille valveunista.
Olkoon niin... Valveuniin "vaivuin" Illan aikana aina kun tuli vastaan enemmän tai vähemmän tylsä tilanne tai siis jonkinlainen tilanne jolloin en tehnyt mitään. Esimerkiksi yksi mieleen jäänyt oli baarissa, kun ei ollut minun vuoro pelata biljardia niin "puolimakasin" sohvalla biljardipöydän vieressä. Siinä makoillessani kävin tilaamassa lisää juomaa, mutta kun viimein "heräsin" tajusin että olin vaan jumittanut siinä sohvalla haavi auki ja tuijottanut tyhjyyteen. :D
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Ei vaan, sii.s.. Kerrot mitä näit valveunissas :mrgreen:

EDIT: :doh:
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
Rastis
Lepakko

Post by Rastis »

Siis tuossa sohvajutussahan kerroin jo (aika köyhästi) että maatessani sohvalla elin päänisisällä "toista elämää" joka oli aika outo ja psykedelinen "bupretrippi" :D muut valveunet eivät valitettavasti jääneet mieleen, koska kuitenkin sekavuustila verotti muistikuvista isoja lohkoja pois, joten muita en valitettavasti voi kertoa :D