DMT, hyväksyntää

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
wRRa
Moderator

DMT, hyväksyntää

Post by wRRa »

Halusin koittaa kunnollisella dosella dmt:tä. Tässä parina päivänä vapotellu hehkulamppuvaposta mutta ei oo toiminu ihan niin kuin olis pitäny. Tänään siis menin frendille kun halusin hänellekin tarjota dmt:tä ja poltin siis bongista n. 60mg. (Siis sen PITI olla 60mg. Huomasin juuri että olin ottanut väärän kapselin mukaan, eli luulin ottaneeni kapselin jossa oli ~130mg ja olinkin ottanut 200mg kapselin ja jakanut sen sen silmämääräsesti kolmeen osaan joista mun polttama osa oli isompi ja kaksi muuta ehkä n.3/5 siitä) En saanut yhellä kerralla kaikkea joten kahdessa osassa poltin. Poltin röökin kanssa kun ei oikein muuta ollut, mutta otin joka tapauksessa niin ison hitin kun sain ja vielä heti toisen perään.

**

Istuin sängyllä bongi kädessäni. Pyysin kaveriani ottamaan bongin pois minulta kun ojennan sen. Lämmittelin hiukan pesää ulkopuolelta ja sytytin sitten päällä olevan tupakan palamaan. Imin niin ison hitin kun sain, puhalsin ulos ja otin vielä toisen. Rööki tuntui hieman epämiellyttävältä keuhkoissa kun en muuten oikein polta nykyään. Toisen hitin loppupuolella DMT alkoi jo kutitella takaraivoa ja lähes välittömästi hitin imettyäni annoin bongin kaverilleni ja menin makuulle.

Silmäni painuvat kiinni.

Olen ollut täällä ennenkin.
Henkimaailma vyöryy ympärilläni, olen jälleen virrassa. Tunnen loputtomuuden ja tämän hetken ikuisuuden. Henkien alati muuttuvat väreilevät kasvot pyörivät ympärilläni.

Tämä ei lopu ikinä.
Mutta se ei haittaa. Olen kotonani.

Musiikki tuudittaa minua. Keinun.
Näen tuhansia kasvoja, pyöreitä kasvoja, lempeitä kasvoja.

Mieleni on syvä ja loputon.

Jostain kaukaa kuulen puhetta. Niin, poltin DMT:tä, niinhän se oli.
Mutta ei sillä ole oikeastaan mitään merkitystä, millään ulkopuolisella ei ole merkitystä.

On vain tämä hetki ja virta joka kuljettaa sitä.

Raotan silmiäni ja näen kuinka värit hohtavat kaunista mystiikkaansa. Ne ovat saaneet uusia syvyyksiä, ne tuntuvat aidommilta kuin koskaan. Kaunista.

"Wau..." mumisen katsellessani ympärilleni.

Joku kävelee ohitseni ja istuutuu viereeni. Katson häntä hieman kummastellen, sillä hänen kasvonsa näyttävät vierailta. Mietin, onko kyseessä jokin visuaali, joka saa kaverini kasvot näyttämään oudoilta. Tarkistan ympärilleni vilkaisemalla, että huoneeseen tosiaankin tuli joku ylimääräinen. DMT-tonttu?

Kaverini puhuu jotain hänelle. Siispä hän ei voi olla DMT-tonttu.
Mieleni tekee kysyä häneltä: "Oletko sinä todellinen?" mutta sen sijaan tyydyn vaan naurahtamaan:
"Luulin sua DMT-tontuks".

Nousen istumaan. Oloni on kuin leijuisin. Mieletöntä mielekkyyttä kaikessa.

Jutellaan ym. tehdään kaikkea muuta.

Toinen hitti.

Vaikutus alkaa hitaammin, ehdin jo luulla ettei DMT oikein toimisikaan. Rööki tuntuu epämiellyttävältä, se saa sydämeni tykyttämään.
Päästä irti.

Minua ahdistaa hieman.
Tämä ei lopu koskaan.

Näen kasvot. Ilkeät kasvot, hieman avaruusoliomaiset. Ne ovat painostavat ja pelottavat minua, niistä huokuu synkkyyttä. Haluaisin itkeä. Tämä henki tuntuu epäystävälliseltä edelliseen verrattuna.

Musiikki kuulostaa ilkeältä. Ymmärrän, että se saattaa vaikuttaa mieleeni ja pyydän kaveriani laittamaan jotain iloisempaa soimaan. Puhuminen tuntuu vaikealta, mutta saan puserrettua sanat ulos suustani. Tunnelma muuttuu musiikin myötä.

Henki on silti uhkaava, mutta päätän antautua.
Hyväksyn sinut osaksi itseäni.

Ymmärrän, että henki on osa minua.
Osa, jota en ennen hyväksynyt, sillä en pitänyt siitä.
Tunnen kuinka hylkimiseni lakkaa hyväksynnän myötä. Nyt me olemme todella Yksi.

Olen avoin. Otan sinut vastaan.
Avaan sylini ja henki virtaa minuun sisään.

Hymy nousee huulilleni.
Olen kokonainen.

Kiitos.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Neste
OD

Re: DMT ~60mg, hyväksyntää

Post by Neste »

Hienoa tekstiä jälleen kerran! DMT-tonttu oli siis joku oikea ihminen?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Neste wrote:Hienoa tekstiä jälleen kerran! DMT-tonttu oli siis joku oikea ihminen?
Kiitos! Ja kyllä, huoneeseen tosiaan tuli kesken trippini ylimääräinen tyyppi :D Kaverini asuu siis solukämpässä, kukaan ei ainakaan käynyt mielestäni avaamassa ulko-ovea joten tyyppi tuli varmaan jostain toisesta huoneesta.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Hieno stoori. Mua jäi vaan tässä mietityttämään, et saitkohan oikeesti kaiken dmt:n imailtua keuhkoihisi, kun sanoit sytyttäneesi tupakan palamaan? En oo kyllä itse dmt:tä koskaan polttanut, mutta semmosen käsityksen oon saanut että vaikka pesässä oiskin tupakkaa niin ei sen oikein pitäis syttyä missään vaiheessa palamaan hittiä ottaessa. Toi määrä jota poltit kuulostaa erittäin isolta, ja vaikka vaikutukset olikin varmasti aika intensiivisiä, niin jotenkin kaiken kuuleman perusteella dmt:stä pitäisi tulla vielä paljon voimakkaammat pärinät tuollaisilla annoksilla? Kunhan pisti silmään. Toinen juttu joka jäi mietityttämään, niin onko dmt:tä järkeä lähteä noin myöhemmin bustailemaan ottamalla toista hittiä vasta jonkun ajan päästä vaikutusten alettua? Jokapaikassa ainakin kaikki painottaa, että jos dmt:tä polttaa, pitää se koko annos polttaa kerralla, ja buustiannokset menevät vain melkein kokonaan hukkaan...
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

SahkoinenVelho wrote:Hieno stoori. Mua jäi vaan tässä mietityttämään, et saitkohan oikeesti kaiken dmt:n imailtua keuhkoihisi, kun sanoit sytyttäneesi tupakan palamaan? En oo kyllä itse dmt:tä koskaan polttanut, mutta semmosen käsityksen oon saanut että vaikka pesässä oiskin tupakkaa niin ei sen oikein pitäis syttyä missään vaiheessa palamaan hittiä ottaessa. Toi määrä jota poltit kuulostaa erittäin isolta, ja vaikka vaikutukset olikin varmasti aika intensiivisiä, niin jotenkin kaiken kuuleman perusteella dmt:stä pitäisi tulla vielä paljon voimakkaammat pärinät tuollaisilla annoksilla? Kunhan pisti silmään. Toinen juttu joka jäi mietityttämään, niin onko dmt:tä järkeä lähteä noin myöhemmin bustailemaan ottamalla toista hittiä vasta jonkun ajan päästä vaikutusten alettua? Jokapaikassa ainakin kaikki painottaa, että jos dmt:tä polttaa, pitää se koko annos polttaa kerralla, ja buustiannokset menevät vain melkein kokonaan hukkaan...
Mun käsittääkseni hyvin tavallinen tapa on sytyttää päällä oleva juttu palamaan niin, että se höyrystää dmt:n. En varmasti saanut koko 80mg poltettua yhdellä kerralla kun kerran toinenkin hitti toimi noin voimakkaasti... Ja siis nii, saattoi olla ylikin 80mg, esim. 90mg. Mutta veikkaan et meni jossain esim. 50mg + 30-40mg -erissä. Toinen hitti ei ollu yhtä voimakas mutta toimi silti.

Mullekin on väitetty ettei dmt:tä oo järkee boostaa, mut ei toi mun mielestä ollut "boostaamista" vaan se toinen hitti oli ns. täysin erillinen hitti, eli olin jo toipunut ekasta hitistä kun poltin toisen ja kyllä se toimi ihan hyvin. Mitä siis tarkoitat "buustiannoksilla"? Sitä, että ottaa monta hittiä putkeen/vaikutuksen aikana?

Tosiaan, polttotyylini oli tämä: lämppäsin aluksi hiukan pesää ulkopuolelta ja sen jälkeen sytytin tupakan palamaan. En usko, että itse dimitri paloi, koska olen kerran polttanut (kirjaimellisesti) dmt:tä 100mg ja silloin se sattui aivan hemmetisti keuhkoissa eikä toiminut. Höyrystyessään dmt ei pahemmin keuhkoissa tunnu. Tämän poltto/höyrystystavan opin aika kokeneilta polttelijoilta et uskon sen olevan ihan toimiva?

Vaikea oikeastaan edes kuvitella voimakkaampaa kokemusta, mutta onhan sekin mahdollista. Mielikuvitukseni loppunee vahvimpaan kokemukseen jonka olen kokenut.

//edit

aaa niin siis tarkotat tota että toimikohan toi kun otin kaks hittiä putkeen? ainakin hehkulamppuvaposta ku oon vapotellut niin ihan selkeä ero ottaako yhden hitin vai kolme putkeen. yks ei toimi, kolme toimii. mulla ei vaan keuhkoihin mahtunut enempää niin oli pakko ottaa kaks hittiä.