Oksentelu

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Dexma
Moderator

Re: Oksentelu

Post by Dexma »

Thoxium wrote:
Tuntuu et dexmis pidemmän päälle nousee tole oksentamiseen, kun vasta tutustuin dexmiin niin lens aina oksennus, pelkkä makukin oli etovaa, mut nykyään juo dexmit mukisematta eikä laattakaan lennä.

Harmalan kanssa pisti aika runsaasti oksentamaan, mut samal aima laataamisen jälkeen oli erittäin tyytyväinen olo, autuuta melkein huumetta.
Tuntuu mun mielestä, että kun ns tolet nousee niin oksentelusta tulee vähän vaihtelevaa, muistan kun aloitin nostaan annoksia yli 1200 mg niin ei ikinä oksentanut alussa, nykyään oksentaa aina ekan annoksen jälkeen, mutta buusteissa ei paljoa... hmm. On se dexmi mielenkiintoista.

Oksentelu on kuoseissa yleensä vain hyväks, psykedeeleissä oksentaminen tuntuu jopa HYVÄLTÄ, olisi jännää kokea miltä tuntuu oksentaa fenetyliamiinin jälkeen... Se tuntuu niin hankalalta, mutta 2c kemikaaleissa isoissa annoksissa bodyloadi on aika kova, ja mietin jos se lähtee pois oksentamalla ja tekee samanlaisen nousun kuin tryptat sen jälkeen... niin... ois .... mielenkiintoista?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

5-meo-amt oksennus on siisti, ku mulla ainaki lyö fraktaalit just sillon ku oksentaa
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Vihaan oksentamista, sillä en ikinä huomaa, koska oksennus on tullakseen. Ja sitten, kun se tulee, on jo liian myöhäistä: matot, pöydät, verhot, kaikki menee pesuun. Pitäisi hillua koko ilta pöntön äärellä tai suihkussa, jotta ei sotkisi paikkoja. Tai ripustaa ämpäri kaulaan. Viimeksi, kun yritin olla ovela ja kantaa ämpäriä mukanani koko illan, oksensin rajusti ohi ämpäristä, koska en sen sekunnin murto-osan aikana ehtinyt nostaa ämpäriä suuni eteen tai laskea päätäni ämpärin suuaukon eteen.

Siksi ajattelinkin hankkivani inkivääriä tuleviin oksennushenkisiin kokeiluihin. Miten nopeasti inkivääri vaikuttaa? Pitäisikö ottaa tunti ennen trippiä (esim. LSA) vai aineen kanssa?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

scoff wrote:Vihaan oksentamista, sillä en ikinä huomaa, koska oksennus on tullakseen. Ja sitten, kun se tulee, on jo liian myöhäistä: matot, pöydät, verhot, kaikki menee pesuun. Pitäisi hillua koko ilta pöntön äärellä tai suihkussa, jotta ei sotkisi paikkoja. Tai ripustaa ämpäri kaulaan. Viimeksi, kun yritin olla ovela ja kantaa ämpäriä mukanani koko illan, oksensin rajusti ohi ämpäristä, koska en sen sekunnin murto-osan aikana ehtinyt nostaa ämpäriä suuni eteen tai laskea päätäni ämpärin suuaukon eteen.

Siksi ajattelinkin hankkivani inkivääriä tuleviin oksennushenkisiin kokeiluihin. Miten nopeasti inkivääri vaikuttaa? Pitäisikö ottaa tunti ennen trippiä (esim. LSA) vai aineen kanssa?
Aika outoa. Mie oon aina huomannut hyvissä ajoin jos oksennus on tullakseen. Nopeimmin tullut on jotain 10 sekunttia, missä ajassa ehdin juosta kevyesti parvekkeelle.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

scoff wrote:Vihaan oksentamista, sillä en ikinä huomaa, koska oksennus on tullakseen.
Oletko kokeillut huascaa?
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

mauser1911 wrote:
scoff wrote:Vihaan oksentamista, sillä en ikinä huomaa, koska oksennus on tullakseen.
En ole vielä uskaltanut.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

scoff wrote:
mauser1911 wrote:
En ole vielä uskaltanut.
Uskon erittäin vahvasti että kunnon kokemuksen jälkeen suhtautumisesi asiaan muuttu..
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Lukemattomia kertoja alkoholeissa ja liian tujuissa savuissa tullut maattua lattian tasossa jatkuvasti yökkäillen ja oksennellen, ja kun olo helpottaa poltetaan lisää jos ei vielä oo tipahtanu.

DXM:stä vähän ristiriitaisia kokemuksia, aluksi ei tullut koskaan älyttömästi leksattua, nykyisin hyvin monien ja isommaksi kasvaneiden annosten kanssa tulee oksennuksen aikana ne kovimmat nousut ja sen jälkeen varsinainen sekoaminen alkaa.

Tutkimuskemikaalit ne harvat joita on ottanut ovat jokainen tuottaneet paskan olon, ja oksennus lentää aina ja pahasti.

Pari kertaa tramadoliöverit, kodeiini överit viinan kanssa ja oppariteestä överit, joka kerta on oksennus lentänyt vitusti.

Pireissä monesti yökkäilee, mutta mitään ei lopulta tule ulos.

Puhtaasti viinan kanssa jokainen ilta päättyy oksentamiseen tai sammumiseen, yleensä molempiin.

Oksentaminen on vitunmoista tuskaa, mutta melko euforista tuskaa, ah sitä oloa kun laatta aalto on takana ja uutta saa odottaa vielä puoli sekuntia, puhumattakaan siitä olosta mikä tulee kun oksettava olo on ohi.

Vetäkää lakkaa, älkääkä käteen. HOmot. :x
All things are equal, there are no special things.
Spadukka

Post by Spadukka »

Niin tuttua tuo överikänni ja siihen jotain kukkaa ni laatta lentää kyl aika huolella tai sit muuten vaan menen sänkyyn överöimään. mut sit siit nousen aika nopeasti ku ei halua haaskata oloja :lol: Heinä on mielestäni paljon mukavampaa alkon kans jos ei meinaa hirveen paukuis olla.
Uke
LD50

Post by Uke »

Ennen en pystyny oksentamaan oikeestaan ikinä tai mistään, mutta nykyään lentää ja helposti. Viimemmäks tuli pelkästä budista ja neljästä ravintola-annoksesta alkoholia! :lol: kyllä nolotti. Ennen ku en ollu koittanu buprea, niin en osannu, mut sen jälkeen siis alko tämä. Ihan kiva, että saa joskus jotain uloskin 8D
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
disease
Psykonautti

Post by disease »

itellä ainakin jos hirveet budiöykyt vetää ni ihan normaalia että laatta lentää vaikka ei ois mitään muuta ottanutkaan.
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Kyl mää ainaski oon oksentanu joka kerta kun oon ottanu 2c-e:tä yli 10mg..
Alkoholin kanssa tai ilman...

Mut sehän on vaa siistii oksentaa pikselimössöä..
Sit jää aina tuijottamaan pöntön pohjalla olevaa liejua ja miettimään, et "Tuliko toi just äsken mun sisältä...?" :)
Ja oksentamisen jälkeen olo paranee niin rajusti, että en näe syytä pidätellä sitä ja tapella vastaan..
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

mä spyttään melkein mistä vaan substanssista paitsi ganjamiinista

(tai oikeestaan siitäkin jos savu ottaa ikävästi nieluun viimesissä karstoissa)

oksentaminen ei sinänsä paha, mutta kun on deeleissä... pahoinvoinnin henkinen tuska kasvaa huomattavasti. Etkä voi purgatoroida kun tiedät että tavara pitäis pitää vielä pari varttia sisässä... ettei mene hukkaan
Tanz

Post by Tanz »

Mulla aina alkoholi liittyy läheisesti oksentamiseen. Muuten en ole tainnut substansseista oksentaa, paitsi jos mukana on ollut alkoholi. Sillon lentää helpostikkin. Kerran oon paukuissa leksannu ilman tippaakaan viinaa, mutta vaan kerran.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Sitten paskempi homma on kun tripillä ollessaan oksentaa/luulee oksentavansa verta ja joutuu tilaamaan amberlampsin. Lääkäri sanoi mulle kerran, että jos oksennusrefleksit on tarpeeksi voimakkaita, ne voi tehdä haavaumaa nieluun ja veren oksentaminen johtuu siitä. Kyllä mulle kaikki tähystykset ja muutkin hutkimukset tehtiin. Dunno.
Varjo

Post by Varjo »

Tanz wrote:Mulla aina alkoholi liittyy läheisesti oksentamiseen. Muuten en ole tainnut substansseista oksentaa, paitsi jos mukana on ollut alkoholi. Sillon lentää helpostikkin. Kerran oon paukuissa leksannu ilman tippaakaan viinaa, mutta vaan kerran.
Joo, mulla ei oo kans koskaan lentäny laatta mistään muusta ku alkosta... Ei koskaan. :P
Neste
OD

Post by Neste »

Ei ole lentänyt kun alkoholin, dexmin ja kotitekoisen nuuskan kanssa.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Asidyyli wrote:Sitten paskempi homma on kun tripillä ollessaan oksentaa/luulee oksentavansa verta ja joutuu tilaamaan amberlampsin.
Monella huasca ja dpt tripillä tätä tullut tapahtumien kulkuun, hieman, ERITTÄIN PALJON kuuuumottanut.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Kannabis myös hidastaa joidenkin solujen toimintaa -> vatsassa olevien aineiden, kuten alkoholin, metabolisaatio häiriintyy. Tämä on myös usein yksi syy huonolle ololle, varsinkin jos se tulee alkoholin kanssa yhdessä.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."