Ei toimi?

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
wRRa
Moderator

Ei toimi?

Post by wRRa »

Olen kokeillut kolme kertaa sieniä (suurin annos 2g mexicaneja, muut kerrat n. 1g tai vähän alle silokkeja), kerran 4-aco-dmt:tä (15mg) ja kerran DMT:tä (100mg bongista). Mikään näistä ei ole toiminut, vaikka muuten psykedeelit (esim. LSD, fenetyyliamiinitutkarit jne) on toimineet ihan hyvin. Oikeestaan melkein kaikki muut aineet on toimineet mutta perinteiset tryptamiinit ei jostain syystä oo koskaan oikeen sanonu mitään... Onhan LSD:kin ilmeisesti tryptamiini mutta joku sanoi että sillä on kuitenkin vähän eroa noihin muihin... en tiedä sit niin tarkkaan. LSD kyl toimii.

Mut tosiaan tajusin vasta tässä hetki sitten että noita kolmea ainetta, jotka ei ole toimineet, yhdistää se, että ne on tryptamiineja. Onko siis mahdollista että vika on minussa eikä aineissa? Esim. tuo DMT jota poltin on kaikkien muiden mukaan todella tykkiä, mutta 100mg bongista ei kyl sanonut oikein mitään ja toi 100mg on kuitenkin aika paljon... Sit muistin että myöskään 4-aco-dmt ei toiminut, mutta oon aina ajatellut että kyse oli vaan pienestä dosesta. Tatitkaan ei oo toimineet, oon funtsinu et niiden kans kyse ois siit että huonoja sieniä/liian pieni määrä... mutta toi dmt pisti miettii et onko olemas ihmisiä joilla tryptamiinit ei yksinkertasesti toimi yhtä hyvin kuin muilla? On noi kokemukset ollut sellasia että oon huomannut jotain ottaneeni, mutta vaikutukset on oikeesti olleet ihan minimaalisia, sellasta tresholdin tasoa...

Vai onko tää vaan sattumaa ettei vielä oo tryptamiinit toimineet? Ja jos LSD toimii ni miks noi muut ei, millä tapaa LSD on erilainen? Tai sit tää tosiaan on vaan sattumaa.. Ja vois kyl kysyä myös et voiko noista tulla jotain "ristikkäistolea", että esim. DMT:llä saisi toleranssia LSD:hen? Koska DMT:n polttelun jälkeen otin 100mic happoa ja olin mielestäni ihan selvinpäin, hyvä että ees vaikutusta huomasin (tosin tolea happoon voi olla muutenkin jo entuudestaan ettei välttis siitä ollut kii, mutta jos happotolet vois selittää sen miksei DMT toiminu... tai jotain... ei kai ne voi?).

Topicin piti alunperin käsitellä vaan sitä että tryptamiinit ei toimi mutta vaihoinkin otsikkoa sen verran että täällä voitas keskustella onko teillä muilla ehkä jotain muita deelejä jotka ei vaan toimi ja pohtia miks ei toimi... esim. salviassahan on "counter tole" eli ekat 1-3 kertaa ei välttämättä sano mitään jne.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
lonecell

Re: Ei toimi?

Post by lonecell »

wRRa wrote:Olen kokeillut kolme kertaa sieniä (suurin annos 2g mexicaneja, muut kerrat n. 1g tai vähän alle silokkeja), kerran 4-aco-dmt:tä (15mg) ja kerran DMT:tä (100mg bongista). Mikään näistä ei ole toiminut, vaikka muuten psykedeelit (esim. LSD, fenetyyliamiinitutkarit jne) on toimineet ihan hyvin. Oikeestaan melkein kaikki muut aineet on toimineet mutta perinteiset tryptamiinit ei jostain syystä oo koskaan oikeen sanonu mitään... Onhan LSD:kin ilmeisesti tryptamiini mutta joku sanoi että sillä on kuitenkin vähän eroa noihin muihin... en tiedä sit niin tarkkaan. LSD kyl toimii.
LSD on kyllä rakenteellisesti hyvin erilainen kuin tryptamiinit, ergoliiniksi sitä kai tavataan sanoa. Noi doset kyllä vaikuttaa aika pieniltä, 5HT2A-agonisteilla on keskenään ristikkäistoleranssia ja DMT:n polttaminen ainakin veden kanssa bongista aiheuttaa ilmeisesti jonkin verran häviötä. Lisäksi SSRI/SNRI-lääkitys aiheuttaa 5HT2A-reseptorien alasregulaatiota, ts. heikentää perinteisten psykedeelien toimintaa.

Mun nähdäkseni tryptamiinien pitäisi toimia jos fenytkin toimivat kunhan annoksen saa titrattua kohdalleen ja nautintakertojen välillä on jonkinlaista taukoa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Dexman hyvin yksinkertainen neuvo.

Ota enemmän.
Pidä taukoa.
Ota lisää...

hmm

Joskus itse ihmettelin, miksei mikään enään tuntunut tripeillä misään, ja valot vain vilkku päässä... Silti ei saanut mitään irti...

Jännä juttu myös, että nuo kaikki kemikaalit joita luettelit ovat dmteen eri versioita. Toisaalta juurikin veikkaan, että dmteessä on ollut se, että poltto ei ole onnistunut EHKÄ, ja aco-dmt on sunlaiselle deelipäälle hyvin mahollisesti liian pieni annos. Sienet samoin..

Eli
OTA LISÄÄ

Se on niin simppeli.
ferox
OD

Post by ferox »

Minusta näin pieni otos ei ole riittävän edustava minkään johtopäätösten tekemiseen.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Eli kyse on siis vaan sattumasta? Hyvä jos niin. Täytynee koittaa uusiksi. Harmittaa vaan että meni hyvät dmt:t hukkaan ._. Ens kerralla teen varmaan sen lamppuvapon, jos se toimisi vähän paremmin. Sieniäkin pitäisi tässä tulla kohta kavereille niin ehkä niiltä sais maistiaista. En vaan tiedä että kannattaisko ottaa yli 2g seuraavalla kerralla ku noi mexicanit on vissiin muutenkin aika laimeita? Ja joo dexma sama käyny itelle osittain kaikkien deelien kans, eli ei tule enää niitä "valaistumiskokemuksia" ja tuntuu että kaikki jännät ajatuksetkin on jo käyty läpi eikä kamalasti uutta enää löydy. Ens kerralla vois ottaa happoa yksin himas jos pääsis vaikka vähän syvemmälle, tuntuu että jää kovin pinnallisiksi noi tripit seurassa ku muut ihmiset jotenki pitää kiinni täs maailmas...
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
horna
Kameleontti

Post by horna »

Tuo 2g meksikaanoja ja 1g silokkeja on aika pieni annos. Kunnon sienimeininki alkaa ainakin itselläni vasta jossain 3,5g (Cubensiksia) jälkeen. Samoin yksi kokeilu aco-dmt kanssa pienellä annoksella ei anna hyvää kuvaa aineesta, koska ei ole välttämättä imeytynyt kunnolla tms. Yhdynkin dexman mielipiteeseen eli suurempia määriä testiin.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Freakout
Psykonautti

Post by Freakout »

kylhän ny yks raati silokkeja pitäis riittää jonkilaisii oloihin. Luulen vaan ettet pysty löytään sitä extraordinary-olotilaa. Ei marijuhanakaan mulla potkinu ku vast kolmannella kerralla. Tai sit jos sul on joku lääkitys joka saattaa vaikuttaa, annostuksia ny ei hirveen dramaattisesti kannata nostaa ellei oikeesti ala tapahtuun mitään.

edit: ja tietty mahollisuus et sul on vaa paskaa tavaraa.
Men must be free to do what they believe. It is not our right to punish one for thinking what they do, no matter how much we disagree.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Freakout wrote:kylhän ny yks raati silokkeja pitäis riittää jonkilaisii oloihin. Luulen vaan ettet pysty löytään sitä extraordinary-olotilaa. Ei marijuhanakaan mulla potkinu ku vast kolmannella kerralla. Tai sit jos sul on joku lääkitys joka saattaa vaikuttaa, annostuksia ny ei hirveen dramaattisesti kannata nostaa ellei oikeesti ala tapahtuun mitään.

edit: ja tietty mahollisuus et sul on vaa paskaa tavaraa.

Niinno se on kovin henkilökohtasta aina ihmisillä että mikä määrä mitäki deeliä on kellekin se sopiva annos. Esimerkiks torstaina ton 100mg dmt:n polttelun jälkeen otin 100ug happoa (joka oli melko laimeet) ja voisin sanoa olleeni lähes selvinpäin koko illan, frendi joka otti saman määrän happoa oli ihan toisessa ulottuvuudessa, varmaan diipimmillä tripeillä kuin itse olen edes ollut (ainakin jutuista päätellen). Kuulosti ehkä vähän samalle ku mitä itellä tulee 200-300 mikillä vahvempaa happoa eli pystyin kyl hyvin ymmärtää mitä se selitti mut ite en ollu yhtään niin matkoilla... Voi sit olla sama juttu muidenki deelien kans, et ehkä jotkut tarvii vaa isompii dosei et toimii ku toiset. Kyl mul toisaalta taas on kavereita jotka kiskoo esim. 1000-1500ug happoa ja en ite uskaltais ees ryhtyä moiseen (ainakaan viel) mut se on vaa nii henkilökohtast..

Ei oo mitään lääkitystä.

Mut joo sitä tosiaan mietinki että noi sienet on varmaa olleet aika paskoja ja haluisin kuitenki tutustua rauhassa uusiin deeleihin ilman että heti vedän jotain raivotrippejä, eli en kamalasti viittis sienten kanssa annostakaan nostaa jos tuleeki jotai futaavampia sieniä ens kerral vastaan... en tiiä. Vois vaikka kolmea grammaa koittaa seuraavaksi. Toi 4-aco-dmt oli selkeesti tosi pieni annos. DMT silti ihmetyttää, koska 100mg pitäs olla aika paljon.. kai sitä sit palo hukkaan. Täytyy tosiaan ens kerral tehdä se hehkulamppuvapo tms.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

desoxy, noku kyselin etukäteen et miten sitä on hyvä polttaa et pitäskö vaa tehä se hehkulamppuvapo ni moni frendi sano että ihan hyvin on toiminu bongista poltettuna :D
peltsi
OD

Post by peltsi »

Kokeile maoi:a noitten dmt-juttujen kanssa jos ei oo mitään ssri tms lääkityksiä.
Uskoisin et kun saat kerran kunnolla toimimaan esim sienet niin jatkossa toimii sitten helpommin kyllä. Itselläni ei venlaflaksiini-lääkityksen aikana ainakaan toiminu sienet eikä happo..tarkemmin ajateltuna ei toiminu oikeestaan mikään kunnolla eli jos on ssri-lääkitys päällä niin uskoisin että siinä suurin syy, mut et oo kyllä koskaan puhunu et olis mitään tollasii ni en tiiä sit.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
lonecell

Post by lonecell »

peltsi wrote:Kokeile maoi:a noitten dmt-juttujen kanssa jos ei oo mitään ssri tms lääkityksiä.
Ja jos on SSRI niin ei missään tapauksessa maoita, jos meinaa sellaista kokeilla SSRI on syytä lopettaa ja pitää vielä varmuuden vuoksi joku viikon washout-aika, että varmasti kerkeää pois elimistöstä. Ja sit alottaa taas annoksen nostamisen nollasta, huhut MAOI:n ja monoamiinipsykedeelien saati SSRI:n kombottelun vaarallisuudesta eivät todellakaan liene liioiteltuja.

Yks vaihtoehto olis tietysti koittaa 1. vaiheen metabolian ohi, ts. nasaalisesti, rektaalisesti (tai iv:nä :shock:), taas hyvin pienillä annoksilla aloittaen. Itselläni ei esim. 2C-C toiminut millään annostuksella SNRI-kuurin aikana syötynä mutta nokkaan ja pluggaamalla pelas ihan mainiosti.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Jooh ei tosiaan oo mitään lääkitystä.

IV:nä en oo mitää kyl kokeilemas :D Ennemmin sit ei toimi ku että ränniin jotai tunkisin, hyh. Ja sieniä ja DMT:tä voi muutenki olla vähä vaikee rännittää :D Fenetyyliamiinitutkarit (2c-e, 2c-i, 2c-d ym) on toimineet ihan hyvin. 4-aco-dmt vaan ei toiminut, mutta ehkä kyse oli sit tosiaan liian pienestä annoksesta.
lonecell

Post by lonecell »

wRRa wrote:Jooh ei tosiaan oo mitään lääkitystä.

IV:nä en oo mitää kyl kokeilemas :D Ennemmin sit ei toimi ku että ränniin jotai tunkisin, hyh. Ja sieniä ja DMT:tä voi muutenki olla vähä vaikee rännittää :D Fenetyyliamiinitutkarit (2c-e, 2c-i, 2c-d ym) on toimineet ihan hyvin. 4-aco-dmt vaan ei toiminut, mutta ehkä kyse oli sit tosiaan liian pienestä annoksesta.
Muistelin jostain et sulla olis joku masislääkitys ollut, muistin sit ilmeisesti väärin. Toi rännäys oli lähinnä (huono) vitsi :)
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Joo siis oon syöny seroquelii kakssuuntaseen mielialahäiriöön ja cipralexii joskus paniikkihäiriöön mut näist on vuosii aikaa :)
frapathea

Post by frapathea »

wRRa wrote:Ennemmin sit ei toimi ku että ränniin jotai tunkisin, hyh. Ja sieniä ja DMT:tä voi muutenki olla vähä vaikee rännittää :D
Muun muass Rick Strassman tais kirjassaan koskien tekemiään DMT-tutkimuksia (lievät milteipä ainoita maailmassa tehtyjä viimeiseen viiteenkymmeneen vuoteen), että mikäli DMT:stä haluaa irti sen kaiken potentiaalin, olis aine ehdottomasti otettava IV. Toki on eri asia laittaa puhdasta tavaraa sairaalaoloissa suoneen kuin kotona kokkailtua jauhetta tai mähnää päivystyspakkausken kanssa, mutta itse en ainakaan tahdo täysin tuomita DMT:n suonensisäiostä nauttimista, vaikka suonensisäisellä käytöllä erinäisiä leimoja onkin.

Yks ystävä on ainakin kertonut IV DMT-kokemuksistaan, ja kyll tää kaiken kirjallisuuden ohella on vakuuttanu mua siit, et olispa ainakin ihan kiva.. Saa nähä, tuleeko kokeiltua. Ehkä ensskerrall ku on jotain jauhemuotoista matskua.. Mul on nyt ollu sellast muovailuvahamaist mömmöö, ja se ei olemuksellaan ole vakuuttanut piikittämisen mielekkyydestä :D
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

frapathea wrote: Mul on nyt ollu sellast muovailuvahamaist mömmöö, ja se ei olemuksellaan ole vakuuttanut piikittämisen mielekkyydestä :D
Joo mullaki oli tota muovailuvahamuotosta ni siks sanoin että sitä ois vähän vaikea varmaan rännätä :D Mut joo, ymmärrän kyl pointtis että ehkä täyteen potentiaaliin pääsee vasta IV-käytössä tuo DMT mut siitä huolimatta mä en haluu rännätä. En missään nimes tuomitse niitä ihmisiä jotka haluaa! Sehän on niiden asia. Mulla itellä on vaan rännittämiseen sellanen suhtautuminen että ennemmin tosiaan niin ettei aineet toimi ollenkaa ku että hihaan tunkisin, jos pitäs valita lopetanko huumeidenkäytön kokonaan vai alanko pistää niitä hihaan ni lopettaisin kokonaan. Tämä johtuu pitkälti siitä että mulla on aivan järkyttävä injektioneulakammo ja pelkään myös vähän verta, saatan verikokeissa pyörtyäkin jne. muutenkin ajatus vaan ällöttää. Samalla tapaa ku jos mut vietäs ravintolaan syömään ja mun pitäs valita et syönkö lihaa vai jätänkö kokonaan syömättä ni jättäsin kokonaan syömättä (jos tosin tämä valinta olis joka päivä edessä ni ois varmaan pakko syödä :D) vaikken varsinaisesti lihansyöjiä tuomitse.
Freakout
Psykonautti

Post by Freakout »

kyllä ny saatana luulis et keuhkoista imeytyy ihan tarpeeks eikä tarvi alkaa puskeen ränniin mitään... Rännittäminen ei omasta mielestä kuulu mitenkään yhteen psykedeelien kanssa.
Men must be free to do what they believe. It is not our right to punish one for thinking what they do, no matter how much we disagree.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Minkätakia suoneen pistäminen kuulu yhtään yhteen psykedeelien kanssa?
frapathea

Post by frapathea »

Freakout wrote:kyllä ny saatana luulis et keuhkoista imeytyy ihan tarpeeks eikä tarvi alkaa puskeen ränniin mitään... Rännittäminen ei omasta mielestä kuulu mitenkään yhteen psykedeelien kanssa.
Homeiset ja jämähtäneet asenteet on homeisia ja jämähtäneitä. Onneks olkoon. Jos melko johtava tutkijakin on sitä mieltä, että ne voivat kuulua yhteen, niin.. No joo. Pidä tunkkis.

Juttuhan on just siinä, että keuhkoista ei välttämättä ollenkaan imeydy niin paljoa kerralla kuin suoneen laitettuna voi ottaa. Lisäks voisin kuvitella annostelemisen olevan muutenkin tarkempaa liuokseen sekoitettuna kuin epämääräisesti polteltuna.
ferox
OD

Post by ferox »

DMT nousee keuhkoista kutakuinkin yhtä nopeasti ja tehokkaasti kuin suonesta ja läpäisee aivo-veriesteen hyvin tehokkaasti. Vaporisoinnissa saattaa vaan mennä osa hukkaan, minkä luulisi korvautuvan annosta nostamalla.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
frapathea

Post by frapathea »

ferox wrote:DMT nousee keuhkoista kutakuinkin yhtä nopeasti ja tehokkaasti kuin suonesta ja läpäisee aivo-veriesteen hyvin tehokkaasti. Vaporisoinnissa saattaa vaan mennä osa hukkaan, minkä luulisi korvautuvan annosta nostamalla.
Nii, mut eri asia sitt, et kuinka paljon käytännössä pystyy yhel sisäänhengittämäl ottamaan itteensä. Tosin syvään hengittely kyl tehostaa juttui, enkä mä laskis mitään keinoja ulkopuolelle. Cool, yo.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Pitää perua puheeni siitä ettei DMT toimisi, nyt kun kyykästä poltin niin että trip oli vieressä opastamassa miten homma pitää hoitaa niin 20mg annos pärähti todella hyvin. Miten DMT:tä kuvailisi parhaiten? Täydellisyys... siinä se. Aivan uskomatonta!
horna
Kameleontti

Post by horna »

Hienoa, että dimitri toimii. Luulenpa, että myös sienillä ja acolla on sulle vielä jotain annettavaa. Suosittelen kokeilemaan tuoreita tryffeleitä, jos jostain saat ja acoa (jostain luotettavasta lähteestä hommattua) kapselissa.

Melkeinpä menisin väittämään, että ei sellaista ihmistä, jolla ei mitään lääkityksiä ole päällä edes löydy, jolla ei tämän topicin tavarat toimi. Kyse on vaan tavaran puhtaudesta ja oikeasta annostelu tavasta.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Joo. Mulla oli ton DMT:n polttamisen kanssa käynyt se ongelma että olin mennyt polttamaan DMT:n, kun olisi pitänyt ladata jotain DMT:n päälle niin että DMT itse höyrystyy eikä pala.... Mut, oppia ikä kaikki. Nytpähän osaan ens kerralla :D

Mietin kyl noitten sienten kanssa et ongelmana voi olla sekin et oon vaa odottanu niiltä liikaa... onhan ne _jotain_ sanonu mutta ei vaan niin paljoa ku oisin toivonu.
Uke
LD50

Post by Uke »

wRRa wrote:
Mietin kyl noitten sienten kanssa et ongelmana voi olla sekin et oon vaa odottanu niiltä liikaa... onhan ne _jotain_ sanonu mutta ei vaan niin paljoa ku oisin toivonu.
Näin. Monellehan käy hapon kanssa et vähän ehkä pettyy, ku ei tuukkaa ihan kaikkea mitä hehkutetaa
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Uke, niinno minun ongelma ehkä ollu se että toi doussi sieniä ei oo ollut lähelläkään niitä muita psykedeelisiä kokemuksia joita mulla on entuudestaan ollut just esim. hapon ja 2c-juttujen ym. kanssa. Mut nii, varmaa paskoja sieniä ollut kysees ja sit just se ettei oo oikeen ymmärtäny niitä kunnolla. Monet tosiaa sanonu et pitää muutama kerta ottaa ja tunnustella sitä olotilaa että siitä pääsee jyvälle.
frapathea

Post by frapathea »

Myös hermostois on niin huikeita eroavaisuuksia, että! Nimim. nukahdan kahvista ja alan riehumaan bentsoista.

Mä en uskalla sienistä puhua yhtä rehvakkaasti kuin esim. haposta puhun, vaikka oon mä niitäkin jokuset kerrat ehtiny syödä ja melkosia vaikutuksia jokakerral.. Mut ne tuntuu tiukemmilt ja konservatiivisemmilta, helvetillisilt henkioppailt ja tekee mieli heittää varoituksen sana, et oman kokemuksen mukaan jos niiden kanssa ei ole kunnioituksella liikkeellä, niin ne saattaa oikeesti sit vetää köniin. Söin viime keväästä varomattomasti ja kunnioittamattomasti näitä kosmisia esihermostoja ja turpaan tuli nii että soi; en pystyny liikkumaan kämpiltäni kummemmin pariin viikkoon, kun koko ruumis vaan huusi kivusta. Ja sikäli, kun olen kerran huascaa juonut ilman kunnon perehtymistä asiaan ja vähän hetken mielijohteesta ja en sitä saanut pidettyä sisälläni niinkään kauaa, että olisi toiminut muutoin kuin antaen n. kahdenkymmenen minuutin pituisen rauhallisen olon, niin uskaltaisin väittää, että osa psykedeeleistä osaa ehkä valita toimintatapojaan eikä halua antautua aina täyteen mittaansa jokaiselle, tai joko psykedeeli tai me itse suojelemme itseämme mahdolliselta turpaansaannilta ja pysyttelemme riittävän etäällä reviirille ilmaantuvasta hermostosta, joka mahdollisesti pistäisi meidtä matalaksi, mikäli haastaisimme sen. Myös erinäiset tukkoiset hermoradat voisivat uumoiluni mukaan olla syynä.

Mulla ei 2C-T-7 eikä 2C-T-2 toimi ikinä kunnolla. Lähinnä tulee mietoja kehollisia fiiliksiä, jos makaan paikallani pitkään keskittyneesti niin asiat saattaa näkyä monina, ja seiskasta tuli loppuvaiheessa pienehköä kehon spontaania veltostumista, mut muuta ei ole tuntunut. Ett kaikkee sitä.
peltsi
OD

Post by peltsi »

^mulla kans 2c-t-7:n kanssa sama homma et ei oikeen futaa ainakaan ns. normaaleilla annoksilla, mut pitää joskus kokeilla vähän suurempaa annosta. 2c-t-2 taas on toiminu todella hyvin lähes aina..on muuten todella värikäs 2ceekkonen.

wrra: itse suosittelisin nauttimaan 4-aco-dmteet 60% viinaan sekoitettuna. Jos on hyvää ja puhdasta tavaraa niin joku 20mg pitäis futaa jo melkoisen kovaa ja noin nautittuna nousee tyyliin 10:ssä minuutissa oikein huminalla jo pienemmällä annoksella (mulla 15mg anto jo ihan kunnon matkan noin nautittuna ;) ).

...pitääkin varmaan tilata tota acoo taas..aivan upee deeli, kaikki vaan on niin häikäisevän kaunista.
Sorry off :oops:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Jep täältäkin suosittelut psilasetiinille.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
bUkkA

Post by bUkkA »

Kuten aiemmin olen sanonut, pitää dmt älyttää jotta siitä saisi eniten irti. Näin siis ainakin tripin, wrra:n ja minun kohdallani. Vähän budia ja jwh:ta ja jotai sekaan niin tulee kivaa.