Olin auto-onnettomuudessa maanantaina ja turvavyö pelasti meidät kummatkin. Riipuin pelkääjän paikalla pää ylösalaisin...
Eilen otin vesipiippuni ja latasin siihen vähäisiä määriä Salviaa. Otin mp3 soittimeni johon olin ladannut viidakon ääniä ja jotain "new age" rauhoittavaa musiikkia, istuin sänkyni reunalla ja pyyhkeen olin levittänyt sängylle tulevan hikoilun takia.
Imaisin syvään bongista ja toisenkin kerran, mutta mitään ei tuntunut. Tiputtelin salviaa lisää pesään ja jatkoin imuttamista. Laskin bongin pöydälle ja tunsin hikipisaroiden kohoavan ohimolleni. Suljin silmäni ja mieleni täytti usva. Usvasta muodostui ahdas huone, jossa oli valtavia pehmeitä tyynyjä - sinisiä ja punaisia, pilkullisia ja raitaisia....
... usva mielikuvineen katosi.
Tökin Salvia silppua sormellani pesässä ja tarjosin sille jälleen tulta. Imin pitkään ja nyt tunsin kipuna savun tunkeutuvan keuhkoihini. Pidätin hengitystäni niin kauan kuin vain voin... Jälleen usva saapui mieleni huoneisiin. Silmät suljettuna näin maasta kohoavan jotain hyvin hitaasti. Se oli iso ja tumma möykky. Ajattelin voisiko tämä olla se auto jossa olin onnettomuudessa. Möykky nousi ylöspäin ja tunnistin sen siksi autoksi. Rauhallinen musiikki sai auton leijailemaan ja pyörimään hyvin hitaasti ja minä hymyilin: "Se autohan se siinä".
Avasin silmäni ja otin bongistani jälleen savuja. Nyt hiki virtasi otsallani ja laskeuduin selälleni vuoteeseen. Maksin siinä rentoutuneena kuunnellen viidakon ääniä ja erilaisten soittimien ääniä. Visuaalit olivat kadonneet... avasin silmäni ja tyttöystäväni tuli vierelleni. Hän kirjoitti kannettavalla jotakin ja kehotti minua vain rentoutumaan.
En tuntenut lainkaan kipuja ruhjeissani, joita olin saanut onnettomuudessa. Koskettelin kipeitä kohtia ja hymyilin miettien kauankohan kivut pysyvät poissa.
Vajaan tunnin kuluttua tunsin itseni edelleen hyvin rentoutuneeksi, mutta joitakin lihaskipuja alkoi jo tuntumaan. Nousin ylös syömään ja puheeni oli hyvin hidasta ja ääneni hiljainen.
Vatsa täynnä kävin uudelleen lepäämään sängylle ja nukahdin. Nukuin hyvin koko yön, ensimmäisen kerran sitten onnettomuuden.
Sumuinen Salvia
-
Silmä
- Karvakuono
-
Presidentijoe
- Karvakuono
Re: Sumuinen Salvia
kaunista.