Tietävätkö vanhempanne käytöstä?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Morffi
Psykonautti

Re: Tietävätkö vanhempanne käytöstä?

Post by Morffi »

faijalle oon kertonu et oon koittanu oikeestaan kaikkee ja et poltan pilveä säännöllisesti. mutsille taas en oo puhunut mitään mut kyl sekin varmasti tietää. oli kyl aika ihmeellist ku ensimmäist kertaa joskus faijan kans puhuin aiheesta ni se vaan totes et "joo hyvä että kerrot kyl mä jo tiesinki että on vähä muutaki menny ku kannabista". ku kuvittelin että ois tullu jotain vähä kovaäänisempää kommenttia :D
fuck the world before it fucks you
kokasmurffi
Psykonautti

Post by kokasmurffi »

mulla vanhemmat tietää oikeastaan kaiken..
koulusta lentänyt huumeiden käytön takia ulos..
äiti löytänyt värkit liian monta kertaa huoneesta..
sairaalasta soitettu kotiin kun olin vetänyt meta/subu överit..
ja kun katkolle olen lähtenyt niin eipä siin ole voinut muuta kuin kertoa minne on menossa.. :confused:
olisi paljon parempi jos ne ei tietäisi.. en suosittele ketään avautumaan..
Zoidberg
Psykonautti

Post by Zoidberg »

Vanhemmat tietävät että olen käyttänyt.
Äiti epäili pitkän aikaa koska "Sekoilin kotona yöisin" jne...
Ja kyllähän se sitten selvisi kun hän ajoi minua vieroitukseen. Ei ollut mikään iloinen ajelu :oops:

Onneksi olen nyt ollut vähän enemmän ihmisiksi kun käytän päihteitä, ei epäilykset herää.
Mutta on se aika ärsyttävää kun vanhemmat epäilevät ja jokaista liikettä pitää nuuskia. Tottakai sehän on niitten tehtävä ja ovat huolissaan.
Joskus jopa tehnyt ihan pahaa kun äiti soittanut yöllä ja pyytänyt mua kotia, mutta en ole kehdannut mennä kun kuosi ollut liian kova.
Noo eiköhän tämä tästä kun kohta pääsen muuttamaan pois porukoilta niin ehkä se sitten laantuu...
Minulle annetaan valtaa mutta minä käytän valtaani tullakseni alistetuksi.
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

Tottakai tietää, kuten tietää duunissa pomokin ja muutamat muut.

Semmoinen "kaksoiselämä" on tosi vittumaista.

No, mut mä oonkin jo kolmenkympin paremmalla (vai pahemmalla :roll: ) puolella ja porukat kuuskymppisiä.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zxcvby
Tuppisuu

Post by Zxcvby »

Eihän ne mitään tiedä, tai ei halua tietää ja siksi jättävät kaikki asiaan viittaavat jutut huomioimatta. En minä viitsi turhaan huolestuttaa niitä, varsinkaan siis äitiä, joka ei näistä asioista oikein mitään ymmärrä, pelkää vaan kaikkia huumeita kovasti. Eipä kai kenenkään vanhemmat tiedä lapsestaan kaikkea. Minä kerron äitille kaiken pilven polttelua ja seksielämää lukuunottamatta ja ollaan hyviä ystäviä.

Oon miettiny sitä, että kun sanotaan "olen silti sama ihminen" kun toinen saa tietää toisesta jotain raskauttavaa, niin eihän asia ole niin! Jokaisella meistä on tietynlainen "kuva" muista ihmisistä, mikä muodostaa meille sen käsityksen siitä, millainen tuo ihminen on ja silloin kun tuo "kuva" muuttuu, myös käsityksemme tuosta ihmisestä muuttuu -> ihminen muuttuu. Voiko olla typerämpää ihmiskunnan ilmaisua, kuin tuo..
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mutsi tietää mun käytöstä bout täysin mis mennään.
Kaikkii asioit tietty hyvä jättää kertomatta.

Mun mielestä se vapautumisen ilmapiiri, et mä voin olla rehellinen kaikes, on osaltaan jeesannu mua kohtuullistamaan sitä kemikaalisoppaa, joka alko jo maistuu aika saatanalle.

Mut oon kans tajunnu, miten mä vieläki tajuumattani onnistun kusettaa itteeni.. Se on ihan pirun liian helppoo!
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
naponen
OD

Post by naponen »

Luulen että äiti tietää ainakin pilven polttamisen. Tiesi se mun synkimmästä nistiajasta suurinpiirtein jotain.
Tai sit se tietää paljonpaljonpaljon enemmän. Äideillä on sellainen tapa.

Isä on taatusti kääntyillyt ahkerasti haudassaan viimeisen vuoden ajan.
En mä doussannu silloin ku isi vielä eli, joten ei ollut mitään tiedettävää.
Hekkis
Psykonautti

Post by Hekkis »

Kummatkin vanhemmat tietävät, pilvestä ja muustakin. Faijalle iha ok ku silläki historiaa näiden osalta, mut mutsi on hjyymekriittisyydessään aika fundamentalistinen, myös pilven poltto on hänelle todella vakava asia. En oo jaksanu väitellä asiasta yhtään ku kokemus on vaa se et ei ihmisten kalloon yleensä mee mitään. Ei faktoja tuputtaen eikä kysyksiä esittämällä. Oottelen vaan hyväuskoisesti aikojen muuttumista kantamatta itse kortea kekoon. :|

HPPD:stä ei ainakaa kyl kantsi puhuu yhtään ihmisille jolla ei oo kokemuksia hallusinogeeneistä. Sitä kun ei pahemmin ymmäretä millään tasolla ja monet kelaileeki et oot pilannu pääs ja tsykoosia kehittämässä, oot vaaraksi itsellesi ja muille. Lääkärin kaa voi kyl puhuu jos tuntuvat haittaavan elämää paljonki, tyyliin jotain visuaaliviidakkoa mis ei nää suunnistaa mitenkää. :D Itel jokapäivä jotai mietoa visuaalia pukkaa mut en mä kyl sen takii rupeis lääkkeit syömää. Lääkkeitä jos syön ni ihan muut motiivit kyl kysees. :mrgreen:
Mua ei tuu sekottaa heikkikseen. Vaihdan nikin heti kun jaksan selvittää miten se tehdään.
SinatraPesonen
Lepakko

Post by SinatraPesonen »

Kyllähän nuo jossain määrin tietää, isä varsinkin.. sen kanssa muutamaan otteeseen pajauteltukin :mrgreen: Viinaa ja lääkkeitä on vetänyt aikoinaan ahkerasti.. ja ollaankin joskus aikas avoimesti puhuttu näistä. Äiskä varmaan autuaan tietämätön suurimmilta osin, ja hyvä niin, mut eiköhän sekin osaa jotain johtopäätöksiä vejellä. Eronneet kun ovat niin eivät keskenään pääse spekuloimaan, enkä mie viitti enempiä heitä kuormittaa miun jutuilla.. kun ei helppoa oo ollu kummallakaan muutenkaan.
"All in all not a bad guy - if looks, brains and personality don't count"
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

Kai ne jotain arvelee. :roll:
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
THC

Post by THC »

Kyl tietää. Mulle on opetettu et viina on saatanasta ~ polta kannabista. Polttelin siis jo ihan kakarasta asti edesmenneen äitini kanssa. Mitään muita huimeita en kerennyt/en edes halunnut kokeilla kun hän vielä täällä oli. Paitsi ryynejä juu. Isukki on ollut tässä vähän reilun vuoden vierotuksessa nyt, ja on pysynyt siinä. Se ei oo koskaan tykännyt mun päihteiden käytöstä, tietäny kumminki.. Paitsi sitten, kun hölmönä kännissä ehdotin että haetaanko parit essot, tai budia.. :roll: Sitten ilmestyikin heikin verran mobya mun eteiseen, ja poltettiin paukut. Otti se siitä sitten lähtiessään mukaankin vähän, mut siihen se on jääny, onneks. Kaveri sano eilen kun muisteltii ko. iltaa, et mä oon huonoo seuraa meiän faijalle :mrgreen: :shock: ..... Mutjoo, samaisena iltana myönsin kaiken muunki käytön/mitä oon koittanu. Se vaa totes et: Nojoo, oon mäki ollu nuori. Oon mä kasvattanu meiän kellaris budii ja kerran söin 2000 silokkii kerralla, popsin niit 5kk ajan joka päivä - mä oon psykedeelien kingi :D Nauro ku kerroin mun tutkari reissusta - mutsiis oot tainnu tulla meinaa muhun ei ois tehonnu :D

Toisaalt jos mun porukat ei ois molemmat ollu narkomaaneja ja tätä kautta suvaitsevaisempia, en ois xxxx vuotiaana tuol "hillunu" ryynikänneis ja poltellu budii :roll: (Sillon ei äiti kyllä tienny ryynien vedosta, vaik se joskus saattoki tenoxin antaa millon mihkäki vaivaan) Mut onneks tein sen fiksusti, vaikka kavereita houkuttelinki mukaan :D Ja ainakaan ei oo nyt "vanhemmalla" iällä, täysi-ikäisyyden maailmaan siis tultuani, niin tarve ollu sekoilla sillee ku joskus aikanaa. Nyt suurin osa mun ikäsistä vast alkaa kokeilla niit juttui, ja mul on aikaa keskittyy muuhunki :up: Jos on ees jotain positiivista tästä paskasta keksittävä 8)

Edit: Selvennykseks se et porukat eros ku olin kakara ja oon asunu mutsilla. Arvatkaa miks. Buah

Edit-nappula on jotta ei tarvitse kirjoittaa uutta viestiä perään vaan voi muokata edellistä ;)
-king ink.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Hekkis wrote: En oo jaksanu väitellä asiasta yhtään ku kokemus on vaa se et ei ihmisten kalloon yleensä mee mitään. Ei faktoja tuputtaen eikä kysyksiä esittämällä. Oottelen vaan hyväuskoisesti aikojen muuttumista kantamatta itse kortea kekoon. :|
Oon todennu et ei mitään asioita pitäis lähteä toiselle tuputtamaan tai julistaan.

Rehellisyys ainakin on vapauttanu huomattavasti ilmapiiriä, mut samalla se 'äidin huoli' mua suunnattomasti ahdistaaa.
Mut todennu et parhaiten mä omalla olemuksellani ja olemalla se mitä mä oon, pystyn näyttään toteen sen miten päihteet vaikuttaa mun elämään.

Oon koittanu olla mahdollisimman rehellinen ja avoin, tietystikään kaikkea on turha lähteä edes kertomaan. Luo vaan turhaa huolen ilmapiiriä.

Ganjan kohdalla koen et se on niin osa mua, et sen suhteen haluun olla niin rehellinen ku vaan osaan olla. En mä en jaksa sen käyttöä mitenkään puollustaa tai koittaa faktoja iskostaa toisen päähän, vaan ihan vaan omalla olemuksellani mä kerron mis mennään.

ja olemal itelleni rehellinen, ni voin myöskin olla rehellinen muille.

Mul ei o päihteiden käytön suhteen mitään salattavaa, päinvastoin, tarviin niit ihmisii jotka sanoo sit jos alkaaki taas mennä överiks.
Mut joitain asioit on ihan hyvä jättää kertomatta.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Olento
Apteekki

Post by Olento »

Pilven polton tietää täysin, muista jutuista ehkä aavistelee osittain. Psykedeeleistä en oo jääny kiinni ikinä enkä usko et ne niist mitään epäilee ;)

Ekan kerran jäin kiinni ku 14 vuotiaana annoin pyykkiin farkut jonne oli jääny pikkutaskuun pariketolaa lätkää, siinä sitte perus selitykset "ei oo mun!" :)
Saatto sillon mennä osittain läpiki mut sitte seuraavana kesänä ku löyty kenkälaatikollinen lehtee kuivamassa ni ei oikee menny enää läpi selitykset.
Onneks mutsi ja faija on kummatki tosi vapaamielisiä ja tiiän et kumpiki pajautellu joskus enemmän tai vähemmän ni ei oo niille sillee mitenkää big deal.
Ei ne kuitenkaa kai oikeen hyvää tykänny ku 14-15v poika pajauttelee mut "salassa" sen pidin vaikka usein löytyki jotain kyhäreitä, papereita yms..

Nopeista sitte jäin kiinni 17 vuotiaana ku jouduin lekuriin yhen toisen jutun takii ja mutsi oli salaa pyytäny niit lekureita ottaa mult virtsanäytteen huumetestiin. Kelasin tietenki et se liittyy siihen juttuun jonka takii siel olin ja kusin siihen purkkiin, mut vähän sapetti sitte ku lekuri kerto minkä takii se oikeesti oli otettu.. Se oli maanantai ku sinne lekuriin jouduin ja se testi otettiin. Just oli tullu koko viikonloppu blaadailtuu ja syötyy naksuja, ja sunnuntain viel pari pamii.. No virtsanäytteessähän näky sitte amfetamiini, metamfetamiini, bentsot, ja kannabis. Oli ilmeisesti aika vauhtipohjasia naksuja ollu.
Siinä sitte selittelin että yhen "esson" oon syöny enkä tietosesti mitään tollasii vetäny. Ton jälkeen kerran mutsi löys mult 0,2 poretta mut se oliki sitte ainut kerta sen jälkeen ku jäin kiinni.

Kai ne aavistelee et vieläki sillontällön jotain nopeita vetelen, mutsi varsinki kai "epäilee" vaikkei sitä suoraan sanokkaan, mut tosiasiassahan just niin se on.
Mut ei kai niil sillee mitää huolta oo ku näkee et kaikki asiat kuitenki ihan hyvin. Oon ihan "skarppi" ja talous kunnossa yms ni ei huolta (:
ViimeisetHitaat
Psykonautti

Post by ViimeisetHitaat »

Heh!

Minä olen yli 40 vuotias. Minun äiti säännöstelee minun jarrujen käyttöä. Hän piilottaa Subut siihen päivään saakka kunnes olen antanut luvan antaa napin mulle. Tällä tavalla käyttöni pysyy edes suurinpiirtein kohtuullisissa määrissä. Äitini on myös useamman kerran ostanut minulle lätkän Subutexiä :) .

VH
Maailma on täynnä kaikenlaista pahaa: Huumeita, Viinaa, Naisia ja Rahaa
Sub-Zero
Karvakuono

Post by Sub-Zero »

Tietää alkoholin käytöstä.

Huumeista ei tiedä mun suvusta kukaan muu kuin mun broidi (ja setä ehkä.. riippuen onko broidi sille kertonut). Broidihan mut näihin huumeisiin alunperin tutustutti..
..:: Cold as ice ::..
zerk

Post by zerk »

Joo ja ei. Ne on osittain hyväksyny mun opateen keittelyn, tosin harrastan sitä ajoittain enemän mitä ne luulee. Muista huumeksista ne on varmasti jollain tasolla tietoisia, mutta en halua niistä kertoa eikä ne halua kuulla.

Ei ne hyväksy huumeidenkäyttöä yleensä. Osittain siksi että se on laitonta, mutta suurimmalti osin siksi, että ne on huolestuneita vanhempina. Ymmärrän sen ja siksi en halua ylimääräista huolta niiden elämään. Kyllä ne tietää mun kannan huumeidenkäytön suhteen mutta meidän suhde toimii aika hyvin nykyisellä tavalla.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Oon miettiny kertomista, mut oon päätyny siihen lopputulokseen etten kehtaa.

Äiti on niin huumevastainen, kuin voi kuvitella, ja sen lisäks sillä on vielä hirveetä työstressiä, ja rahatilanteesta johtuvaa stressiä.
Luulen että se olis sille tosi huono juttu, jos se saisi tietää. Kun muistaa miten paskana se oli viimeks kun jäin kiinni asian tiimoilta.

Eikä sen kanssa pysty keskustelemaan järkevästi edes nettipiuhan vetämisestä miun omaan huoneeseen,
ettei tarviis Black Opsia hakkaa olkkarin lattialla. Se vähän jänkkää samoja argumentteja mitä aiemminkin, jotka oon kumonnut joka kerta aiemminkin,
ja sen jälkeen suuttuu ja sanoo haluuvansa olla rauhassa. Sen jälkeen se sit vaan lukittautuu jonnekkin ja mököttää, mikäli uskaltaa vielä nostaa asian esille.
..

Isän kanssa voisi puhua, vaikkei se huumemyönteinen olekaan. Kannabiksen se tuntuu hyväksyvän kaikissa tapauksissa mistä on puhuttu,
ja se tietää että mun kaveripiireissä käytetään kyl muutakin, mutta se kai luottaa muhun etten itse käytä, tai se ei edes halua tietää tarkemmin.
Se myös tietää, että mie tiedän paljon aihepiiristä, ja enemmän sen reseptilääkkeistä kuin se itse, mut tiedän paljon muistakin asioista mitä en harrasta itse.
En sen kanssa uskalla kuitenkaan puhua, kun se todennäköisesti kertois äidille asiasta.

Ehkä joskus sitten kun on oma asunto jne. Ehkä sitten joskus.. ehkä joskus.. joskus...
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Äidille kerran jäänyt kiinni. Oli jäänyt tietokone päälle ja äiti lukenut irc keskustelun mis olin hehkutellu että ois nättiä saada hollannissa kokeiltua kaikennäköstä. Sain puhuttua asian niin että luulee mun kokeilleen vaan kannabista. Tyhmiä ihmisiä on helppo kusettaa :mrgreen:

Sen verran huumevastasia vanhemmat on että seuraavasta kerrasta varmaan lennän pihalle
Sambatsu
Psykonautti

Post by Sambatsu »

nyt joku tietoisa valaiseee tietöäköhhh
Sambatsu
Psykonautti

Post by Sambatsu »

Sub-Zero wrote:Tietää alkoholin käytöstä.

Huumeista ei tiedä mun suvusta kukaan muu kuin mun broidi (ja setä ehkä.. riippuen onko broidi sille kertonut). Broidihan mut näihin huumeisiin alunperin tutustutti..
Velho
LD50

Post by Velho »

Nykysin vähä turhanki helpommi... 8)
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Kyllä tietävät. Onneksi tukevat kumminkin, molemmat vähän erilailla kyllä. Katkoreissut yms. on tehnyt sen että tietävät. En toisaalta haluaisi että tietäis, en haluais että aiheutan paljon huolta heille. :(
Sleeveless
Psykonautti

Post by Sleeveless »

Eivät tiedä. Joskus mutsi löysi ganjan. Sanoin että oli mausteita. Uskoi :roll:
mouru
Karvakuono

Post by mouru »

Pilven polttelun oon myöntäny (eivät tykkää, koska huume), oon myös myöntäny, että huumeita olen kokeillut. Isän kanssa on tullu juteltua myös deeleistä ja niitten käytöstä kun se on ollu päissään ja tahtonu jauhaa.. :) Äiti ja isä ei tykkää ees mun röökauksesta :P , juomisen hyväksyvät tietyissä määrin.. Oon alkanut totutteleen heitä ajatukseen, mutta täys rehellisyys ei tunnu vielä jutulta muutaman vuoden sisään..
dazerc

Post by dazerc »

Lähes koko suku tietää.

En oikeen tiiä, että onko se hyvä vai huono. Jotenki on ahdistavampaa olla joidenkin sukulaisten kanssa kun tietävät ja äiti ois säästyny monelta murheelta... Mut kuitenkaan en kadu sitä että olen ollut aika avoin äidilleni.

Kaikkea huumeisiin liittyvää perseilyä en ole äidilleni kertonut, enkä aio kertoakkaan ihan hänen omaksi parhaakseen.
Goldengoose
Psykonautti

Post by Goldengoose »

Joskus epäili ja kuulusteli, sittemmin epäilyt katosi ja nyt taas kasvamaan päin.
Olet pisteessä A, totuus on piste B. Näkemyksesi on jana - c, joka kulkee pisteen B läpi. Totuuteen kuljet kateetin a tai b läpi, nämä ovat valheita. Näkemyksesi - c vääristyminen on riippuvainen sinusta, joka olet alpha - kulma (a,b)
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Heeeheheee... Erittäin hyvin tietää,juu. Mut tietävät tarpeeks ja sitten vähän ''liikaakin'',niiden omia oletuksii
ja käsityksii munkin käytöstä on aika paljon. Tyyliin hengailen huumeringissä ja piikitän kannabista.

Onhan se kiva et ne tietää mun ''käytöstä'' kaiken mahollisen muttei silti tiiä siitä mitään.

Eli siis joo,tietää,ja pääpiirteittäin minkälaista se on,mutta kun kaikki siihen liittyvä on jonkun muun suusta kuultua niin
vääristyneitä kuvia niillä on.

Mut en jaksa ees korjata niiden oletuksia kun ei se hyödytä mitään,huumeidenkäyttäjät on nääs epäluotettavia ja
valehtelevat perseen pelastukseks. Näin siis. :roll: :roll:

Kuinkahan monet pillerit pallerot jauhot kukat sienet nekin on löytäny.

Ei ne hyväksy tietenkään sitä mut paljoox voi vaikuttaa. :right:
. . . (--) °
damazca
Lepakko

Post by damazca »

Eivät tiedä yhtään mitään ja hyvä niin.
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
Neste
OD

Post by Neste »

Eivät tiedä mutta varmaan jotain epäilyksiä esim. kannabiksen suhteen.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

kyl ne ny tietää ku joka päivä ihan sekasin heilun himassa niiden edessä...Eilen heitti kyl pihal ku olin liian kännissä oli nättii olla yö ulkona.