DMT:n ensikosketus ja 2c-c + LSD (ja muita)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
wRRa
Moderator

DMT:n ensikosketus ja 2c-c + LSD (ja muita)

Post by wRRa »

Aineet, doset ja epätarkat kellonajat:

~20.30: 2c-c 30mg kapseli
~20-21.30: pullo skumppaa
~23: 100-150ug LSD
~01: 100-150ug LSD
~02: unikkoteetä kupillinen
~03-04: toinen kupillinen unikkoteetä
~04: svimbaa
~05: 2c-c 40mg kapseli
~06-07: 20mg DMT
~08-09: svimbaa

Muista lyhyesti:

Ilta alkoi sillä että päästiin päämääräämme perille, porukassa oli paljon vaulttilaisia. Aikomuksenani oli ottaa joku 30mg doussi 2c-c:tä ja jättää muut kuosit pois, ehkä vähän svimbaa. Noh, mites kävikään... 2c-c:n nousuja venaillessa tuli juotua pullo skumppaa. 2c-c alko potkia ja ihmettelin kovasti heiluuko pöytäliina oikeasti vai kuvittelenko vaan. Myös verhot näytti jänniltä kun heiluivat itsekseen ja vähän nopeammin kuin mitä olisi ehkä pitänyt, toisaalta tuuli ilmeisesti heilutteli niitä jonkun verran. 2c-c:llä ei kyllä "tripeille" päässyt mutta visuaaleja oli jonkun verran joo.

Kun nyt seurasta muutama muukin oli happoa ottanut niin päätinpä sit (ku olo kuitenki suht. selväpäinen oli ja 2c-c:n vaikutus kuulemma lyhyt) ottaa vähän happoa. Happokaan ei kamalasti sanonut joten kun 2c-c oli laskenut, söin vielä toisen palan lisää. Kohta alkokin huomata hapon vaikutusta, tracerit yms. en kuitenkaan missään vaiheessa kovin sekaisin ollut ja jäi siis happokin vähän laimeaksi, oon edelleen sitä mieltä että mulla oli jonkun verran toleranssia kun keskiviikkona ottanut ja tämähän oli perjantai-ilta (vaikka jotkut väittivät ette happoon toleranssia syntyis niinkään, mut kyl minusta syntyy). Huomashan sitä että oli happoa ottanut, vähän normaalia filosofisempi olo ja hauskat keskustelut revittiin sienistä ja trippailusta. Opatee teki aika rennoks. Tuli piirreltyy tripin kanssa sellast mageet kuvaa, mulla tulee aina deeleissä kovasti inspiraatiota.

Nojoo, ilta sujui siis perus sosiaalisen kanssakäymisen ja piirtelyn merkeissä sekä pikkusia visuaaleja tsiigaillessa.

*************DMT************

Mutta nyt tuleekin se, mistä oikeasti halusin kirjoittaa. Eli ensikosketukseni dimetyylitryptamiiniin! Eräällä vaulttilaisella sattui tätä olemaan ja he sitten polttivat, totesin että itteäkin kiinnostais DMT ja sain toverini tarjoamaan siitä mulle 20mg savut. Sanotaanko että tässä vaiheessa en ollut mitenkään erityisen sekaisin, mutta en kyl läheskään selvinpäinkään, kuitenkin sen verran päihteitä alla ja happo ja 2c-c:kin vielä vähän potkivat. Odotin että 2c-c:n enimmät vaikutukset menee ohi ja kävin sit polttamassa DMT-savut vessassa.

Olkkariin oli laitettu valmiiks patja että voin rojahtaa sille jos sinne asti pääsen kävelemään. Poltin vessassa hatsit ja lähdin heti kävelemään olkkariin, puhalsin matkalla savut ulos. Tuntui että kaikki tapahtui nopeutetusti. Koko tila muuttui kävellessäni patjalle ja kun pääsin rojahtamaan siihen, huone oli jo muuttunut täysin toisenlaiseksi. Joka puolella seinillä kiemurteli siniliiloja fraktaalikiemuroita. Tunsin henkien läsnäolon ympärilläni, ja ne tuntuivat hyviltä hengiltä. Joku henki astui sisääni, tunsin syvän viisauden, lempeyden ja rauhan läsnäolon sielussani. Musta tuntui myös että mun mieli oli yhtäkkiä täysin selvä, eli kaiken muun kuosin vaikutus lakkas sillä hetkellä kun DMT alkoi toimia. En ollu tippaakaan kännis/äsideis/2c-c-päissäni/svimbois/opiaateis enää. Täysin selkeet.

En voinut olla muuta kuin hokematta "wau" ja "en oo koskaan kokenut mitään näin upeeta". Mulla oli aivan uskomaton olo, täydellinen harmonia, todella syvä ja meditatiivinen fiilis yhdistettynä kauniisiin visuaaleihin. Katselin kuinka DMT:tä tarjonnu vaulttilainen käveli ohitseni ja sillä oli suippokorvat, muistutti jotain maahista/tonttua/haltiaa. Yhtäkkiä sen leuka valahti ja kasvot muuttu sellasiks pitkulaisiks ja sit leuka ikään ku pomppas takas. Muillakin huoneessa olleilla henkilöillä oli suippokorvat.

Makasin ja katsoin asunnon omistajan kasvoja. Juteltiin jotain DMT:stä, olin yllättynyt siitä että pysyin keskusteluissa ihan hyvin messissä enkä ollut yhtään "pihalla" niin kuin esim. äsidin tai muiden deelien kanssa yleensä. Ilmeisesti annos oli melko mieto mutta siitä huolimatta DMT on kyl voimakkain deeli jota olen koskaan koittanut, ellei lasketa salviaa, joka taas oli kovin epämiellyttävää.

Katselin kuinka keskustelukumppanini kasvot koostuivat pienistä palikoista jotka liukuivat lomittain, vaihtelivat paikkaa jne. Se itse asiassa itsekin totes jossain vaiheessa että "mun naama näyttää varmaan ihan jännältä", nyökkäilin vaan, mutta tässä vaiheessa suurimmat visuaalit alkoi jo hälvetä.

Tästä jäi todella upea ja ihana fiilis vielä n. puoleksi tunniksi vaikka suurimmat vaikutukset lakkasivatkin ehkä 5-10 minuutin sisällä. Kaunista. Henkimaailman juttui. Psykedeelinen orgasmi... Ahh.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Timp3
Kameleontti

Re: DMT:n ensikosketus ja 2c-c + LSD (ja muita)

Post by Timp3 »

Hieno stoori :P Alkaa itelläki tekee mieli testata DMT:tä :)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
wRRa
Moderator

Re: DMT:n ensikosketus ja 2c-c + LSD (ja muita)

Post by wRRa »

Kiitos Timp3! Joo siis toi DMT on kyl ehdottomasti kokeilemisen arvonen, suosittelen ihan kaikille. Parhautta!
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."