Keskustelua silmistä

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Zoidberg
Psykonautti

Keskustelua silmistä

Post by Zoidberg »

Silmät ovat ikkunat ihmisen sieluun sanotaan.
Olisi hyvä jos täällä saisi keskustelua miten erillaiset aineet vaikuttavat silmiin!

Voisin aloittaa sillä että mulla pupillit eri kokoiset vaikka en ole edes ottanut mitään? Ennen näin ei ollut. Kenelläkään samantapaisia kokemuksia?
Minulle annetaan valtaa mutta minä käytän valtaani tullakseni alistetuksi.
Varjo

Re: Keskustelua silmistä

Post by Varjo »

No ittellä ollu tripin nousuvaiheessa välillä erikokoiset pupillit, ei taida kyllä selvinpäin koskaan... Tai mistä sitä tietää, emmä yleensä selvinpäin kattele omia silmiäni :P
Uke
LD50

Post by Uke »

Hmm..en tiiä meneeks tää iha aiheeseen mut tykkään toisten silmistä, tykkään kattoa kaikkia silmiin ja itseasias oon oppinu kyseisen tavan että katsoo silmiin ku puhuu jollekkin eikä tuijottele sinne maahan vaa, mut jotenki mulla on PALJON helpompi, rennmompi ja mukavampi fiilis jos vaa saan pitää jonkilaisii lasei päässä. Oli ne sit tummat tai vaaleet aurinkolasit ni kuha vaa sopii päähän. Toisaalta on käyny sit monesti niin et ku vetäsen lasit päähän ni jotku naiset luulee et tuijottelen niitä sillai epäsopival taval mitä en todellakaan tee! Ainakaan paljoo..kait..tahallee en ainakaa..
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Deeleistä pupillit menevät kyllä todella lautasiksi. Jo varsin pienillä annoksilla.
2c-e päissään kun olen peilistä tuijottanut itseäni silmiin, tuntuu joka kerta siltä, että niiden suurien pupillien takana ei olisi mitään... Tai siis suuret mustat pupillit näyttävät ja tuntuvat vain rei'iltä pääni sisään. Katseeni näyttää jotenkin todella kylmältä ja konemaiselta... Hankala selittää.

Hapoissa pupillit ovat aivan yhtä suuret, mutta kun katsoin itseäni peilistä, tuo kylmyys ja konemaisuus on poissa, ja silmistä näkyy tietynlainen lämpö ja inhimillisyys..
Joo, ovathan nuo aineetkin kovin erilaisia, mutta kumminkin.. Mielestäni aika jännä huomio.

Olen myös huomannut, että deeleissä silmäni katsovat vähän eri kohtaan. Toinen silmä katsoo suoraan sinne, minne katson ja toinen vähän ohi. Tämän olen siis huomannut itse itsestäni ottamista valokuvista. Mikä tähän on se oikea sana... Karsastus?
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Deeleissä ihmisillä silmät ovat kauneimmillaan, lamput mustana ja niissä hohkaa sellainen vilpittömyys. Silmät ovat äärimäisen mystinen juttu, ne voivat olla erittäin kauniit mutta myös hyvinkin kuumottavat, ja silmiä on kiva piirrustella.
Itselläni on erittäin suuret pupillit selvinpäinkin, monesti tultu kyselemään mitä olen vetänyt vaikka selvillä vesillä olisin.
ʘʘ
ctrl
Karvakuono

Post by ctrl »

Olen huomannut että silmien väri vaihtelee ainakin minulla. Vai luulenko vaan?? Kuitenkin dexmeissä silmäni ovat kellertän väriset kun taas humalassa samean harmaat ja muuten vihreät :shock: Tai sitten olen vain liian sekaisin että tajuaisin mitään.

Ihmisten silmiä on hauska verrata. Joillain ne hohtavat kuin fosfori.
I love kaleidoscopes
Zoidberg
Psykonautti

Post by Zoidberg »

Subusilmät on aika creepy. Sellaset nupineulanpään kokoset. Käy kuumottaa...
Hekkis
Psykonautti

Post by Hekkis »

Zoidberg wrote:Subusilmät on aika creepy. Sellaset nupineulanpään kokoset. Käy kuumottaa...
Joo myönnän joskus saaneeni myös jonkinlaista narkomaani-identiteetti-euforiaa kun oon kävelly yksin yöllä pitkiä matkoja kotiin. Ku kuumottaa yölliset vastaantulijat ni antanu sellast turvaa tälläne ajatus et suurinosa "kansasta" pelkää enemmän tällästä tokkuraista(ulkopuolisten silmin vaikkei nyt olo niin tokkurainen ookkaa) tyyppiä joka kävelee vastaa pupillit nuppineulan kokosina.

Kuulostaapi varmaan vitun tyhmältä mut ei elämä nyt aina niin järkevääkää oo. Nykyään substanssini on kylläkin vain kofeiini ja nikotiini.

Edit: Eikä nisti-identiteetti oo ainoo syy erilaisten substanssien käyttöön mulla ollu. Mutta jotenkin myös sellanen alko muodostuu aikoinaa ku bongin ääressä tajus polttavansa Huumeita.
Mua ei tuu sekottaa heikkikseen. Vaihdan nikin heti kun jaksan selvittää miten se tehdään.
SeuGe
Tuppisuu

Post by SeuGe »

Ohan noita silmiä monenlaisia. Ite tykkään just niistä mustista, kylmistä ja "elottomista" silmistä mitkä deeleis tulee, varsinki peilistä on jännä kattella omia silmiä ihan läheltä 8) välil toi peiliinkattomine on helvetin pelottavaa jostain syystä, varmaan johtuu just niistä silmistä :D
palekastro

Post by palekastro »

shiva shiva shiva shiva shiva shivau-va >:D
voi jumanskuugeli on kyllä ristiriitasta settiä...
tavallaan kun katsoo millaiset kasvot on niidenkin kasvojen takana paikoillaan, niin eipä kyllä täällä kehtailla behaviorismiin alkaa ei ollenkaan..

semmoiset valoon reagoivat semipienet niistä tykkään mutta että auki kuitenkin :D
ei mitään kaihertelua...
<3 love you all...
NiLa
Karvakuono

Post by NiLa »

rakastan toisten silmien tuijjottelua varsinkin kuosi silmät <3
Ja yleisestikkin hyviin tapoihinhan kuuluu katsoa toista silmiin kun keskustelaan :)
Silmät on sielun peli ja kauneus on katsojan silmissä.
Hulluudella ei ole rajoja, rajat ovat hulluutta!
Zoidberg
Psykonautti

Post by Zoidberg »

Hekkis wrote:
Zoidberg wrote:Subusilmät on aika creepy. Sellaset nupineulanpään kokoset. Käy kuumottaa...
Joo myönnän joskus saaneeni myös jonkinlaista narkomaani-identiteetti-euforiaa kun oon kävelly yksin yöllä pitkiä matkoja kotiin. Ku kuumottaa yölliset vastaantulijat ni antanu sellast turvaa tälläne ajatus et suurinosa "kansasta" pelkää enemmän tällästä tokkuraista(ulkopuolisten silmin vaikkei nyt olo niin tokkurainen ookkaa) tyyppiä joka kävelee vastaa pupillit nuppineulan kokosina.

Kuulostaapi varmaan vitun tyhmältä mut ei elämä nyt aina niin järkevääkää oo. Nykyään substanssini on kylläkin vain kofeiini ja nikotiini.

Edit: Eikä nisti-identiteetti oo ainoo syy erilaisten substanssien käyttöön mulla ollu. Mutta jotenkin myös sellanen alko muodostuu aikoinaa ku bongin ääressä tajus polttavansa Huumeita.
Mullakin just tota identitteetti-euforiaa joskus. Ihan nautin siitä ku kassatädit kattoo peloissaan kun kauheet lautaset päällä menee ostoksille :mrgreen:
Muru
Psykonautti

Post by Muru »

Itseäni lähinnä kuumottaa mennä kauppaan tai sukulaisilla käymään jos pupillit on huomiota herättävän laajat tai pienet. Viimeksi eilen aamulla piti isän luona käydessä katella pitkin lattioita ja pysytellä kirkkaassa valossa. ://
Mun mielestä silmät on kaikista kauneimmat ja hypnoottisimmat sillon kun pupillit on ihan lautasina. Ite en tykkää yhtään silmistäni sillon, kun pupillit on neulanpään kokoiset, katse on jotenkin tylsä. Sillon kun pupillit on lautasina niin tuijottelen peiliin ja ihmettelen.
Non, je ne regrette rien.
NiLa
Karvakuono

Post by NiLa »

mua ei ees kuumota missää mun silmät.. :D porukoiden edessä iha sama miltä silmät näyttää ku ei ne tiiä yhtää mitää huumeista.. tai no mutsi tietää pilvest vähä mut.. : )

isot silmät <3

Lurkil/Sikal on aina isot silmät ?
Hulluudella ei ole rajoja, rajat ovat hulluutta!
idfgho

Post by idfgho »

Silmien alue on kyllä kiintoisin alue ihmisissä ja eläimissä, siihen tulee automaattisesti tarrauduttua ensimmäiseksi. Monenlaisia silmiä on ja tullut nähtyä. Täytyy kyllä yhtyä aiempiin posteihin et laajat pupillit on vastustamattomat, sitä pitää itsestäänkin silloin kun katsoo peiliin ja näkee silmät suurina mustina mollukoina. Omalla kohdalla se jotenki korostaa kasvoja, kun ovat luonnostaan ehkä vähän värittömät. Oon muutenkin aika väritön ihminen, omalla tavallani.
Dexmipupillit on ne parhaimmat, silloin kun oma peilikuva on sumea vähän muutenkin, nii pystyy toisinaan jopa ajattelemaan et "Hei, oon itekkin ihan kaunis." On se sitten haihtunut nukkumisen jälkeen kun näkökenttä selviää.

Vedän nyt taas nuo eläimet mukaan, mut ehkä kammottavimmat silmät mitkä oon nähny niin kissan silmät 4ho-metin vaikutuksen alaisena. Kun huima kissanpentu tuijotti suoraan silmiin leikkisänä, sillä hetkellä ajattelin että se hyökkää kasvoihin, enkä enää koskaan uskalla mennä kissaa lähelle. Sit hevosen silmä on kans mielenkiintoinen kun siitä näkee itsensä niin vääristyneenä. Sellaiset karvakoirat joiden silmiä ei nää karvavyöryn alta tuntuu kuin niillä ei olisi persoonaa, tai sielua ollenkaan, kun peilit ovat piilossa.
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Kauneus on katsojan silmässä, mutta myös katsojan silmä voi olla erittäin kaunis. ;)

http://www.behance.net/paronsuren/frame/428809
Linkin takaa löytyy valokuvaaja Suren Manvelyan upeita silmäkuvia.
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Jaahas tuijotin jonkun aikaa peilistä itseäni ja pupillit laajeni yhtäkkiä. olen huomannut joillain nisäkkäillä vastaavaa, kun ovat tuijottaneet vihollista.. liittyiskö vaistoihin vai mitä hittoa? :D Selvinpäin olen ollut useita.. päiviä ja valaistus ei tuijotuksen aikana muuttunut.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Joku joskus sano et mul ois maagiset silmät..
oiskohan ollu frapathea.. en kyl varmaksi väitä.
mut ainaki frapalla on tosi lumoavat silmät <¤

Mä oon vähänku kissa, harvoinpa katon suoraan ihmistä silmiin, mut sitku saan rauhassa tuijotella jonkun silmiä, ni siin on jotain tosi kaunista ku sinne voi vaan uppoutua :)

Eräs ystäväni joskus tokas mulle ikumuistoisen lausahduksen.. "Silmist sen näkee"
ja se kyl pätee ;)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
ferox
OD

Post by ferox »

Pelotan ihmisiä katseellani. Joskus, yleensä aivan nurkan takaa yllättäen, ohikiitävän sekunnin ajan joku näkee katseessani jotain piilevää, en tiedä mitä, mutta ilmeisesti siitä heijastuu jotain varsin diabolista. Joskus joku tyytyy toistamaan nuo ennenkin kuulemani sanat – tuima ilme, toisinaan taas joku friikkaa täysin. Eräs pakeni kerran kämpästäni pihalle niin kiireellä että unohti reppunsa jälkeensä. Olin jokseenkin vaivaantunut.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

:right: silmissä on lautasia, joskus neulansilmiä, silmät on punaisia - ja joskus mustia :left:
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Zoidberg wrote:Voisin aloittaa sillä että mulla pupillit eri kokoiset vaikka en ole edes ottanut mitään? Ennen näin ei ollut. Kenelläkään samantapaisia kokemuksia?
Joo sama homma! Tätä alkoi ilmaantua muistaakseni ensimmäisen 2c-e -kokeilun jälkeen. On myös mahdollista etten vaan aiemmin ole kiinnitänyt huomiota.

Usein just 2c-e:n kanssa oon huomannut että nousuissa pupillien koko vaihtelee (parittomasti)... Muilla 2c-jutuilla en oo huomannut samaa vaikutusta.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

wRRa wrote:
Zoidberg wrote:Voisin aloittaa sillä että mulla pupillit eri kokoiset vaikka en ole edes ottanut mitään? Ennen näin ei ollut. Kenelläkään samantapaisia kokemuksia?
Joo sama homma! Tätä alkoi ilmaantua muistaakseni ensimmäisen 2c-e -kokeilun jälkeen. On myös mahdollista etten vaan aiemmin ole kiinnitänyt huomiota.
Sama täällä, paitsi et taisin paremmin huomata sen erinäisten tryptamiinien kanssa (ja jälkeen). Vähän hurjan näköistä kyl ku sitä alkaa katsomaan kunnolla, varsinki deeleissä :mrgreen: Mut onpa mulla ainakin hieman eri vahvuinen näkökin eri silmissä..
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Mä oon huomannu kun oon katsellu ihmisiä silmiin (sukupuolesta riippumatta) että melkeen jokaisella on pupillit lautasina joita reunustaa ohut rantu iiristä. Onko osalla porukkaa noin niinku syntyjään tollaset pupillit, vai onko ne nähny jotain mitä ei saa näkemättömäksi? Tuskin nuo mitään belladonnaakaan vetää. :)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Vltr
Lepakko

Post by Vltr »

Tulipa silmistä mieleen, että joskus mietin teoriaa että mitä laajemmat pupillit sen avoimempi mieli (ja avoin mieli tietyssä pisteessä johtanee tajunnan laajenemiseen, tämän teorian mukaan ainakin). Perusteet: Deeleissä, dissoissa ja paukuissa pupillit laajenee, ja näistä jokainen on enemmän tai vähemmän tajuntaa laajentava (taikka edes mieltä avaava kokemus). Myös pimeässä ihmisen pupillit laajenevat (pimeässä yleensä mielikuvitus laukkaa melko lujaa).

Nopeat substanssit selitän taas sillä, että kun on pakottava tarve tehdä JOTAIN, niin paljon avoimemmin henkilö suhtautuu eri ideoihin (esim. essoissa ujommankin henkilön helposti tapaa tanssimassa kuin viimeistä päivää jos siihen mahdollisuus ilmenee).

Tälläisiä tosiaan joskus tylsyyden vallitsemana tuli mietiskeltyä :mrgreen:
All in all there are two types of a madman, a person and a madman.
mindtransferral
Psykonautti

Post by mindtransferral »

Omien silmien pupillit yleensä todella pienet ja jos deelejä nappailee niin ei niistä kovia lautasia tule! Se olen kyllä huomannut että deeliset silmät ovat kauniit, tai ainakin viehättävät minua. Onneksi omalla kullalla laajenee aina niin törkeesti, että iiristäkään ei pahemmin enää näy! :love:
The journey begins...
Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa »

Lamput on kyllä kivan näköset, tuttujen ihmisten varsinki :). Pari kertaa joskus vähä hätkähtäny ku nähny jonku ensikertaa deelejä nauttineen kaverin silmät, joteki se naama näyttää iha erilaiselt niil lampuil ja sellasel hullunkurisel nauruirvistyksel ja varmaaki siel on vähä eri kaveri myös niitte silmien takan ku enne. :P

Mun omat silmät kyllä karsastaa pahasti jos on vetänyt ison doussin jotain, erityisesti MDMA tuntuu aiheuttavan kyseisen efektin. Tuntuu myös, että elohiiriä on alkanut esiintymään oikeassa luomessa selvinpäinkin. Ei oo kivaa :shock:

Koittakaapa seuraavan kerran peilin ees et vedätte yhden kerran keuhkot täyteen ilmaa nenän kautta ja samalla katotte suureneeko pupillit. Meikällä ainaki hetkellisesti pupillit suurenee.
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

Oon lippisjengiä, koska haluun et mun silmät näkyy. Helpompi hurmata tyttöjä. Tai pitäs ainaki olla, ku ne ainaki hurmaa mut helpommin mikäli niillä ei oo aurinkolaseja.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Rakastan katsella ihmisten silmiä... Joidenkin mielestä voin vaikuttaa vajaalta kun vaan tuijotan silmiin :)
Lamputtavat silmät on jostain syystä kauniimmat kuin neulanpäät, en tiedä mistä johtuu. Toki siis "luonnollisessa" tilassa olevat silmät on superkauniita... :love:
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
Tiempo

Post by Tiempo »

Naisella tulee aina katottua silmät melko ensimmäisenä, yleensä ne juuri sytyttää :love:
Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu »

Tiempo wrote:Naisella tulee aina katottua silmät melko ensimmäisenä, yleensä ne juuri sytyttää :love:
Näin! Isot pupillit ja kirkkaat siniset tai vihreät silmät sytyttää. Ruskeat silmät taas ei niin, vaikka tapauskohtaista toki.