Ostin kesällä purkin Purple Stickyn 120 AtomiX Salviaa (30x). Olin aikaisemmin käyttänyt vain hamppua ja alkoholia, joten psykedeeleistä ei ollut kokemusta.
Ajattelin luonnon olevan täydellinen paikka ensimmäiselle kerralle, joten kävelin poikaystäväni kanssa pitkin metsää kunnes löysimme mukavan kannon rinteestä. Olin jo hiukan pilvessä kun täytin piippuni marilla ja ripottelin siihen hiukan Sallya päälle. Tuloksena oli intenssiivinen high, mutta vähäisen annoksen takia en kokenut mitään hallusinaatioita. Ehkä suurin vaikutus oli vainoharhaisuus. Rinteeltä alas laskeutumisessa kesti ikuisuuksia, koska se tuntui yhtäkkiä kaksi kertaa jyrkemmältä. Ja kun myöhemmin hyppäsimme auton kyytiin, olin täysin varma, että joudumme kolariin jos suljen silmäni - vaikka en ollut kuskina.
Seuraava kerta tapahtui auton kyydissä, pimeän aikaan. Poikaystäväni serkku tahtoi kokeilla salviaa ja päätin siinä samalla itsekin polttaa. Koska ensimmäinen kokemukseni oli ollut niin heikko, en odottanut mitään kummempaa. Latasin piippuni täyteen pelkkää salviaa ja pidin sitä keuhkoissani niin kauan kuin mahdollista, eikä kestänyt kuin muutama sekuntti kun olin jo toisessa maailmassa. Unohdin kuka olin, missä olin ja että olin ottanut mitään päihteitä.
Koko maailma toimi erillä tavalla. Ei ollut ihmisiä tai asioita, vain toistuva rata. Matkustin jotakin kohti, mutta merkitystä ei ollut. Noin puolen minuutin päästä (vaikka se tuntuikin ikuisuudelta) muistin tilanteen ja mitä olin polttanut, mutta trippi jatkui muuten samalla tavalla. Nauroin maanisesti ilman mitään syytä, mutta suurimman osan ajasta en edes huomannut sitä.
10 minuutin jälkeen aloin tulla alas. Vaikka trippini olikin ollut aika epämiellyttävä, tunsin itseni vajaan tunnin ajan todella tyyneksi ja mietteliääksi. Olin sinut itseni ja maailman kanssa.
Kolmas ja tähän asti viimeinen trippi tapahtui muutaman viikon jälkeen sängyllä maatessa. Täytin bongin Sallylla ja muutaman sekunnin päästä se oli menoa. Katsoin kun elämän merkitys muuttui silmieni edessä. Kuin kirjan sivuja olisi kääntänyt, ulottuvuudet vaihtuivat yhä uudelleen ja uudelleen, mutta poikaystäväni, joka istui sängyn reunalla, pysyi aina samana. Yritin kertoa hänelle kaikesta, mitä tunsin, mutta en tainnut saada ainuttakaan järkevää sanaa suustani. Olin peloissani ja tahdoin pois. Pian tuntui kun olisin tavoittanut todellisuuden, kaaoksisen pyörteen, ja meidän “elämämme” oli vain jonkun epätoivoinen yritys laittaa asioita järjestykseen. Minua tai muita ei ollut, vain suuri, alati liikkuva massa.
Kun tulin alas, koin taas saman rauhallisuuden tunteen. Seisoin parvekkeella puoli tuntia ja oma elämäni tuntui niin mitättömältä - hyvässä mielessä.
Salvia 30x - Kaksi matkaa oikeaan todellisuuteen
-
Feya
- OD
-
Timp3
- Kameleontti
Re: Salvia 30x - Kaksi matkaa oikeaan todellisuuteen
Ainut huono puoli salviassa on sen lyhyt kesto
En kyllä uskoisi että kestäisin salvia trippiä puoltatuntia pitempää, eli se 5-10 minuutin kesto on ihan hyvä 
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
Jussi
- Apteekki
Timp3 wrote:Ainut huono puoli salviassa on sen lyhyt kestoEn kyllä uskoisi että kestäisin salvia trippiä puoltatuntia pitempää, eli se 5-10 minuutin kesto on ihan hyvä
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
Timp3
- Kameleontti
moi olen jussi ja takerrun pikkuseikkoihin... Minulle tuo 5-10min on sopiva kesto, mutta usemmat ovat sitä mieltä että se on heille liian lyhyt.
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx