Missä olen ja mitä tapahtuu.
Kukaan ei tule saamaan sitä selville, koskaan.
Haukkaan raitista ilmaa. Otin juuri kamat kaapista ja pyörittelen niitä käsissäni edes takaisin samalla kun katselen lattiaa. Olotila hieman rentoutunut ja helpottunut. Mieltä askarruttaa kysymys siitä, että missähän määrin kontrolloitavissa tämä tulee olemaan, vai joutuukohan vain istumaan ja katsomaan?
Bongissa nestettä? --kyllä!
Sytkärissä löpöä? --kyllä!
Hiki nousee ja tuntuu jännittävältä. Avaan pussin. Missähän tulen olemaan ja mitähän tulee tapahtumaan? Olen parvekkeella täydellisessä näkösuojassa ulkopuolisilta. Kukaan ei tule edes kuulemaan mitä tulee tapahtumaan. Maailmanpyörä pyörimään.
Kutinaa.
Päässä pyörii.
Parveke alkaa valuun.
Maailma pyörii.
Vaikuttaa.
*BAM*
Ihan sairas
pakokauhu.
Ja pelko,
pelko.
Ja inho,
äkkiä vittuun täältä, ei saatana.
Joku tulee ihan just autolla tohon pihaan.
Joku tulee ihan just ovikelloa soittaan.
Joku tulee ihan just parvekkeelle.
Joku tulee.
Missä olen ja mitä tapahtui.
Bongi ja sytkäri käteen.
Heitättää, suoraan parvekkeen ovesta sisälle.
Pyörryttää, pitää ottaa seinästä tukea.
Bongin vesistä puolet lattialle.
Pitää tähdätä oman huoneen ovesta sisälle. Täytyy nojata ovenkarmiin.
En pääse irti. Äkillinen painovoiman muutos pitää ovenkarmissa kiinni.
Hiki nousee pintaan,
ovenkarmin gravitaatiokuoppa ei anna periksi. Ovenkarmi muuttui kirjansivuksi, joka kääntyy liikkeideni mukana.
Mahdotonta päästä huoneeseen, sivusta ei pääse irti ja se vain leppoisasti kääntyilee epätoivoisten liikkeideni mukana.
Pitää lopettaa yrittäminen ja kerätä voimia.
Ympärillä ei ole mitään. Kaikki on kadonnut ja on vain valkoista tyhjyyttä.
Mutta mitään ei tarvitse edes olla olemassa sillä kaikkeus on nyt tiivistynyt, ovenkarmiin.
Overkarmiin, siihen jossa kohtaloni on nyt kauhean tahmeasti kiinni kuin kärpänen liimassa.
Kaikki on kadonnut ja on vain valkoista tyhjyyttä. Ympärillä ei ole mitään.
Idea nousee tajuntaan,
pyörähdän äkillisesti päinvastaiseen suuntaan. Ovenkarmi pudottaa otteensa, ja pääsen taatusti vapaaksi.
Mahtava nokkeluus toimii, onnistun huijaamaan sitä helposti ja pääsen jatkamaan matkaani hyvin helpottuneena.
Pitää piilottaa bongi ja vaikuttaa normaalilta.
Pitää tähdätä oman huoneen ovesta sisälle. Pitää nojata kaappiin.
Yritän olla normaalisti. Pitää kätkeä kaikki ja vain olla.
Bongi ja sytkäri kaappiin.
Heitättää, sängylle nauttimaan mahdollisesta psykedeliasta.
Pyörryttää, mitähän oikein tapahtui.
Olotila alkaa selkenemään.
Hiki katoaa ja tuntuu normaalilta. Avaan silmät. Missä olen ja mitä tapahtui? Heräsinkö unesta vai tapahtuiko jotain oikeasti? Miksi edes makaan sängyllä keskellä päivää? Hetkinen, minulla kävi mielessä suunniteltu ajatus siitä, että tutustuisin erääseen ystävättäreeni. Missä minä olen ja mitä oikein tapahtui? Hetkinen, muistan hämärästi että olisin polttanut parvekkeella. Muista hämärästi että olisin palannut sieltä tänne kauhulla. Muistan hämärästä, että olisin piilottanut tarvikkeeni kaappiin. Mutta missä minä olen ja mitä oikein tapahtui?
Pitää katsoa kaappiin! --mitä ihmettä? Minun bongi ja sytkäri. Tapahtuiko tämä kaikki oikeasti? Miten kaikki oikein meni?
Pitää katsoa parveke! --mitä ihmettä? Lattialle on pudonnut vettä. Tapahtuiko tämä kaikki oikeasti? Miten kaikki oikein meni?
Haukkaan raitista ilmaa. Laitan kamat kaappiin ja pyörittelen lähimuistin vinyylilevyä edes takaisin samalla kun kuivailen lattiaa. Olotila hieman rentoutunut ja helpottunut. Mieltä askarruttaa kysymys siitä, että jos tämä oli vielä jossain määrin kontrolloitavissa olevaa sekoilua, niin mistä on kyse silloin, kun tavara iskee niin kovaa, ettei voi kuin istua ja katsoa?
Mutta vieläkään ei ole täysin selvää, että
missä olin ja mitä tapahtui.
Salvia 10x ja esipuhe avaruusmatkailuun universumin laidalle
-
haureus
- Lepakko
Salvia 10x ja esipuhe avaruusmatkailuun universumin laidalle
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
-
King Ink
- LD50
Re: Salvia 10x ja esipuhe avaruusmatkailuun universumin laid
Salvian polttaminen parvekkeella on ihan oma kategoriansa, trippi on seikkailu omaan huoneeseen. Ja kun sinne pääsee ja rentoutuu niin vaikutus loppuu.
Mutta mainiosti kirjoitettu juttu, jos ens kerralla vaikka oman huoneen ikkunan äärellä? Ainakin lyhyempi matka sänkyyn.
Mutta mainiosti kirjoitettu juttu, jos ens kerralla vaikka oman huoneen ikkunan äärellä? Ainakin lyhyempi matka sänkyyn.
-
haureus
- Lepakko
Tää nyt jäi noiden juttujen ulkopuolelle, mutta tähän sellanen pikakertomus kun "salviaa rauhallisessa metsässä puunjuurella". Sisältö pääpiirteittäin sama kuin em kertomuksessa, mutta miljöönä takapihan metsä. Heti kun sain tavarat keuhkoista pihalle ja valmistauduin rentouttavaan chillailuun luonnon parissa, niin iski tuhoton pelkoahdistuspaniikki päälle siitä, että nyt joku lenkkeilijämarjastajamummo tulee ja spottaa mut. Sen verran vähemmän oli kuitenkin tavaraa, että sain ihan puhtaalla vakuuttelulla ja loogisella päättelyllä pidettyä itseni siinä puunjuurella "rentoutumassa."
Vitun mileycyrusit vetää salviaa ja totea että tuntuu höpöltä. Mulla on jotenki sellanen fiilis, että olis ihan sama jos olisin lukitussa huoneessa sängyn alla polttamassa. Kuitenkin se kuudes salvia-tsaikedelia aisti kuiskais korvaan, että nyt mörkö tulee ja näkee kun oot kamoissa, juokse äkkiä pakoon.
Vitun mileycyrusit vetää salviaa ja totea että tuntuu höpöltä. Mulla on jotenki sellanen fiilis, että olis ihan sama jos olisin lukitussa huoneessa sängyn alla polttamassa. Kuitenkin se kuudes salvia-tsaikedelia aisti kuiskais korvaan, että nyt mörkö tulee ja näkee kun oot kamoissa, juokse äkkiä pakoon.
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
-
King Ink
- LD50
No, jos se oma huone sitten ois ratkaisu aloittaen ihan pienillä annoksilla?
Edit. tutustuu varovasti ennenku polttaa kunnon trippidoseja.
Edit. tutustuu varovasti ennenku polttaa kunnon trippidoseja.
-
frapathea
Eikös tämä vaihe kuuluis Sallysen kanss' skippailla suosiol. Vaik taispa toi toimia siitkin huolimatta, hyvä nii.Bongissa nestettä? --kyllä!
-
haureus
- Lepakko
Kyllä mä jossain masokistisessa mielessä pidän tosta salvian kusi sukassa -pelkotilanteesta. Ainakin jälkikäteen.
Sitte joskus kun tulee se tota taas harrasteltua, niin ajattelin vetästä jossain ihan säkkipimeessä mestassa. Siinä on mun mielestä sellanen fifty-sixty mahkut siihen, että koko homma tulee olemaan a) tosi lepposaa tai b) ihan oikeesti pelottavaa.
Sitte joskus kun tulee se tota taas harrasteltua, niin ajattelin vetästä jossain ihan säkkipimeessä mestassa. Siinä on mun mielestä sellanen fifty-sixty mahkut siihen, että koko homma tulee olemaan a) tosi lepposaa tai b) ihan oikeesti pelottavaa.
-
Asidyyli
- LD50
yhdyn edelliseen, että vedet pois bongista ja kaikki savut yhellä imasulla
kirvelee kurkussa saatanasti mutta noin mä sen tykkään tehä
eikä oo ne bongivedet housuilla kun palaa tähän todellisuuteen

kirvelee kurkussa saatanasti mutta noin mä sen tykkään tehä
eikä oo ne bongivedet housuilla kun palaa tähän todellisuuteen
-
King Ink
- LD50
Huhuu, mie taas uskon että toi bongien vesien pois ottaminen on ihan puhdasta huuhaata.
-
Asidyyli
- LD50
Musta on aina tuntunut että siihen veteen liukenee osa vaikuttavista vitamiineista. Onkohan salvinoriini vesiliukonen? No tietenkin voi poltella ja sitten perään juoda ne bongivedet niin ei mee tehot hukkaan. Tai jos on hc niin väsää pirivedot niihin bongivesiin, painaa männän pohjaan niin luulis näkyvän jotain. Tää on mun tajunnanviertaa - Älkää kokeilko kotona.
-
Jussi
- Apteekki
Mä oon lukenu ettei olis vesiliukoinen.Asidyyli wrote:Musta on aina tuntunut että siihen veteen liukenee osa vaikuttavista vitamiineista. Onkohan salvinoriini vesiliukonen? No tietenkin voi poltella ja sitten perään juoda ne bongivedet niin ei mee tehot hukkaan. Tai jos on hc niin väsää pirivedot niihin bongivesiin, painaa männän pohjaan niin luulis näkyvän jotain. Tää on mun tajunnanviertaa - Älkää kokeilko kotona.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
Aksu6
- Psykonautti
Ei kyllä ottanu kurkkuun oikeestaan yhtää vaikka imas n. 40cm tuubista täyet 10x.
Ja itse toki poltin sängyllä niin ettei tarvinnut kuin kaatua selälleen, mutta jokainen tavallaan.
Offtopiccina
Mites salvian vapotus?
Ja itse toki poltin sängyllä niin ettei tarvinnut kuin kaatua selälleen, mutta jokainen tavallaan.
Offtopiccina
Mites salvian vapotus?
Et pysty selittämään totuutta, vaan totuuden esteitä.
Otin niitä monta ja osasin tanssii
-Allu
Otin niitä monta ja osasin tanssii
-Allu