eka LSD kokeilu

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
mizuy
Tuppisuu

eka LSD kokeilu

Post by mizuy »

Aattelin nyt kirjottaa omasta kokemuksesta ja ois kiva kuulla teidänkin lsd kokeiluja.
Tulipas pitkä stoori kun tässä unettomana yönä kirjottelen :p

Viikonloppu ja ikää oli 17v. Lähdin kaverin luo jolla oli LSD:tä jauhomaises muodossa(ei blottereina tms).
Meitä oli 6 henkilöö saman katon alla, mutta vain mä ja kaveri otettiin sitä. Vedin aineen kaljalla alas.
Puoleentunnin päästä olo ihan sama kuin alussakin. Lähdin käväseen toisen kaverin kanssa tutulla,
ei ollut ilmennyt mitään vaikutusta. Juostiin kiireellä bussiin, tuli tosi lämmin ja kuumotus vaan jatkui.
Kellon mukaan meni tunti ja puol että nousut alkoi. Äänet voimistui ja näkö tarkentui,
aloin myös täriseen. Seinät alkoivat "hengittään" ja näin äänet värisevinä väreinä jotka muuttivat muotoaan musiikin tahdissa.
Varsinkin käsien liikkeet jäivät hienosti näkyviin ilmaan kuten matrixissa sloooow motion luodin väistämis kohta.
Laitoin silmät kiinni jolloin näin yhtä todentuntuisia hahmoja kuin olisi katsellut piirrettyjä tv:stä,
jonossa hyppi raidallisia eläimiä ja taustalla vilisi tähdenlentoja. :D

Muu porukka jumitti pajareissa niin ei paljoa ihmetellyt mun lagaamistani.
Teelautasiks laajentuneet pupillit herätti muutaman henkilön huomion.
Havahduin aina välillä nykyhetkeen, kelasin mielessäni lapsuutta läpi ja kattelin asioita eri näkökulmista.
Yhtäkkiä yks poika tuli selittään: "Mä olen todellinen, mä oon tässä, tää kaikki muu on kuvitelmaa, vain sä ja mä ollaan totta, nää muut vaan esittää"
Tuli outo fiilis, katselin ihmisiä ympärillä epäilevästi. Toiset datas, yks makas lattialla oksentaen tyhjään boolimaljaan, muut rupatteli mutten keskittynyt kuuntelemaan keskusteluja vaan ihmettelin ympärillä näkyviä asioita.
Hetken päästä vasemmasta jalasta nilkasta alaspäin lähti tunto joksikin aikaa, puutunut olo. Samalla mulle palas mieleen eräs tapaturma nuoruudesta, jolloin lasi viilsi mun jalkaan syvän haavan josta vuosi myös jotakin kudosta. Silloin en tuntenut edes kipua.
Mut kiidätettiin ensiapuun ja sain puudutuspiikin ja 6 tikkiä, sama tunnottomuus jalassa

Mulle tuli karsee janon tunne, kelailin siinä kauan penkillä heiluessa että hitto kun on jano.
Sain sanotuks ääneen vaikka suuta kuivas: "Mulla on jano"
Kaveri tokas heti: "No mikset sää sit ota vettä tosta kraanasta sun vierestäs?"
Repesin nauruun kun en kyennyt nouseen penkiltä, tarkotus oli pyytää jotakuta hakeen mulle juotavaa.
Yks kaveri paukuissa jumitti vieressä hajoilin sen sekaville jutuille, ittellenikin kun oli niin vajaa olo.
Ei ollut paras idea lähtee kämppään täynnä ihmisiä, normaalisti oon tosi puhelias mutta nyt ei kyennyt,

ajattelin pitää suuni kiinni suosiolla koska keskustelut olis tökänneet mun mietiskelyyn vaipumisii
Vajosin seinää vasten, painovoima veti mua viistosti taaksepäin ja keräsin itteni noustakseni hakeen sitä hemmetin vettä.
Tuntu että muovimuki ois sulanu käsiin, juominen oli hankalaa ja leuka vuosi :DTekstaillessa sormet tuntu uppoavan kännyn näppäimiin ja kirjottaminen oli tosi hankalaa ja hidasta, vaikka ihan selkeetä suomee teksti oli.

Ajantaju häiriytyi täysin, oltiin noin tunti kaverilla, vaikka oisin voinu vannoo et oltais oltu 5 tuntia siellä.

Lähettiin ajeleen. Matka oli helmi, ylämäet ja alamäet tuntu vuoristoradalta ja katulamppujen valot jäi leijaileen pikkuhiljaa häipyvänä vanana
tummaa taivasta vasten. Bussilla en olis todellakaan kyennyt matkustaan.

Palasin alkupaikkaan frendin luo joka oli itekki vetäny lsd ja sitten jysähti kunnolla,
könysin portaikossa korkkareilla, joita en ollut saanut laitettua kunnolla jalkaan kuosin takia. Olin ottanut viinashotteja muutaman että vähän vaikutti asiaa.
Olin koko illan ajan hilpeissä fiiliksissä, mutta pimeessä rappukäytävässä alkoi pelottaan hieman kun äänet kaikui tosi kovana.
Kämpän parvekkeella kaiteeseen nojatessa tuntui, että se olis pongahtanu kauas, lumihankeen muodostui naaman kuva ja puun oksat kurottautui kohti.
Visuaalit oli hienoja ja rentoutuminen onnistu paremmin kun oltiin kaksin ison porukan sijaan.
Annos oli vähän tuju ja jomotti päässä, tuli sellanen koskakohan tää oikeen loppuuu-olo

En nähnyt kunnon hallusinaatioita kuten jumalia/saatanoita. Näin itseni lintuperspektiivistä kun yritin nukahtaa, makasin sohvalla ja kaveri istu vieressä juoden kaljaa.

Torkahdin n. 40 kertaa havahtuen hereille aina parin minuutin välein.
Ajantaju palas kellon mukaan aamu 6 mennessä oikeeksi.
Olo oli aina välillä realistinen, mutta kommunikointi jäätävää koska molemmat oli niin omissa ajatuksissaan.

Jutut lens kuin salama kirkkaalta taivaalta eli mieleenpälkähdyksia tuli lauottua silloin tällöin tyhjästä:D
Kysymyksiin vastaaminen oli suhkot hankalaa kun ei jaksanut miettiä liikaa ja ajatukset katos muualle.

Samaa jauhetta vedin eri kerralla nenän kautta. Meni nieluunkin,paha maku ja hieman huono olo, nousut alko jo 15 min sisällä.
Vaikutukset oli paljon lievempiä, silti mukavia.
Naurettiin 3 hengen porukalla vedet silmistä ja rupattelu onnistu paljon paremmin
Laskut tuli myös nopeemmin. Siinä ilta meni lepposasti raitojen parissa rentoutuen.
Oma mieltymys mieluummin suun kautta kuin sniffaamalla. Ainetta toki menee enemmän, mutta vaikutusaika omasta mielestä vakaampi ja intensiivisempi.
Last edited by mizuy on Sat 12 Mar 2011, 02:06, edited 1 time in total.
Äläkä saata meitä kiusaukseen, löydän niitä itsekin.. ;P
King Ink
LD50

Re: eka LSD kokeilu

Post by King Ink »

Jauhomaista LSD:tä.. ootko varma ettet nauttinut jotain tutkimuskemikaalia?
Ihan hyvin kirjoitettu stoori.
mizuy
Tuppisuu

Post by mizuy »

Kaveri kertoi että lsdtä on mitä tarjosi ja empä sen tarkemmin kysellyt sitte jälkeenpäin.
Ainakin toimi ja trip oli hyvä: )

Googlettamal löyty wikistä:
"Puhdas LSD on valkoista, hajutonta vesiliukoista jauhetta, joka tavallisesti on liuotettu nesteeseen. Muussa kuin lääketieteellisessä tutkimuskäytössä LSD on yleensä valmiiksi imeytettynä pienissä, erilaisin kuvioin varustetuissa imupaperilappusissa, joista käytetään nimitystä blotter. LSD:tä on saatavilla myös erittäin pieninä pillereinä, jotka ovat noin riisinjyvän kokoisia, ja niistä käytetään usein nimeä microdot"

Itse en oo perehtyny noihi tutkareihi.
Viime vklp eräs heppu tarjos "synteettistä kannabista". Alko päriseen kyl
hyvin ja en huomannut eroa normaaliin muuta kuin tuoksussa,
joka oli miedompi ja omasta mielestä parempi
Vissiin tutkari ? : P
Äläkä saata meitä kiusaukseen, löydän niitä itsekin.. ;P
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Joo, no LSD on vissiin aika helkkarin harvinaista kide/jauhemuodos,
et 99% todennäkösyydellä sanon että jotain tutkaria otit.

Mut eipä se huononna kokemusta yhtään, et jotain muuta psykedeeliä kui happoa vedit. :)
Eikä LSD sen kummempaa oo ku tutkarit muuteskaan, miu mielest ainakaan.
IommiSG
Psykonautti

Post by IommiSG »

mizuy wrote:Itse en oo perehtyny noihi tutkareihi.
Viime vklp eräs heppu tarjos "synteettistä kannabista". Alko päriseen kyl
Se oli sitten siis jotain noista JWH sarjan aineista.
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Juu, eipä meikäläisenkään mielestä vaikuttanut LSD:ltä. Bromolta kuulostaa enemmän varsinkin sen takia että nousuissa kesti noin kauan, ja että paikat puutuivat. + LSD on nukkumisen suhteen paljon lempeämpi kuin monet tutkareista (Bromo, DOB, DOI, DOC yms.)
Vai toimiiko?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Liikkuuks bromoo jauhemuodos sen enempää ku äsidiikää?
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

King Ink wrote:Liikkuuks bromoo jauhemuodos sen enempää ku äsidiikää?
Ainakin täällä suunnalla missä itse asun.
Vai toimiiko?
Neste
OD

Post by Neste »

mizuy wrote:Viime vklp eräs heppu tarjos "synteettistä kannabista". Alko päriseen kyl
Oli ilmeisesti siis johonkin yrttiin imeytettynä? Jauhe kun ei hajunsa puolesta muistuta mitenkään kannabista
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Olin acid mothers templen/circlen keikalla lutakossa ja jo valmiiks aivan sekaisin. Syöny nipsuja/kännissä/pillereissä/pilvessä.
Menin vessaan ja vessassa on mies käsi ojossa, kysyy tässä o lappu, syötkö? Nappasin sen ja pistin naamariin sen. EN muista että oisin mitenkään erikoisen sekaisemmaksi enää muuttunut mutta pois tulon muistan ikuisesti.
Mentiin kaverini luo silloisen tyttöystäväni kanssa. Siellä oli vai sinne oli tulossa hänen naapurinsa aivan raksukännissä ja sanoi vain että "vittu mää ammun sut" minulle. No minähän otin sen pellen tosissani ja juoksin melkein ikkunasta läpi. Vaikka kaverini koitti rauhotella että se heitti sen läpällä niin uskoin sen ihan tosissani ja lähdettii silloisen tyttöystäväni kanssa pois sieltä kaverilta.

Jälkeenpäin näin sen kikkarapäisen miehen kuvan lehdessä jossain, en nyt muista että mikä musiikkilehti mutta kuitenkin se on sen lehden reportteri joka syötti minulle ensimmäisen happoni.
Toisen happokertani muistan jo vähän paremmin.
Mutta eivät ole mitään verrattuna lsd+sienet+supu yhdistelmälle.

Entinen tyttöystäväni on nykyään mullan alla. Itsensä kuulemma hirtti.
Elämä loppui kohdallasi lyhyeen.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mun happoneitsyys meni kesäisessä Espoossa auringonpaisteessa kommuunimeiningeissä. Katon rummuttelua ja homolehtiä.
palekastro

Post by palekastro »

jee king ink muistan leppoisan tapahtumasarjan elävästi!
kerran noista jumalten kuvista tuli mieleen, kun kattoon ilmestyi uskomattoman tarkka shiwan hahmo :)