Mä olen tyytyväinen asian suhteen, joten en koe tarvetta kehittyä sillä saralla. Kehityn kyl koko ajan kaikest huolimat, mut en koe tarvetta kehittyä. Siin on silleen aika iso ero.frapathea wrote:Kehittyminen edellyttää kokemani mukaan aina tyytymättömyyttä, halua tietää vielä enemmän, janoa astua vielä askeleen eteenpäin.
Mut siis, tässä kohtaa voidaan miettiä: kumpi on tärkeämpää, kehitys vai tyytyväisyys? Koska kuten voi huomata länsimaista, kehitys ei todellakaan takaa tyytyväisyyttä, vaan jopa päinvastoin: kehitysmaissa on vähemmän tyytymättömyyttä kuin meillä näissä maissa, joissa asiat on oikeasti tosi hyvin... Ei siellä jengi vedä itteään köyden jatkoks ku ne taistelee joka päivä siit et selväis hengis seuraavaan päivään.
Mitä merkitystä kehityksel on jos se ei tyydytä? Kehityst voi jatkaa aina eteenpäin koskaan saavuttamatta päämäärää, ikuisesti tyytymättömänä. Mut ei, emmä sano et kehitys ois välttämättä huonokaan asia. Se on vaa siin et onks mieluummin kärsivä filosofi vai tyytyväinen sika? Viisas tai tyhmä, kuolema korjaa kuitenkin joskus. Mä haluun nauttii. Mä oisin mieluummin tyytyväinen sika. Siks mä oon tyytyväinen siihen mitä psykedeeleilt oon saanu ja mitä saan niilt, en hae mitää suurempaa ku mitä mulle on jo annettu. En etsi. Oon vaan ja nautin.