Joo no mullekki on toi prepaid niksi monet kerrat opetettu ja pidän itte äärimmäisen turhana tota kuumottelua siitä että sitä puhelua jotenkin kuunneltais, mut en sitte viitti lähtee neuvoo tossa asiassa itteäni 20 vuotta kokeneempaa... Tai oon täysin luottanu siihen että eiköhän kokeneempi tiedä paremmin mitä tekee.mauser1911 wrote:tuli mieleen meidän turun-koodi. soitti kerran "moro! mul on uus pinkoodi, just pääsin laitokselta. luuri on satavarmasti kuuntelussa. tarviiko jätkät pirtelöö?"Infectedmushroom wrote:Yleensä ihan soitan tapaamisen missä kysyn että löytyykö. Useimmat kun eivät puhelimessa mitään puhu![]()
mutta vakavasti puhuen luurissa voi sopii lähes kaiken jos vaan kumpikin puhuja ymmärtää "pelisäännöt" ja eniten mua vituttaa jotkut satunnais nistit joita ei satatuhattavarmasti kuunnella ees vahinkossa sit ne skitsoilee: tää on varmasti kuuntelussa, kuuluu semmonen nakse tjs.
hyvä keino: kumpikin ostaa prepaidin mitä käytetään vain keskenään viestittelyyn. pitää luuria jossain mis voi käydä muutaman kerran viikossa tsekkaan viestit. siis isompaan säätöön toi.
"isoin" tuntemani huumekauppias sanoi kerran: "muista aina se että kytät kyllä tietää että ostat multa poretta, pointti on se, että toimitaan niin että ne ei voi todistaa sitä"
Kauppaamiset
-
Infectedmushroom
- Karvakuono
Re: Kauppaamiset
-
dredi
- LD50
Noita kuunteluita on ihan vitun turha skitsoilla, ellei ole tekemässä jotain kilokauppaa.
Poliisilla ei todellakaan ole resursseja kuunnella jokaista sunnuntainistiä, ja jos kuuntelu sattuiskin olemaan niin ei ne siitä hämäänny että selitellään jotain ihme skeidaa lenkkareista ja tennistossuista ja biljardin pelaamisesta...
Poliisilla ei todellakaan ole resursseja kuunnella jokaista sunnuntainistiä, ja jos kuuntelu sattuiskin olemaan niin ei ne siitä hämäänny että selitellään jotain ihme skeidaa lenkkareista ja tennistossuista ja biljardin pelaamisesta...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
peltsi
- OD
Itselläni taas kokemuksia kotietsinnöistä puhelimen kuuntelun seurauksena...mutta en sit tiiä et oliks sekii homma jotenkii yhdistetty johonkin suurempaan bisnekseendredi wrote:Noita kuunteluita on ihan vitun turha skitsoilla, ellei ole tekemässä jotain kilokauppaa.
Siis kaverille kävi näin ei itselleni
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
dredi
- LD50
-
xxx-men
- Kameleontti
dredi wrote:Noita kuunteluita on ihan vitun turha skitsoilla, ellei ole tekemässä jotain kilokauppaa.
Itellä omakohtaset kokemukset kyllä kuuntelusta on ja sen seurauksena kotietsintä ja koppia. Oli puolivuotta kuunnellu ja eräs kaunis lauantai aamu hyökkäs ryhmärämä mutkat ojossa kämppään. Löyty pikku määrä settiä. (omaan käyttöön) Jostain ne oli kans päätyny siihen tulokseen et luukutan vitusti douppii pitkin kyliä.
Nyt tosiaan ihan sama mitä luurissa löpisee omaan käyttöön tulevista doupeista. Kaverit tosiaan vainoilee ja kyselee lenkkareista ja pelailuista
-
MaiKel
- Karvakuono
Sanataanko vaikka näin että jos kiinnostusta aiheeseen löytyy niin nopeasti sen oppii, tosin kyllä siihen yleensä varmaan pakostakin muutama satanen menee:D (ainakin itselläni)
Toisaalta hyvien kontaktien saavuttamiseen menee aikaa mutta eihän täällä oo kellään minnekkään kiire
Toisaalta hyvien kontaktien saavuttamiseen menee aikaa mutta eihän täällä oo kellään minnekkään kiire
-
naponen
- OD
Nykyään kun on tuttuja 'näissä piireissä' niin hoituu juttujen saaminen helpommin. Voi kysyä että haluaisin sitä, onkohan missään, niin yleensä jollain kaverin tutun tutulla sitä löytyy. Onneksi nyt on sen verran laajasti tutustunut ihmisiin että on miltei suorat kontaktit jotta saa mitä vaan haluaa.
Kaupat haluan hoitaa 'tavara ja raha vaihtaa omistajaa yhtäaikaa'-tyylillä, luottotyypeille voin antaa rahaa päällekin, mutta tämä on tosiaan harvoille ja valituille. Pari kertaa antanut kaverille massit mutta kaverin kontakti ei ollutkaan mikään vanha tuttavuus (mitä en tiennyt ku vasta jälkeenpäin) joten syyhkittiin massit. Harvoin tuota syyhkimistä on kyllä tapahtunut, useammin oli alussa sellaista että tuotteen hinta/laatu-suhde ei ollut kohdillaan.
Tutuille puhun puhelimessa aika suoraan, paitsi niille jotka on sanonu etteivät halua että puhutaan suoraan. Porukka kuumottaa mun mielestä pienestäki luurin naksumisesta, en todellakaan usko että just ketään pikkupajauttelijoita kovin kytät seuraa. Toki isommilla säätäjillä pieni kuumotus on ymmärrettävää.
Että näin. Onneksi nyt on tosiaan sellaisia tuttuja, että saa sovittua hommat suoraan myyjän kanssa puhelimessa, ja mennä hakemaan ja maksaa samalla. Jos on ollut tilanne että pitäisi antaa massit päälle eikä voi lähteä edes mukaan seuraamaan fiktausta koska 'myyjä kuumottaa', oon jättänyt väliin.
Se on reilua kauppaamista/vaihtamista ym kun saa mennä myyjän luo (tai kuitenkin nähään kasvotusten) ja saa seurata fiktaamista. Kaikki kaverit kysyy nykyään että kato onko tuo tarpeeksi ym, rispektit siitä.
Kaupat haluan hoitaa 'tavara ja raha vaihtaa omistajaa yhtäaikaa'-tyylillä, luottotyypeille voin antaa rahaa päällekin, mutta tämä on tosiaan harvoille ja valituille. Pari kertaa antanut kaverille massit mutta kaverin kontakti ei ollutkaan mikään vanha tuttavuus (mitä en tiennyt ku vasta jälkeenpäin) joten syyhkittiin massit. Harvoin tuota syyhkimistä on kyllä tapahtunut, useammin oli alussa sellaista että tuotteen hinta/laatu-suhde ei ollut kohdillaan.
Tutuille puhun puhelimessa aika suoraan, paitsi niille jotka on sanonu etteivät halua että puhutaan suoraan. Porukka kuumottaa mun mielestä pienestäki luurin naksumisesta, en todellakaan usko että just ketään pikkupajauttelijoita kovin kytät seuraa. Toki isommilla säätäjillä pieni kuumotus on ymmärrettävää.
Että näin. Onneksi nyt on tosiaan sellaisia tuttuja, että saa sovittua hommat suoraan myyjän kanssa puhelimessa, ja mennä hakemaan ja maksaa samalla. Jos on ollut tilanne että pitäisi antaa massit päälle eikä voi lähteä edes mukaan seuraamaan fiktausta koska 'myyjä kuumottaa', oon jättänyt väliin.
Se on reilua kauppaamista/vaihtamista ym kun saa mennä myyjän luo (tai kuitenkin nähään kasvotusten) ja saa seurata fiktaamista. Kaikki kaverit kysyy nykyään että kato onko tuo tarpeeksi ym, rispektit siitä.
-
frogi
- Karvakuono
itelle tullu sellane homma tässä viime aikoina vastaan ns kovempien kans et jengi ottaa yhteyttä muhu et onko kaivetta.
mut tossa alkuaikoina tuli kyl kaikenlaisia säätöjä nähtyä ja muutamia euroja menetettyä.
mut tossa alkuaikoina tuli kyl kaikenlaisia säätöjä nähtyä ja muutamia euroja menetettyä.
Dont hate the love, love the hate
-
tatinhakkaaja
- Tuppisuu
omia kokemuksia
Itse olen ostanut tavaraa kaupasta (damissa) tai sitten poiminut sieniä luonnosta. Jos ostaisin joltain esim. LSD:tä, niin maksaisin samalla kun saan tavaran. Mieluummin ostaisin vielä ihmiseltä, joka on kokeillut kyseisiä lappuja ja todennut ne oikeasti hapoksi, eikä esim. bromoksi 
-
metman
- Psykonautti
-
wRRa
- Moderator
Riippuu. Nykyään en anna rahoja yleensä päälle, kavereiden rahoja varsinkaan jos ollaan yhessä ostamassa. Eräs tyyppi on jolle maksan etukäteen ja hänelle siksi että homma on aina pelittänyt todella hyvin jo vuoden verran ja välimatkaa on sen verran paljon ettei tavata vaan hoidetaan jutut muuta kautta.
Ostan yleensä kavereilta niin se on sit sillee et nähää ja niil on jotai juttui ja annan rahaa ja ne antaa jotai juttui ja siin se... Harvoin mitää ihmeellisii "säätöreissui". Drugsitki tulee usein yllärinä et nään muuten vaa kaverii ja se sit kysyy et "tarviitko tätä" ja oon sillee et "noo kai mä voisin ottaakin", ei sillee etukäteen suunniteltuu usein.
Sit vaihtareit ollaa tehty kans kavereiden kaa
Puhelimes en hoida säätöi. Kyl voin puhuu et "höhöö olipa hyvää happoo" jne. mut en mitää säätöi. Parempi pelaa varman päälle, kuitenkin on tiedossa että muutamien kavereiden luureja on kuunneltu (tästä on heille myöhemmin poliisin taholta ilmoitettu) ja ei sitä koskaan voi täysin tietää, vaik en kyl usko et omaa luurii kuunneltas mut isompien säätäjien jotka on jääny kiinni voidaan hyvinki kuunnella. Viestit on ehdoton ei koska vaikka on hyvin epätodennäköistä että luuria kuunneltais, kiinni jäätäessä poliisit VARMASTI tarkistavat viestit! Viesteihin ei siis MITÄÄN huumeisiin viittaavaa. Salakieltä joskus... esim. "Hyvä läppä! 10" (=hatsii tiedos, 10e/g) jne
Mut emmä oikee koskaa eti huumeit.. huumeet aina jotenki löytää mut.
Ostan yleensä kavereilta niin se on sit sillee et nähää ja niil on jotai juttui ja annan rahaa ja ne antaa jotai juttui ja siin se... Harvoin mitää ihmeellisii "säätöreissui". Drugsitki tulee usein yllärinä et nään muuten vaa kaverii ja se sit kysyy et "tarviitko tätä" ja oon sillee et "noo kai mä voisin ottaakin", ei sillee etukäteen suunniteltuu usein.
Sit vaihtareit ollaa tehty kans kavereiden kaa
Puhelimes en hoida säätöi. Kyl voin puhuu et "höhöö olipa hyvää happoo" jne. mut en mitää säätöi. Parempi pelaa varman päälle, kuitenkin on tiedossa että muutamien kavereiden luureja on kuunneltu (tästä on heille myöhemmin poliisin taholta ilmoitettu) ja ei sitä koskaan voi täysin tietää, vaik en kyl usko et omaa luurii kuunneltas mut isompien säätäjien jotka on jääny kiinni voidaan hyvinki kuunnella. Viestit on ehdoton ei koska vaikka on hyvin epätodennäköistä että luuria kuunneltais, kiinni jäätäessä poliisit VARMASTI tarkistavat viestit! Viesteihin ei siis MITÄÄN huumeisiin viittaavaa. Salakieltä joskus... esim. "Hyvä läppä! 10" (=hatsii tiedos, 10e/g) jne
Mut emmä oikee koskaa eti huumeit.. huumeet aina jotenki löytää mut.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Morffi
- Psykonautti
joo näis asiois en oikee luota lähtökohtasesti kehenkää parii poikkeusta lukuunottamatta, ni en rahaa heitä päälle ku näille parille kaverille. sit välil harvemmin jos ei itellä oo mitään ni onneks saa yleensä piuhalle sen verran et saa ne rahat nopeesti tehtyy ite myymäl. ja vaihtokaupat on parhaat kaupat
mut pääasiassa siis käyn vaan moikkaa jotain jolla on itellään ja sit lähen pois huumeet taskus. nykyään siis, alotellessa eri homma mut suhteita tietty täs vuosien varrella kertyny niin paljon ettei enää oo tarvetta ettii mitään säätöö, säätö ettii mut ennemminki.
e: luin ton wRRa:n ylemmän viestin ni pitää lisätä tost puhelinsysteemist, et joskus puoltoist vuotta sitten olin ihan satavarma et mun puhelinta kuunnellaa ja kuumoilin siit kokoajan. mut sit vaan totesin et ihan sama saapahan kuuntelijat viihdettä mun puhelimen kuuntelust ja oon puhunu yli vuoden ihan kaiken puhelimes sellasille kenest tiiän ettei niiden puhelinta kuunnella. eikä oo mitään kuulunu ni turhat tais olla kuumotukset
eri asia sit isommat diilerit tosiaan niille en puhu mitään.
e: luin ton wRRa:n ylemmän viestin ni pitää lisätä tost puhelinsysteemist, et joskus puoltoist vuotta sitten olin ihan satavarma et mun puhelinta kuunnellaa ja kuumoilin siit kokoajan. mut sit vaan totesin et ihan sama saapahan kuuntelijat viihdettä mun puhelimen kuuntelust ja oon puhunu yli vuoden ihan kaiken puhelimes sellasille kenest tiiän ettei niiden puhelinta kuunnella. eikä oo mitään kuulunu ni turhat tais olla kuumotukset
fuck the world before it fucks you
-
Death
- Apteekki
Aika vakio herätessä soitan puhelun, sanon: Otan yhen texin, mis nähää? 30min pääst nähään, annan rahat ja otan tuotteen vastaan. Välillä joutuu soittaa useemman puhelun, mut ei noi subu hommat enää mee säätämiseks ku niitäki on niin vitun kauan säädetty, että linkkejä on ihan tarpeeks. Frendeiltä sit taas saa bentsoja, pieniä texipaloja yms. ilmaseks, vaihtokaupas tai vitun halvalla jos tarvii. Savuja ja vauhtia samalla tyylillä ku subut. Vahvemmat opiaatit: morfiini, oksikodoni hoituu yleensä parilla puhelulla, mut niitäki usein kertyy varastoon ku frendit välillä poistaa ylimääräsiä. Deelejä taas vedän niin vitun harvoin, etten ikinä niitä säädä tai kysele. Jos tulee jossain vastaan ni ostan jos mieli tekee. Sama homma essoissa..
Puhelinta en hirveesti kuumota, riipuu kenen kaa puhuu. Jos tiedän, et tyyppi jolle soitan kuumottaa näitä puhelin hommia vitusti ni en puhu mitään mistä vois kytät tajuu. Mut mun mielestä se on ihan sama sanooko subutex vai vittu tekken vai xone tai x, kyl ne kuitenki tajuu.
Puhelinta en hirveesti kuumota, riipuu kenen kaa puhuu. Jos tiedän, et tyyppi jolle soitan kuumottaa näitä puhelin hommia vitusti ni en puhu mitään mistä vois kytät tajuu. Mut mun mielestä se on ihan sama sanooko subutex vai vittu tekken vai xone tai x, kyl ne kuitenki tajuu.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
anarchy
- Psykonautti
nolla egee on tappioita vaikka yleensä menee niin et rahat kaverille ja kamat hetken päästä mulle. tietty joskus tulee rahat takas mut ei mua oo koskaa kukaan kusettanu vaikka aika sinisilmäsesti pistän tilauksia puolitutuillekki. 
NYHC
-
kokasmurffi
- Psykonautti
en ole kyllä kuin varmaan max kolme kertaa antanut rahat etukäteen ja silooinkin olen saanut..
joskus kustu silmään tekkeni säädöissä mut ei kuitenkaan pahasti.. vauhti on nyt tietenki aina paskempaa mitä myyjä sanoo..
kun vauhtihan on aina myyjistä vitun hyvää..
ja joskus on myyty budi-ruoho mixiä se oli paperi pussissa maksoin varmaan 3-4e g niin se oliki pelkkää ruohoo kun ei jaksanu alkaa pussia aukomaan siinä keskellä toria..
niin ja tuosta puhelimessa keskustelusta en ymmärrä kun kaikki sitä kuumottelee, mut sellaset jotka on kuumotellu niin on puhunut vaikka futis pelistä.. ja aina on molemmat ymmärtäny paljo on hinta ja paljo tarvii..
joskus kustu silmään tekkeni säädöissä mut ei kuitenkaan pahasti.. vauhti on nyt tietenki aina paskempaa mitä myyjä sanoo..
kun vauhtihan on aina myyjistä vitun hyvää..
ja joskus on myyty budi-ruoho mixiä se oli paperi pussissa maksoin varmaan 3-4e g niin se oliki pelkkää ruohoo kun ei jaksanu alkaa pussia aukomaan siinä keskellä toria..
niin ja tuosta puhelimessa keskustelusta en ymmärrä kun kaikki sitä kuumottelee, mut sellaset jotka on kuumotellu niin on puhunut vaikka futis pelistä.. ja aina on molemmat ymmärtäny paljo on hinta ja paljo tarvii..
-
Death
- Apteekki
Alko kyl tos vituttaa ku on samasta luukusta hakenu puolivuotta ja nyt se ei enää skulaa ja pitää soitella numeroihin joihin ei oo vuoteen soitellu.. Pitäis pitää kaikkia linkkejä yllä kokoajan. Hakis välillä sieltä, välillä täältä.
Rahoja en kyllä anna kun luottokavereille etukäteen. Tiedän kyl nää hommat. Ku lähtee etukäteen antaa rahaa ni on 50/50, että saako kamat. Oon itekki joskus ikävä kyllä sortunu tekemään ohikkaita, joskus nuorempana ja rahattomana viekkareis..
Rahoja en kyllä anna kun luottokavereille etukäteen. Tiedän kyl nää hommat. Ku lähtee etukäteen antaa rahaa ni on 50/50, että saako kamat. Oon itekki joskus ikävä kyllä sortunu tekemään ohikkaita, joskus nuorempana ja rahattomana viekkareis..
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
RcKokki
- Apteekki
Joo, ei kyllä tosiaan kannata antaa rahoja päälle. Melkeinpä aina kun puolitutuille antanu rahaa päälle ni ei oo sitten ikinä mitään näkyny. Ja kaveritki useasti kusettaneet. Olen esim. antanut antanut rahaa kaverille et saan budia, niin saanutkin pelkkää nurtsia. Ja sitte kun kusetus on huomattu, ni vielä vaitetty että siinä ois budia ollu. Monesti kun mitään ei tulekkaan, niin selitys on että jonkun muun takia kussut säätö. Vitun rotat!
-
Varjo
Mä en oo kyllä koskaan menettäny rahojani kenellekkään, vaikka rahat useimmiten meneekin päälle. Myöskään junnumpana lokittaessa mm. bisseä, kukaan ei rahoja vienyt. Eli sinällään ihan luottavaisin mielin mennään, mut kuitenki terve järki messissä. Emmä kellekkää ihan tuntemattomalle lähe antaan paaluu päälle...
-
Tanz
Lähinnä itsekasvatettuja tuotteita, eli haetaan suoraan puskasta, boksista tms..
Jos aletaan vaikka pilveä säätämään, niin kaverille voi antaa rahat päälle. Tai sitte jos on tuntemattomampi tyyppi, niin lähetää tyypin mukaan reissulle, tai otetaa tyyppi kyytiin ja mennään paikkaan x josta tyyppi hakee setit minun rahoilla. Muut substanssit hoituu yleensä vaivatta, pilvessä vaan tuntuu olevan eniten säätämistä jos ei puskaa jostaki löydy. On se kumma saatana.
Jos aletaan vaikka pilveä säätämään, niin kaverille voi antaa rahat päälle. Tai sitte jos on tuntemattomampi tyyppi, niin lähetää tyypin mukaan reissulle, tai otetaa tyyppi kyytiin ja mennään paikkaan x josta tyyppi hakee setit minun rahoilla. Muut substanssit hoituu yleensä vaivatta, pilvessä vaan tuntuu olevan eniten säätämistä jos ei puskaa jostaki löydy. On se kumma saatana.