Toki muutkin levyt kelpaa.
Tämä oli kolmas viesti tässä wanhassa ketjussa! Ja tottakai mä sen silloin missasin...idar..artemisia absinthium wrote:(snip,snip snapedy snap)
samoin Pendulum ja Squarepusher (drum n'base)
Aivan tosi juttu. Se iskee mikä muutenkin iskee. Ei trippi sinällään anna millekkään tyylilajille mitään iskevää uutta taikavoimaa. Vaan jos kuuntelet vanhaan iskelmää mielissään selvänä niin tripillä se vie sfääreihin.benelux fat wrote:Tämä oli kolmas viesti tässä wanhassa ketjussa! Ja tottakai mä sen silloin missasin...idar..artemisia absinthium wrote:(snip,snip snapedy snap)
samoin Pendulum ja Squarepusher (drum n'base)
Tyylit on löytyny. Olen tajunnut että tripillä, stripillä tahi muuten vaan kuutamoa kiertämässä ollessa, parhaiten pärähtää juuri ne biisit ja artistit joita myös selvinpäin tulee kuunneltua. Pääsee ihan uusin kerroksiin.. Niinku mä tänään Vuosaaren ylpeydessä, eli Cirruksessa!![]()
Ei ole olemassakaan "trippimusiikkia", on vaan musa.
Kingston Wallilla on kyllä paljon melankoliaan yllyttäviä biisejä, ehkä siksi juuri pidänkin siitäPiikki wrote:Infected, ozric tentacles, markus schulz---> jos jotain rauhallisempaa kaipaa.
Myös kingston wall upposi dxm:ssä vaikka alkuun en pitänyt siitä yhtään, tuli vain huono olo siitä musiikista.
Pian kuitenkin pääsin mukaan

Osta.Dagga wrote:Hitto, tuntuu olevan hankala warettaa useimpia näistä nimistä, onko vinkkejä? Älkääkä sanoko et osta!

Mielestäni vielä paremmin toimii kun katsoo leffaa ja vääntää äänet pois, minkä tilalle musiikkia oman maun mukaan. Tästä syntyy outoja kontrasteja, ja toisaalta taas paljon yllättäviä yhteensopivuuksia (johtuisikohan huumeista, etenkin dexmin aikaavaruutta vääristävästä vaikutuksesta.)spasm wrote:En ole vielä tätä testannut, mutta saattaa olla hyvinkin "trippaava"/psykedeelinen äänimaailma, kun laittaa jonkun leffan pyörimään (ei hirveän dialoginen leffa) niin että sitä ei kuitenkaan nää. Jotkut 70-luvun trillerit/kauhuleffat varsinkin voi olla aika jänniä. Pitää joskus koittaa dexmeissä![]()