Kaveri kirjoittaa edelleenkin hieman vaikutuksen alaisena:
Juuh. Olen vieläkin todella pihalla, mutta parempi kirjoittaa nyt kun vielä muistaa.
Eli siis lähdin kaverilleni viettämään uuttavuotta ja kokeilemaan ensimmäistä kertaa Yopoja. Saavuin perille ja samantien minulle lykättiin paperi jossa oli junalipun avulla sniffailtavaa jauhettua Yopoa, kuullemma noin 5 siementä. Vetäisin ronskisti niin paljon kuin pystyin, vähän kyllä jäi ehkä noin puolen siemenen verran. Samantien tunsin kuinka aine alkoi imeytyä vaikuttavasti poskionteloihini. Istahdin sängylle, mutta ei kestänyt kauaakaan ennen kuin minun oli pakko mennä vessaan oksentamaan. Siinä vaiheessa huomasin jo kuinka helvetillisen demoninen olo minulla oli. Takaisin tullessani huomasin kuinka porukan naamat näyttivät joiltain todella, todella alamaailman asukeilta. Menin makaamaan. Sormeni olivat vallan hirviömäisen näköiset. Hikoilin vallan helvetisti. Todennäköisesti minusta ei ole irronnut nestettä koskaan niin paljon. Kaikki kovat äänet tuntuivat käsittämättömän hirveiltä. Koitin keskittää kaiken tahtoni rentoutumiseen, mutta en kuitenkaan niin paljon, että olisin menettänyt otteeni tähän maailmaan, joka oli muuten aika pirun lähellä. N. 3/4 (pahimmasta) trippailuajasta olin demonisessa maailmassa , ja pelkäsin tukehtuvani, tai ihan vaan kuolevani. Siinä tilanteessa aloin arvostaa elämää enemmän kuin koskaan, ja harkitsin jopa äidilleni tai 112:een soittamista (joka yleensä ei tulisi kysymykseenkään vaikka olisi kuinka pahoissa kuoseissa). Silloinkin näin ihan siistejä asioita, mutta mukavia ne eivät taatusti olleet. Viimeinen neljäsosa olikin sitten taas miellyttävän rento, jonkin verran vain oksettaminen häiritsi. Siinä vaiheessa näin varmaankin niitä hallusinaatioita, joita minun olisi pitänyt alusta alkaenkin noteerata. Loppuaikaa voisi verrata jonkin verran ehkä muskottipähkinätrippiin, tai kannabiksen ja DMX:n yhdistelmää. Nekin tripit ovat tosin omalla kohdallani olleet todella omituisilta. Edelleenkin olen todella oudoissa, mutta ei liian etäisissä viboissa.
MAISTU MUUTEN IHAN VITUN PASKALLE!
Tuon jälkeen. Kiitän elämää.
Tällaista tänään!