Lätkän laadusta
-
Armitage
- Tuppisuu
Re: Lätkän laadusta
Moro,
Kattelin tuossa perjantain (1.4.2010-2.4.2010) Ilta-Sanomien huume-uutisen lätkäpinoa, ja siellä on mukana yks paketti joka on pakattu daavidin tähdillä koristeltuun paperiin. Muut muoveissa. Tuli siitä mieleen että pitääkö juutalaisten polttaa jotain kosher-lätkää? Kosherhan tarkoittaa "kelpoa", eli määrätyn standardin täyttävää tuotetta. Onko juutalaisilla siis oma erityinen hasislaatunsa, ja kieltäytyvät polttamasta vaikkapa peruslätkää?
Vai keksiikö joku paremman selityksen miksi yksi paketti on erityisesti pakattu eri tavalla sisältäen selkeän etnisen symbolin?
Kattelin tuossa perjantain (1.4.2010-2.4.2010) Ilta-Sanomien huume-uutisen lätkäpinoa, ja siellä on mukana yks paketti joka on pakattu daavidin tähdillä koristeltuun paperiin. Muut muoveissa. Tuli siitä mieleen että pitääkö juutalaisten polttaa jotain kosher-lätkää? Kosherhan tarkoittaa "kelpoa", eli määrätyn standardin täyttävää tuotetta. Onko juutalaisilla siis oma erityinen hasislaatunsa, ja kieltäytyvät polttamasta vaikkapa peruslätkää?
Vai keksiikö joku paremman selityksen miksi yksi paketti on erityisesti pakattu eri tavalla sisältäen selkeän etnisen symbolin?
-
Gartargor
- Psykonautti
Eräs lätkälaatu on brändätty "daavidin tähdeksi" ja tästä tähti symboli.. näin oon asian ainakin ymmärtänyt
Pistäppä linkkiä kyseiseen uutiseen
EDIT: eikun ei tainnut olla netti uutinen
Pistäppä linkkiä kyseiseen uutiseen
EDIT: eikun ei tainnut olla netti uutinen
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
-
Armitage
- Tuppisuu
Ei ollu ku lehdessä yhen sivun juttu. Tai muusta en ainakaan tiedä. Voi olla joo pelkästään merkkinä siitä mitä laatua edustaa...
-
King Ink
- LD50
Ainakin tuolla ''Kannabiksen hinnoista'' töpicis on jonkun verran juttua siitä,
viesteistä päätellen ehkä hieman normaalia läbyä parempaa muttei mitään erikoista.
viesteistä päätellen ehkä hieman normaalia läbyä parempaa muttei mitään erikoista.
-
growy
- Kameleontti
Oon kuullu huhua että jokainen levy leimataan nykyään Daavidin tähdellä, markkinointikikka kai.. Ns. Parempaa mut samaa jatkettua paskaahan toi on mitä muutki peeällät.Ainakin täälläpäin. Sit jengi ihan innoissaan hehkuttelee tuol et nyt löytyy Daavidin Tähtee vaikkei koskaan varmaan oo oikeesti OIKEAA Daavidin Tähteä nähnytkään..Armitage wrote:Ei ollu ku lehdessä yhen sivun juttu. Tai muusta en ainakaan tiedä. Voi olla joo pelkästään merkkinä siitä mitä laatua edustaa...
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
dazerc
Kyllä niitä muitakin leimoja on näkyny laatoissa... ja se tota daavidin tähti peltsiä on aika kauan liikkunut ja aina yhtä paskaa ollutgrowy wrote:Oon kuullu huhua että jokainen levy leimataan nykyään Daavidin tähdellä, markkinointikikka kai.. Ns. Parempaa mut samaa jatkettua paskaahan toi on mitä muutki peeällät.Ainakin täälläpäin. Sit jengi ihan innoissaan hehkuttelee tuol et nyt löytyy Daavidin Tähtee vaikkei koskaan varmaan oo oikeesti OIKEAA Daavidin Tähteä nähnytkään..Armitage wrote:Ei ollu ku lehdessä yhen sivun juttu. Tai muusta en ainakaan tiedä. Voi olla joo pelkästään merkkinä siitä mitä laatua edustaa...
-
Velho
- LD50
Näinhän tässä on käynytdazerc wrote:Kyllä niitä muitakin leimoja on näkyny laatoissa... ja se tota daavidin tähti peltsiä on aika kauan liikkunut ja aina yhtä paskaa ollutgrowy wrote:Oon kuullu huhua että jokainen levy leimataan nykyään Daavidin tähdellä, markkinointikikka kai.. Ns. Parempaa mut samaa jatkettua paskaahan toi on mitä muutki peeällät.Ainakin täälläpäin. Sit jengi ihan innoissaan hehkuttelee tuol et nyt löytyy Daavidin Tähtee vaikkei koskaan varmaan oo oikeesti OIKEAA Daavidin Tähteä nähnytkään..Armitage wrote:Ei ollu ku lehdessä yhen sivun juttu. Tai muusta en ainakaan tiedä. Voi olla joo pelkästään merkkinä siitä mitä laatua edustaa...ikinä nähny missään kunnon hasassa daavidin tähtee, aina ollu leimattomia
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
CYKO
- Kameleontti
Kannattaa muistaa talvella että jopa tuorekin läby saattaa vaikuttaa kiveltä alhaisen lämpötilan takia. Kesällä ilmiö on päinvastainen.
-
Kosmonautti
- Psykonautti
En ole koskaan pettyny lätkän laatuun.
Yleisin jatkeaine on HENNA yrtti ku ollaan puhdisteltu joskus lätkää niin aine joka jää veteen kiinni haisee ihan hennalle.
Henna yrtti auttaa päänsärkyihin yms.
Yleisin jatkeaine on HENNA yrtti ku ollaan puhdisteltu joskus lätkää niin aine joka jää veteen kiinni haisee ihan hennalle.
Henna yrtti auttaa päänsärkyihin yms.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
-
disease
- Psykonautti
itekki pettynyt tohon daavidin tähti - peltsiin ku kaikki just ollu sillee oumaigaad daavidin tähtee mut ei oo ollu mitään erikoista : D
-
sxoxyvg
- OD
Lätkä on lätkä on lätkä. Kuka tahansa voi painaa levyn pintaan haluamansa logon, so yeah.disease wrote:itekki pettynyt tohon daavidin tähti - peltsiin ku kaikki just ollu sillee oumaigaad daavidin tähtee mut ei oo ollu mitään erikoista : D
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
disease
- Psykonautti
valitettavasti.sxoxyvg wrote:Lätkä on lätkä on lätkä. Kuka tahansa voi painaa levyn pintaan haluamansa logon, so yeah.disease wrote:itekki pettynyt tohon daavidin tähti - peltsiin ku kaikki just ollu sillee oumaigaad daavidin tähtee mut ei oo ollu mitään erikoista : D
-
Morffi
- Psykonautti
onko missää muualla samaa havaittavissa mut ainakin omissa piireissä ei oo viime aikoina mistään löytyny pl:llää vaan on aina viimesen 2kk aikana ollu vähintään suht pehmeetä nypsyä tai ihan kunnon hasista, ja sitä on siis todella paljon liikkellä nykyään?
fuck the world before it fucks you
-
FlyingH
Huomattu. Ei ilmeisesti peruslätkä mene kaupaksi enään niin hasapoikien on pakko myydä parempaa tavaraa. Saman ilmiön toivoisin toistuvan budin hinnan kanssa, elikkä porukka kieltäytys maksaan 17-20€. tohon tulee ittekin kitkuissa sorruttua joten turha valittaa.
-
muhennos
- Lepakko
Ite en tykkää PL/hash vaik kui "hyvää" ois tarjol. Kukkaa sen olla pitää. Mut yleensä ku sit sitä ruskeeta joutuu polttelee ni en sitä kyl iha perus läbyks luokittelis. Yleensä saadaan melkeen aina tuontitavaraa ulkomailt joka TOIMII. Mut vihree linja kunniaan 
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
-
RcKokki
- Apteekki
Oon nyt parin kuukauden aikana huomannu, että MITÄÄN levyä ei ole ollut täällä päin liikkeellä vähään aikaan :hmh:Morffi wrote:onko missää muualla samaa havaittavissa mut ainakin omissa piireissä ei oo viime aikoina mistään löytyny pl:llää vaan on aina viimesen 2kk aikana ollu vähintään suht pehmeetä nypsyä tai ihan kunnon hasista, ja sitä on siis todella paljon liikkellä nykyään?
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Hmm, itse ostin kyllä ihan sitä PELTSIÄ tässä vähän aikaa sitten, ja ilmeisesti on kaveritkin ostaneet eri lähteistä. Ja minä taas olen saanut sellaisen kuvan, että budin hinta on ihan tässä viimeaikoina alkanut vähän tippumaan siitä 20€ grammasta, koska porukka ei halua sillä ostaa enää. Nykyään kaikki budi mistä kuullut alkaa olla sen 15€. Toisaalta, enpä noissa piireissä ole mitenkään paljoa pyörinyt niin huono mennä sanomaan, mutta tämmöisen kuvan olen itse saanut.
-
Varjo
Älytettiin tossa jokunen kuukaus sitten porukalla peltsiä, kaverilla pärähti jo yks hitti, mutta olihan se kovaa kamaa... Tosin hitonmoiset jumitukset siitä tuli myös 
-
Harold
- Kameleontti
peeällää/läpyä eii oo tullu poltettua hetkeen, paitsi kerran läpällä vaik oli toki kukkaa niin jollain oli joku nippi messissä. hyi helvetti !!
karstat on paremmat.
nypläri on sit ihan asia erikseen, hyvä hasis voi pistää tosi jumiin. laadun huomaa usein myös siitä miten muotoiltavaa se on..
silti suosin buddhaa
nypläri on sit ihan asia erikseen, hyvä hasis voi pistää tosi jumiin. laadun huomaa usein myös siitä miten muotoiltavaa se on..
silti suosin buddhaa
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
xPetu
- Psykonautti
Peltsin hinta ja laatu kyllä näinä päivinä suorastaan ala arvoista! Joku 14e grammalta normaalia ja sen gramman saa pumpata tunteella nopeesti jos meinas jonkuu pilven kaltaisen olotilan saada :hmh: ja kyllä ne kaikki daavidin tähdet ym. on ihan samaa paskaa ainakin täällä ollut
-
Damned
- Psykonautti
Melko pehmeän lätkän polttaminen vaporisaattorista?
Tarkottaen tälläistä
http://hamppu.net/index.php?option=cont ... &Itemid=35
Mitäs ootte mieltä? potkiiko paremmin tosta kuin murustaisi jointtiin?
Tarkottaen tälläistä
http://hamppu.net/index.php?option=cont ... &Itemid=35
Mitäs ootte mieltä? potkiiko paremmin tosta kuin murustaisi jointtiin?
-
mentalhell
- Kameleontti
Täälpäin liikku tosi pehmosta läpyskää tässä viimeaikoina. Pysty siis käsillä pyörittelee ihan minkälaisia palloja vaan ja murskaamaan ne. Polttona oli tosi jees, harvoin pilvestä tykkään, mut toi lätkä oli jotenki tosi rauhottavaa ja miellyttävää vaikutukseltaan. Tuo pehmeys oli tosi erikoista, väsäykseenkään ei tarvinnut tulta, sormilla vaan jauhoi röökin sekaan. Tottunut kun olen saamaan sitä kivikovaa levyä jos "hasista" hankin..
-
Zubs
- Lepakko
Tossa tuli saatua todella hyvää hashista ja vesipiipusta poltettiin kaverin kanssa.
Oli hyvä ku alotettiin polttaminen niin olin vähän skeptinen, että toimineeko tuollainen pikkumäärä. Meni 5 min ja BLAM! Sit sitä oltiinkin todella pilvessä pitkään pitkään aikaan.
Eli suosittelen kaikille, jotka kyseisen pömpelin omistavat(vesipiipun).
Oli hyvä ku alotettiin polttaminen niin olin vähän skeptinen, että toimineeko tuollainen pikkumäärä. Meni 5 min ja BLAM! Sit sitä oltiinkin todella pilvessä pitkään pitkään aikaan.
Eli suosittelen kaikille, jotka kyseisen pömpelin omistavat(vesipiipun).
-
kurttu
- Psykonautti
Harvinaisen kuivaa tuntuu olevan P-Savossa, oli tuota pehmeetä liikkeellä ja se oli ihan asiallista vrt perus peltsiin mutta nyt seki on vissiin loppu.
.
-
Damned
- Psykonautti
Tulipaha pitkästä aikaa poistettua savua, lätkäähän tuli ostettua kun kehuttiin niin paljon. Tossa ku tutkii ni pehmosta ja valossa tuntuu näkevän jotain vihreetä 
-
Kottonmouth
Miten tuo lätkän/ peltsin puhdistaminen käytännössä onnistuu? Hamppufoorumilla näyttäisi joku topicci olevan mutta menee tuttuun tapaan vain siihen disclaimeriin ja ohjaa takaisin googlen etusivulle, painoi ihan mitä tahansa...
-
siqqe
- Apteekki
Laitat peltit vaikkapa teepussiin (teepalloa käytin itse ja siihenhän jäi lättyt kiinni), teepussi likoamaan kuumaan veteen toviksi. Sen jälkeen teepussukka pakastimeen että mössö tiivistyy. Näin itse ainankin menetellyt. Veden voi kaataa pois.Kottonmouth wrote:Miten tuo lätkän/ peltsin puhdistaminen käytännössä onnistuu? Hamppufoorumilla näyttäisi joku topicci olevan mutta menee tuttuun tapaan vain siihen disclaimeriin ja ohjaa takaisin googlen etusivulle, painoi ihan mitä tahansa...
ʘᴥʘ
-
Damned
- Psykonautti
Lueppas se teksti mikä siin onKottonmouth wrote:Miten tuo lätkän/ peltsin puhdistaminen käytännössä onnistuu? Hamppufoorumilla näyttäisi joku topicci olevan mutta menee tuttuun tapaan vain siihen disclaimeriin ja ohjaa takaisin googlen etusivulle, painoi ihan mitä tahansa...
Siinä on tarkoitus
-
Kottonmouth
Perus vastuunvapautus- nassutus vainDamned wrote:Lueppas se teksti mikä siin onKottonmouth wrote:Miten tuo lätkän/ peltsin puhdistaminen käytännössä onnistuu? Hamppufoorumilla näyttäisi joku topicci olevan mutta menee tuttuun tapaan vain siihen disclaimeriin ja ohjaa takaisin googlen etusivulle, painoi ihan mitä tahansa...![]()
Siinä on tarkoitus
not. vaikka kuinka moni jättänyt menemisen koko sivulle kun on vittuuntunut tuosta uudelleenohjaamisesta
-
Paranoid
- Karvakuono
Paina sieltä alhaalta "a abc inns" nii menee sivulle.Kottonmouth wrote:Perus vastuunvapautus- nassutus vainDamned wrote:Lueppas se teksti mikä siin onKottonmouth wrote:Miten tuo lätkän/ peltsin puhdistaminen käytännössä onnistuu? Hamppufoorumilla näyttäisi joku topicci olevan mutta menee tuttuun tapaan vain siihen disclaimeriin ja ohjaa takaisin googlen etusivulle, painoi ihan mitä tahansa...![]()
Siinä on tarkoitusHelvetin ovela keino saada ihmiset OIKEASTI lukemaan koko tekst
![]()
not. vaikka kuinka moni jättänyt menemisen koko sivulle kun on vittuuntunut tuosta uudelleenohjaamisesta