Oletteko järjestäneet Helsingin suunnalla esim. miittejä? Onko täälläpäin tiettyjä baareja tms. joissa kenties tutustuisi vähänkään samanhenkisiin ihmisiin. Läheiseni ovat pääasiassa Tampereella, Akaalla ja Vihdissä, olen kovin sosiaalinen ja tutustunut kyllä moniin ihmisiin, mutta en keneenkään jolle voisin kertoa harrastuksestani; deeleistä ym. Vinkkejä kaupunkia paremmin tuntevilta? :-)
Helsingin aikanani olen viettänyt iltojani lähinnä keikoilla, Boothillissä ihan biljardiharrastukseni vuoksi ja parissa muussa pienessä kuppilassa. Suuret Sedu-ravintolat eivät ole minua varten, eivät minkäänlaiset tanssibiletyspaikat.
Helsinki: missä tutustuu samanhenkisiin?
-
counterculture
- Karvakuono
-
wRRa
- Moderator
Re: Helsinki: missä tutustuu samanhenkisiin?
Meitsi tuntee ihan sikan vaulttilaisii stadist
kantsii joinii irkkikannulle, siel tutustuu paremmin. Ja onhan noit miittei ollu aik paljo...
Meil on salee yhteisii tuttui jos noilt paikkakunnilt tunnet porukkaa :-D
Mä voisin muuten vaik miittaa mut päätin just vierottautuu kuosist ja vaulttilaisist hetkeks
Ai nii ja psykebileis kantsii käydä. Niist kyl löytää porukkaa ja usein vaulttilaisiinki törmää
Meil on salee yhteisii tuttui jos noilt paikkakunnilt tunnet porukkaa :-D
Mä voisin muuten vaik miittaa mut päätin just vierottautuu kuosist ja vaulttilaisist hetkeks
Ai nii ja psykebileis kantsii käydä. Niist kyl löytää porukkaa ja usein vaulttilaisiinki törmää
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
tRip
- Moderator
Re: Helsinki: missä tutustuu samanhenkisiin?
joo mutkin tavottaa irkistä.. millon milläkin nikillä^^
useinmiten trip mä oon..
useinmiten trip mä oon..
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..