Tässäkään ei ole mitään järkeä, ja 2C-E

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
haureus
Lepakko

Tässäkään ei ole mitään järkeä, ja 2C-E

Post by haureus »

Hei ihmmeiset, tätä voi vetää vaan yhdellä ainoalla tavalla, ja se on vetämällä tarpeeksi :D

40mg oraalisesti veti ympäröivän maailman sellaseksi fraktaalipuuroksi, että ei mitään rajaa. Jos te haluatte nähdä kunnolla fraktaaleja kaikkialla, siis ihan kaikkialla, niin tää on just sitä varten.

Lähdin käveleen metsään ihan muuten vaan, en oikein osannut odottaa tältä mitään tosi mullistavaa. Jossain vaiheessa tajusin, että ei helvetti, tää oikeesti vaikuttaa jotenkin. Sitten aloin tajuaan, että nyt alkaa pikku hiljaa menemään jo aika kovaa.

...Sit katoin kelloo. Luulin, että trippailen jo sukkani jaloista, mutta mitä vielä: 2 tuntia kulunut, oon vasta nousuissa :D

Yritin siinä sitten kävellä kaikessa rauhassa, mutta fraktaaleja alkoi muodostumaan ihan kaikkialle. Tien vieressä olevasta muurahaispesästä muodostui fraktaalipesä. Aloin jo vähän pohtimaan, että pystynkö pian edes kävelemään, kun tuntui siltä että fraktaaleja tulee ihan kaikkialle sellaisella syötöllä, ettei meinnanut edes eteensä nähdä.

Ajatukset pyöri ihan miten sattui. Ajattelin, että koen jotain elämääni mullistavaa, kunnes havahduin siihen mitä teen. Tajusin jossain vaiheessa, että mun alkuperäinen kysymys unohtuu, ennenkuin kerkeän muotoilemaan siihen vastausta. Looppasin tällästä "tässä ei ole mitään järkeä, särkeä? en tykkää särjestä" -jutuissa koko ajan.

Nyt kaduttaa, että kirjoitin jostain 4-HO-MET:stä pussillisena fraktaaleja, tässä on niitä säkillinen. Lyhyestä virsi kaunis: vitusti fraktaaleja, mutta ei kyllä mitään järkeä.
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
damazca
Lepakko

Re: Tässäkään ei ole mitään järkeä, ja 2C-E

Post by damazca »

Olen kyllä tuosta visuaalisuudesta kanssasi eri mieltä. Mulle 21mg 4-HO-MET:tiä tarjosi enemmän visuaalisuutta kuin 100mg 2C-E oraalisesti. Toki tuolloin oli tolea, ainetta oli mennyt edellisen 9:n päivän aikana 150mg. Mutta on tuo 100mg siltikin IHAN VITUN ISO DOSE (enkä sitä olisi ikinä selvinpäin ottanutkaan). Mutta joo, nää ihmiset on erilaisia jne. Saattaa toki olla että tuo 4-HO-MET oli mulle niiin visuaalista juuri sen takia kun sitä niin kovasti siltä odotin, "pussillinen fraktaaleja" nimittäin sinetöi oman ostopäätöksen.
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.