Pahimman makuiset huumeet

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
sunyata
Psykonautti

Re: Pahimman makuiset huumeet

Post by sunyata »

Käymisvaiheessa oleva kotiviini on vitun paskaa. Vaikka dokaan ihan perkeleellisesti, nii sitä ei pysty kyl juomaan. Se pitää lapota, kirkastaa ja antaa vielä vähän maustua, nii sit menee alas hyvillä mielin.

Noi DXM-kokemukset tosiaan kiinnostaa, koska jos se maistuu ihan paskalta tai sinne jää bensaa, nii viittiikö sitä Resilaria, Zippo-bensaa yms. tarvikkeita sit edes mennä ostamaan. Kivaa kun on pää sekasin tai jotain eskapismia tästä maailmasta, mut en kyl ite ainakaan suuria määriä mitään makupaskaa työnnä kurkustani alas. Sit taas jos on kyse pienistä määristä, nii mitä sit vaikka on vähän kitkerää settiä. Kitkeryys ei ole pahuus.
vain otettu lääke ottaa päähän
tweek
Psykonautti

Post by tweek »

Hirveimmät on kyl oltava ekstaasi, 4-FMP ja voiks nyt panacodii laskee mut ei sekään kivalta maistu.
Joku 4v sitten lens Pacifiquessa laatta ku ekstaasia sulattanu kielen alla. Yleensäkään en tykkää nappeja sulattaa kielen alle just ton makuhaitan takii.
You never get to heaven if you're scared of getting high.
Tanz

Post by Tanz »

Ei semmosia kamppeita ole tullut vastaan mitä ei ois alas saanu, mutta eroteltu kodeiini ei hirviän kivalle maistu ku sitä pitempään vetelee. Deksmi ei mun mielestä hirveän paha ollu, jollain tavalla ehkä jopa hyvä :D
Trapped
Psykonautti

Post by Trapped »

:> consertan pureskelu tuottaa suurina määrinä vaikeuksia helvetin imelän makunen se kuori joka jää vielä hampaisiin kiinni hyh.
Ressun makuun tottunu jo eikä tuota yhtää vaikeuksia vetää 2x200ml raakana eikä edes mahassa kierrä.
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

En voi sanoa omaavani hirveän laajaa kokemusskaalaa eri huumausaineiden makujen puolesta, mut niistä kokemuksista mitä on, niin eroteltu dxm on oikeesti ollu vaan aivan reilusti ihan vitusti hirvein :shock: En ymmärrä miten jotkut voi edes rankata mitään muuta ainetta sen maun yli. Eroteltuja panacodeja monet sanoo pahanmakuisiksi, onhan ne joo, mut ei kyllä mitään verrattuna resilarista sitruunahapolla eroteltuun dxm:ään...
THC

Post by THC »

Kyllä jotkut naksut saa karvat pystyyn. Ja vauhti. Ensimmäisen kerran kun söin sieniä, oli vaikeaa saada ne tippumaan. (En ole muutenkaan sieni-ihmisiä) Mut kerta kerralta ne on parempia, niinkuin joku jo aiemmin sanoikin ;)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Silokit vai cubensikset? Musta silokkeja on aina vaikeempi saada syötynä. Tuoreena pidän mausta, mut kuivattuna tosi puumaista. Enkä tykkää puun mausta.
THC

Post by THC »

King Ink wrote:Silokit vai cubensikset? Musta silokkeja on aina vaikeempi saada syötynä. Tuoreena pidän mausta, mut kuivattuna tosi puumaista. Enkä tykkää puun mausta.
Jälkimmäiset. En oo silokkeja testannut, vaikka tarjolla on ollutkin..

En sitten tiedä onko se siitä kiinni kuinka paljon niitä on kuivattu se maku. Mulla on ainakin niin kaivertuneet hampaat, että mitä kuivempaa sienet on sitä tiukemmin ne jää mun hampaisiin kiinni :mrgreen: Onkohan silokit sitten vahvemman makusia? Ekalla kerralla jo cubensiksista meinas purjo lentää :foil:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

En siis ite oo cubensiksia koskaan syönyt, että miun huonosta lauseenmuodostuksesta johtuen saattoi tulla väärinkäsitys. Tarkoitin siis sanoa että silokkeja on aina kerta kerralta hankalampi saada syötyä, ekoilla kerroilla oli helppoo mut nykysin vaikeutuu vaan homma aina kun syö.

Toi hampaisiin jääminen on inhottavaa kun sit sen maistaa pitkään. Ei silleen se mössö haittaa, mut jos se maistuu pahalta.

Miulla alkaa lähennellä kuivattujen silokkien syönti sitä kauhua mikä tulee kun ajattelee sitruunahappodexmin juomista.
THC

Post by THC »

King Ink wrote: Toi hampaisiin jääminen on inhottavaa kun sit sen maistaa pitkään. Ei silleen se mössö haittaa, mut jos se maistuu pahalta.
Joo. Mut sinnehhän ne varastoituu, kulkee kivasti mukana :heh:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Vähä iltapalaa jos tulee nälkä illemmasta eikä jaksa kulkea jääkaapille.
THC

Post by THC »

King Ink wrote:Vähä iltapalaa jos tulee nälkä illemmasta eikä jaksa kulkea jääkaapille.
:razz: aiheesta poiketen :D
Tanz

Post by Tanz »

Tanz wrote:Ei semmosia kamppeita ole tullut vastaan mitä ei ois alas saanu, mutta eroteltu kodeiini ei hirviän kivalle maistu ku sitä pitempään vetelee. Deksmi ei mun mielestä hirveän paha ollu, jollain tavalla ehkä jopa hyvä :D
Ja nyt muistin että kärpässienet ovat ihan hirveän makuista tavaraa kuivattuna. HYI VITTU, sitä sitten vielä oksentaa ulos. Meikä ei oiken diggaile siitä mausta..
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Punakärpässienen nauttimista helpottaa huomattavasti kun jauhaa sen HELVETIN HIENOJAKOISEKSI jauhoksi. Ja sit vaan lusikal suuhun ja vettä päälle ja nielee niin nopeaan ettei ees huomaa makua. itse sovellan aina kun syön amanitoja. En vois kuvitellakkaan pureskelevani sitä mössöä, hyihyi.

Sekin kyl jää kivasti hampaisiin.
SinatraPesonen
Lepakko

Post by SinatraPesonen »

Tanz wrote:Ja nyt muistin että kärpässienet ovat ihan hirveän makuista tavaraa kuivattuna. HYI VITTU, sitä sitten vielä oksentaa ulos. Meikä ei oiken diggaile siitä mausta..
Tuo on ollut kyllä hirvein makuelämys juu.. joskus kun piti sitäki testailla. Empä taida uudestaan vaivautua.. :roll:
"All in all not a bad guy - if looks, brains and personality don't count"
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Äiti sano mulle aina ku olin pieni et "se mikä maistuu hyvälle ei voi auttaa tai toimia" :D hahah niihä se vähä on ,, paitsi hatsi :P
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Sub-Zero
Karvakuono

Post by Sub-Zero »

lsa siemenet.. hyi vittu. :oops: :x
..:: Cold as ice ::..
Vape
Lepakko

Post by Vape »

dxm saa kyllä karvat pystyyn

hyvänä kakkosena semmonen oikein päin vittua tehty ja erittäin hiivanen kilju mitä tuli yläasteella väsättyä, NAM
Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo »

Olenkohan outo tai jotain, koska mielestäni monien mainitsemat HBWR-siemenet, psilosybiini- ja kärpässienet, kratom jne. ovat jopa hyvän makuisia. :mrgreen:
Pahimman makuinen on kuitenkin resilar/dxm. Jopa resilarin haju nostaa oksennuksen kurkkuun.. :x Myös väkevät alkoholijuomat aiheuttavat helposti oksennusreaktion.
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
Neste
OD

Post by Neste »

DXM :/

Kakkosena tulee DPT joskin se on herkkua dexmiin verrattuna :P
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

4-fluoroamfetamiini muuten polttelee aika mukavasti ainakin kielen alla, eikä ole kyllä muutenkaan hyvää. Mutta kapselissa menee hyvin alas.
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
zerk

Post by zerk »

Eroteltu kodeiini, DXM, unikkotee. Siinäpä top 3.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Depot tramal pureskeltuna on kyllä aika vitun hirvee. Ei silti edelleenkään mitään verrattuna sitruunahappodexmiin... :)
zerk

Post by zerk »

Ai niin tosiaan toi 100mg tramal retard pureskeltuna on ihan hirveetä :D
dazerc

Post by dazerc »

Mää en ymmärrä tota kun kaikki sanoo että tramalit pureskeltuna maistuu aivan hirveiltä. Mun mielestä ne maistuu ehkä ihan vähän pahalta (aika yht pahalta kun opamox), mutta ei tuota mitään ongelmia tuo pureskelu. Xanorit ja eroteltu dexmilitku on miljoona kertaa hirveempiä :D
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

offtopic. Asiallinen avatar kirkonmies!

Nii joo ja piri on ikeniin hierottuna pahaa.
pirun hyvä nuolla kuorena
tonttu77
Tuppisuu

Post by tonttu77 »

No enpä ole kovin montaa kokeillut, mutta imovane on todella karseen makunen, maistuu vielä aamullakin suussa.. Ihan sama miten sen yrittää ottaa.

Sitten panacod pore, kun heittää lasilliseen 4-5 tabua (enempää en ole uskaltanut..) niin se litku on kyllä aika karseeta...
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

olen sinäänsä ihmeellinen kaveri, että pidän useista "karsean" makuisista päiteistä / aineista.
Kai se on Imovanejen maku josta en pidä aamuisin.
doof
Kameleontti

Post by doof »

methylone o ainaki karseen makust, eikä kyl eroteltu dexmilitkukaa hyvää ole
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Mikään ei vieläkään voita maussa tota panacodia mulla. Eroteltuna meinaa jo laatta lentää aina ku juo. :foil: Se on varmaan se parasetamoolin maku mikä kuvottaa, luulisin. :down:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.