trip trip
-
zan
- Apteekki
trip trip
jeesakkaas jätkät vähän..ajateltiin lääkärikaverin kans dxm kokeilla, eli kuin kauan vaikutus kestää, millanen olo ensikertalaisella ym. kaikki mahdoliset tänne vaan. kiitän etukätee jo avustanne....vittu täälä on huippuja tyyppejä!! saa velipoika ton mircin pistää toimikaan. danke. tuleeko pahaa-oloa, vomitusta tmv. ois varmaan kiva kokemus. vai?
-
highhat
- Karvakuono
Re: trip trip
DXM on mahtiaine...
Etenkin ensikerroilla 600mg+ annoksilla mitä todennäköisimmin lentää laatta, tosin itseäni se ei nousuissa pahemmin koskaan haitannut. Laattaamisen jälkeen se onkin sitten menoa...
Niin, suosittelen heti ensikerralle jotain 3-plateaun kokemusta. Ellei ole yliherkkä, mutta se on tottakai testattava jo etukäteen jollain n. 100mg annoksella.
Welcome to the Dextroverse!
Etenkin ensikerroilla 600mg+ annoksilla mitä todennäköisimmin lentää laatta, tosin itseäni se ei nousuissa pahemmin koskaan haitannut. Laattaamisen jälkeen se onkin sitten menoa...
Niin, suosittelen heti ensikerralle jotain 3-plateaun kokemusta. Ellei ole yliherkkä, mutta se on tottakai testattava jo etukäteen jollain n. 100mg annoksella.
Welcome to the Dextroverse!
-
King Ink
- LD50
Lue DXM topic alusta loppuun, käytä hakua, etsi netistä tietoa.
Vaikutus mulla kestää 3.5-4 tuntia.
Ekoilla parilla kerralla en saanut kovin suuria vaikutuksia, tuntuu että tarvitaan pari dexmi kertaa ennenkuin se todella pärähtää.
Oksennuksen tuleminen on melko yleistä, itsekkin yleensä lentää laatta, eikä sitä kannata todellakaan yrittää estellä kunhan on pitänyt sitä kehossa varmasti niin kauan että kaikki on imeytynyt. Oksennuksen jälkeen joku 5-10 min niin alkaa olla jo niin setit ettei muista enää koko oksennusta.
Paha olokin on itselläni tripin alkuvaiheessa melko yleistä, mutta ohimenevää eikä edes niin voimakasta.
Annokseksi ensikerralla suosittelisin itse ehkä 300mg:tä, pitäisi mennä kakkosplateaulle, kolmonen voi olla vähän liian rankkaa ensikerralle eikä siitä välttämättä muistaisi mitään jälkeenpäin.
Älä hosu erottelussa, miten on aikeissa erotella?
Vaikutus mulla kestää 3.5-4 tuntia.
Ekoilla parilla kerralla en saanut kovin suuria vaikutuksia, tuntuu että tarvitaan pari dexmi kertaa ennenkuin se todella pärähtää.
Oksennuksen tuleminen on melko yleistä, itsekkin yleensä lentää laatta, eikä sitä kannata todellakaan yrittää estellä kunhan on pitänyt sitä kehossa varmasti niin kauan että kaikki on imeytynyt. Oksennuksen jälkeen joku 5-10 min niin alkaa olla jo niin setit ettei muista enää koko oksennusta.
Paha olokin on itselläni tripin alkuvaiheessa melko yleistä, mutta ohimenevää eikä edes niin voimakasta.
Annokseksi ensikerralla suosittelisin itse ehkä 300mg:tä, pitäisi mennä kakkosplateaulle, kolmonen voi olla vähän liian rankkaa ensikerralle eikä siitä välttämättä muistaisi mitään jälkeenpäin.
Älä hosu erottelussa, miten on aikeissa erotella?
-
scoff
- Psykonautti
Hetkinen, onko DXM:ssä oksennus yleistä jopa erottelun jälkeen? Luulin oksennuksen kuuluvan yskänlääkkeiden estoaineiden vaikutuspiiriin. Tämä saa ystäväni harkitsemaan uudelleen aineen kokeilua - oksennus ei ole ikinä kiva juttu! Ja turha väittää muuta purganautit. :(
-
King Ink
- LD50
Joo, erottelun jälkeen olen oksentanut, johtuu ehkä siitä että sitruunahappo sekoittaa elimistöä?scoff wrote:Hetkinen, onko DXM:ssä oksennus yleistä jopa erottelun jälkeen? Luulin oksennuksen kuuluvan yskänlääkkeiden estoaineiden vaikutuspiiriin. Tämä saa ystäväni harkitsemaan uudelleen aineen kokeilua - oksennus ei ole ikinä kiva juttu! Ja turha väittää muuta purganautit.
-
Dexma
- Moderator
Kestää noin 6-9 tuntiin perusannoksilla.
Vaikutus on dissosiatiivinen. Makoilee sängyllä sellaisessa dexmipallomaailmassa ja olot ovat ihan kivat.
Erowidista löytyy dxm faq joka kertoo olennaisen...
Vaikutus on dissosiatiivinen. Makoilee sängyllä sellaisessa dexmipallomaailmassa ja olot ovat ihan kivat.
Erowidista löytyy dxm faq joka kertoo olennaisen...
-
peltsi
- OD
Joo kyllä vähänkin suuremmalla annoksella toimii ton 6-9h. 300mg on mun mielestä aika turha määrä ja aattelin itse suositella 450mg tai ehkä jopa iso ja pien pullo (1050mg) puokkiin kaverin kanssa.
Vaikutuksista ei pysty sanomaan koska dxm on niin omalaatuinen aine ja täysin erilainen eri annoksilla ja ihmisillä.
Deksmin vaikutusta mun mielestä mahdoton kuvailla vaan se pitää kokea itse et tajuu miten se toimii. Erottelu kannattaa tehdä huolella ettei saa aineesta väärää kuvaa.
Suosittelisin kikkailemaan kaikennäköstä deksmeissä jos vaan innostusta riittää. Musiikkia kannattaa kuunnella jos haluaa trippailla kunnolla..erityisesti robotyylistä konemeininksiä Dizzee rascal oli mun mielestä hulvatonta ainaki pöhinä+dxm kombolla.
Vaikutuksista ei pysty sanomaan koska dxm on niin omalaatuinen aine ja täysin erilainen eri annoksilla ja ihmisillä.
Deksmin vaikutusta mun mielestä mahdoton kuvailla vaan se pitää kokea itse et tajuu miten se toimii. Erottelu kannattaa tehdä huolella ettei saa aineesta väärää kuvaa.
Suosittelisin kikkailemaan kaikennäköstä deksmeissä jos vaan innostusta riittää. Musiikkia kannattaa kuunnella jos haluaa trippailla kunnolla..erityisesti robotyylistä konemeininksiä Dizzee rascal oli mun mielestä hulvatonta ainaki pöhinä+dxm kombolla.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Dexma
- Moderator
Musa valinnaksi..
King crimson
Pink Floyd.
Mieluiten sellaisia joissa on psykoottisia pisteitä ja ns pelastavia enkeleitä fiiliksiä. Kaaoksesta kirkkauteen liikkuvia musiikki kokonaisuuksia.
Esim Pink Floydin atom Heart mother levy..
1/3
Rakastaa dexmiä
1/3
Vihaa dexmiä koska tekee aisteista häiritseviä liikaa
1/3
ei koe suuremmin dexmiä mielenkiintoisena. joka johtuu mun HENKILÖKOHTAISESTA mielipiteestä siitä että ovat paskaa porukkaa eikä tajua vetästä lisää... :heh: :heh: :heh: :heh: :heh: :heh: :heh:
Dxm on paras ainut aine joka vetää niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vituiksi psyykkeen pitkällä käytöllä ettei mitään TUNTEITA
Parasta eskapismia, ja kemiallisesti vielä
SITÄ SAA SUORAAN APTEEKIN HYLLYLTÄ!
Vittu jos mä alkaisin narkkaan taas niin varmaan pevekkii, dexmii ja alkoholia ryynien kera nappailisin. Dexmi alkoholi ryynit nyt on ihan omaa luokkaa..
King crimson
Pink Floyd.
Mieluiten sellaisia joissa on psykoottisia pisteitä ja ns pelastavia enkeleitä fiiliksiä. Kaaoksesta kirkkauteen liikkuvia musiikki kokonaisuuksia.
Esim Pink Floydin atom Heart mother levy..
1/3
Rakastaa dexmiä
1/3
Vihaa dexmiä koska tekee aisteista häiritseviä liikaa
1/3
ei koe suuremmin dexmiä mielenkiintoisena. joka johtuu mun HENKILÖKOHTAISESTA mielipiteestä siitä että ovat paskaa porukkaa eikä tajua vetästä lisää... :heh: :heh: :heh: :heh: :heh: :heh: :heh:
Dxm on paras ainut aine joka vetää niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vituiksi psyykkeen pitkällä käytöllä ettei mitään TUNTEITA
Parasta eskapismia, ja kemiallisesti vielä
Vittu jos mä alkaisin narkkaan taas niin varmaan pevekkii, dexmii ja alkoholia ryynien kera nappailisin. Dexmi alkoholi ryynit nyt on ihan omaa luokkaa..
-
zrrl
- Apteekki
Oksetusta tulee välillä alkuähinöiden aikana, mutta oksennusfoobikkona olen jotenkin onnistunut nää aina lusimaan läpi yrjöämättä eikä pahoinvointi ole koskaan vaivannut enää varsinaisen tripin aikana. Pahoinvointi itselläni ei tunnu myöskään riippuvan esim. annoksen koosta, välillä on 300mg:stä tullut todella huono olo ja joskus suuremmista annoksista ei mitään ihmeempiä jne.
edit: heh, heti kun pääsin sanomasta niin tänään lensi ekan kerran pyrjö deksmeissä. olisin tuonkin varmaan pystynyt pitämään vielä sisälläni mutta velloi vatsassani niin pahasti että päätin päästää menemään kun oli jotenkin rohkea olo.
edit: heh, heti kun pääsin sanomasta niin tänään lensi ekan kerran pyrjö deksmeissä. olisin tuonkin varmaan pystynyt pitämään vielä sisälläni mutta velloi vatsassani niin pahasti että päätin päästää menemään kun oli jotenkin rohkea olo.
-
Asidyyli
- LD50
Kyllä itsellä lentää dexmistä AINA laatta alussa, oli miten hyvä erottelu tahansa. Sitten olo tasaantuu, mutta ilmeisesti kehoni vain haluaa protestoida ton paskan vetämistä kohtaan. Pahoinvointi kyllä mielestäni vaan olennaisena ominaisvaikutuksena kuuluu dexmiin. Voisko olla, että dissosiatiivina pistää tasapainoelimet sekasin tms. Dexmissä muutenkin horisontti horjuu kuin kyläjuopolla ja poikkeuksetta näen kaiken kahtena. Vähemmästäkin tulee merisairaaksi.
-
Neuromoottori
- Psykonautti
Mä oon varmaan allerginen dexmille
en oo ikinä saanu siitä mitään muuta ku kauheen pistelyn ihoon ja kuoleman pelon(olin viimeks 20 minuuttia jääkylmäs suihkus ku pelkäsin et mun suonet räjähtää?) ... annos molemmil kerroil on ollu 400 mg
-
Hitler
- Apteekki
Pakko kans antaa musasuositus. Massive attackin Mezzanine-lätty kyllä kyllä kyllä. Itellä ekaa kertaa kun dexmi kolisi kunnolla musa kuulosti todella oudolta ja hitaalta. Afterglowssa mietin paljon ahdistavia asioita kuten itsemurhaa, muut oli tipahtanu ja yks kaveri oli lähteny sairaalanki kytät oli vissiin jossain vaiheessa tulossa kämppään. Aattelin että vois hypätä parvekkeelta, myöhemmin hajoilin kun ekasta kerroksesta hyppäämällä olis menny ehkä nilkat
Seuraavana päivänä olin bileissä ja olo oli todella mahtava vaikka bileet oli kuraa.
Seuraavana päivänä olin bileissä ja olo oli todella mahtava vaikka bileet oli kuraa.
pirun hyvä nuolla kuorena
-
just1fix
- Lepakko
Tais olla meitsi joka sinne sairaalaan lähtiMadVesto wrote:muut oli tipahtanu ja yks kaveri oli lähteny sairaalanki .
-
gaia
- Kameleontti
Unohtamatta täytyy myös muistuttaa että seura on syytä valita huolella. Ihmiset joiden seurassa et voi olla oma itsesi (kuten humalaiset) kannattaa jättää oman onnensa nojaan. On tärkeää että saat tarvittaessa käpertyä nousuissa vaikka ikkunaverhoihin jos tunnet olosi siten turvallisemmaksi. Olen itse huomannut sen että jos kuumotus iskee deksmeissä, se yleensä tapahtuu juurikin nousuissa. Ja syy ainakin omalla kohdallani on erilaiset kehotuntemukset, jotka ovat yleensä paine kropassa ja kohonnut syke. Tämä kuitenkin aina helpottuu oksentamisen jälkeen. Ja nämä kehotuntemukset johtuvat juurikin nauseasta, ja sen pidättelystä. Eli jos oksettaa, niin sitä ei ole mitään järkeä alkaa pidättelemään sillä se saattaa pahimmillaan pilata koko tripin. Ei se dxm- oksennus ole sen kummempi kuin mikään muukaan oksennus, ainoastaan vähän kirpeämpi =) Olettaen siis että erottelit sitruunahappoon tai C- vitamiiniin.
Vai toimiiko?
-
STRN
- Psykonautti
Erottelin ekalla kerralla 150ml eikä siitä tullu kun hyvä uni ja nukuinki ~15h putkeen.
Toisella kerralla suunnilleen kuukauden välin jälkeen erottelin 400ml. Luulin ettei se ollenkaan toimi ja hiisasin sitten vitutukseen matkalla reiveihin. Sitten se kolahti ja huolella kolahtikin. Tuntu ku olis ollu taikinaa sormien välissä (turvotus, eh?) niskaa pisteli, iho oli arka ja kutisi. Siinä musiikin tahdissa heiluessa tuntu kun 1 metri olis ollu kilometri. Koko paikka tuntu niin suurelta. Kuulin kavereilta että kytät olis tulossa ratsaamaan ja siellähän ne olikin, ei onneks tullu paikanpäälle. Se pelotti ihan helvetisti mua ja siitä tuli pieni ahdistus. Pienet oksentelut siinä välissä tottakai. Sitten alko se robottikävely. En osannu vaihtaa asentoa kun menin istumaan ja 4 tuntia nuotion tuijotusta putkeen. Aamulla sitten ihmeteltiin kuinka pienessä paikassa sitä ollaanki trippailtu kun melkein täydessä pimeydessä yöllä oltu. Neljän päivän euforia, en tiedä johtuko se reiveistä vai dxm.
Pitääkö muuten paikkansa että dexmeily voi reikiinnyttää aivokuorta ja mitä oireita siitä voi tulla? Onko kovin vaarallista?
Pitääkö muuten paikkansa että dexmeily voi reikiinnyttää aivokuorta ja mitä oireita siitä voi tulla? Onko kovin vaarallista?
4:20pm