The worst trip is the one that you come back as the same you went in.
Oiskohan Timothy Learyn käsialaa..
"Psykedeeleillä pelleily"
-
tweek
- Psykonautti
Re: "Psykedeeleillä pelleily"
You never get to heaven if you're scared of getting high.
-
wRRa
- Moderator
Mä en koe trippien muuttavan itseäni mitenkään kovin dramaattisesti, eli tarkottaako tää että mun kaikki tripit on huonoja?tweek wrote:The worst trip is the one that you come back as the same you went in.
Oiskohan Timothy Learyn käsialaa..
Mutta emt, kai se minkä käsitän "minuutena" on jotain sellasta, missä tietyt asiat on muutoksessa koko ajan ja tietyt asiat pysyy aina samankaltaisina, riippumatta mitä tapahtuu (esimerkiksi temperamentti vaikuttais pysyvän melko samankaltaisena riippumatta siitä kuinka mielipiteet asioista saattaa muuttua). Sit taas niitä muutoksessa jatkuvasti olevia asioita (kuten mielipiteitä) ei oikeen tuu laskettua siihen "pysyvään minään" eli tavallaan vaikka ne muuttuiskin niin en koe että ihmisenä kamalasti muuttuisin. Enkä sit koe taas et trippailu muuttais mua sen takia ihmisenä paljoa, vaikka se saattaa jotain mielipiteitä jne. ehkä muuttaakin.
Toisaalta mun mielestä trippi on aivan loistava, jos sen aikana tajuat, ettet tarvitse muutosta. Toisaalta jos oot ennen kelannu tarvitsevas niin kai sen älyäminen sit on se muutos.
Sit taas toisaalta, muutos tapahtuu koko ajan. Trippi tai ei, et sä koskaan palaudu takas sellaseks ku olit hetki sit.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
King Ink
- LD50
Eikö sitten esim. mielipiteet ja niiden muutokset vaikuta sun käyttäytymisees niin paljoo, että kokisit niiden muuttavan sua ihmisenä?
Vaikka munkin mielest tietyt persoonallisuuden osa-alueet, kuten just temperamentti, tai vaikka luonne, on semmosia joihin ei pitäis kummempia muutoksia saada aikaan, niin kyllä itse koen psykedeelien saavan aikaan niin paljon pienempiä muutoksia että kokonaiskuva persoonallisuudesta kyl muuttuu kokoajan. Ja muuttuu muutenkin, mut trippien ansioista sykäyksissä.
Jos sulla vain ei ole asioita joita sun ''olisi'' muutettava itsessäs?
Ainakaan mitää niin suuria juttuja, että ne muokkais huomattavasti sua ihmisenä.
Tai niin isoja, että sun pitäis psykedeeleillä 'herättää' ittes huomaamaan ne pointit.
Vaikka munkin mielest tietyt persoonallisuuden osa-alueet, kuten just temperamentti, tai vaikka luonne, on semmosia joihin ei pitäis kummempia muutoksia saada aikaan, niin kyllä itse koen psykedeelien saavan aikaan niin paljon pienempiä muutoksia että kokonaiskuva persoonallisuudesta kyl muuttuu kokoajan. Ja muuttuu muutenkin, mut trippien ansioista sykäyksissä.
Jos sulla vain ei ole asioita joita sun ''olisi'' muutettava itsessäs?
Ainakaan mitää niin suuria juttuja, että ne muokkais huomattavasti sua ihmisenä.
Tai niin isoja, että sun pitäis psykedeeleillä 'herättää' ittes huomaamaan ne pointit.
-
tweek
- Psykonautti
Mä kelaan tota silleen et pitäs aina jotain "tajuta" ei välttämättä muuttua.. Mut tosin ite nautin suuresti vaan puhtaasta häröilystä, ilman ajatuksia. Toi heitto nyt oli vaan kaikille "oikeesti" rankan tripin kokeneille.wRRa wrote:Mä en koe trippien muuttavan itseäni mitenkään kovin dramaattisesti, eli tarkottaako tää että mun kaikki tripit on huonoja?![]()
"Ei ole paskoja trippeja vaan erilaisia sellasia".
Last edited by ferox on Tue 03 May 2011, 13:42, edited 1 time in total.
Reason: BBcode fix
Reason: BBcode fix
You never get to heaven if you're scared of getting high.
-
wRRa
- Moderator
No ku musta tuntuu et mä tiedän millä alueilla mussa on kehittymisen varaa ihan ilmankin että vedän psykedeelejä. Ei musta tunnu että psykedeelit auttais mua tajuamaan mitään uutta mitä en jo entuudestaan tietäis. Lisäks jooga ja meditaatio tuntuu musta kehittävämmiltä kuin psykedeelit, niitä tehdessä "oivalletut" asiat tuntuu jotenkin pysyvämmin oivalletuilta. Eilen joogatessani tajusin että oon aika huonossa kunnossa fyysisesti ja että mun keuhkoihin sattuu koska oon polttanu niin paljon röökiä enkä oo enää polttanu sen jälkeen.King Ink wrote:Jos sulla vain ei ole asioita joita sun ''olisi'' muutettava itsessäs?
Musta voi ihan hyvin kokea rankan tripin ilman että muuttuu ihmisenä mitenkään kummemmin tai ilman että edes tajuaa mitään uutta.tweek wrote:Toi heitto nyt oli vaan kaikille "oikeesti" rankan tripin kokeneille.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."