Päätin tässä nyt, että kun savuissa tulee kaikennäköistä jännää, niin vois vaikka sitä omia kokemuksiakin rustailla tarina/novellimuodossa.
Eli tästä nyt alkaa sEnsI stories part 1
Ohhohh, mikä päivä. Heräät valmiiksi kännissä edellisen illan grillailujen pohjalta jääneet viinat tallessa, kun tuli kumminkin kumottua kori kaljaa ja puoli litraa viinaa...
Nnoh mikäs siinä frendi tuli morjestaa aamul ko rapulas heräs ja kaljaahan se toi mukanaan. Siit sitten kaljaa juomaa ihan vaan, jotta pelkotilaa rapulan tulemisen voisi ehkäistä. Yhtäkkiä frendi rupes huutaa et "JES JES JES!!" olin vaaa et o.O?! Frendi siit sit tokas että saatiin saunavuoro lainaa et koht lähtää saunaa. Ei siin sitte kaljaa juomaa saunaa parin kaveripiirini parhaimmistoon kuuluvien ihmisen kanssa, jonka ohessa hiuksetkin lyhenivät höyläkaljuksi.
No sit siin saunomassa puhelin soi "tarviiks hittii, nyt ois?" oltii kaikki ihan helvetin onnellisia ko kerran tulee savua kyydin kans, ettei ite edes kyytiä tarvi sumpata ja saa rapulan viimisetkin rippeet poies. Siinä sitte kun saunasta pois tullessa tsiigailin maisemaa ja katoin et ruohikkoo on paljo näkyvis ja sonikka paistaa. Tokasin frendeille, et "hei venataaks kyytii täs pihal, heitetäää pyyhkeet nurtsille ja alotetaa auringonpalvontarituaali.
NYT TULEE "AJATTELUTAUKO" ELI TOISINSANOEN KÄYN MIETINTÄMYSSYILLÄ, TOIVOTTAVASTI TULOKSENA VIELÄ PAREMPIA TILANNETARINOITA JA ANALYYSEJÄ TÄHÄN POSTAUKSEEN-------->--------------------------------------------------------------->------------------------------------------------------>------------------------------------------------------------------------->--------------------------------------------->---------------------------------------------------------------->
Noniin tämmönen välispiikki sit tähän sauhuttelutauon tapahtumiin. Ahh... mikä olo!! Se tunne ku oot polttanu ihan vitun hyvät savut ja saanu piparia ni ei paremmast väliä
Tosiaan joo lähettii sit hulmuttelee autolla kohta Kotkansaarta, mistä käytiin hakemassa illan makeispussit messiin ja sit menoks. Vedettii sit autol liidsii ja vaan vähä chillailee hyväs seuras ja kiusattii parii kitkusta ku ei päässy polttaa viel savui
Nnnoh sit kun päädyttii suoraan päin lätkäläandian maagiasta maailmaa. Olihan siinäkin sitte ku oli aamulla jo herätessää valmiiks kännis, alko ryyppää ettei rapulaa tuu ni joku 12kaljaa plus vahvan viinapaukun ni johan siit pärähtää lätkäst ihan omaa maailmaa.
Polttovälineenä valitettavasti väliaikaisena itse tehty "ghetto-bongi", mut tuleepahan ens kuun ekan päivän jälkeen haettua kunnon bongi kouvolasta HEaven&Hell myymäläst (: Mutjoo pesänä toimi 19mm hylsy teipattuna veikkauksen kynään. Läpyskän mixaussuhde oli ~3g lätkää / puoltoist röökii imasin 1,0l:n pulloon kaikki mitkä täpö täyteen tampatusta pesästä lätkää sinne mahtuu, ja sit kaverit yllyttää "et uskalla ottaa samoil keuhkoil kaikkii" tuumasin "ai en vai" ja sit sitä mentii.... eka koomasin koneella hetken ja jutskailin et jos frendi tulis jokukerta toiselt paikkakunnalt meitsin kämpille ja sit tuli se "ei vittu pakko päästä johoki lepää" vaikutin että olisin hirveissä "övereissä" mutta todellisuudessa olin kuin paratiisissa. Kaikki tuntui hyvältä, makailin biitsillä parin typykänkanssa. Tosiaan kaikki hyvin olin ihan hiljaa ja lepäsin rakentamassani "pesässä" sänkyni kulmassa, mikä on nimeltään "MINUN PAIKKANI"
Sitte se viel et yks kaveri tuli käymää ku me jätkienkaa oltii ryyppäämäs ja polttelees et hän tulee kahville. No joo chillas hetken meijänkaa poltettii hitit keitin kahvit juotii ne ja sit kaiken kukkuraks viel pipariaki heru (:
P.S. Tää on nyt tällänen savuissa saatu idea, että kerron omia "trippitarinoita" mitä savusta minulle tulee, mitä ihmettelen. Kommentoikaa, arvostelkaa, provosoikaa, tai ihan mitä sun pääkoppas kyseisestä tekstistä sanoo, ja et onko tää paska idea vai mitä mieltä oot tämmösestä "päiväkirjasta"
SS