Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositellu?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
_Melba
Kameleontti

Re: Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositellu?

Post by _Melba »

Töissä pireissä ei ikinä enää hyi vittu... Koulussa pilvessä se oli kivaa. Pilvessä oikeestaa missä vaa. Oli yhes vaihees nii normaali olotila <3.
dopE
Lepakko

Post by dopE »

Gartargor wrote:
dopE wrote:pirivedot särkänniemen tornadossa
Miten toi onnistuu? :D
Ennen liikkeellelähtöä. Sinänsä erikoinen tilanne ku jouduin randomin viereen istumaan, joku ~15v teinimuija. Tuijotti siinä vieressä :D

Näsinneulan hissisäkin tuli muuten hiisattua, kaveri kääri hihan siinä samassa :D
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

dopE wrote:
Gartargor wrote:
dopE wrote:pirivedot särkänniemen tornadossa
Miten toi onnistuu? :D
Ennen liikkeellelähtöä. Sinänsä erikoinen tilanne ku jouduin randomin viereen istumaan, joku ~15v teinimuija. Tuijotti siinä vieressä :D
Jaa jaa, aattelinkin että vauhdissa voi olla vähän hankalaa :D
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
dopE
Lepakko

Post by dopE »

Snifferi taskuun ni onnistuis
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

dopE wrote:Snifferi taskuun ni onnistuis

Mää aattelin et ku puhuit vedoista et oisit heittäny hihaan. (Omissa piireissä vedot on aina hihameininkiä) Joo siis toi snifferi on kyllä kätsy vehe. Voi nappailla mis vaan. Hyvä esim. autolla ajaessa.
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

xxx-men wrote: Mää aattelin et ku puhuit vedoista et oisit heittäny hihaan. (Omissa piireissä vedot on aina hihameininkiä)
Itekki aattelin samaa, että ee helevetti aika paha veto :D:DD
dopE
Lepakko

Post by dopE »

(Omissa piireissä vedot on aina hihameininkiä)
Eri maa, eri kieli :shock: tai sitten mä olen amatööri :(
Täälläpäin tosiaan puhutaan "hihan käärimisestä". ja yleisempi termi "töötit" = aina iv, ilmeisesti muuallakin :roll:
Uke
LD50

Post by Uke »

^Joo kyllä mäkin saatana joskus sanoa että 'vedot' vaikka ei oo hihaan menossakaan, mut kyllä munkin useat tutut käyttää vedot-sanaa vain ja ainoastaan hihaan mentäessä.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

dopE wrote:
Eri maa, eri kieli :shock: tai sitten mä olen amatööri :(
Täälläpäin tosiaan puhutaan "hihan käärimisestä". ja yleisempi termi "töötit" = aina iv, ilmeisesti muuallakin :roll:
Vedot, töötit, fiksit yms. pätee kyl vissiin ympäri suomea paikkakunnasta riippumatta. Ni oon aina törmänny noihin termeihin kavereiden/tuttujen ja tuntemattomien käyttämänä ku veetään hihaan.

Mut iha sama mulle miten kukakin sanoo vetotapojaan.
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

nyyppä kysymys mutta mikä on snifferi? :D
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Gartargor wrote:nyyppä kysymys mutta mikä on snifferi? :D
Snortbullet nimellä näkyy kulkevan osa, mutta tässä joitain malleja. On pirun kätsy muuten.
http://www.wellcoolstuff.com/Merchant2/ ... ry_Code=SB
Uke
LD50

Post by Uke »

xxx-men wrote:
Gartargor wrote:nyyppä kysymys mutta mikä on snifferi? :D
Snortbullet nimellä näkyy kulkevan osa, mutta tässä joitain malleja. On pirun kätsy muuten.
http://www.wellcoolstuff.com/Merchant2/ ... ry_Code=SB
Tutuksi tullut mm. elokuvassa nimeltä Fear And Loathin' In Las Vegasos :mrgreen:
e: Montahan mg tonne mahtuu aina about? Tollaseen perussnifferiin?
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
SteveHarris
Psykonautti

Post by SteveHarris »

En nyt tiedä oonko ite kauheen kummosissa paikoissa kuositellu, paukkuja poltellu millo missäki kadulla jne siistein niistä varmaa koulussa amis aikoina.hauskin hetkeen oli sellon prisman edessä noin viikkoa sen ampumavälikohtauksen jälkeen, sit totaalisen jumeissa ja kattele sinne sisälle ja jotenki koko tapahtuma oli todella huvittavaa ja meinas pariinki otteeseen revetä täysin nauruun jostain syystä.
kodeiinipäissään milloin missäki, parasta varmaa ollu kodeeini,holi+savua motörheadin keikalla.
Jenkem

Re: Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositell

Post by Jenkem »

Ei mitään hirveen erikoisia paikkoja ole tainnut olla. Nokkaan on tullut vedettyä melkein missä vaan, junissa, busseissa, rannalla, poliisiaseman pihassakin joskus, niinku sauhuakin. Subuissa oon ollut koulussa ja töissä. Hihaan oon heittäny myös bussissa jne. Pillerit tulee nieltyä helposti myös melkein missä vaan. Tää on kuitenkin niin pieni paikkakuntakin että ei täällä jaksa kuumottella. Kyllä ne ihmiset kuitenkin tietää että jotain vedän. Ei tuu nyt ainakaan mieleen mitään varsinaisesti "hullua" paikkaa. :right:
just1fix
Lepakko

Post by just1fix »

Yyterissä rannalla joskus nokiteltiin 2c-eetä levynkannelta vaikka ympärillä oli joku parisataa ihmistä mut eipä ketään näyttänyt kiinnostavan. eipä toi ny mikään paha ollu mut aika jännää oli :D
dazerc

Post by dazerc »

spurgujukka wrote:Ei mitään hirveen erikoisia paikkoja ole tainnut olla. Nokkaan on tullut vedettyä melkein missä vaan, junissa, busseissa, rannalla, poliisiaseman pihassakin joskus, niinku sauhuakin. Subuissa oon ollut koulussa ja töissä. Hihaan oon heittäny myös bussissa jne. Pillerit tulee nieltyä helposti myös melkein missä vaan. Tää on kuitenkin niin pieni paikkakuntakin että ei täällä jaksa kuumottella. Kyllä ne ihmiset kuitenkin tietää että jotain vedän. Ei tuu nyt ainakaan mieleen mitään varsinaisesti "hullua" paikkaa. :right:
Jaa että ei tuu mieleen "hullua" paikkaa? Miten ois mielisairaala, missä meitsi paskansi sillon sinne lattialle :D
Olento
Apteekki

Post by Olento »

Nää nyt ei välttämättä oo niin erikoisia tai en oo välttämättä ns "doupannu" tai "kuositellu" mutta kerron nyt kuitenkin ku tuli mieleen.

Ei niin erikoinen mutta jotenkin koomista oli kun joskus back in the days kun poltettiin "vesiputousta" sen kävelytien sillan alla joka on siinä linnunlaulun holleilla töölönlahden itäpuolella. Ei ollut rizloja kellään mutta foliota ja vesipullo oli. Sinne sitten päädyttiin "vesiputousta" polttamaan. Oli jotenkin koomista.
PK-Seutulaiset varmaan tietää kyseisen sillan, tai ehkä jopa sen alla olevan "mestan" :)

Eräs kesä kävi myös huvittava tilanne kun olin syöny naksun ja about puoltimmaa sen jälkeen tuli poliisit paikalle, ja ne alko kyselemään henkkareita ja tsekkaamaan tietoja koska paikalla oli vähän "epämäärästä" jengiä. En ees tienny/muistanu että mulla oli just menny eräpäivä jostain vanhasta hampunkasvatussakosta, eli oli ns "haku päällä". No nehän sitte kuuli sen ku tsekkas tiedot keskuksesta ja jouduin sitte sinne maijan takaosaan venailemaan että ne kirjottaa sen sakon. Oli aika jännää venailla siellä kun se naksu alko futailee jonka olin just syöny about puoltimmaa sitte.
Onneks mul oli sentään päässä sellaset läpikuultavat aurinkolasit, ja onneks ne ei pyytäny ottamaan niitä pois..
Siinä sitte koitin pitää naamaa peruslukemilla ja purra hammasta ku ne kirjotti sitä sakkoa ja selosti sen peruskaavan siitä sakon maksusta.

Onneks oli tohon aikaan tolet korkeella eikä ollu mikään hirmupärinänaksu, muuten ois voinu jatkua ilta spudussa fiilistellessä. :)

Ja onhan noita mestoja varmastikkin paljon ja puolia edes varmaankaan muista mutta joskus lisää jos tulee mieleen.
Muru
Psykonautti

Post by Muru »

Onhan tuota tullut jos jossakin kiskottua, ainakin nää perus bussit, junat, kauppakeskukset, koulut ym. on kokeiltu. Tuli tosta edellisestä viestistä mieleen vähän samanmoinen tilanne, eri doupista tosin kyse:
Istuskeltiin kesällä puistossa isolla porukalla, suurin osa lähinnä ryypiskeli siinä. Tuumattiin siinä kaverin kanssa mennä läheiseen porttikongi tms. syvennykseen vetämään kunnon vedot peeveetä. Sehän sitten futasikin ihan äärimmäisen hyvin, matka takaisin kaveriporukkamme luokse sujui lähes juosten ja kovaan ääneen nauraen ja jutellen. Hyppelin kavereiden keskelle ja huomasin että ne oli jotenkin tosi vaisuja ja katseli meitä varottavasti. Vilkaisin siinä sitten olkani yli ja näin parin metrin päässä kahen kytän kävelevän mua päin. Jalat meni ihan veteliksi, yritin siinä sitten saada suutani tukittua ja käyttäytyä normaalisti. Ne kytät oli jo käyny kyselemässä näiltä ryyppääviltä kavereilta paperit ja haut, ne oli just ollu lähössä mut mun urpoilu oli sit ilmeisesti kiinnittäny niitten mielenkiinnon. Tää toinen, mun kanssa peeveetä kiskonu kaveri, oli jotenkin onnistunut istumaan sinne ryyppyporukan reunoille ja olemaan huomaamaton. Poliisisedät pyys mut tulemaan autolle sen ajaksi että ne saa katottua haut, ja siinä minä sitte yritin seisoskella rennon ja normaalin oloisena. Aina kun ne kysy jotakin, oli työn ja tuskan takana olla selittämättä niille moottoriturpana jotain urpoa. Katselin vaan jalkoihini ja mumisin jotakin vastaukseksi, purin hampaita yhteen ja järsin kieltäni etten mokaisi itteäni. Oli uskomattoman vaikeaa pysyä ihan rentona paikallaan, suu kiinni ja kasvot peruslukemilla, kun teki mieli juosta ja pomppia ympäriinsä ja selittää suu vaahdossa ties mitä tärkeää. No, selvisin siitä kunnialla, poliisit toivottivat hyvää illanjatkoa ja minä hihkaisin että: "SAMOIN!!" ja loikin takaisin kavereiden luokse.
Non, je ne regrette rien.
Jenkem

Post by Jenkem »

dazerc wrote:
spurgujukka wrote:Ei mitään hirveen erikoisia paikkoja ole tainnut olla. Nokkaan on tullut vedettyä melkein missä vaan, junissa, busseissa, rannalla, poliisiaseman pihassakin joskus, niinku sauhuakin. Subuissa oon ollut koulussa ja töissä. Hihaan oon heittäny myös bussissa jne. Pillerit tulee nieltyä helposti myös melkein missä vaan. Tää on kuitenkin niin pieni paikkakuntakin että ei täällä jaksa kuumottella. Kyllä ne ihmiset kuitenkin tietää että jotain vedän. Ei tuu nyt ainakaan mieleen mitään varsinaisesti "hullua" paikkaa. :right:
Jaa että ei tuu mieleen "hullua" paikkaa? Miten ois mielisairaala, missä meitsi paskansi sillon sinne lattialle :D
No niin no :D Ei aina kaikkee voi muistaa.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Oltiin kerran sellasella studiolla, jossa oli viereisessä huoneessa joku kavereille tuntematon bändi treenaamassa. Huoneiden välissä ei ollut ovea, mutta silti meitä oli sellanen n. 10 hengen lössi vetelemässä 2c-e-nokkia viereises huonees :D

Jossain baarien vessoissa joskus tullu vedettyä lakkaa ym. Helsingin keskustassa joskus vetässy madma-nokat kapselista ihan julkisella paikalla... Samaten oon madmakapselin huitassu naamaan baaripöydässä silleen et vieressä oli 6 kaveria jotka on tosi huumevastasia (eikä ne mitään älynny tietenkään).

Bussissa söin kerran happoa. Oli hauskaa kun edessä luki "Hyvää matkaa". Tälläkin kerralla vieressä istui kaveri jolla ei varmasti ollut mitään hajua siitä miksi mun sokerit oli kääritty folioon, mutta tokaisin sen kysyvälle ilmeelle vain että "tuli makeanhimo".

Pilveä on tullu polteltua ties missä hyvinki julkisilla paikoilla...
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Vuonna yks tai kaks provinssi-junassa polteltiin tuntemattoman mimmin blosseja piipusta vaunujen välissä ja Aake Kalliala poltteli tupakkaa vieressä. Konnarikaan ei maininnu sanallakaan asiasta, kun kulki ohi. :D
Last edited by Huiko on Sun 30 Jan 2011, 22:20, edited 1 time in total.
Reason: unohtu p.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Must hauskaa on se et mitä röyhkeemmin ja avoimemmin vetää kuosinsa, sitä vähemmän epäilyksiä herättää :D On ollu tosi hämmentävää huomata miten ihmiset ei ihan oikeasti tajua jos kiskon huumeita niiden naaman edes, jos vaan teen sen tarpeeks röyhkeesti ja avoimesti enkä yritäkään piilotella.

Esimerkiks jollekin vierestä katsovalle voi tulla ajatus "mitä... vetiks toi äsken just kapselista nokat?" mutta tämän jälkeen hän toteaa "äh, ei kai kukaan olisi niin tyhmä että tekis sellasta tässä kaikkien nähden, kai mä kuvittelin" :D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Aivan. Ja vaikka joku "siviili" hoksaiski ja tulis kyselemään niin aina voi sanoo ett "-Joo, mut mitäs sitte?" Joku voi alkaa keuhkoo että hän soittaa kyllä poliisit, mut eipä niitäkään kiinnosta ja ei ne kyllä kerkee paikallekkaan jos ei nyt ihan pääsemättömässä paikassa ole. Pohjanmaalla kyllä tuli poket repii ovee kun koitin väsää vessassa blossit. :mrgreen: Niillä oli kyllä varmaan vähän hormooni tasot koholla ja tylsää. Kielsin kaiken, mut nakkasivat pihalle, ryökäleet.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
tanjuzka
Tuppisuu

Post by tanjuzka »

Putkassa on tullut tuhottua pari g lätkää ja subuissa olin joo samalla... Sain itse tyhjentää taskuni, kun nyt ei sattunut olemaan naispoliisia lähistöllä ja mä olin luotettavan oloinen. ;)
Mä olen kans sitä mieltä, et mitä röyhkeemmin sen tekee, sitä vähemmän herättää huomiota. Ei ne vaan tajuu...ja ne, jotka tajuaa vetää itse kans...luulisin. Eipä jaksa oikein kuumotella.
Trapped
Psykonautti

Post by Trapped »

joskus tuli oltua bussis 1200mg dexmi nousuissa. No siitä suoraan omaan autoon istumaan ja sitte lähti taju. Auto tosiaan oli kauppakeskuksen pihassa. :mad:
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

Eipä tuu mitään erikoisempaa mieleen, kun kirjaston vessa.. no ehkä lakkiaisjuhla lukiolla aikoinaan oli vähän erikoinen aika ja paikka doupata myöskin :mrgreen:
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Bateman wrote:Eipä tuu mitään erikoisempaa mieleen, kun kirjaston vessa.. no ehkä lakkiaisjuhla lukiolla aikoinaan oli vähän erikoinen aika ja paikka doupata myöskin :mrgreen:
Lakkiasiin tulin myöhässä, kun olin ollut vessassa laattaamassa vedettyäni viskiä ja beta-salpaajia sekasin. Se oli aikamoista idiotiaa.
ViimeisetHitaat
Psykonautti

Post by ViimeisetHitaat »

Tere!

Ajoin autolla pitkin KEHÄ I ja samalla tein 8 mg Subu vedot. Pistin vakionopeussäätimen päälle ja rännäsin 80 km/h vauhdissa 8 mg Subua suoneen. Ei ollut edes tiukka tilanne...

VH
Maailma on täynnä kaikenlaista pahaa: Huumeita, Viinaa, Naisia ja Rahaa
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

^^

Image
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

ViimeisetHitaat wrote:Tere!

Ajoin autolla pitkin KEHÄ I ja samalla tein 8 mg Subu vedot. Pistin vakionopeussäätimen päälle ja rännäsin 80 km/h vauhdissa 8 mg Subua suoneen. Ei ollut edes tiukka tilanne...

VH
Heh, itsellä vähän samantyyppinen tilanne paitsi että kaveri tööttäs meikälle tukevat vauhti töpselit ajon aikana. Itse en lähtenyt taiteilemaan.