Lecithin?
-
HUUHAA
- Apteekki
-
Shro
- Apteekki
-
Kalastaja
-
growy
- Kameleontti
Re: Lecithin?
Mitä tämä on? vähän tarkempaa tietoa kaivattaisiin niiltä ketkä tietää?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Dexma
- Moderator
Re:
Kuulostaa mulle sopivalta... Mut siis mitä vittua tää tekee taikka yleensä on?Kalastaja wrote:Tässä on dexmipeikon viisasten kivi. Soijalesitiiniä 225 grammaa seitsemällä ja puolella eurolla lähimmästä hippikaupasta.
-
Chaugnar Faugn
Re: Re:
http://en.wikipedia.org/wiki/LecithinDexma wrote:Kuulostaa mulle sopivalta... Mut siis mitä vittua tää tekee taikka yleensä on?Kalastaja wrote:Tässä on dexmipeikon viisasten kivi. Soijalesitiiniä 225 grammaa seitsemällä ja puolella eurolla lähimmästä hippikaupasta.
Kiteytettynä.
"Lesitiinin vaikutuksia testataan edelleen, mutta jokseenkin varmana pidetään, että se 1) alentaa veren kolesterolia, 2) toimii nootropiinina eli parantaa muistia ja keskittymiskykyä, 3) polttaa rasvaa, 4) vahvistaa hermostoa, 5) edistää rasvaliukoisten vitamiinien imeytymistä, 6) hidastaa fyysistä vanhenemista sekä 7) suojelee maksaa."
-
Dagga
- Apteekki
Ja tuolta löytyy jotain tietoa kombotuksesta DXM:n kanssa: http://dextroverse.org/zine/zine15/
Jännää!
Jännää!

-
tajunalle
- Lepakko
Erittäin mielenkiintoinen aine. mistäköhän tätä kannattaisi mennä etsimään?
-
Rambo
- Karvakuono
Lähes jokaisesta luontaistuotekaupasta pitäisi löytyä hintaan 5-12e pakkauskoosta riippuen.Altair wrote:Erittäin mielenkiintoinen aine. mistäköhän tätä kannattaisi mennä etsimään?
Edittiä sen verran että jos kapselitavaraa haluaa niin saa pulittaa moninkertaisen hinnan -_-
Q(O_o)Q
-
Chaugnar Faugn
Pienellä vaivalla voi ostaa apteekista gelatiinikapseleita ja niihin heittää.Edittiä sen verran että jos kapselitavaraa haluaa niin saa pulittaa moninkertaisen hinnan -_-
-
Dexma
- Moderator
Ja sitten halutaankin kuulla trippi tarinoita tästä aiheesta... Kuulostaa jännältä... toisaalta mikä vaan Dexmin kanssa kuulostaa jännältä ja kivalta...
-
tajunalle
- Lepakko
Ensi viikonloppuna kokeilen tätä komboa. Katsotaas sitten.