Pure insanity, loputon looppi (DMT näyttää kyntensä)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
wRRa
Moderator

Pure insanity, loputon looppi (DMT näyttää kyntensä)

Post by wRRa »

Alkuhöpinöitä

Tuntuu että vasta nyt oikeesti ymmärrän DMT:n potentiaalin. Esimerkiksi aikaisemmin kirjoitin trippistoorin jossa poltin bongista dmt:tä n. 80mg röökin kanssa, enkä varmasti saanut läheskään koko hittiä imastua kuten joku olikin topicissa epäillyt. Kokemus oli vahva, mutta ei yhtään mitään verrattuna tämänpäiväiseen. Tässä tarinassa kuvailemani trippi on ehdottomasti vahvin kokemus, joka mulla on ikinä ollut psykedeeleistä... tuntuu ettei sanoilla pysty edes kuvailemaan tän tripin loputtomuutta...

Olin siis kaverin luona ja tämä oli just vähän aikaa aikaisemmin polttanut n. 30mg dmt:tä bongista. Mulle oli suositeltu basilikaa dmt:n kanssa poltettavaksi röökin sijaan, kuulemma röökin kanssa polttaessa dmt ei toimi yhtä hyvin, koska röökin kanssa ei saa tarpeeksi isoa hittiä/se tukkii jotenkin hengitysteitä tms. En ole syystä ihan varma, mutta kuitenkin, basilikaa kehuttiin paremmaksi ja kehumpa nyt minäkin.

Olin raapinut hehkulamppuvapoon jäljelle jääneet dmt:t talteen, alunperin olin sinne ladannut 150-200mg ja vapotellut useampia kertoja mutta en saanut läheskään kaikkea vapoteltua joten arviolta tavaraa jäi ehkä 50-80mg, en osaa sanoa tarkasti, voi heittää kumpaankin suuntaan (myöhemmin annoksia vertailleena veikkaan että 80mg olis aika lähellä totuutta). Kaverini sit kysyi että "toimiiko tollanen jo kertaalleen poltettu dmt muka ees" ja sanoin et kyllä sen pitäs toimia. Päätin sitten koittaa, toimiiko se oikeasti.

Tähän väliin pakko vielä kertoa, että olen viime viikolla jutellut paljon "looppaamisesta" (eli siitä kun jokin asia jää vaan toistumaan ja toistumaan) ja lisäksi tänä samana päivänä kun poltin, olimme kaverini kanssa jutelleet siitä, miten emme usko että "DMT:stä voisi seota" kovin helpolla.

No, latasin bongin; tuhkat alle, dmt:t väliin ja basilikat päälle. Sytytin, ja vedin savut sisään.

Matka
Kaverini sanoo lauseen. Ja toistaa sen. Ja toistaa sen. Ja toistaa sen. Ja toistaa sen.
Kaikki alkaa alusta. Kaikki vaan toistuu, loputtomasti, uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.

Suodatin aivoistani on poissa. Kuulen jokaisen äänen, jokaisen pienenkin hurahduksen. Kaikki informaatio tulvii sisään aivoihini, enkä pysty keskittymään varsinaisesti mihinkään. Äänet jäävät kaikumaan loputtomasti, visioni jää kaikumaan, hajut jäävät kaikumaan. Kaikki toistuu. Tämä hetki toistuu.
Ja toistuu.
Ja toistuu.
Ja toistuu.

Tuhansia, tuhansia ja taas tuhansia kertoja. Elän aina vaan sen saman sekunnin uudestaan.

Yhtäkkiä jokin aivoissani tajuaa, että "nyt ei ole kaikki ihan normaalisti". Miten kaikki voi vaan toistua koko ajan? Näkökenttäni näyttää kaleidoskoopilta, jonka jokaisessa aukossa sama näkymä vaan toistuu ja toistuu loputtomasti. Kaverini yksi ja sama lause pyörii jatkuvasti edessäni ja hän sanoo sen aina vaan uudestaan ja uudestaan.

Olen seonnut.

Looppi!!!!
Mä oon loopissa!
"Ai tää on looppi!" mä sanon ovelana tajutessani asian. Kaverini lopettaa lauseensa ja katsoo mua hieman hämmentyneenä, ei varmaan ihan ymmärrä mitä tarkoitin... kuulostaahan toi kieltämättä aika oudolta vierestä seuraavalle, kun ei tiedä mitä toinen juuri sillä hetkellä kokee. Ääneen puhuminen saa looppi-illuusion rikkoutumaan osittain, mutta silti tunne loputtomasta toistuvuudesta säilyy jollain tapaa. Ymmärrän kuitenkin nyt, ettei kaikki oikeasti toistu vaan kyse on ainoastaan tunteesta, että kaikki toistuisi; ymmärrän myös, että looppaaminen johtuu deelistä.

Huomaan jäykistyneeni istuma-asentoon, vaikka alunperin mun oli tarkoitus mennä makuulle: Menen siis makuulle.

Mutta mikä deeli voi vetää näin pahasti looppiin, tai ylipäätään näin vitun pihalle?
Mikä ihmeen deeli, niin? Olen kerran aikaisemmin kokenut melko rajun loopin snorattuani 30mg 2c-e:tä ja poltettuani hatsit siihen päälle. Siitä huolimatta tuo kokemus ei ollut lähellekään yhtä intensiivinen, kuin tämä mitä juuri nyt koen. Lisäksi olen ihan varma, että olen nauttinut deelini polttamalla. DMT? Niin, dmt:tä mun piti polttaa, mutta ei mulla ole koskaan tullut dmt:stä näin vahvaa kokemusta. En kai mä oo mennyt sekoittamaan DMT:tä 2c-b:n kanssa? Ei, tuskin sekään olisi mahdollista. Vai olisiko sittenkään?

Ehkä, ehkä, ehkä, ehkä, ehkä.
Tuhannet ja miljoonat ja miljardit mahdollisuudet erilaisista vaihtoehdoista pyörivät mun päässä. Epävarmuus on valtava. Musta tuntuu edelleen, että päässäni oleva suodatin on poistettu ja kaikki ympärillä oleva informaatiohälinä pääsee suoraan aivoihini. Jokainen pienikin hurahdus, räsähdys, ulkona tai sisällä, kaikki.... kaikki iskeytyy tietoisuuteeni täysillä ja lujaa, tuntematta armoa. Mun on vaikea seurata mitään. Mä tuun hulluks. Mä sekoon.

Olenko mä jäänyt tripeille? Tältäkö tuntuu olla kunnolla psykoosissa?
Mutta hei, täähän on yleinen ajatus tripeillä. Ei kai nyt tripeille voi tosissaan tällä tavalla jäädä? Sitä paitsi, olen vielä selkeästi jonkun päihteen vaikutuksen alaisena; en ainakaan selvinpäin, vaikka aikaa tuntuukin menneen epäilyttävän kauan.

Musta tuntuu kuin pienet pirut kiusaisivat mua. Ne nauravat kaleidoskooppikuvien reunoilta ja pistävät samat asiat vaan toistumaan ja toistumaan.

Kaikki ei ole normaalisti. Mutta miltä tuntuu, kun on normaalisti? Mä olen unohtanut sen. Mä yritän muistella, miltä tavallinen olo tuntuu, mutta mä en saa siitä pienintäkään otetta.

Mä oon aliarvioinu dmt:n. Niin vahvalta kuin tää tuntuukin, tää kaikki on vaan dmt-trippiä!
Hymyilen ymmärrettyäni tämän. Oloni on niin huojentunut, niin helpottunut.

Keskityn hengitykseeni. Musta tuntuu että se auttaa mua vähän palaamaan kehooni. Koska olen huolissani siitä, kuinka kauan oikein olen ollut loopissa (musta tuntui että aikaa olis kulunut useita päiviä... tai ainakin ikuisuus... koska aikaa ei ollut, sillä kaikki vaan toistui loputtomasti), kysyn asiasta:
"Kauan siitä on kun poltin noi?"
"Jotain 5-10 minuuttia."

5-10 minuuttia. SIIS 5-10 MINUUTTIA!?! Mähän olin tossa ikuisuuden! Mä ehdin jo seota, niin täysillä kuin voi. Mä olin jo varma, ettei enää ole paluuta.

Yritän hieman liikkua, jos se vähän auttaisi palautumaan. Olen silti selkeästi tripeillä vielä. Venyttelen ja käyn vessassa katsomassa lautaspupillejani.

Vielä kauan tämän jälkeen pää tuntuu tosi tyhjältä ja olo trippiseltä, mutta jossain 40 minuutin tienoilla vaikutukset alkavat viimeinkin kunnolla kadota. Siitä huolimatta tripistä jäi hämmentynyt olo vielä pitkäksi aikaa.

**

Olin yliarvioinut itseni, kuvitellut että "kyllä mä handlaan" kaiken. Kuvitellut että voin vaan nätisti päästää irti tripillä moisista tyhmistä kuumotuksista, että "enhän mä mitään sekoo". DMT veti mua turpaan ja mä hävisin. Kokemus oli todella raju ja ahdistava, vaikkakin myös hyvin kasvattava.

Kiitos DMT, opetit nöyryyttä. Kunnioitan psykedeelisiä kokemuksia tästä lähtien enemmän.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
wRRa
Moderator

Re: Pure insanity, loputon looppi (DMT näyttää kyntensä)

Post by wRRa »

Jäi tästä tripistä jokin painamaan ja tuntui tosi ahdistavalta ja raskaalta vielä monta tuntia jälkeenkin. Kotona purskahdin vaan itkuun ja sen kautta tuntui myös kaikki paino ja ahdistus valuvan pois.

Elämä on ihmeellistä.
Nyt hymyilyttää... ja vielä vähän itkettää.. ja hymyilyttää samaan aikaan.

Luulin oikeesti et tää oli tässä. Et mun järki on lopullisesti viety. Ettei enää oo paluuta.

Ja silti mä oon nyt tässä ja kaikki tuntuu selkeämmältä kuin koskaan.

Tajutonta.
Uskomatonta.
Ihmeellistä.

Huh, että tuntuu hyvältä olla elossa ja "järjissään".
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Aika intensiiviseltä kuullostaa. Mites nyt sitten eteen päin? Vähän taukoa ja asioiden selvittelyä, vai kiiruulla uudestaan "hevosen" selkään ettei jää pelkoa? Jäikö siis muuta käteen tästä kuin selviämisentunne ja sitä kautta elossa olon fiilis? (Ja miksi mulla valuu kuola ainetta kohtaan?) Ja mitä vittua? Basilikaa? Eikös se maistu aika vahvasti? :shock:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Turpiin tuli!

Aikalailla useesti oot tuntunu tätä polttavan viime aikoina. Ehkä se anto sulle nenää ku jatkuvasti häiritset henkiä. ;)
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Huiko, kävi kyllä mielessä toi että ottas vaan uudestaan, mutta äh, tuntuu ettei mun mielenterveys kestä (vaikka tiedän että kyl se kestäisi) :D. Toikin kokemus oli niin rankka psyykkisesti etten oo ikinä minkään muun aineen kanssa kokenut mitään noin raskasta. On sitä tullut oltua loopeissa ennenkin jne. ja onhan se ollut aika rankkaa, mutta ei koskaan mitään tollasta. Desoxy joskus sanoikin, mutta mä sanon vielä: Luulin kokeneeni jo paljon psykedeelien kanssa, kunnes poltin dmt:tä.

Oonpa pieni ja heikko tän aineen edessä. Ja ku oon kuvitellu että oon niin "kokenu trippailija" et handlaan kaiken. Voi luoja et oon ollu urpo! :D Mutta oon kiitollinen tästä kokemuksesta. Huh. Ei oo ikinä ollu aivot noin solmussa, ei MISTÄÄN. Tää oli tuhat kertaa intensiivisempää menoa ku esimerkiks "ayahuasca"-kokemus josta aikasemmin kirjoitin. Vaikka kuinka kirjottasin tän tripin sanoiksi niin se ei koskaan pysty vastaamaan sitä miltä tää todellisuudessa tuntu... Vähän samahan se aina deelien kanssa on mutta tää tuntuu olevan vielä kauempana sanojen ulottumattomissa.

Koitapa polttaa basilikaa. Ei maistu pahemmin miltään, eikä tunnu keuhkoissakaan oikein miltään. Paljon intensiivisempää tää oli basilikan kanssa kuin esim. röökin.

King Ink, haha, en mä usko että ongelma on liian usein polttaminen. Muutenkin siis oon polttanu tosi pieniä doseja täällä himassa tosta hehkulamppuvaposta, ei siitä vaan oo saanu toimimaan kunnolla kun ei tota höyryä näytä mahtuvan sinne tarpeeksi kerralla. Pikemminkin DMT veti mua turpaan ku lähin polttaa sitä asenteella "kyl mä tätä voin poltella ihan millon vaan ja miten vaan, oon mä ny isoi dosei dmt:t ennenki polttanu ja kyl mä handlaan, ei täs oo mitää ihmeellist".

Tuntuu et vasta nyt voin sanoo oikeesti polttaneeni dmt:tä.

Ja ihan uskomatonta et mä selvisin siitä.... :D
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Tällä videolla muuten kohta 3:17 muistuttaa etäisesti sitä, miltä mun DMT-trippi näytti http://www.youtube.com/watch?v=uHgBI1-Z ... age#t=198s. Tosin näin vielä useammassa ikkunassa tän todellisuuden ja kesti paljon kauemmin ennen kun se palasi yhdeksi visioksi. Kärpäsen silmät? :D Ja noissa tosiaan kaikissa se sama tapahtuma vaan toistumassa loputtomasti...

Desoxy, aijjjai kuulostaa kyllä vähän samalta asetelmalta ku mulla :D Oon kuullut että tällaista on näemmä tapahtunut muillekin, siis kun ovat polttaneet DMT:tä liian kevyin mielin tai siinä vaiheessa kun ovat olleet asenteella "mä tiedän tästä kaiken"... :D
Tanz

Post by Tanz »

Tuo alun looppimeininki kuulostaa hyvin pitkälti yhdeltä omalta vahvalta salviatripiltä. Vaikka kokemus on ollut varmasti täysin erilainen, niin kuvaus on todella sopiva. Hieno tarina jälleen, näitä on mukava lukea. :)
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

desoxy wrote:dmt muistuttaa paljolti salviaa ja ketamiinia, mut, no, :roll:
Isommilla doseilla kieltämättä huomattavissa jotain yhdenkaltaisuutta. Aiemmin en ole mistään muusta mennyt yhtä "pihalle" kuin salviasta. Mut tää DMT tuntui jotenkin vielä hämmentävämmältä ja henkisesti raskaammalta kuin salviatripit.

Tanz, oon joskus kuullut kavereilta että ovat salviastakin jääneet looppiin. Itse aiemmin jäänyt kunnon looppiin ainoastaan 2c-e:stä ja hatsista, ja muistan tuolloin ajatelleeni että nyt tuntuu vähän ku ois polttanu salviaa... Mut tää DMT-looppi oli kyl paljon voimakkaampi kuin kyseinen looppi silloin.

Silloin tuntui että asiat toistuivat 3-100 kertaa (isoin looppi vain 3 kertaa, mutta välillä en ollut varma olivatko tapahtumat tapahtuneet useampiakin kertoja). Tällä DMT-tripillä toistuminen oli loputonta ja lisäksi toistuivat vielä monessa eri visiossa, tuhansia, miljoonia, miljardeja kertoja. Täydellistä ajattomuutta.
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

Kuulostaa kyllä melko huimalta loopilta :foil: Pitääpä pitää mielessä, että tollaistakin voi saada DMT aikaan, kun sitä seuraavan kerran eksyy haltuun..

Toisaalta, kun omia miedompia kokemuksiaan mietin, niin kyllä niissäkin potentiaalia voin nähdä tuonkaltaiseen kokemukseen - jos siis tosiaan kysees olis huomattavasti suurempi dose. Eipä sitä kumminkaan usein usko ennenkuin itse kokee :D
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
Vltr
Lepakko

Post by Vltr »

Itselläni tullut vähän samantapainen juttu koettua (ei nuin intensiivinen mutta kuitenkin), tosin sieni tripillä. Kaikki ajan ja todellisuuden taju hävisi totaalisesti ja olin varma että olin tullut hulluksi (kunnes KAIKKI todellisuuden taju meni ja luulin olevani kuollut :mrgreen: ). Looppeja oli jonkin verran, tosin ei nuin intesiivisiä, taikka mieleenpainuvia, enemmänki se ikuisuuden ja ''järjettömyyden'' ahdistava tunne jäi mieltä painamaan vähäksi aikaa. Määrästä mitä otin en tiedä yhtään, tosin uskon vaikutusten johtuvan siitä että paikka oli huonohko ja (yllätysyllätys) kuvittelin voivani trippailla missä, milloin ja miten suurilla määrillä vain kun kerta uskoin kestäväni kaiken :D
All in all there are two types of a madman, a person and a madman.
psy01

Post by psy01 »

Tuntuu, että oon vahvoilla Salvia-tripeillä kokenut jotain samankaltaista. Kaiken toistuvan loputtomasti. Ja ikäänkuin loputtoman monesta näkökannasta tarkasteltuna. Jonkun tripin jälkeen muistan henkeäni haukkoen miettineeni ääretön*ääretön*ääretön*ääretön*...ad infinitum. Loputtomasti. Ei lopu koskaan. Se on oikeesti aika raju juttu se äärettömyys. Joka kantilta. Ja niinhän sen on pakko kait olla. Mutta tuntuu pää räjähtävän semmoissa. :D
CloudSurffer
Karvakuono

Post by CloudSurffer »

Pelottavan hyvin kirjotettu. Tollee siin voi käydä jos lähtee henkselit paukkuen matkalle.
Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Kiitos kommenteist, tuntuu hyvält et ootte lukenu. Tuntuu hyvält jakaa näit kokemuksii.

Muuten, nyt löytykin parhaiten tota DMT-tripin "kaleidoskooppi"-visiota kuvaava video! Nimittäin tämä (1:55 asti):
http://www.youtube.com/watch?v=tsIN6XuREo0

Kuvitelkaa että värien tilalla on visioni huoneesta jossa olin, ja yksi sekunti jonka elin siellä. Ja sit visio kaartuu rullalle, pyörii, muodostaa kuvioita... ja kaikki koostuu paloista siitä visiosta jossa se yks ja sama sekuntti toistuu...