Raflaaks ozicko, kiiltääx roleks?
Luvassa sekalaista, pääosissa trippini ynnä flippini & trikkini nyt ja tulevaisuudessa.
Kootut sekoilut siis muodostumassa.
Olen joutunut huomaamaan, et olen ollu suht kokenut matkaaja jo ennen näitä trippejä. Joutunut huomaamaan, eli ikäväkseni todennut. Odotin nimittäin jotain uutta ja mahtavaa. Löysin itseni . . . kotoa. Jälleen. Tuttua mut mukana uutuutta. Otteeni edelleen maaginen, right on the spot, right on time.
Näin välähdykseltä Terence McKennan. Reilu 23g tuoretta Cubensista ynnä visualisointia vaadittiin. Otan sienitripit huascankorvikkeena, because iisimmät sadot - kova halu tuottaa omat. Useimmiten mon.am.oks. estäjän kanssa, ts. P. harmala on tuttu, mutta joku muu satoisampi ja helppo kasvatettava on haussa, pitäis perehtyä. Ennen huippua riisuutuu sänkyyn silmät kiinni, hämärässä-pimeessä. Mindset on useimmiten kohdillaan ihan luonnostaan. Ympäristössä yleensä parantamisen varaa. Hamppua palaa aina, tarvittaessa ja muutenkin, etuina mm. pidempi ja loivempi lasku, joka pehmentää menon liihottelevaan ja herkän täsmällisesti ohjailtavaan kutkuttavaan euforiaan korkeelta tultaessa; jokainen ajatus = Suuri Nautinto. Pehmoinen lasku, suoraan kohteeseen, joka ylempää vielä näytti kokonaisuutena selkeämmältä. Läheltä näkee vain osan, mutta tuo pieni osa on nyt selkeänä mielessä.
Ajatusten juoksuhaudat. Ideologiat ja ismit ym. sotii keskenään, joista massiivisimmat ja keskeisimmät kulkee tuttuja polkujaan, yllä viuhuu kristeilyohjukset, Jeesohjus ja urbaanilegendatomipommikone propagandistisine lentolehtisineen, joihin huonoinkin vitsi sisältyy. Joku virnuilee tuttavallisesti taustalla.
Mentaliteettini, vaikutteeni. ”Do what thou wilt” on yks varhaisimmista, toinen suuresti vaikuttanut on mistä lie - joo just siitä - lainattu: ”Tee toisille se minkä tahtoisit heidän tekevän sinulle.” 10 käskyä = basics. Myöhäisempiin lukeutuu mm. Herr Einstein, jonka tarinasta liikutuin, tunnen veljeyttä. Kompassi. Terence ja Dennis McKenna, Leary. Muitakin monta, kliseet listautuu.
Maailman hilpeimmät kelat ja surullisimmat musiikit. F that sitara, haluan basson, päätän ostaa basson. Kämppä ahdistaa, tahdon ulos, en pysty. Rohkaisen mieleni, päätän muuttaa. Palaan sänkyyn keittiöstä hortoillen ja hourien. Päässä soi huuliharppu ja hanuri haikeena, soitan bassoa taustalla.
Visuaalit jatkuu yllättäen aiempaa voimakkaampina. Miimikko, pelle, jokeri, klovni. Henki haisee, pupillit, sirkus, lapsuuden muisto, pupillit, tirehtööri. Lapsuuden muisto. Avasin suuni; väärinkäsitys, pelle veti melkein isiä turpaan, mä vedin melkein pelleä turpaan, isi veti melkein tirehtööriä turpaan, tirehtööri veti pelleä turpaan. Pelle otti loparit, mä otin hatkat, tirehtööri otti pellen takas.
Oma neuroottinen minäni hallittavissa, tällaisen ruumiillisen kontrollin tunteen olen tuntenut viimeksi ties koska, kenties en koskaan, paitsi viikko sitten tripillä viimeksi. Muutamat elämän eri
aspects became to the point of The Ultimate Obviousness.
The ones that are being part of it
should walk through the Sacred Basement of Amazement,
from where all those glittering, sticky and flickering masses of ideas are bubbling-over.
There’s no way out. Elämä on jatkumo. Pallo, if you like. It looks like some never resting, glowing, rainbowcoloured, metallic like drip in a sea jonka shimmering surface seems to reflect its own inner structure in a never ending form of life; the fractal ~ the colours.
Explaining colour as a fractal..
Värejähän on tunnetusti yritetty aina selittää, mut en tiedä että millasilla malleilla. Eli tietäisköhän joku, oisko tässä mitään? Morphing from one to another..
Tein chakratestin. ”Third eye: over-active.”
jAtkoa Tullee Myöhemmin..
Trips to centric flips’n tricks
-
Cannabist
- Psykonautti
Re: Trips to centric flips’n tricks
Tää topic on eräänlainen monologi sisäisestä temmellyksestäni. Idea tässä on lähinnä omien horinoitten taltionti myöhempiä oivalluksia ja kokonaisuuden pienten osasten muistamista varten.
Mut vaikka tää onkin monologi ni siitä huolimatta, jos tulee kysymyksiä tai mitä tahansa kommentteja mieleen, niin antaa tulla. Vastaan jos osaan.
Olevinaan initiaatio, jatkukoon siten. Mahdottomuutena en pidä sitäkään, että tämä olisi vasta valmistautumista siihen. Toisaalta, olen valmistautunu koko elämäni ajan, askel askeleelta..
Muna on. Kanalla oli osuutta asiaan.
Q: Kovettuuko minuuteissa vaiko kehittyy ja kuoriutuu?
Qs as A: Oliko kukolla osuutta asiaan? Hautooko kana? Vapaasti?
A: Kyllä. Kyllä. Kyllä.
Q: Halu kuoriutua?
Indeed! The walls are closing up!
Top to bottom ja taas takas. Pallo, if you like.
Mut vaikka tää onkin monologi ni siitä huolimatta, jos tulee kysymyksiä tai mitä tahansa kommentteja mieleen, niin antaa tulla. Vastaan jos osaan.
Olevinaan initiaatio, jatkukoon siten. Mahdottomuutena en pidä sitäkään, että tämä olisi vasta valmistautumista siihen. Toisaalta, olen valmistautunu koko elämäni ajan, askel askeleelta..
Muna on. Kanalla oli osuutta asiaan.
Q: Kovettuuko minuuteissa vaiko kehittyy ja kuoriutuu?
Qs as A: Oliko kukolla osuutta asiaan? Hautooko kana? Vapaasti?
A: Kyllä. Kyllä. Kyllä.
Q: Halu kuoriutua?
Indeed! The walls are closing up!
Top to bottom ja taas takas. Pallo, if you like.
-
Cannabist
- Psykonautti
Eräs aamuvarhainen, klo 7.00, 1,4g kuivaa Cubensista, epäröintiä, haparointia.
Uutta flushia, eri kanta, jälkikäteen arvioiden huomattavasti vahvempi kuin aiempi.
Set&setting suolesta. Väsymystä, rasvasta ruokaa ja kahvia pohjilla, vaikka niistä oli jo hetki.. Fyysisesti raskas trippi, helvetillinen oksennus. Henkinen puoli oli suurilta osin testi. Aivomyrskyn keskellä keskittymistä, melko uskomattomia houkutuksia joihin sortumalla kertyy pahaa karmaa. Olin tilannut universumilta häiriötä, 2-tahti ruohonleikkuri ilmestyikin pihaan parahiksi juuri huipussa, sen jälkeen siimaleikkuri. Visualisointia sohvalla, vessassa ja sängyllä, sekava synestesia sekä ulkoisten, että sisäisten äänten ja heikkojen kuvitusten kesken. Välillä ei tiennyt onko silmät auki vai kiinni ja että mistä se kaikki melu oli peräisin, päässä soi musiikki ja oudot häiriöäänet todella kovin, yli sen leikkurinkin pärinän.
Päässä pyöri karnevaali, olen ollut siellä vierailevana tähtenä ennenkin, tällä kertaa tuli kutsu vakituiseen paikkaan.
Muistan osan naamalta. Johtajana tms. on joku lempeä-ääninen nainen, jota ei näkynyt. Sieni, otaksun. Melko lempeä muutenkin, luottamuksen myötä mennään omilla ehdoilla. Pyysin lisää aikaa päätökseen.
Jälkeenpäin harmittaa, prkeleen ego, ei halunnu kuolla, rihmasto ei saanut otetta kun taistelin vastaan. Ensi kerta toivottavasti paremmissa olosuhteissa, kevyemmillä alkupaloilla..
Uutta flushia, eri kanta, jälkikäteen arvioiden huomattavasti vahvempi kuin aiempi.
Set&setting suolesta. Väsymystä, rasvasta ruokaa ja kahvia pohjilla, vaikka niistä oli jo hetki.. Fyysisesti raskas trippi, helvetillinen oksennus. Henkinen puoli oli suurilta osin testi. Aivomyrskyn keskellä keskittymistä, melko uskomattomia houkutuksia joihin sortumalla kertyy pahaa karmaa. Olin tilannut universumilta häiriötä, 2-tahti ruohonleikkuri ilmestyikin pihaan parahiksi juuri huipussa, sen jälkeen siimaleikkuri. Visualisointia sohvalla, vessassa ja sängyllä, sekava synestesia sekä ulkoisten, että sisäisten äänten ja heikkojen kuvitusten kesken. Välillä ei tiennyt onko silmät auki vai kiinni ja että mistä se kaikki melu oli peräisin, päässä soi musiikki ja oudot häiriöäänet todella kovin, yli sen leikkurinkin pärinän.
Päässä pyöri karnevaali, olen ollut siellä vierailevana tähtenä ennenkin, tällä kertaa tuli kutsu vakituiseen paikkaan.
Jälkeenpäin harmittaa, prkeleen ego, ei halunnu kuolla, rihmasto ei saanut otetta kun taistelin vastaan. Ensi kerta toivottavasti paremmissa olosuhteissa, kevyemmillä alkupaloilla..
-
Cannabist
- Psykonautti
Hoho, tuli tänään tripillä mieleen et oon taltionu tän tänne!
Täs on pieni, siis hyvin pieni palanen mun läpimurtokokemuksesta.
Suurin osa löytyy paperilta, parilta viime vuodelta on kertyny läjä muistiinpanoja ja siks tää nyt vaikuttaa niin irralliselta. Täs on tavallaan checkpointteja siit monologista jota en oo missään vaiheessa kirjottanu ylös ja vasta nyt ne muistiinpanot taas avautu kunnolla tän myötä. Niis ei oo päivämääriäkään ku vaan parissa joten tää jeesaa jos koitan saada jonkunlaisen aikajanan kyhättyä.
Synkroa, enneunia & ennustuksia, telepatiaa, psykokinesiaa, itsehypnoosia & kaverin hypnotisointi(tai jotain vastaavaa alitajuista toimintaa) ym. hämärää. Suurin osa on tapahtunu selvinpäin ja vahingossa, kävin aika vitullisilla kierroksilla samalla ku keho oli äärimmäisen rasituksen alaisena.
Toi hypnoosi oli ainut joka oikeesti pelotti, siinä "näki" toisen pään sisään ilman et toinen huomaa sitä. En oo viittiny kertoa sitä sille, kaikesta muusta ollaan kyl puhuttu.
Miks mä sit otaksun et tää oli hypnoosi, eikä telepatiaa, oli se, et siihen vaadittiin tiettyä logiikkaa ja numeroarvoja, joita en pysty palauttamaan muistista läheskään yhtä nopeesti mitä pystyy puhumaan tai kirjottamaan. Se oli siis selkeesti alitajuista datan prosessointia. Kun taas telepatia tuntuis olevan luonteeltaan intuitiivista, eikä vaadi logiikkaa(tai ehkä vaatiikin, mut siinä tapauksessa näkisin sen koodina jota omalla aivokapasiteetillani en kykene murtamaan, ainakaan siis tietoisesti).
En oo sulkenu pois sitä mahdollisuutta, et olin vaan psykoosissa, mut ottaen huomioon sekä kyvyn ajatella koko ajan rationaalisesti, että todisteet ja todistajat, pidän sitä melko epätodennäkösenä. Toki psykoottiseks luokiteltavia oireita oli, mut niinhän shamaaneillakin.
Vois avautua näistä ehkä myöhemmin lisää. Nää jutut oli syynä siihen et miks rekkasin taas tänne, vaik nää sopis kyl ehkä paremmin tonne tietoiseen foorumille..
Täs on pieni, siis hyvin pieni palanen mun läpimurtokokemuksesta.
Suurin osa löytyy paperilta, parilta viime vuodelta on kertyny läjä muistiinpanoja ja siks tää nyt vaikuttaa niin irralliselta. Täs on tavallaan checkpointteja siit monologista jota en oo missään vaiheessa kirjottanu ylös ja vasta nyt ne muistiinpanot taas avautu kunnolla tän myötä. Niis ei oo päivämääriäkään ku vaan parissa joten tää jeesaa jos koitan saada jonkunlaisen aikajanan kyhättyä.
Synkroa, enneunia & ennustuksia, telepatiaa, psykokinesiaa, itsehypnoosia & kaverin hypnotisointi(tai jotain vastaavaa alitajuista toimintaa) ym. hämärää. Suurin osa on tapahtunu selvinpäin ja vahingossa, kävin aika vitullisilla kierroksilla samalla ku keho oli äärimmäisen rasituksen alaisena.
Toi hypnoosi oli ainut joka oikeesti pelotti, siinä "näki" toisen pään sisään ilman et toinen huomaa sitä. En oo viittiny kertoa sitä sille, kaikesta muusta ollaan kyl puhuttu.
Miks mä sit otaksun et tää oli hypnoosi, eikä telepatiaa, oli se, et siihen vaadittiin tiettyä logiikkaa ja numeroarvoja, joita en pysty palauttamaan muistista läheskään yhtä nopeesti mitä pystyy puhumaan tai kirjottamaan. Se oli siis selkeesti alitajuista datan prosessointia. Kun taas telepatia tuntuis olevan luonteeltaan intuitiivista, eikä vaadi logiikkaa(tai ehkä vaatiikin, mut siinä tapauksessa näkisin sen koodina jota omalla aivokapasiteetillani en kykene murtamaan, ainakaan siis tietoisesti).
En oo sulkenu pois sitä mahdollisuutta, et olin vaan psykoosissa, mut ottaen huomioon sekä kyvyn ajatella koko ajan rationaalisesti, että todisteet ja todistajat, pidän sitä melko epätodennäkösenä. Toki psykoottiseks luokiteltavia oireita oli, mut niinhän shamaaneillakin.
Vois avautua näistä ehkä myöhemmin lisää. Nää jutut oli syynä siihen et miks rekkasin taas tänne, vaik nää sopis kyl ehkä paremmin tonne tietoiseen foorumille..