Abilify&Cipralex+deelit

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
wifeabuser
Tuppisuu

Abilify&Cipralex+deelit

Post by wifeabuser »

Oletteko tietoisia noiden lääkeyhdisteiden mahdollisista haitoista LSD:n kanssa?
Onko SSRI-lääkkeitä kauhean vaarallista ottaa LSD:n kanssa, vaikka lsd käsittääkseni itsessäänkin sisältää serotoniinia.

Ei haittaa vaikka trippi jäisi kesken tai vajaaksi, kunhan ei mitään suurempia terveydellisiä haittoja ilmenisi lääkeyhdisteiden vaikutuksesta keskenään psykedeelin kanssa.

Olen aloittelija näissä touhuissa ja arvelisin että tämä on paikka mistä löytäisi asiantuntevaa apua & neuvontaa.
Jos kukaan tietää mitään tästä aiheesta, olisin kiitollinen jos vastaisit. Ei mulla muuta.
lonecell

Re: Abilify&Cipralex+deelit

Post by lonecell »

wifeabuser wrote:Oletteko tietoisia noiden lääkeyhdisteiden mahdollisista haitoista LSD:n kanssa?
Onko SSRI-lääkkeitä kauhean vaarallista ottaa LSD:n kanssa, vaikka lsd käsittääkseni itsessäänkin sisältää serotoniinia.

Ei haittaa vaikka trippi jäisi kesken tai vajaaksi, kunhan ei mitään suurempia terveydellisiä haittoja ilmenisi lääkeyhdisteiden vaikutuksesta keskenään psykedeelin kanssa.

Olen aloittelija näissä touhuissa ja arvelisin että tämä on paikka mistä löytäisi asiantuntevaa apua & neuvontaa.
Jos kukaan tietää mitään tästä aiheesta, olisin kiitollinen jos vastaisit. Ei mulla muuta.
LSD ei sisällä serotoniinia (eikä esim. MDMA:n tapaan vapauta sitä), vaan on (muunmuassa) 5HT2A-serotoniinireseptorin agonisti. Abilify on 5HT2A-reseptorin antagonisti, ts. vaikutukseltaan päinvastainen. SSRI:t eivät ole psykedeelien kanssa vaarallisia, mutta aiheuttavat 5HT2A-reseptorien alassäätelyä (eli vähentävät niiden määrää), joka heikentää LSD:n tehoa entisestään.

Eli toisin sanoen, kumpikaan lääke ei ole LSD:n kanssa vaarallinen, mutta molemmat latistavat kokemusta. Siis uskaltaa ottaa, mutta tripistä ei välttämättä tule kovin kummoinen.
wifeabuser
Tuppisuu

Post by wifeabuser »

Kiitos paljon infosta!
Nyt on paljon parempi mieli asian suhteen. Turvallisin mielin uskaltaa kokeilla.

Kiitos vielä.
wifeabuser
Tuppisuu

Post by wifeabuser »

Onko mitkä vaikutukset kannabiksen kanssa?
Jos vain jaksaisit vastata.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

No, mä vastaan tähän. Ei oo. Ganja toimii kyllä hyvin Cipralexin kanssa. Omaa kokemusta ei oo tuosta toisesta, mut uskoisin ettei sekään haittaa ainakaan liikaa. :)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
wifeabuser
Tuppisuu

Post by wifeabuser »

Kiitos vastauksesta.
wifeabuser
Tuppisuu

Post by wifeabuser »

Kohtalaisen suuret määrät kannabista (näin pitkän tauon jälkeen) eivät vaikuttaneet muuten kuin että olen sulkeutunut enemmän omaan tyhjyyteeni ja tiettyyn tilaan, jossa en enään ajattele yhtään. Olen ollut jo valmiiksi lievässä psykoosissa.

Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia kannabiksesta lääkkeiden kanssa, joita haluaisi jakaa? Kiinnostaisi kuulla.
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

cipramil ei vaikuttanut itselläni käyhän vaikutukseen mitenkään, eikä zoloftkaan nykyään.
kukamuka
Tuppisuu

Post by kukamuka »

Itselläni ei tällä lääkekombolla pärise kannabis yhtään. Parasta vain jättää lääkkeet sikseen.