Rankin päihtymystila minkä olet kokenut?
-
LD50
- Apteekki
Re: "Sekaisimmat" olot mitä sinulla on ollut?
DT:ssä kyllä pelottavimmat ja kivuliaimmat olot. Viinakramppien, kivuliaiden tuntoharhojen ja ikävien näkö- + kuuloharhojen summa. Välillä pieniä hyönteisiä menee ihon alla ja välillä kouristuksessa näkee miten valellaan bensalla ja sytytetään palamaan. Kuolleet sukulaisetkin tulee myös tavattua. Ajatukset kaikuu päässä jnejne.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
Coin
- Psykonautti
pahin kuosi nyt ku alkaa saamaan päätään ja hommat kuntoon se paskamyrsky mikä pyörii ajatuten syövereis on vaa hoideltava vaik ei oiskaa mitää kivaa hommaa 
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
-Raoul Duke
-Raoul Duke
-
dazerc
Vastasin jo aikasemmin tähän topicciin että viinalla, mutta tuli mieleen yksi kuosituskerta mikä menee vähän ylitse muiden
Comcoon kuului
- Laatikko kaljaa
- 200ml pullo codesan comppia, josta nautin 50ml
- muutamabentso
- HELVETIN hyvää himalayan goldia ton setin päälle
HUH HUH
Savujen jälkeen en pystynyt tekemään yhtään mitään ja hengityslamaa esiintyi
Ei parane enää kaljan kanssa opiaatteja ottaa.
- Laatikko kaljaa
- 200ml pullo codesan comppia, josta nautin 50ml
- muutamabentso
- HELVETIN hyvää himalayan goldia ton setin päälle
HUH HUH
-
lahke
oikeestaan sekaisimmat olot oli joskus ihan pentuna kun oli vielä mielikuvitusta o.O
-
Kosmonautti
- Psykonautti
Re: Kovin kuosi missä olet ollut ???
Lakkaa, viinaa, kaljaa, rauhottavia, pilvee. Viisaana laitoin viinadrinkkeihini lakkaa millin joka paukkuun )
Sit viisaina miehinä päätettiin mennä autolla baariin. Hyvä ettei ajattu autoa romuksi.
Sit ku oltiin baarissa ni lisää viinaa, rauhottavia, ja otin buustiksi lakkaa ihan joltain random tyypiltä. Sen muistan et se ampu sen lakan suoraan ruutasta suuhun. No sit ku oli ihan älytön kuosi päällä niin jorailin ihan perkeleesti teknon tahtiin.
Sen muistan et siellä baarissa kismailin jonku kolmen eri tytön kaa. Ja sit valitsin sellasen milfin, oli pirun hyvännäköinen ja tarjos mulle kossubattereita. No tuli valomerkki ja mentiin viereiseen pizzeriaan sen milfin kaa. Tilattiin jo taksi valmiiksi et mennään sen luo jatkoille. Ja se ois maksanu sen taksin. No sit ei helvetti, tulee se sama random tyyppi sinne pizzeriaan ja kysyy otanko buustit lakkaa, ja sit otin....
Seuraava muistikuva et oon yksin pizzerias ja poliisit herättelee minua. No putkaan tuli lähdettyä sitten...
Aamulla poliisi kysyy: miksi sulla on neljä puhelinta?
Olin ihan wtf ja vastasin: Kaverit anto ne säilöön ettei ne hävitä niitä Ilmeisesti olin adoptoinu ne puhelimet baarista
/
Onneksi pääsin pois sieltä putkasta ettei tarvinnu enemmän selitellä.
Join about 12kaljaa+puol pulloo viinaa + bentsoja liikaa + lakkaa X*X määrä + savuja
+baarissa pöllin röyhkeästi toisten juomat. Siitäkin olis voinu tulla ongelmia
Ajeltiin ihan kuutamolla autolla, siinäkin oli aika riskit...
No ehkä mieluummi olisin menny sen naisen luo jatkoille polttaa pilvee.
Sit viisaina miehinä päätettiin mennä autolla baariin. Hyvä ettei ajattu autoa romuksi.
Sit ku oltiin baarissa ni lisää viinaa, rauhottavia, ja otin buustiksi lakkaa ihan joltain random tyypiltä. Sen muistan et se ampu sen lakan suoraan ruutasta suuhun. No sit ku oli ihan älytön kuosi päällä niin jorailin ihan perkeleesti teknon tahtiin.
Sen muistan et siellä baarissa kismailin jonku kolmen eri tytön kaa. Ja sit valitsin sellasen milfin, oli pirun hyvännäköinen ja tarjos mulle kossubattereita. No tuli valomerkki ja mentiin viereiseen pizzeriaan sen milfin kaa. Tilattiin jo taksi valmiiksi et mennään sen luo jatkoille. Ja se ois maksanu sen taksin. No sit ei helvetti, tulee se sama random tyyppi sinne pizzeriaan ja kysyy otanko buustit lakkaa, ja sit otin....
Seuraava muistikuva et oon yksin pizzerias ja poliisit herättelee minua. No putkaan tuli lähdettyä sitten...
Aamulla poliisi kysyy: miksi sulla on neljä puhelinta?
Olin ihan wtf ja vastasin: Kaverit anto ne säilöön ettei ne hävitä niitä Ilmeisesti olin adoptoinu ne puhelimet baarista
Onneksi pääsin pois sieltä putkasta ettei tarvinnu enemmän selitellä.
Join about 12kaljaa+puol pulloo viinaa + bentsoja liikaa + lakkaa X*X määrä + savuja
+baarissa pöllin röyhkeästi toisten juomat. Siitäkin olis voinu tulla ongelmia
Ajeltiin ihan kuutamolla autolla, siinäkin oli aika riskit...
No ehkä mieluummi olisin menny sen naisen luo jatkoille polttaa pilvee.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
-
wRRa
- Moderator
En oo mikään hirvee kuosailija ni varmaan toi metsäfestarien happo+mdma+savu-kuosi tähän mennessä ollu kovin. Siitäki löytyy trippistooreista jotain.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Dexma
- Moderator
Kyllä se 3000 mg dexmiä on ollut aika hurjaa.
Tai
jotkut fenatse sekoilut.
Tai
jotkut fenatse sekoilut.
-
Huiko
- LD50
Riippuu tietysti että mitä arvioidaan,mut ihan viinan kanssa on ollu mun kovin kuosi.Rötköttäny maassa oksennus asennossa kun taju on kankaalla mut kroppa hoitaa tuota tyhjennus puolta.Muuttaa myös tuota persoonaa joskus aika radikaalisti.Pieninä annoksina mulle hyvä mut mopo karkaa aika helposti.
Mulla on joku ihme kela kun mä juon että voin juoda vaikka järvellisen viinaa.
Mulla on joku ihme kela kun mä juon että voin juoda vaikka järvellisen viinaa.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Mushru
- Moderator
hehee joo samaDexma wrote:Kyllä se 3000 mg dexmiä on ollut aika hurjaa.
tai sitten tajuton kourallinen bentsoja ja viinaksia,
dexmiä viel hituc..
Aivan tajuton vippaus ja monen tunnin konttaussekoilut oksennuksessa
ja sitten herää kämpältä (vantaa ->Jokela) kaverin
luota haavojen ja mustelmien kaa,parin päivän blackoutin jälkeen.
Välissä nautittu x substansseja. Sitten vielä vehdattii ton kaverin kanssa,
hävetti..
Voi helvetti,tuon pahempaa en haluu kokee
onneks jäi viimeseks bentsosekoiluks.. Huzaaa
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
disease
- Psykonautti
varmaan 2 mg rivatrileja määrä mitä en muista + viinaa + jotain random tabuja. en muista kerrasta juuri mitään, mutta sen muistan että aika kuutamolla olin ja heräsin jostain joskus aamuyöllä ja jotenki selvisin himaan. jea
-
tRip
- Moderator
täytyy kyl sanoo etten o ikin ollu mistää yhtä sekasin ku selvänä olemisesta ja valvoilusta..
unettomuuskierteen kun saisi vielä katkaistua ajoissa, ni ehkä selviän hengissä.
Kovimmat ja ehdottomasti rankimmat kuosit siis olen kokenut selvinpäin.
Vai mitä täl kysymyksel nyt ylipäätää sit haetaankaan. Onhan sitä tullu oltuu ties missä tilois, mut ei sellasii jaksa ees muistaa.
Piirtämiseen ja väreihin pärähtää.. tunnen usein moniulotteista 'high'-tilaa, flowta jossa lakkaan olemasta kuin pelkkä mielikuvitus vain.
Kaaoksellista harmoniaa.. Överiä hurmosta, diippii euforiaa.. kaoottisen turtaa.. masentavan loputonta.
(vastasin noihin kolmeen kysymysmerkkiin..)
unettomuuskierteen kun saisi vielä katkaistua ajoissa, ni ehkä selviän hengissä.
Kovimmat ja ehdottomasti rankimmat kuosit siis olen kokenut selvinpäin.
Vai mitä täl kysymyksel nyt ylipäätää sit haetaankaan. Onhan sitä tullu oltuu ties missä tilois, mut ei sellasii jaksa ees muistaa.
Piirtämiseen ja väreihin pärähtää.. tunnen usein moniulotteista 'high'-tilaa, flowta jossa lakkaan olemasta kuin pelkkä mielikuvitus vain.
Kaaoksellista harmoniaa.. Överiä hurmosta, diippii euforiaa.. kaoottisen turtaa.. masentavan loputonta.
(vastasin noihin kolmeen kysymysmerkkiin..)
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
XTCVelho
- Lepakko
Kossupullo 0.7l 60vol, lakkaa(liikaa), läjä bentzoja ja savut = Kuolematila. Oksentelua pyörtyilyä ja blackout.
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
-
metman
- Psykonautti
40 Martzaria. 2vrk täysin satumaailmassa.Joskus parikymppisenä nuorenamiehenä
I love you Mary Jane
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Mitäs nämä ovat?metman wrote:40 Martzaria. 2vrk täysin satumaailmassa.Joskus parikymppisenä nuorenamiehenä
-
ferox
- OD
Marzineja kait?SahkoinenVelho wrote:Mitäs nämä ovat?metman wrote:40 Martzaria. 2vrk täysin satumaailmassa.Joskus parikymppisenä nuorenamiehenä
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
metman
- Psykonautti
Niitäpä niitäferox wrote:Marzineja kait?SahkoinenVelho wrote:Mitäs nämä ovat?metman wrote:40 Martzaria. 2vrk täysin satumaailmassa.Joskus parikymppisenä nuorenamiehenä
I love you Mary Jane
-
Antiluoja
- Karvakuono
Ei ehkä "kovin kuosi" mutta ainakin sekavin ja ehkä jopa paskin kuosi oli, kun tarkoituksena oli nauttia 5 bisseä, niin kurkusta alas meni 7 kaljaa, vitusti(liikaa) viinaa ja n. 2,5g hasista. Muistikuvat luokkaa: makaan jossain lattialla, makaan wc:n lattialla, makaan parvekkeen lattialla, makaan ulkona, yritän avata kaksiovisen auton takaovea, herään omasta sängystä.
/ ilman tuota viinan litkimistä olot olis saattanu olla jopa kohillaan.
Siitä lähtien jäänyt alkon nauttiminen huomattavasti vähemmälle.
Siitä lähtien jäänyt alkon nauttiminen huomattavasti vähemmälle.
Be yourself.
-
tattimatti
- Psykonautti
Helvetikseen alkoholia ja kukkaa.
Puhuin suomalaisille englantia, koska jostain syystä ne ei mun mielestä suomea osannut.
Ruinasin hatsia jokaiselta vastaantulijalta, päädyin jotenkin kampin bussiterminaaliin, päädyin jotenkin kampin parkkihalliin, ei ollut stevarit innoissaan, ei kyllä mitään häläreitä kuultu sillon, jälkikäteen kun puhelimesta videolta katto niin sellanen tasanen piipitys taustalla :heh:
Jotenkin toi hatsi vaan kruunas kokonaisuuden, holista oli jo aivan täysin pihalla ja paukut pisti siihen viel sellasen olon et haluu vaan johki makoilee ja lisää kukkaa.
Puhuin suomalaisille englantia, koska jostain syystä ne ei mun mielestä suomea osannut.
Ruinasin hatsia jokaiselta vastaantulijalta, päädyin jotenkin kampin bussiterminaaliin, päädyin jotenkin kampin parkkihalliin, ei ollut stevarit innoissaan, ei kyllä mitään häläreitä kuultu sillon, jälkikäteen kun puhelimesta videolta katto niin sellanen tasanen piipitys taustalla :heh:
Jotenkin toi hatsi vaan kruunas kokonaisuuden, holista oli jo aivan täysin pihalla ja paukut pisti siihen viel sellasen olon et haluu vaan johki makoilee ja lisää kukkaa.
"Peace, it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart" - Unknown
-
frogi
- Karvakuono
itsellä on vähän niinkuin kaksi ääripäätä vastata tähän. eli niiku hyvä ja paha kuosi.
ensiks vaik siitä hyvästä kuosista. poltettii alkuun frendin kans muutama gramma kukkaa alle ja ajattelin sitten kokeilla mitenhän toi 4-aco dmt sitä lähtisi buustaamaan. no aluks olo oli ihan normaalisti pilevessä otin sitä siis 32mg mut kun aine alkoi vaikuttaa nin koin elämäni kauniinpia visuaaleja kadotin täysin todellisuuden en kyennyt muuta kuin makaamaan sohvalla silmät kiinni kuunnellen musiikkia ja katsellen kuinka universumi tuli lähemmäksi ja olin koko maailman keskipiste. tuota kesti siis sen vajaa kaksi tuntia jonka jälkeen sain silmäni auki ja palasin astettain todellisuuteen tietämättä kuitenkaan olin paikkaani ja seuraani kotona olin kuitenkin hyvän kaverini kanssa koko ajan. sohvalta noustessani kävin hakemassa lasillisen mehua jonka jlkeen näin frendini istumassa sohvan nurkassa noin 3 metrin päässä minusta mutta näky silmissäni oli aivan kuin olisin katsonut pilvenpiirtäjän katolta. takaisin sohvalle päästyäni poltimme vielä tuhdit kukka blossit uudestaan päälle jonka jälkeen homma alkoi niin sanotusti uudestaan joka johti siihen että kiipeilin pitkin seiniä jaloillani pää ollessa sohva tyynyjen välissä ja kävin nuolemaan kaikkia kirkkaita pintoja. tätä oloa kesti todellisuudessa noin koko yön kunnes nukahdin aamun puolella ja koin olevani maailman onnellisin ihminen seuraavana iltana herätessäni.
toinen ääripää onkin sitten huomattavasti tuhoisampi olin saapunut työharjoitteluni viimeisestä vuorosta joka oli yövuoro kämpilleni. pistin saunan lämpiämään ja join odotellassa sixarin ja tutkin kaappejani ja löysin käsiini 80mg tenoxia ja 60 opamoxia jotka heitin huiviin. viimeinen muistikuva on itsestäni katsomassa omaa peilikuvaani ja kuinka pääni alkoi leijumaan ja sen jälkeen herään noin 3h päästä rappukäytävästä ilman vaatteita avaimia saati sitten puhelinta, olin paskonut alleni. olin aivan paniikissa ja vielä varmasti kamoissani koska tuo ei vituttanut. kävelin rohkeasti muutaman korttelin frendini ovelle munasillaan joka tarjosi suihkun vaatteita ja mahdollisuuden soittaa jotta pääsisin takaisin kämpilleni jossa oli sauna kuumana ja koko muu kämppä käännetty ihan ympäri. muistamatta siis yhtään mitä oli tapahtunut. kämpillä sitten oltiani kövin vielä saunassa ja join muutaman oluen jonka jälkeen nukuin 18h putkeen
ensiks vaik siitä hyvästä kuosista. poltettii alkuun frendin kans muutama gramma kukkaa alle ja ajattelin sitten kokeilla mitenhän toi 4-aco dmt sitä lähtisi buustaamaan. no aluks olo oli ihan normaalisti pilevessä otin sitä siis 32mg mut kun aine alkoi vaikuttaa nin koin elämäni kauniinpia visuaaleja kadotin täysin todellisuuden en kyennyt muuta kuin makaamaan sohvalla silmät kiinni kuunnellen musiikkia ja katsellen kuinka universumi tuli lähemmäksi ja olin koko maailman keskipiste. tuota kesti siis sen vajaa kaksi tuntia jonka jälkeen sain silmäni auki ja palasin astettain todellisuuteen tietämättä kuitenkaan olin paikkaani ja seuraani kotona olin kuitenkin hyvän kaverini kanssa koko ajan. sohvalta noustessani kävin hakemassa lasillisen mehua jonka jlkeen näin frendini istumassa sohvan nurkassa noin 3 metrin päässä minusta mutta näky silmissäni oli aivan kuin olisin katsonut pilvenpiirtäjän katolta. takaisin sohvalle päästyäni poltimme vielä tuhdit kukka blossit uudestaan päälle jonka jälkeen homma alkoi niin sanotusti uudestaan joka johti siihen että kiipeilin pitkin seiniä jaloillani pää ollessa sohva tyynyjen välissä ja kävin nuolemaan kaikkia kirkkaita pintoja. tätä oloa kesti todellisuudessa noin koko yön kunnes nukahdin aamun puolella ja koin olevani maailman onnellisin ihminen seuraavana iltana herätessäni.
toinen ääripää onkin sitten huomattavasti tuhoisampi olin saapunut työharjoitteluni viimeisestä vuorosta joka oli yövuoro kämpilleni. pistin saunan lämpiämään ja join odotellassa sixarin ja tutkin kaappejani ja löysin käsiini 80mg tenoxia ja 60 opamoxia jotka heitin huiviin. viimeinen muistikuva on itsestäni katsomassa omaa peilikuvaani ja kuinka pääni alkoi leijumaan ja sen jälkeen herään noin 3h päästä rappukäytävästä ilman vaatteita avaimia saati sitten puhelinta, olin paskonut alleni. olin aivan paniikissa ja vielä varmasti kamoissani koska tuo ei vituttanut. kävelin rohkeasti muutaman korttelin frendini ovelle munasillaan joka tarjosi suihkun vaatteita ja mahdollisuuden soittaa jotta pääsisin takaisin kämpilleni jossa oli sauna kuumana ja koko muu kämppä käännetty ihan ympäri. muistamatta siis yhtään mitä oli tapahtunut. kämpillä sitten oltiani kövin vielä saunassa ja join muutaman oluen jonka jälkeen nukuin 18h putkeen
Dont hate the love, love the hate
-
Happotatti
- Apteekki
Bentsoviinakuosi on aika tavalla sekava. 30 opamoxia ja viinaa reilusti, ja illasta ei muistikuvia. Mutta kovin kuosi on överit jwh-018.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
Hz0
- Apteekki
Aika paljon täällä tuntuu olevan noita supermultikombo sekoiluja, mutta onnistuu se perus viinallakin, joskus juuri ja juuri 18 kesäisenä oli koko päivä kiskottu mietoja juomia, lähinnä kaljaa ja lonkeroa, kunnes päätettiin korkata alkon 60% roska-absintti ja siihen muistikuvat sitten loppuvatkin. Seuraava muisto on vessanpöntön vierestä jossa kaverit minua kannattelevat kun yrjöän sisuksiani pihalle. Vähän aikaisemmin olin kuulemma kussut patjalle, johon sammuin. Elämäni pahin morkkis oli seuraavana aamuna kun sai nämä kaikki tapahtumat kuulla toisten kertomana. Viina on viisasten juoma.
Tästä moooonta vuotta myöhemmin alko+7 HBWR siidua aiheutti myös melkoista häröilyä. Poljin vielä fillarillakin seuraten tiessä risteileviä neonvihreitä ja neonpunaisia juovia.
Tästä moooonta vuotta myöhemmin alko+7 HBWR siidua aiheutti myös melkoista häröilyä. Poljin vielä fillarillakin seuraten tiessä risteileviä neonvihreitä ja neonpunaisia juovia.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
King Ink
- LD50
Kyllä se viina vie itselläni tässä voiton, join alle 2 tuntiin 0,7 litran viinapullon ja ihmettelin vielä viimeisiä kulauksia ottaessa kun ei oikein nouse päähän, no menin istumaan sohvalle josta tyytyväisenä aamulla heräsin ja luulin että sammuin siihen paikkaan kun viimeinen muistikuva on että istun sohvalle. Kaverit sitten kertoivat että olin kussut sisällä pistorasiaan ja pyörinyt rappusia alas ja sekoillut kaikkea muuta koko illan ja oksennellut joka paikkaan. Hävetti vähän, mutta siinä oppii.
Pari ihan ilkeää ja syvää haavaa sain käteeni tuon illan aikana joista vieläkin näkyy jäljet, varmaan ulkorappusissa siihen metalliseen jalanpyyhkimisjuttuun oon kaatunu kun vähän samanmuotoiset haavat.
Pari ihan ilkeää ja syvää haavaa sain käteeni tuon illan aikana joista vieläkin näkyy jäljet, varmaan ulkorappusissa siihen metalliseen jalanpyyhkimisjuttuun oon kaatunu kun vähän samanmuotoiset haavat.
-
Pariah
Tästä haluaisin kuulla lisää koska itsellänikin jehowa on pahin tähän mennessä.Happotatti wrote:Mutta kovin kuosi on överit jwh-018.
-
counterculture
- Karvakuono
2C-E n. 50mg, muutama jointti kukkaa, pari olutta ja ahdistus.
Hyvänä kakkosena tulee erikoinen kaikenmaailman combottelu, jossa sekoittuivat ainakin sixpack olutta, päivänsini kevyellä annostuksella, concerta 36mg x 3-4, salvia divinorum (ei hajuakaan extracteista/muustakaan enää tässä vaiheessa), ja jatkuvalla syötöllä polteltu pikkuinen hamppukasvini. Muistaakseni vielä mielialalääkkeitä, olisiko ollut optipar ja diapam, mutta tiedä sitten vaikuttivatko nuo tässä combossa suuremmin, ainakin optipar taisi olla vain napinhimoa huonoimmillaan.
Ja hyvänä kolmosena, jonkinlainen psykoosi/esiaste joka kesti muutaman kuukauden. Oli erikoinen olo. :-D
Hyvänä kakkosena tulee erikoinen kaikenmaailman combottelu, jossa sekoittuivat ainakin sixpack olutta, päivänsini kevyellä annostuksella, concerta 36mg x 3-4, salvia divinorum (ei hajuakaan extracteista/muustakaan enää tässä vaiheessa), ja jatkuvalla syötöllä polteltu pikkuinen hamppukasvini. Muistaakseni vielä mielialalääkkeitä, olisiko ollut optipar ja diapam, mutta tiedä sitten vaikuttivatko nuo tässä combossa suuremmin, ainakin optipar taisi olla vain napinhimoa huonoimmillaan.
Ja hyvänä kolmosena, jonkinlainen psykoosi/esiaste joka kesti muutaman kuukauden. Oli erikoinen olo. :-D
-
Velho
- LD50
Setti tais olla kutakuinkin tälläinen: Pirii,subuu,lyricaa,savuja,alkoo,bentsoja,sirkkoja ja loppuja en ees muista mutta mielipuolista meininkiä ja vitun vauheis mut silti niin far out!
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
Tanz
Varmaankin omalla kohdalla sekavinta menoa on ollut 5kpl 20mg medipamin, 6kpl panacodin, n.20 kaljan ja liian monen gramman savujen jäläkeen. Kaverilla vierailin viikon, oli sekavata. Ei hirveästi muistikuvia, mutta oli kai mukavata.
Koko viikko mentiin samaan malliin, huhhuh. 
-
Arsonist
- Psykonautti
Varmaan muskottipähkinä. 3 päivää ihan vitun paskana. Ikää tosiaan 13. Tai sitten salvia, on järisyttävää. Viina+ryynisekoilut joskus lapsena. Sienet on kans kova. Toimii lujaa senki jälkeen ku ei pärise.
LSD is a psychedelic subtance, which occasionally causes psychotic behaviour, in people who have not taken it.
-
Baikonur
- Kameleontti
Olen täällä joskus aiemminkin maininnut tästä, mutta kyllä se oli 120 mg kodeiinia, 3 mg Temestaa ja alkoholia. Tosin alkoholin osuudesta en ole niin varma, koska olin jo selvinnyt siinä vaiheessa. Näin tosi paljon valveunia ja puhuin lonecellille ihan pehmeitä. Onneksi ihan omalla patjalla vietin tämän ajan. Vähän pelotti hengityslaman mahdollisuus, välillä olin pieniä aikoja hengittämättä. Kivoin huumekokemus oli kyllä tämä mitä mulla on ollut, ehkä 2C-C:tä ja -E:tä lukuunottamatta, mutta eihän ne ole kovin kovia kuoseja olleet.
"Never thought that a street drug would be what we need."
-
Asidyyli
- LD50
-Salvia 20x
-Murha-annokset DXM
-2c-e ja Xanorit
-3c-Bromo-DFLY, ketamiini ja datura
varmaankin
-Murha-annokset DXM
-2c-e ja Xanorit
-3c-Bromo-DFLY, ketamiini ja datura
varmaankin
-
SeuGe
- Tuppisuu
Ei välttämättä se kovin kuosi mutta eniten mieleen jäänyt kerta:
Alkuillasta piti mennä vain alkoa mut sitten tarjottiin roimat kukkapaukut ja lopun kruunasi frendien jäynä mulle, 30mg 2c-c:tä!
Päättivät sit salaa pistää viinapaukkuuni pienen "yllätysannoksen" 2ceetä. Muutaman tunnin makasin vaan vessan lattialla kun en suurinpiirtein eteeni nähnyt
Alkuillasta piti mennä vain alkoa mut sitten tarjottiin roimat kukkapaukut ja lopun kruunasi frendien jäynä mulle, 30mg 2c-c:tä!
Päättivät sit salaa pistää viinapaukkuuni pienen "yllätysannoksen" 2ceetä. Muutaman tunnin makasin vaan vessan lattialla kun en suurinpiirtein eteeni nähnyt