Joo. Lakka ja gamma. Ihastuin aineisiin pari vuotta sitten ja tajusin kuinka valtavan paljon aine antoi potkua epäsosiaaliselle persoonalleni. Sain asioita hoidettua, virastoissa asioinnit, säädöt, naisasiat ym. sosiaalinen elämä helpottui aina yhden 2ml tai 10ml shotin jälkeen riippuen oliko tarjolla lakkaa vai gammaa. Kolme kertaa tullipoliisi tuli sisään kämpilleni ja 2 kertaa meni lääkeainerikoksena kerran laittomaan tuontitavaraan ryhtymisenä, ei auttanut minkäänlaiset selitykset vanteiden tai tahrojen poistosta tai kavereiden tekemistä piloista luottokortilla tilaamisesta.
Netistä etsin aina parhaimman paikan mistä tilata. Useita paikkoja mistä on tullut läpi ja olen varmasti juonut lakan kaikki eri variaatiot sieltä pahimmasta paskanesteestä BDO:n kautta parhaimpiin puhtaaseen GBL:ään. Olen käynyt pari kertaa läpi lakasta johtuvan psykoosin, ruokahaluttomuuden, useat kerrat yliannostukset, pari kertaa meinannut kuolla ja tapattaa siinä samalla tyttöystäväni tai muita. Pari kertaa olen kahden vuoden aikana ollut jopa melkein kuukauden ilman lakkaa tai gammaa ja olo on pahimmillaan ollut todella helvetillistä. Nyt olo on sellainen että päässäni on jotain vialla, en enää muista asioita, en saa nukuttua ilman lakkaa kuin noin 3 tuntia. Olen lopettamassa käyttöä. Minulla on enää 30ml lakkaa tuossa purkissa edessäni. Olen tehnyt tilauksen mutta tuosta paikasta mistä tilaan tulee enää todella harvoin mitään, kusetusfirma. Eikä minulla ole enää voimia etsiä uusia paikkoja.
Minkälaisia kokemuksia porukalla on GBL:stä tai GHB:stä ja onko kenelläkään minkäänlaisia selviytymisvinkkejä tähän tilanteeseeni. Kiitoksia paljon.
GBL 2 vuotta käytettynä..
-
peltsi
- OD
- Posts: 1033
- Joined: Mon 11 May 2009, 22:53
- Location: MuuMaa
Re: GBL 2 vuotta käytettynä..
Bentsoja kannattaa ottaa refloihin ja alkoholin pitäis auttaa kanssa. Noi gaba-agonistien aiheuttamat vierotusoireet voi olla jopa hengenvaarallisia, joten miettisin kyllä sellastakin vaihtoehtoa että kertois lääkärille miten asiat on niin se varmasti kirjottais bentsot korvaavaksi läkkeeksi.
Kyllähän toi huju on iha hauskaa välillä otettuna. Mut se on halpaa ja sellast näppärää ni ne putket herkästi sen kanssa venähtää ja ton riippuvuuspotentiaali on aika korkee kyl.
Mut gaba-reseptoreihi vaikuttavat aineet pitäis auttaa noihi refloihi eli alko tai bentsot on oikee apu lopettamiseen. Tai toinen vaihtoehto on kanssa lopettaa vähän hitaammin ettei ihan seinään mutta kuitenki nopeahkoon reilusti vähentämällä.
Kyllähän toi huju on iha hauskaa välillä otettuna. Mut se on halpaa ja sellast näppärää ni ne putket herkästi sen kanssa venähtää ja ton riippuvuuspotentiaali on aika korkee kyl.
Mut gaba-reseptoreihi vaikuttavat aineet pitäis auttaa noihi refloihi eli alko tai bentsot on oikee apu lopettamiseen. Tai toinen vaihtoehto on kanssa lopettaa vähän hitaammin ettei ihan seinään mutta kuitenki nopeahkoon reilusti vähentämällä.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Uke
- LD50
- Posts: 2130
- Joined: Mon 01 Dec 2008, 01:05
- Location: Hki
Re: GBL 2 vuotta käytettynä..
Lakka on harvoin otettuna pirun kivaa..
..asiaan liittyen, yks puoltuttu sano, että kun se oli joskus ottanu jonkun puol vuotta (melkein) joka päivä putkeen lakkaa, ja lopetti aika seinään, niin ei saanu mitään pahoja jälkioloja? Hmh..
..asiaan liittyen, yks puoltuttu sano, että kun se oli joskus ottanu jonkun puol vuotta (melkein) joka päivä putkeen lakkaa, ja lopetti aika seinään, niin ei saanu mitään pahoja jälkioloja? Hmh..

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
mentalhell
- Kameleontti
- Posts: 880
- Joined: Sun 16 Dec 2007, 00:01
Re: GBL 2 vuotta käytettynä..
Itse vedin jonkun 2 - 3 kuukauden putken joskus GBLällä, en oikein muista mutta jälkeenpäin olo oli aika outo. Olin tuolloin varmaan aika luulossa että lakasta ei tule refloja enkä osannut arvioida olojani + muu kuosaus jatkui joten en tiedä oikein oliko refloja vai ei. Jokatapauksessa olen lukenut että tuohon lakkaan voi tulla aika helvetillinen riippuvuus.
Itse suosittelisin että ehkä kääntyisit a-klinikan kautta katkolle tai sitten bentsoilla jatkaisit ja laskisit ne pois aikanaan. Luulisin että bentsot korvaisi lakan aika hyvin. Ei taida kyllä oikein missään a-klinikoilla tai muissa vastaavissa olla lakkaan perehtyneitä päihdetyöntekijöitä/lekureita.
Ja lakassa kun tuo vaikutusaikakin on niin lyhyt verrattuna johonki perus diatsepaamiin.
Itse suosittelisin että ehkä kääntyisit a-klinikan kautta katkolle tai sitten bentsoilla jatkaisit ja laskisit ne pois aikanaan. Luulisin että bentsot korvaisi lakan aika hyvin. Ei taida kyllä oikein missään a-klinikoilla tai muissa vastaavissa olla lakkaan perehtyneitä päihdetyöntekijöitä/lekureita.
Ja lakassa kun tuo vaikutusaikakin on niin lyhyt verrattuna johonki perus diatsepaamiin.
-
DaCapo
- Psykonautti
- Posts: 65
- Joined: Fri 02 Jul 2010, 23:52
- Location: Lappi
Re: GBL 2 vuotta käytettynä..
Hei mitä kuuluu, ootko päässyt selville?
tutki ja sitten vasta tuomitse jos moraalisi kestää enään